Wie doet dat niet? Doe jij je behoeftes zo snel mogelijk tijdens het werken of doe je het zelfs voor het werken? Want owee, je zou maar rustig je behoefte doen tijdens het werkenquote:
Sorry, ik zat misschien een beetje te trollenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie doet dat niet? Doe jij je behoeftes zo snel mogelijk tijdens het werken of doe je het zelfs voor het werken? Want owee, je zou maar rustig je behoefte doen tijdens het werken
Binnen vijf minuten klaar zijn met kakken gaat echt niet.
Iedereen wil toch zo stoer zijn als 'Socios'.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 29 mei 2011 08:07 schreef Hooidraad het volgende:
Die mensen snappen niks van het plezier dat een bezoek aan de wc kan geven.
Sowieso, poepen zonder iets om handen te hebben. [ afbeelding ]
In noodsituaties ga ik zelfs het etiket van de wc-reiniger of shampoo-fles lezen.
Conclusie: terechte klacht.
quote:Op zondag 29 mei 2011 08:20 schreef Specularium het volgende:
In een normale situatie ben ik binnen 15 sec. klaar.
Maar soms wil ik gewoon een kwartiertje zitten met de deur op slot. Fuck ze.
Maar dit is te bevorderen!: niet afknijpen en de drol mooi laten vallen. Met een beetje skills heb je altijd een schone reet.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:09 schreef ElmoFan het volgende:
hebben jullie ook wel eens van die kak dat je bijna niet hoeft af te vegen? ik noem dat super poep
als je er nu al 5 tot 10 minuten over doet zal je als je wat ouder bent elke week de stront uit je anus moeten laten lepelen door een 175kg wegende zuster met een snor en een wrat op der lipquote:Op zondag 29 mei 2011 03:10 schreef o.us het volgende:
Organismen die klaar kunnen zijn met kakken binnen vijf minuten zijn geen mensen.
Perfect spelletje voor loze momentjes.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik doe overigens altijd Doodle Jump op de wc wat er voor zorgt dat ik nadat ik klaar ben met de boodschap soms nog wel 10 minuten op de wc zit omdat het net zo goed gaat.
Momenteel al een dik kwartier mee bezig! Dubbel betaald schijten ftw!quote:
looooool. Dat is inderdaad Superpoepquote:Op zondag 29 mei 2011 09:09 schreef ElmoFan het volgende:
hebben jullie ook wel eens van die kak dat je bijna niet hoeft af te vegen? ik noem dat super poep
Ron Simmonsquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:45 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Je kleren gaan er wel van stinken als je lang poept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |