Ik vind dat een beetje té. Juni is sowieso al een drukke maand dus laten we het houden op de cards die al enige tijd zijn aangekondigd en niet last minute. Ook is de graad van belangrijkheidquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
TUF 13 Finale telt ook mee voor the UP!!! Maak dus allemaal op tijd jullie picks!!
Ik vind gewoon dat we hem moeten doen, volgens mij hebben we al vaker 'kleinere' cards gedaan, fight nights bedoel ik danquote:Op woensdag 1 juni 2011 03:48 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje té. Juni is sowieso al een drukke maand dus laten we het houden op de cards die al enige tijd zijn aangekondigd en niet last minute. Ook is de graad van belangrijkheidniet voor de hele card hetzelfde, is een beetje als SF Challengers met een goede main event. Laten we het houden op de grootste UFC PPV's en Strikeforce en DREAM events.
Tenzij iedereen ervoor wilt gaanzo ben ik dan ook wel weer
Zo extreem sommige gevechten met die soccer kicks.quote:
Eindbaas is het:quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zo extreem sommige gevechten met die soccer kicks.
@Edit: Ik kijk de pagina's van de vechters voorlopig nog niet, ik check de wiki-pagina's per event als ik er weer 1 heb gekeken, om te checken of er nog belangrijke after-fight info is. Dit gevecht van Crocop (nu voor de tweede keer de eerste ronde bekijkend) is wel het hardste gevecht dat ik tot nu toe heb gezien.
Als ik met Pride klaar ben is Strikeforce aan de beurt. Ook moet ik nog een Vale Tudo eventreeks vinden om te kijken. Maar sowieso eerst Pride maar even afronden. Ben ik nog wel even mee bezig.
Edit: Bas Rutten is trouwens wel heel erg cool met z'n clownimago daar.Met z'n ochtendjas, plastic samurai-zwaard en gebrekkige Engels. Ben hem echt tof gaan vinden.
Ja, ik vind het ook jammer. Maakt echt heel veel verschil. Bij Pride missen de elbows volledig, maar voor de rest vind ik het spectaculairder en beter gebalanceerd (ground en standup pluspunten) dan in Unified Rules.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Paxlie het volgende:
Als ik iets mis in de unified rules dan zijn het knieen naar het hoofd van een tegenstander op de grond en soccer kicks.
Waarbij knieen naar het hoofd veel en veel belangrijker zijn dan de soccer kicks wat mij betreft.
En dan heb ik zelfs de WEC ook al af. Ik heb ze opstaan tijdens FOK!-zaken voor de fp. Daar zit veel tijd in en verder heb ik nu een periode met heel veel extra tijd en sowieso kan ik amper slapen, dus ook die tijd moet gevuld worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
Raistlin, waar haal je de tijd vandaan? Ik ben een jaar geleden begonnen met het kijken van UFC en Pride in chronologische volgorde maar je bent al véél verder dan ik
Eindelijk iemand die zijn tegenstander wil finishen i.p.v. te winnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
war Diaz
U wanted it! U GOT IT!!! GSP vs DIAZ Oct 29th UFC 137 at Mandalay Bay in Las Vegas.
Dana, je bent een baas!!!
Ze hebben wel een contract getekend waarin staat dat hij zowel in UFC als in Strikeforce mag vechten, maar de eerste stap is nu wel gezet ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef Cardizzle14 het volgende:
eerste fantasyfight is een feit, en zo word strikeforce langzaam leegehaald..
VET!!!
Soccer kicks mag nog altijd in de UFC, maar alleen naar het lichaam. Of Shogun of Jose Aldo deed het 'laatst' een keer, in ieder geval zag het iemand doen. Naar het hoofd niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Paxlie het volgende:
Als ik iets mis in de unified rules dan zijn het knieen naar het hoofd van een tegenstander op de grond en soccer kicks.
Waarbij knieen naar het hoofd veel en veel belangrijker zijn dan de soccer kicks wat mij betreft.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
war Diaz
U wanted it! U GOT IT!!! GSP vs DIAZ Oct 29th UFC 137 at Mandalay Bay in Las Vegas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leuk.quote:Didja ever think you'd see this mug on the UFC Facebook page?! Fedor Emelianenko meets Dan Henderson in a heavyweight superfight Sat, July 30 in Chicago. UFC Fight Club members can buy tickets to STRIKEFORCEŽ: FEDOR vs. HENDERSON starting Thursday at 10 a.m. CT.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
war Diaz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |