quote:
Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef boekenplank het volgende:[..]
Inteelt, domme boeren met oorbellen, het dorp niet uit durven, kijk mij eens een grote tractor hebben etc.

Zo ken ik er nog wel wat.
Domme Amsterdammers/Utrechters/Rotterdamers/Hagenezen met oorbellen, de Randstad niet uit durven en denken dat Nederland ophoudt na Utrecht, kijk mij eens dure kleding en een ego van hier tot Tokyo hebben etc.

Echt, wat je opnoemt zijn echt geen dingen die je alleen in het rurale gedeelte van Nederland vindt hoor.
quote:
Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef boekenplank het volgende:[..]
Klopt, ik heb echter geen mensen gezien met het syndroom van Down, maar wel heel veel onverstaanbare type's die ondertiteld moesten worden zodat de rest van Nederland ook kan begrijpen waarom deze boeren hun dorp niet uit willen.
Ja, de Bijlmerbewoners zijn wel te verstaan en zijn doorgaans bereisde mensen

En inderdaad, Westerlingen praten soms net zo goed met een accent/in dialect. Overigens is het gevoel voor cultuur en diversiteit in eigen land wel weer ver te zoeken merk ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, geen idee waar je vandaan komt maar je komt over als iemand die niet-stedelijk Nederland alleen van SBS6 kent.
[ Bericht 0% gewijzigd door Koenholio op 29-05-2011 03:00:46 ]
Guanine en Cytosine! *O*