Ik heb de game al dagen niet meer aangeraakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef SoldMayor het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze game.
Ik vind het echt ontzettend vet. En alles heeft zo'n mooi detail.![]()
Maar als ik een case gedaan heb dan stop ik er gewoon weer een tijdje mee.
Bij GTA IV en RDR kon ik echt uren achter elkaar doorspelen. Hier niet.
Ik heb precies hetzelfde, maar ik vind het geen slecht ietsquote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef SoldMayor het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze game.
Ik vind het echt ontzettend vet. En alles heeft zo'n mooi detail.![]()
Maar als ik een case gedaan heb dan stop ik er gewoon weer een tijdje mee.
Bij GTA IV en RDR kon ik echt uren achter elkaar doorspelen. Hier niet.
Je kunt via het menu EXTRAS (2 opties naar beneden in hoofdmenu) de vehicle gallery openen, dan kun je de namen en een silhouet bekijken van de auto's die je mist.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik moet er nog 6. Heb alleen geen idee welke het zijn, random cars instappen is zo vermoeiend![]()
[ afbeelding ]
Polar Bear Ice-truck moet ik ook nog, maar die andere 5.
En ik mis deze trophy nog (heb werkelijk geen idee welk wapen ik mis)
Roscoe And Friends:
Kill at least one bad guy with every gun.
Lead foot heb ik wel op de PS3 unlocked maar die staat nog in het grijs op de Social Club.
Ze sponsorden LA Confidential (die veel gelijkenissen vertoont met LA Noire; Mickey Cohen, de setting, de tijd, de decors, de kostuums, de auto's, eigenlijk gewoon de hele sfeer) en The Black Dahlia, welke gaat over de Homicide storyline.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef nwilke het volgende:
Gisteren gooiden ze er trouwens flink wat reclame tegen aan. In de rust van de champions league finale zag ik het spel voorbij komen en later op rtl 7 waar ze een film sponsorden.
Er werd trouwens ook al reclame gemaakt voor call of duty mw 3 die pas in november uit komt.
Vind het tot nu toe nog steeds een goed spel alleen tegen het eind begint het wel wat eentonig te worden inderdaad, zit nu bij vice.
40,- (tijdelijk) vond ik een koopje voor zo'n spel. Denk niet dat er een prijsverlaging in zicht is.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
Game is zijn geld duidelijk waard?
Prijs verlaging in zicht?
Dit dus... om een voorbeeld te noemen, random politieachtervolging bij snelheidsovertredingen ofzo.. gewoon, de kleine dingetjes.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef Young_David het volgende:
Zit alweer op disc 3. Gaat enorm hard. Volgens mij zat er meer gameplay in GTA IV en Red Dead Redemption. Maar het is wel een toffe game, ik heb alleen de hele tijd het idee dat er zoveel meer in had kunnen zitten. Wellicht in deel 2
Ik heb me er nu ruim een week prima mee vermaakt. Nadat ik hem vrijdagavond heb kunnen spelen heb ik elke dag denk ik een uur of 2 gespeeld, elke keer 1 of 2 cases gedaan. Nu ben ik alle street crimes achter elkaar aan het doen, en de collectables aan het verzamelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
Game is zijn geld duidelijk waard?
Prijs verlaging in zicht?
Heb je de Colt M1917l ook in je handen gehad? Deze krijg je alleen tijdens de case ''Armed and Dangerous'' door te switchen (LB of L1) wanneer je de missie begint met een primaire wapen (shotgun). Dit is iets wat ik in eerste instantie ook over het hoofd zag.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Het zou inderdaad handig zijn als je in je status kon zien welk wapen je nog niet gebruikt hebt. Ik vermoed in mijn geval de vlammenwerper nog, die heb ik helemaal gemist
Dan zal ik die inderdaad gemist hebben, thanks!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je de Colt M1917l ook in je handen gehad? Deze krijg je alleen tijdens de case ''Armed and Dangerous'' door te switchen (LB of L1) wanneer je de missie begint met een primaire wapen (shotgun). Dit is iets wat ik in eerste instantie ook over het hoofd zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Rijstbal het volgende:
Gisteren de laatste case van homicide uitgespeeld. Alleen het einde volgde ik niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je de Colt M1917l ook in je handen gehad? Deze krijg je alleen tijdens de case ''Armed and Dangerous'' door te switchen (LB of L1) wanneer je de missie begint met een primaire wapen (shotgun). Dit is iets wat ik in eerste instantie ook over het hoofd zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |