SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
dat is alles!quote:Op zondag 29 mei 2011 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
12 inch van Brocks dikke darm eruit gehaald, dat is een flink stuk.
Lastig.. Evans is eigenlijk de meest eerlijke contender vanuit toen, maar lang eruit..quote:Op zondag 29 mei 2011 02:58 schreef Omega het volgende:
Als Rampage wint dan krijgt hij een title shot
Kansloos tegen Jones, net zoals Hamill dat was.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:58 schreef Omega het volgende:
Als Rampage wint dan krijgt hij een title shot
Chicken shit uit zn stoma dan (dat zou ik echt zo hard nooit in zn gezicht durven zeggenquote:
Dana zei net, dat als Rampage wint en heel genoeg blijft dat hij dan de volgende title shot krijgt, tenminste dat is wat ik begreep.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lastig.. Evans is eigenlijk de meest eerlijke contender vanuit toen, maar lang eruit..
Rampage heeft Machida verslagen maar Machida is eigenlijk ook 1 fight away.
Evans 1 fight away.
Misschien rematch Evans/machida of Evans/Rampage voor number 1 contender.. of Rampage of Evans de titleshot.
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Dana zei net, dat als Rampage wint en heel genoeg blijft dat hij dan de volgende title shot krijgt, tenminste dat is wat ik begreep.
Zitten jullie nog op Spike (die laatste link) of al ergens anders? Van jou weet ik t overigens al wel.quote:
Vandaag gezien in de bios.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:01 schreef Geo3kant het volgende:
The Hangover 2, denk dat het echt een flop gaat worden..
Spike hier nog!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zitten jullie nog op Spike (die laatste link) of al ergens anders? Van jou weet ik t overigens al wel.
ROFL, moet ik gewoon alweer gaan zoeken. Kom er zo weer op terug.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:03 schreef Geo3kant het volgende:
Wtf.. begint nou een rambo film? GTFO wij willen UFC bitches
haha dat dacht ik ook al!quote:Op zondag 29 mei 2011 03:03 schreef Geo3kant het volgende:
Alle Veetle links lijken het niet te doen...quote:Op zondag 29 mei 2011 03:05 schreef raistlin6 het volgende:
Beetje schokkerig. Ik ga wel verder nog met zoeken naar een betere, maar het is in ieder geval iets.
dm.
quote:
ik wil britneyquote:Op zondag 29 mei 2011 03:03 schreef Geo3kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |