abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2011 @ 01:57:54 #1
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_97445579
Bijna klaar met Vice, dan de laatste 4 he? :)
  zondag 29 mei 2011 @ 02:07:32 #3
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_97445722
Ik weet niet wat het is met deze game.
Ik vind het echt ontzettend vet. En alles heeft zo'n mooi detail. O+

Maar als ik een case gedaan heb dan stop ik er gewoon weer een tijdje mee.
Bij GTA IV en RDR kon ik echt uren achter elkaar doorspelen. Hier niet. :{
  zondag 29 mei 2011 @ 02:09:08 #4
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_97445752
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef SoldMayor het volgende:

Ik heb de game al dagen niet meer aangeraakt. :{
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_97446023
Dat heb ik nu ook, SoldMayor. Het wordt snel saai al die cases en die actiescenes zijn echt veels te makkelijk. Ik had eindelijk een actiescene, en toen die niet lukte kreeg ik de vraag of ik het wou overslaan. Ik drukte per ongeluk op ja :'). Ik wil dit spel even snel uit spelen en dan kan die weg :P

Wat een gekkie trouwens, die agent.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zondag 29 mei 2011 @ 02:26:45 #6
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97446106
Ik vind het nog steeds leuk :P Ben net gepromoveerd naar Vice. Morgen weer verder :)
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_97447437
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef SoldMayor het volgende:

Ik heb precies hetzelfde, maar ik vind het geen slecht iets :)
Bij GTA IV had ik het heel erg dat als ik lang speelde ik het daarna dagenlang niet speelde. Het kon me niet echt blijven boeien als ik lange sessies maakte. Had ik bij RDR overigens niet, daar kon ik blijven spelen en bleef het tof, kwam misschien ook omdat de setting/de sfeer het veel interessanter maakte voor mij.

Bij LA Noire speel ik een case, misschien twee, en stop ik er mee, om de dag erna (of een paar uur later oid) weer verder te spelen. Het leent zich heel goed om 'ff een uurtje te gamen'.

-

Eventueel spoilergevoelig filmpje (weet het niet zeker, ben nog niet bij deze case)
Doe eens niet.
pi_97447495
Zo, net een case klaar. Fuck het is laat :')
pi_97448365
Ach, het is niet de meest briljante game ooit, maar ik weet me er inmiddels al aardig wat uurtjes mee te vermaken. En dat is een stuk meer dan dat ik van de meeste games kan zeggen.
PWBF
pi_97449094
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 23:39 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik moet er nog 6. Heb alleen geen idee welke het zijn, random cars instappen is zo vermoeiend :(
[ afbeelding ]
Polar Bear Ice-truck moet ik ook nog, maar die andere 5 :{.

En ik mis deze trophy nog (heb werkelijk geen idee welk wapen ik mis :'))
Roscoe And Friends:
Kill at least one bad guy with every gun.

Lead foot heb ik wel op de PS3 unlocked maar die staat nog in het grijs op de Social Club.
Je kunt via het menu EXTRAS (2 opties naar beneden in hoofdmenu) de vehicle gallery openen, dan kun je de namen en een silhouet bekijken van de auto's die je mist.

Het zou inderdaad handig zijn als je in je status kon zien welk wapen je nog niet gebruikt hebt. Ik vermoed in mijn geval de vlammenwerper nog, die heb ik helemaal gemist :P

Wat betreft Social Club, bij de Case Tracker staat bovenin een melding dat er problemen zijn met de weergave van de stats. Misschien dat ook de trophies niet helemaal sync lopen. Ik open meestal even de Social Club pagina in L.A. Noire voordat ik hem afsluit, dan staat er altijd even "synchronizing" onderin beeld.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_97452740
91%, nog 5 street crimes van Arson, 10 auto's en de meeste film reels nog. En dan eens proberen alle trophies te gaan halen, die zijn gek genoeg pas op 43%, volgens mij door al die geheime trophies van de DLC.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_97452870
Gisteren gooiden ze er trouwens flink wat reclame tegen aan. In de rust van de champions league finale zag ik het spel voorbij komen en later op rtl 7 waar ze een film sponsorden.
Er werd trouwens ook al reclame gemaakt voor call of duty mw 3 die pas in november uit komt.

Vind het tot nu toe nog steeds een goed spel alleen tegen het eind begint het wel wat eentonig te worden inderdaad, zit nu bij vice.
pi_97453231
quote:
15s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef nwilke het volgende:
Gisteren gooiden ze er trouwens flink wat reclame tegen aan. In de rust van de champions league finale zag ik het spel voorbij komen en later op rtl 7 waar ze een film sponsorden.
Er werd trouwens ook al reclame gemaakt voor call of duty mw 3 die pas in november uit komt.

