ik heb hem niet full screen staan en ik zie 0 chats staanquote:Op zondag 29 mei 2011 01:11 schreef Geo3kant het volgende:
No business no party![]()
Mijn Firefox wordt zo traag met Fok + Prelim facebook.. waarschijnlijk door die kut spammers in de comments, dat ze die uitzetten staat toch niks zinnigs in.
Mooie is dat de UFC dat soort gasten vanzelf gaat aanklagenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:11 schreef Geo3kant het volgende:
No business no party![]()
Mijn Firefox wordt zo traag met Fok + Prelim facebook.. waarschijnlijk door die kut spammers in de comments, dat ze die uitzetten staat toch niks zinnigs in.
Ik ga een prettigere stream opzoeken idd.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem niet full screen staan en ik zie 0 chats staan
How how, credits gaan naar Mr Mullet Roy Nelsonquote:Op zondag 29 mei 2011 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
Ik vind de TT die Geo3kant bedacht heeft toch beter
ik heb gewoon een nieuw deel aangemaakt. Mijn verwachting is dat er vandaag (zondag dus) toch meer dan 1 topic volgepleurd wordtquote:Op zondag 29 mei 2011 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
Ik vind de TT die Geo3kant bedacht heeft toch beter
Hij hapert bij mij ook veel ja...quote:Op zondag 29 mei 2011 01:21 schreef leeroy het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de stream van facebook best wack is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:36 schreef Omega het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die Oliviera ook laatst een paar keer gezien. Die is echt goed, wordt een spannend gevecht. Ik gok op Oli.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:38 schreef Geo3kant het volgende:
Dadelijk komt Gleison Tibau, dat is die vent die ik bedoelde met 30lbs weightcut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |