quote:Op zondag 29 mei 2011 01:39 schreef DanseMacabre het volgende:
En nu ga ik weg en kom ik nooit meer terug. Jij bitch.
SCHIZOquote:
Ja! Maar nu ben ik echt weg!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
SCHIZO![]()
Je deed een dubbele LK, je kwam meteen terug
Ik denk niet dat ie veel verder zou komen dan ik voel me belabberd, en dat zie ik zo ook welquote:Op zondag 29 mei 2011 01:39 schreef Oognip het volgende:
Oh-oh, ik hoop heel erg dat waar Chico last van heeft maar tijdelijk is en dat ie nog wat jaren mee kan!
Konden ze maar praten op zulke momenten hè
Mss kun je ook nog even roepen dat je je genegeerd voelt!quote:
Oh ok...quote:Op zondag 29 mei 2011 01:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss kun je ook nog even roepen dat je je genegeerd voelt!
Tissem geraden!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Chico en Oh Oh![]()
Hopelijk gaat het morgen weer kippielekker met die Ouwe
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tissem geraden!
Ik heb net verdeurie voor 15 dagen rijst met kip en erwtjes voor mn kleine prinsje staan koken!
Aan de rest voeren is parels voor de zwijnen werpen
Ik hoop het echt met heel mn hart jaquote:Op zondag 29 mei 2011 01:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Daarom...morgen dartelt ie gewoon weer rond
Oooh, wat een heerlijke foto!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:55 schreef Greys het volgende:
TT![]()
Dan gooi ik het fuifnummer van de dag er nog een keertje in hoor!
[ afbeelding ]
Gewoon met dat elastiekie onder haar kin en al he, die muts met die mutsquote:
Tis nog steeds een prachthond.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feestvierend 15-jarig monster met een feestmuts van oh-oh
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon met dat elastiekie onder haar kin en al he, die muts met die muts
Bril-jantquote:Op zondag 29 mei 2011 01:55 schreef Greys het volgende:
TT![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:55 schreef Greys het volgende:
TT![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:03 schreef Greys het volgende:
Bij Bink hoefde ik dat elastiekje niet in te korten![]()
Oh ja dat las ik van de weekquote:Op zondag 29 mei 2011 02:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is donderdag de lul, ze is niet eens jarig,ik had me een maand vergist en iets te enthousiast geroepen dat we dan leuk met mn nichtje en Thessa Kees dr verjaardag konden vieren, maar ze is pas in juli jarig en nu kan ik het niet meer cancellen
Dat dus...quote:
quote:
Ja, spannend! Hopelijk mag Ean lekker mee naar huisquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:55 schreef Greys het volgende:
TT![]()
[ afbeelding ]
Zorg dat je iets héél belangrijks te doen hebt, dan kun je je snor drukkenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Hoop dat het snel afzakt, Ynske. Dat werkt niet lekker
Kind is naar vriendje, wij waren even naar een rommelmarkt. Zometeen komt er een kennis van qltel. Aardige knul maar zo eentje waarmee je niks te bepraten hebtHoeft gelukkig ook niet, hij komt niet voor mij tenslotte
quote:
Ook ik ben stiekem een manquote:
Tuurlijk wel, geluid ff harder zettenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Shit, nou gaan ze hier in de kamer zittenKan ik nog geen TBBT kijken
Ik kan ze natuurlijk wegpesten met een hoop ge-Bazingaquote:
Hee, vertel mij wat. Ik ben er zelf eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, vertel mij wat. Ik ben er zelf een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat het iig iets beter gaatquote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Chico loopt ietsje beter, verder slaapt ie nog alleen maar, maar hij heeft wel goed gegeten vanmorgen![]()
Ik ben al heel produktief geweest, 4 plasbanden gemaakt en een nieuwe halsband voor Chico.Dalijk nog een voor Billy maken en dan kijken of ik zin heb om Sjon zn afgeragde exemplaar ook nog te vervangen voor een nieuwere
Wat moet je regelen dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:16 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen die ik bel is niet thuis.Zo krijg ik ook niks geregeld.
Katte-oppas en laatste details concertreis.quote:
Ow, spannendquote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katte-oppas en laatste details concertreis.
Maarrrrrrr! Ik heb nog 3 dagen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het iets beter gaat met chico
Wij zijn al weer even thuis. Ze slaapt in de kinderwagen want ze moet zoveel mogelijk slapen om te kunnen groeien.
En ik wilde haar perse zelf in de auto zetten en eruit halen en nu doet mijn buik auwa.
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Chico loopt ietsje beter, verder slaapt ie nog alleen maar, maar hij heeft wel goed gegeten vanmorgen![]()
Ik ben al heel produktief geweest, 4 plasbanden gemaakt en een nieuwe halsband voor Chico.Dalijk nog een voor Billy maken en dan kijken of ik zin heb om Sjon zn afgeragde exemplaar ook nog te vervangen voor door een nieuwere
Best wel.quote:
Hee, jij bent altijd van het correcte taalgebruikquote:
Fijn van Chicoquote:Op zondag 29 mei 2011 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook al twee dagen koppijn...
Tis weer veel te heet vandaag ook.
Maar Chico liep net in het veld weer als een kievit, het is echt helemaal over, hij loopt ook te vreten als een dolle
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 29 mei 2011 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook al twee dagen koppijn...
Tis weer veel te heet vandaag ook.
Maar Chico liep net in het veld weer als een kievit, het is echt helemaal over, hij loopt ook te vreten als een dolle
Code, wait, whut?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die gratis code is wel handig oh-oh.. ik ga nog meer kaartjes sturen![]()
Wie wil er een kaartje van mij
Ain't gonna happen mafkeesquote:
Oh dan mag er met borden gegooid worden toch?quote:
deze zijn van greetzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:47 schreef senesta het volgende:
Oh dan mag er met borden gegooid worden toch?
Jonguh, tis hier fucking heet manquote:Op zondag 29 mei 2011 18:50 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Die witte kijkt ook alsof er een chromosoompje scheef zit
Mensen die om notes janken, die zou je moeten notenquote:
Nee alleen Rolf, ik kijk omdat Ramon en Sander, aka de Klusjesmannen zouden komen vandaag, tenminste, die zouden gaan koken met Rudolf maar nu staat die homo dr.quote:
Nog steeds heel droog bij julliequote:Op zondag 29 mei 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ze komen nu Greys!
Sim'Ran is ook al geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij jou niet dan?quote:
Het heeft hier wel een paar keer geregend afgelopen weekquote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
Bij jou niet dan?
Ik ga zo de vijver wéér bijvullen. Staat weer veel te laag, het water.
Hier ook, maar dat stelt niets voor. Dat is net genoeg om de bovenlaag een beetje nat te makenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Het heeft hier wel een paar keer geregend afgelopen week
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij jou niet dan?
Ik ga zo de vijver wéér bijvullen. Staat weer veel te laag, het water.
Gisteren de héle dag... Stortbuien niet normaal. En vanmiddag ook... en ws komt er zo weer een bui aanquote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef Ynske het volgende:
regen wat is dat?
vrijdag een beetje miezer van 2 min en dat was t
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gisteren de héle dag... Stortbuien niet normaal. En vanmiddag ook... en ws komt er zo weer een bui aan
*huilt*quote:Op zondag 29 mei 2011 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij zitten echt aan de goede kant van t land
En die wind dan! Het lijkt wel herfst.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]het heeft hier vandaag en gisteren geregend. Flink ook
Het heeft hier donderdagavond vrij hard en lang geregend, maar kennelijk was het langggg niet voldoende om al die droogte op te heffen. Of de vijver bij te vullenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]het heeft hier vandaag en gisteren geregend. Flink ook
Ja, zo niet tof. Het waait echt belachelijk hardquote:
Nou ja, echt nat is het hier ook niet... maar ook niet stof droog.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft hier donderdagavond vrij hard en lang geregend, maar kennelijk was het langggg niet voldoende om al die droogte op te heffen. Of de vijver bij te vullen
racist!!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
ik heb negerzoenen met pure chocolade. Ik haat pure chocolade
Waarschijnlijk alleen omdat ze tegenwoordig "zoenen" hetenquote:
En de introductie bij de 3 harige monstersquote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef senesta het volgende:
Ja, het is een goed nieuws dag. Ik hoop dat F_R en haar vriend heerlijk aan het genieten zijn met de kleine meid. Dat hebben ze wel verdiend![]()
En de Chicoman! Goed gedoan jonge!
Dat vind ik echt zo'n skelet!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nha, meer het tegenovergestelde eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op maandag 30 mei 2011 00:59 schreef Strega het volgende:
Voor F_R en kleine meid!
Oh-Oh fijn van Chico![]()
Wij zijn net terug van een heerlijk diner bij " 't Schathoes Verhildersum" in Leens.![]()
Werkelijk heerlijk, hadden er jaren geleden toen we er dichterbij woonden al een paar keer gegeten, maar toen had hij nog geen ster. Het was echt top!(We waren vandaag, nee, gisteren dus nu dan 20 jaar getrouwd.)