Vind het tot nu toe nog steeds een goed spel alleen tegen het eind begint het wel wat eentonig te worden inderdaad, zit nu bij vice.
Ze sponsorden LA Confidential (die veel gelijkenissen vertoont met LA Noire; Mickey Cohen, de setting, de tijd, de decors, de kostuums, de auto's, eigenlijk gewoon de hele sfeer) en The Black Dahlia, welke gaat over de Homicide storyline.
PWBF
pi_97453250
Heb nu 2 cases van Vice gedaan. Wel leuk hoe de krantenartikelen en de storyline van de game steeds meer naar elkaar toegroeien...
PWBF
pi_97453489
Zit alweer op disc 3. Gaat enorm hard. Volgens mij zat er meer gameplay in GTA IV en Red Dead Redemption. Maar het is wel een toffe game, ik heb alleen de hele tijd het idee dat er zoveel meer in had kunnen zitten. Wellicht in deel 2
pi_97453544
Game is zijn geld duidelijk waard?

Prijs verlaging in zicht?
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_97453791
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:

40,- (tijdelijk) vond ik een koopje voor zo'n spel. Denk niet dat er een prijsverlaging in zicht is.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:21:24 #18
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_97453798
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef Young_David het volgende:
Zit alweer op disc 3. Gaat enorm hard. Volgens mij zat er meer gameplay in GTA IV en Red Dead Redemption. Maar het is wel een toffe game, ik heb alleen de hele tijd het idee dat er zoveel meer in had kunnen zitten. Wellicht in deel 2
Dit dus... om een voorbeeld te noemen, random politieachtervolging bij snelheidsovertredingen ofzo.. gewoon, de kleine dingetjes.

En sowieso meer cases en vrijheid om binnen de cases te beslissen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_97453801
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:

Ik heb me er nu ruim een week prima mee vermaakt. Nadat ik hem vrijdagavond heb kunnen spelen heb ik elke dag denk ik een uur of 2 gespeeld, elke keer 1 of 2 cases gedaan. Nu ben ik alle street crimes achter elkaar aan het doen, en de collectables aan het verzamelen.

Heb er nu bijna 23 uur op zitten zie ik. Wil je ook alle cases met 5 sterren afsluiten dan zal dat nog wel flink wat langer gaan worden. Al kun je nu natuurlijk een hoop zaken gaan skippen.
pi_97453893
Overigens vind ik het allemaal achter elkaar doen van die street crimes niet zo heel bijzonder, er zit wel enige afwisseling in qua locatie en setting. Maar het verloop is behoorlijk herhalend, achtervolging te voet, achtervolging met de auto, gijzelaarssituatie enz. Heb denk ik 15 street crimes in een uurtje ofzo gedaan, elke keer op de kaart aangeklikt en de partner laten rijden. Vooral die afstand bij de Vice street crimes is bizar, je moet gewoon naar de andere kant van de kaart rijden 8)7

Het is dat ik zo geconcentreerd in de hoofd cases zat dat ik geen zin had in afleiding door die street crimes, maar achteraf gezien was dat misschien toch wel het leukste geweest.
pi_97454161
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:04 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Het zou inderdaad handig zijn als je in je status kon zien welk wapen je nog niet gebruikt hebt. Ik vermoed in mijn geval de vlammenwerper nog, die heb ik helemaal gemist :P
Heb je de Colt M1917l ook in je handen gehad? Deze krijg je alleen tijdens de case ''Armed and Dangerous'' door te switchen (LB of L1) wanneer je de missie begint met een primaire wapen (shotgun). Dit is iets wat ik in eerste instantie ook over het hoofd zag.
pi_97454521
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb je de Colt M1917l ook in je handen gehad? Deze krijg je alleen tijdens de case ''Armed and Dangerous'' door te switchen (LB of L1) wanneer je de missie begint met een primaire wapen (shotgun). Dit is iets wat ik in eerste instantie ook over het hoofd zag.
Dan zal ik die inderdaad gemist hebben, thanks!
  zondag 29 mei 2011 @ 13:55:20 #23
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97454878
Gisteren de laatste case van homicide uitgespeeld. Alleen het einde volgde ik niet echt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_97455387
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Rijstbal het volgende:
Gisteren de laatste case van homicide uitgespeeld. Alleen het einde volgde ik niet echt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zondag 29 mei 2011 @ 14:12:30 #25
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_97455488
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

_O_ _O_
100% :') :')

Ook platinum op de PS3, maar niet op rockstar social 8)7 8)7 (lead foot throphy pakt ie niet)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')