Zullen we ook een afteltopic maken waar we dan aftellen totdat je 40 bent?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
Bestaan er niet ergens van die automagische aftellers enzo die we in het topic kunnen zetten? Zo'n count down ding? Even zoekenKunnen we mee hyperen.
Het klinkt trouwens al best dichtbij zo!![]()
NOESSSSSSSSSSSquote:Op zondag 29 mei 2011 01:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zullen we ook een afteltopic maken waar we dan aftellen totdat je 40 bent?
26 mei is de finale (en ben ik jarig)quote:Op zondag 29 mei 2011 01:38 schreef Greys het volgende:
Wanneer is ook alweer de eerste halve finale van het ESF 2012 dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog 359 dagen, 8 uur en 49 minuten!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Like this:quote:Op zondag 29 mei 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
Bestaan er niet ergens van die automagische aftellers enzo die we in het topic kunnen zetten? Zo'n count down ding? Even zoekenKunnen we mee hyperen.
Het klinkt trouwens al best dichtbij zo!![]()
Ja, alleen nog jammer dattie niet blijft doortellen (alleen bij vernieuwen van pagina), of kan dat niet in een forum post?quote:
Uitgaande dat het nog 30 744 600 seconden duurt (355 dagen, 20 uur 10 minuten) en een couplet potje vet 15 seconden duurt, dan moeten we met 2049640 potjes vet beginnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:41 schreef Greys het volgende:
Bij hoeveel potje potje potje potjes vèhèhèèt zouden we moeten begonnen om bij het ESF 2012 op 1 uit te komen?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zet daar nog maar een paar potjes bij Erik.![]()
Oh jaquote:
Ik test het even.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
(Heb je het trouwens zitten zingen en tellen dat het 15 seconden duurt?![]()
)
Reken er maar 20 seconden voor uit, zeker als je moet zingen: "zeshonderdvierentachtigduizend driehonderdvijfentwintigste couplet". Met "eerste" kwam ik zo rond de 17 seconden uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
(Heb je het trouwens zitten zingen en tellen dat het 15 seconden duurt?![]()
)
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Reken er maar 20 seconden voor uit, zeker als je moet zingen: "zeshonderdvierentachtigduizend driehonderdvijfentwintigste couplet". Met "eerste" kwam ik zo rond de 17 seconden uit.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Reken er maar 20 seconden voor uit, zeker als je moet zingen: "zeshonderdvierentachtigduizend driehonderdvijfentwintigste couplet". Met "eerste" kwam ik zo rond de 17 seconden uit.
Het is een soldatenlied las ik ergens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken dat liedje van het potje met vet ook wel, maar waar slaat die tekst eigenlijk op?
Iemand anders zegt dat het (ook) een lied was van arme mensen, die zo blij waren dat ze vet hadden dat ze er een lied over gingen zingenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een soldatenlied las ik ergens.
Maar dan nog snap ik het niet helemaal. Misschien moesten ze aan het einde van de zware dag de zooi onderhouden/insmeren met vet en betekende dat dus dat hun dag er bijna op zat ofzo?![]()
Jij wist dit jaar van te voren al dat Azerbaijan ging winnen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:15 schreef Wilja30 het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat ESF2012 maar wat de uitslag is toch zo ongeveer al bekend!
Ja, spannend he?quote:
Het begint standaard om 21.00, dus ik zou gewoon je gezonde verstand gebruikenquote:Op zondag 12 juni 2011 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, dat zou best eens kunnen, op het moment hou ik deze klok aan
http://www.kolumbus.fi/jarpen/
Het klopt prima anders hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Roger, die telling is vanuit de tijdzone Londen-Lissabon. Dus haal er overal één uur vanaf omdat het songfestival begint om 21.00
Dat zou ik noooooooooooooooit doenquote:
Je zit in een persoonlijke crisis!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou ik noooooooooooooooit doen
Ja, de tijd vliegt, helaas heb ik hem idd ook ff terug moeten laten vliegen.quote:
Geen idee wanneer de eerste landelijke voorronde zal zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:41 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Hoe lang nog aftellen tot de eerste voorronde?Zwitserland is meestal in december toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |