abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97445839

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97445852
Ja, les 1 is dus; er subtiel achter komen of die ander bezet is.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_97445855
LaPo:

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nee hoor.. soms heel lekker, soms heel lelijk, vaak onbegrepen ;)
  zondag 29 mei 2011 @ 02:14:18 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97445857
quote:
9s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:10 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn wij vrouwen zulke verschrikkelijke wezens :'( :'(
Sommige van jullie wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 29 mei 2011 @ 02:14:47 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97445868
Heel vreemd ik gooi er twee bier in en ik heb zin om op vrouwenjacht te gaan. :P
C'est la vie
pi_97445869
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja, les 1 is dus; er subtiel achter komen of die ander bezet is.
Of lesbisch is. Kan toch nog blijken dat ze bi is :9~
  zondag 29 mei 2011 @ 02:15:13 #7
238453 hasjman
utter madness
pi_97445876
"Als versieren niet zo makkelijk gaat", serieus, wat doen vrouwen in deze topic reeks?
  zondag 29 mei 2011 @ 02:15:44 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97445886
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef hasjman het volgende:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat", serieus, wat doen vrouwen in deze topic reeks?
Meestal advies geven op de labiele vrouwen na.
C'est la vie
pi_97445891
knuffelen O+
pi_97445892
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of lesbisch is. Kan toch nog blijken dat ze bi is :9~
Ja kan haar vriendinnetje ook meedoen _O_

Of ze moet een tuinbroek aan hebben, een kort kapsel en zware vannelle roken.. :{w
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  zondag 29 mei 2011 @ 02:16:25 #11
108913 Godshand
guide4you
pi_97445900
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef hasjman het volgende:
Nou oa minnemin en Lanterfant gaat het nog niet zo goed af.

Maar Lanterfant begint het te leren.

Ik zeg je, nog een jaar en ze heeft meer lullen in dr gehad, dan de gemiddeld uroloog :')
pi_97445905
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zeg je, nog een jaar en ze heeft meer lullen in dr gehad, dan de gemiddeld uroloog :')
_O-
pi_97445928
Als je een vriendin hebt mag ze dan ook niet met andere mannen knuffelen ??
  zondag 29 mei 2011 @ 02:18:21 #14
108913 Godshand
guide4you
pi_97445929
Mensen, ik ga pitten...

Flirt ze, oogjes dicht en snaveltjes toe :W
  zondag 29 mei 2011 @ 02:18:31 #15
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97445933
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou oa minnemin en Lanterfant gaat het nog niet zo goed af.

Maar Lanterfant begint het te leren.

urologen zijn promiscueuze homo's?
of de vrouwelijke urologen? ik volg niet
en zijn urologen dan zo gewild ofzo? omdat ze medische opleiding hebben gedaan, en dat dan aantrekkelijk is ofzo? of dat mensen denken dat ze goed in bed zijn ofzo omdat ze er verstand van hebben?
  zondag 29 mei 2011 @ 02:20:01 #16
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97445963
Wel apart, net in de trein. Er kwam een typetje (lang haar, metal shirt, baard enzo) naast me zitten en begon heel spontaan tegen me te grappen over de meiden die elkaar op het perron zojuist in de haren gevlogen waren. Uiteindelijk ontzettend leuk gesprek gehad, wederzijdse verbazing over elkaars open mind :') Hij kwam net terug van een stripboekenbeurs ofzo, en liet me al zijn stripboeken zien, haha...

Enfin, de strekking van het verhaal... Deze kerel (hij was 33) vertelde dat hij nog nooit een relatie had gehad omdat hij geen idee had hoe hij meiden moest benaderen. Ik stomverbaasd, want hij zag er inderdaad uit als iemand van het type verlegen nerd, maar hij was tegelijkertijd ontzettend spontaan en kon erg leuk vertellen. Dus ik vroeg hem, waarom gaat het dan nu wel? En hij legde uit dat hij zich erbij had neergelegd en zich vooral bezig hield met lekker z'n eigen dingen doen!

Ik vond hem zowaar echt leuk en in zekere zin aantrekkelijk, hij straalde helemaal uit dat hij het naar z'n zin had en lekker in z'n vel zat. O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 29 mei 2011 @ 02:22:36 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97446018
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Als je een vriendin hebt mag ze dan ook niet met andere mannen knuffelen ??
Een omhelzing bij een begroeting ofzo moet gewoon kunnen vind ik.
C'est la vie
pi_97446026
Der zou vast geen vrouwelijk schoon NU nog op Fok zitten van mijn leeftijd.
16 - 18
Allemaal uitgaan natuurlijk.
pi_97446038
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Als de omhelzing langer dan 5 seconden duurt moet je je zorgen gaan maken ;)
  zondag 29 mei 2011 @ 02:23:34 #20
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97446042
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef heloef het volgende:

[..]

owhja, een omhelzing voelt goed! lijkt me, het is al zo lang terug, en meestal flinch ik
  zondag 29 mei 2011 @ 02:23:43 #21
238453 hasjman
utter madness
pi_97446049
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef bjanaan het volgende:
Der zou vast geen vrouwelijk schoon NU nog op Fok zitten van mijn leeftijd.
16 - 18
Allemaal uitgaan natuurlijk.
tuurlijk niet. personen die zich als vrouwen voordoen op het internet zijn of dikke oude bejaarde mannen of de FBI.
pi_97446052
Ik ga er ook vandoor tukje doen morgen weer een nieuwe dag O-)
  zondag 29 mei 2011 @ 02:23:58 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97446053
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel apart, net in de trein. Er kwam een typetje (lang haar, metal shirt, baard enzo) naast me zitten en begon heel spontaan tegen me te grappen over de meiden die elkaar op het perron zojuist in de haren gevlogen waren. Uiteindelijk ontzettend leuk gesprek gehad, wederzijdse verbazing over elkaars open mind :') Hij kwam net terug van een stripboekenbeurs ofzo, en liet me al zijn stripboeken zien, haha...

Enfin, de strekking van het verhaal... Deze kerel (hij was 33) vertelde dat hij nog nooit een relatie had gehad omdat hij geen idee had hoe hij meiden moest benaderen. Ik stomverbaasd, want hij zag er inderdaad uit als iemand van het type verlegen nerd, maar hij was tegelijkertijd ontzettend spontaan en kon erg leuk vertellen. Dus ik vroeg hem, waarom gaat het dan nu wel? En hij legde uit dat hij zich erbij had neergelegd en zich vooral bezig hield met lekker z'n eigen dingen doen!

Ik vond hem zowaar echt leuk en in zekere zin aantrekkelijk, hij straalde helemaal uit dat hij het naar z'n zin had en lekker in z'n vel zat. O+
Mannen haalt hier uw moed uit u hoeft niet aantrekkelijk te zijn om ook daadwerkelijk aantrekkelijk gevonden te worden.
C'est la vie
pi_97446069
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga er ook vandoor tukje doen morgen weer een nieuwe dag O-)
Was het net zo gezellig.. :{

Lekker slapen! :)
pi_97446145
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef hasjman het volgende:

[..]

tuurlijk niet. personen die zich als vrouwen voordoen op het internet zijn of dikke oude bejaarde mannen of de FBI.
M
haha mooi dit, ben jij een van die oude mannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')