Dank je Zwab!quote:
Goed bezigquote:Op maandag 30 mei 2011 00:59 schreef Strega het volgende:
(We waren vandaag, nee, gisteren dus nu dan 20 jaar getrouwd.)
Dat doen ze, die baby'squote:Op maandag 30 mei 2011 08:37 schreef ferrari_rood het volgende:
p+s van harte gefeliciteerd
Mama_mia spannende dag vandaag
Volgens mij moet ean nog wennen wat een nacht zeg.
En de couveuse nazorg komt ook nog later.
Hopelijk trekt dat snel bij.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:37 schreef ferrari_rood het volgende:
p+s van harte gefeliciteerd
Mama_mia spannende dag vandaag
Volgens mij moet ean nog wennen wat een nacht zeg.
En de couveuse nazorg komt ook nog later.
En dan wat?quote:
Gastgezin Oognips 4e nestje in aantocht!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:55 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen, bedankt voor de felicitaties. Nok wat een leuke foto. 't Is hier 22 graden met een aangenaam briesje.
[..]
Hopelijk trekt dat snel bij.
[..]
En dan wat?
* Pagan heeft al een paar topics gemist.
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gastgezin Oognips 4e nestje in aantocht!
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Anders moet je straks wachten tot die ook dood is, voordat je nog een hond mag
Goedkoper en minder gedoe dan geregistreerd partnerschap zekerquote:
Nee geregistreerd partnerschap kan ook gratis. Tis gewoon leuker!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goedkoper en minder gedoe dan geregistreerd partnerschap zeker
En een leuke naam voor een rode kater: Leo (en dan ook echt Leeejooow)
Dat speelde bij ons ook mee, we wilden kinderen en geregistreerd partnerschap bestond nog niet. Trouwen was de meest volledige oplossing, en gratis op woensdagochtend.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goedkoper en minder gedoe dan geregistreerd partnerschap zeker
En een leuke naam voor een rode kater: Leo (en dan ook echt Leeejooow)
Heeeyyy!!! Dat is goed nieuws. Dat zweten dan weer minder. maar hey... zweet even flink door en vang het op in een zwembadje. Dan kan Strega binnenkort drijven in haar eigen dod zeequote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat speelde bij ons ook mee, we wilden kinderen en geregistreerd partnerschap bestond nog niet. Trouwen was de meest volledige oplossing, en gratis op woensdagochtend.![]()
Van het geld wat we daardoor bespaarden zijn we in klein comité gaan eten.
Donderdag bij de cardioloog geweest. De resterende klachten die ik heb zijn volgens hem mogelijk goed te verhelpen zonder derde operatie.
Alleen zijn al mijn meds omgegooid en moet mijn lijf daar ff aan wennen, ook is een bijwerking van 1 van de nieuwe meds overvloedig zweten en geloof me, dat doe ik nu ook.
Ja, met een heel lang pandenjasjequote:Op maandag 30 mei 2011 13:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Krijgt Oscar dan een mooi pakje aan.
Ik moet werken op dinsdagquote:Op maandag 30 mei 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Kom je ook Greyske?
Ik heb met Dandilion afgesproken, ze is fan van mn vee
Olivier! Ik had een stoere rode Olivier, net een stuiterbal die kat. Naam paste prima bij hemquote:Op maandag 30 mei 2011 12:31 schreef Oognip het volgende:
Wat is een leuke naam voor een stoere rode kater?
Bummer, woensdag moet ik alweer vroeg in Utrecht zijn dus dat gaat m niet worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet werken op dinsdag
En niet (meer) in Rotterdam helaas. Anders had ik je vee ook wel even live willen zien
Ga je allemaal leuke dingen doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Blugh, ik moet aan de schoonmaak maar het is hier 30 graden of zo...
Ik ga eerst mn tas maar es pakken denk ik
Nou dat is wel een heel teleurgestelde klant dan, maar gelukkig niet persoonlijk tegen jou bedoeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik had vandaag een enveloppe bij de retourpost waarop stond:
"Retour aan de aartsvijand" met een pijl naar onze bedrijfsnaam
Maar wel leuk!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Morgen dus eerst naar Rotterdam, meeten met Dandilion, dan naar Delft, pizza eten, dan blijven de hondjes bij de zussies en hun papa daar, en dan ga ik met mn vriendje naar PJ Harvey in Amsterdam en heel mss nog ff langs een oud collegaatje daar, en dan woensdag vanuit Delft naar Utrecht, waar ik om 13.15 mn oudste nichtje oppik.
Mn tante en dr vriend pikken ons hier dan op op het station, die komen dan ff mee hierheen zodat ze het kind ook weer es ff zien, en dan 's avonds naar de Griek BBQen met zn ex en schoonzus en de kindjes, en Kees dr verjaardag een maand te vroeg vieren met de meisjes![]()
En dan komen donderdag mn ouders het kind ophalen en ga ik vrijdag weer werken, gelijk een lange dag, tot ik de maandafsluiting af heb.
Druk programma
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Dus volgend jaar?quote:
We hadden eigenlijk geen zin meer in het concert omdat we al helemaal in Prince mode staan, maar we gaan toch maarquote:
Nope!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:43 schreef Oognip het volgende:
Moest je zelf de fiets in elkaar zetten oh-oh?
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ Indaha, hij is echt helemaal de oude alweer![]()
Mn bikkeltje.
En treinen en zo vindt ie zaaaaaaaalig, dus die gaat genieten
Dus eigenlijk offer je jezelf op zodat Chico met de trein kan , heel lief van jequote:Op maandag 30 mei 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hadden eigenlijk geen zin meer in het concert omdat we al helemaal in Prince mode staan, maar we gaan toch maar
Altijd goed; 17 september heeft al vele pareltjes voortgebrachtquote:
*Noteert alvast in de agenda*, mag ik voor die tijd je adres hebben zodat ik je een zeer toepasselijk kaartje kan sturenquote:
Yups, alles voor Chico he, dat hoort zoquote:Op maandag 30 mei 2011 14:46 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk offer je jezelf op zodat Chico met de trein kan , heel lief van je
Dan zijn we 6 jaar samen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Altijd goed; 17 september heeft al vele pareltjes voortgebracht
Nee, ik kan er wel om lachen hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 14:39 schreef indaha het volgende:
Nou dat is wel een heel teleurgestelde klant dan, maar gelukkig niet persoonlijk tegen jou bedoeld.
Jij hebt mijn adres toch, gekkerdjequote:Op maandag 30 mei 2011 14:48 schreef indaha het volgende:
*Noteert alvast in de agenda*, mag ik voor die tijd je adres hebben zodat ik je een zeer toepasselijk kaartje kan sturen
Gefeliciteerdquote:
Ga jij met DM trouwen dan?quote:
Iets ergs denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 14:52 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik kan er wel om lachen hoorAl vraag ik me dan wel af wat er gebeurd is dat een klant zo reageert
Ow ja idd, dat was ik vergetenquote:
Ja wij zijn ook getrouwd op de dag dat we 4 jaar samen waren, dat is gemakkelijker voor de mannen om te onthoudenquote:
Tja, Maes is nu bezet.quote:
Yups, maar niet getreurd. Geen hand vol, maar een land vol, zei mijn oma altijd (nou ja, dat zei ze eigenlijk nooit, maar bij wijze van dan)quote:
Ik zal het vanavond even voor je vragenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:02 schreef indaha het volgende:
Wat zegt de beeb ervan, wil ze je wel delen met het hele land
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Melig is goedquote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal het vanavond even voor je vragen
Ik ben zo melig....
Will do (vanavond). En waarom eigenlijk nietquote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Melig is goed![]()
Doe beeb de groeten eens van me. En nee, ik wil niet met haar of met jou trouwen
Ja wij bewaren die dingen allemaal, hangen allemaal bij mij op de kast, op de wall of shamequote:Op maandag 30 mei 2011 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zou heeeeelemaal in een deuk liggen als ik zoiets zou krijgen
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
En dan kom ik nog elke donderdag bij DM en Wilbert Jompel eten.. en Jip, die maar niet dood wil gaan. En de 3 kinderen, Wilbert Jompel junior, Willy en Plork.
Veels te lastigquote:Op maandag 30 mei 2011 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Will do (vanavond). En waarom eigenlijk niet
Jullie krijgen vast ook wel mooie jaquote:Op maandag 30 mei 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja wij bewaren die dingen allemaal, hangen allemaal bij mij op de kast, op de wall of shame
quote:
Ik behandel geen brieven. Ik lees ze wel graagquote:Op maandag 30 mei 2011 15:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jij toch ook of doe je nog geen brievenWat een hilarische dingen zaten daar af en toe tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |