het is nu nog op facebookquote:Op zondag 5 juni 2011 02:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik ben net thuis, iemand een stream voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
Tja, wat zal ik ervan zeggen.. better to avoid a fighter then to engage in one.. Maarja met die dronken mongols wordt het vaak borstelen ja. Wel netjesquote:Op zondag 5 juni 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
Haa MMA. Tijdens het kampioensfeest van Ajax riep een agressief mannetje tegen mij dat hij een MMX-expertwas. Ik doe pas 8 jaar aan jiujitsu en +/- 8 seconden nadat hij lomp begon te hakken, lag hij met een gebroken arm en zijn gezicht in het gras op de grond.
In the end is het beter dat er helemaal niet op straat of in de kroeg etc. wordt gevochten. Op de 1 of andere manier brengt dat alleen maar verliezers met zich mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik ervan zeggen.. better to avoid a fighter then to engage in one.. Maarja met die dronken mongols wordt het vaak borstelen ja. Wel netjesmaar iemand een gebroken armen is ook niet goed haha. Maar heb je toch ff mooi opgelost.
Maar in street fights / bar fights zou ik toch liever wat muay thai skills hebben, zeker omdat vaak meer dan 1 persoon is en grond is hard/kan glas liggen
[ Bericht 3% gewijzigd door Geo3kant op 05-06-2011 11:34:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
[ Bericht 0% gewijzigd door incognitoomuch op 05-06-2011 17:33:34 ]
voor opscheppers is dit topic niet bedoeldquote:Op zondag 5 juni 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
Haa MMA. Tijdens het kampioensfeest van Ajax riep een agressief mannetje tegen mij dat hij een MMX-expertwas. Ik doe pas 8 jaar aan jiujitsu en +/- 8 seconden nadat hij lomp begon te hakken, lag hij met een gebroken arm en zijn gezicht in het gras op de grond.
Stoer hoor.. Ik ben er niet van onder de indruk als je na acht jaar trainen nog steeds zo'n uitslover bent dat je iemand z'n arm moet breken. Toen ik nog basketbalde, had ik ook opvallend vaak mot tijdens uitgaan, maar het kan me niet schelen hoe dronken iemand was; als je hem in een lock had en duidelijk maakte dat er wat gebroken ging worden, drong de boodschap altijd wel door. Nergens voor nodig om iemand een dergelijk letsel toe te brengen.quote:Op zondag 5 juni 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
nope,wanneer gaat geldwolf hughes eens met pensioen!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog een beetje ver weg maar...
UFC 135 September 24, 2011 : Diego Sanchez VS Matt Hughes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |