mooiquote:Op zondag 29 mei 2011 01:58 schreef raistlin6 het volgende:
Ik ga even dm'en. Is nu een voorbeschouwing nog een paar minuutjes op. Stuk betere kwaliteit dan de vorige.
Boetsch kan Kendall KO'n, maar ik zie Boetsch snel gassen en dan komt Da spyder met zijn lange benen met een trianglequote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef raistlin6 het volgende:
Ik ben voor Boetsch, voor zover ik weet de enige met ook een kung fu achtergrond, helaas niet Ving Tsun maar toch. Is dan ook de enige reden dat ik fan van hem ben.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:47 schreef raistlin6 het volgende:
Quinton Jackson vs. Matt Hamill
Frank Mir vs. Roy Nelson
Stefan Struve vs. Travis Browne (Dit is geloof ik meer hopen dan denken, maar toch)
Thiago Alves vs. Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
Preliminary card:
Miguel Torres vs. Demetrious Johnson
Kendall Grove vs. Tim Boetsch
Is oke, ik had bij de prelims tweemaal de tweede en bij de main event alle fights voor de eerstgenoemde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:13 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef raistlin6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |