Ik denk, dat ik niets meer heb toe te voegen aan deze picks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Mijn Picks:
Ramsey Nijem vs. Tony Ferguson by TKO
Clay Guida vs. Anthony Pettis by dec
Kyle Kingsbury vs. Fabio Maldonado by dec
Ed Herman vs. Tim Credeur by TKO
Chris Cope vs. Chuck O'Neil by dec
Lijkt me duidelijk gewoon 5/5 voor UFC 130 toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Brawler het volgende:
Daar was ik weer!
Door privé-omstandigheden ben ik een tijdje afwezig geweest, en dus ook niet in staat geweest om picks voor UFC 130 te plaatsen. Hoe wordt dit 'verrekend'?
Ik zal vanmiddag nog mijn picks voor het event van vanavond posten
Het was wel overduidelijk ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:06 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk gewoon 5/5 voor UFC 130 toch?
Helaas krijg je 0/5 voor dit event maar we hebben het erover gehad om 1 event aan het einde van de rit te mogen wegstrepen. Mensen die voor alle events hun pick maken mogen dus hun slechtste event wegstrepen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Brawler het volgende:
Daar was ik weer!
Door privé-omstandigheden ben ik een tijdje afwezig geweest, en dus ook niet in staat geweest om picks voor UFC 130 te plaatsen. Hoe wordt dit 'verrekend'?
Ik zal vanmiddag nog mijn picks voor het event van vanavond posten
aah, wist ik niet,mooie regelingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Helaas krijg je 0/5 voor dit event maar we hebben het erover gehad om 1 event aan het einde van de rit te mogen wegstrepen. Mensen die voor alle events hun pick maken mogen dus hun slechtste event wegstrepen.
Ja, zoiets stond me al bij. Maar omdat ik niet in staat was om überhaupt mijn picks te posten voor UFC 130 heb ik die luxe niet? Zonde! Ik stond wel aardigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Helaas krijg je 0/5 voor dit event maar we hebben het erover gehad om 1 event aan het einde van de rit te mogen wegstrepen. Mensen die voor alle events hun pick maken mogen dus hun slechtste event wegstrepen.
Klopt, maar je kunt dus wel mooi UFC 130 wegstrepen als je voor de rest gewoon je picks maaktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ja, zoiets stond me al bij. Maar omdat ik niet in staat was om überhaupt mijn picks te posten voor UFC 130 heb ik die luxe niet? Zonde! Ik stond wel aardigJammer, maar helaas. Vanaf nu doe ik weer vol gas mee.
Ok, perfect!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt dus wel mooi UFC 130 wegstrepen als je voor de rest gewoon je picks maakt
Meh, ik vind alleen Guida Pettis echt een goeie, rest maar halfhalfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:32 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
War Guida! Ik vind hem een heldVoor de rest ken ik er maar weinig voor vanavond. Zijn het toffe match ups?
Ik had de card nog niet gekocht al was hij 20$ .. Heel TUF was een grote teleurstelling, de show maar ook de 'talenten'.. Deze kaart is niet veel, zul je zien dat je dadelijk all out wars krijgtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:32 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
War Guida! Ik vind hem een heldVoor de rest ken ik er maar weinig voor vanavond. Zijn het toffe match ups?
Als Cope in elkaar wordt gemept kan ik die ook heel erg waarderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Meh, ik vind alleen Guida Pettis echt een goeie, rest maar halfhalf
Wow sowieso gaan we verwend worden qua match-ups bij 131 en al helemaal bij UFC 132, dat compenseert die van vanavond helemaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:35 schreef Geo3kant het volgende:
UFC 131 Ceronne vs Rochaben benieuwd hoe dat gaat als het naar de grond gaat.
Dit is gewoon een 2nd rate show, zo simpel is het maar dat hoeft het event opzich er echt niet minder op te maken!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:32 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |