Ohja, klopt. Had geweldige uitspraken ..:quote:
quote:elke wasbeer heeft een staart maar niet elke straart heeft een wasbeer
Een teen of twee ja, maar het gaat zo snel man dat kun je zonder technologie never nooit zienquote:Op zondag 29 mei 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is al voldoende maar het was wel meer dan dat.
Klopt is ook lastig, en echt kwalijk kun je het zo'n grens ook niet nemen vind ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Een teen of twee ja, maar het gaat zo snel man dat kun je zonder technologie never nooit zienMaar je hebt gelijk, het was buitenspel.
Ben benieuwd hoelang de laatste update blijft staan.. Maar Wiki is ook niet heilig kwa waarheidquote:
Die was na ongeveer minder dan een minuut al weer weg, de Wiki is gelockt tot morgenavondquote:Op zondag 29 mei 2011 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang de laatste update blijft staan.. Maar Wiki is ook niet heilig kwa waarheid
Die update was om 22:55 ofzo al weg. Gelukkig hebben we de fotos en retweets nogquote:Op zondag 29 mei 2011 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang de laatste update blijft staan.. Maar Wiki is ook niet heilig kwa waarheid
quote:Van der Sar: 'Ik had graag ander gevoel in mijn lijf'
Met een 3-1 nederlaag in de Champions League-finale nam Edwin van der Sar afscheid. De Nederlandse doelman had graag 'met een andere gevoel' afgezwaaid.
'Barcelona had de betere kansen', was de eerste reactie van Van der Sar na de verloren finale. 'Maar we maakten één of twee fouten en zij straften die af. Ze waren erg goed, al begonnen we goed. Maar je moet proberen als eerste te scoren. Dat deden we niet.'
Ook de keeper kende geen gelukkige wedstrijd. Bij de 2-1 van Lionel Messi oogde Van der Sar niet kansloos. 'Ik dacht goed te staan, omdat ik verwachtte dat Nemanja Vidic die hoek zou afdekken.'
Met de eindstrijd tegen Barcelona sloot Van der Sar zijn carričre af. 'Ik wil iedereen bedanken voor de mooie herinneringen', zei hij. Manchester United-manager Sir Alex Ferguson was vol lof. 'Van der Sar is een fantastische kracht geweest voor United. We wensen hem het beste. Hij heeft een grootste carričre gehad vol eer en gestoeld op professionalisme. De herinnering aan hem blijft.'
Voor de camera van de NOS sprak de veertigjarige Van der Sar van een 'gek gevoel' dat het voorbij is. 'Ik had graag een ander gevoel in mijn lijf. Maar het mocht niet zo zijn.'
http://twitter.com/#search?q=Frank%20Snoeksquote:Op zondag 29 mei 2011 00:19 schreef Dayshine het volgende:
Heb de wedstrijd hier op het forum niet gevolgd, maar wilde toch even komen om te zien of ik niet de enige was die zich dood heeft zitten ergeren aan Frank Snoeks die zich zat te verlekkeren op het 'kleine jongetje' Messi die zo 'gewoon' is gebleven.
Gelukkig ben ik niet alleen
Volgens mij staat het er nog steeds...quote:Op zondag 29 mei 2011 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die was na ongeveer minder dan een minuut al weer weg, de Wiki is gelockt tot morgenavond.
Iets met worldwide trending topic inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 00:19 schreef Dayshine het volgende:
Heb de wedstrijd hier op het forum niet gevolgd, maar wilde toch even komen om te zien of ik niet de enige was die zich dood heeft zitten ergeren aan Frank Snoeks die zich zat te verlekkeren op het 'kleine jongetje' Messi die zo 'gewoon' is gebleven.
Gelukkig ben ik niet alleen
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:33 schreef RemcoW23 het volgende:
xCountOnYou
Omg, is het echt wat op de wiki van Frank Snoeks staat?
1 minute ago via web from Utrechtse Heuvelrug, Utrecht
15 jaar. JB. Opportunity and motive.quote:Wie wil met mij naar premiere van Harry Potter ?? #niemandwilmee
quote:Guardiola: 'Puyol besloot Abidal de eer te gunnen'
Tot ieders verbazing nam niet Barcelona-captain Carles Puyol maar Eric Abidal de CL-beker in ontvangst van UEFA-voorzitter Michel Platini. Ook trainer Josep Guardiola, die aangaf niet te zullen vertrekken bij de Catalaanse club, hield geen rekening met de geste.
'Puyol verdiende het', zei Guardiola. 'Maar hij besliste dat Abidal dat mocht doen.' De Franse verdediger kreeg na afloop zelfs de aanvoerdersband, toebehorend aan Puyol, om zijn arm geschoven.
Voor Abidal was het een eerbetoon voor een zware periode. Bij de international werd in maart een gezwel in zijn lever geconstateerd. Hij herstelde hiervan wonderbaarlijk snel en keerde na anderhalve maand terug in de A-selectie van Barcelona. In de halve finale van de Champions League, het tweede duel met Real Madrid (1-1), maakte hij zijn eerste speelminuten. Abidal viel destijds kort voor tijd in voor Puyol, die hem zoende op zijn wang.
Ondanks de speciale rol van Abidal bij de huldiging in Londen liet Guardiola er geen twijfel over bestaan welke speler van doorslaggevend was geweest in de eindstrijd. 'Messi is uniek', zwaaide hij zijn Argentijnse steraanvaller alle lof toe. 'Laten we hopend dat hij zijn ambitie niet verliest en dat de club goed voor hem zorgt en hem met de beste spelers omringt.'
De Barcelona-trainer weigerde zijn succesploeg te scharen in de galerij der groten. 'De beste ploeg ooit? Er zijn veel teams die ik niet heb zien voetballen en dus niet kan beoordelen. Di Stefano's Real Madrid, Pele's Santos en Cruijffs Ajax.'
Over zijn eigen toekomst was Guardiola wel duidelijk. Ondanks speculaties over een vertrek naar Chelsea zit hij komend seizoen op de bank bij Barcelona. 'In Spanje kun je niet zo lang coach blijven als in Engeland. Ik heb een contract voor een jaar en zie dan wel weer verder.'
Inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 01:43 schreef marcodej het volgende:
Nog een uur te spelen, stand 1 - 0 en Snoeks vroeg zich af "Welk wonder MU nog nodig had". Twee minuten later lag 'ie in het netje.
Absoluut dieptepunt van Snoeks.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef msnk het volgende:
Alleen een wonder kan Man Utd redden... Er is nog een uur man!!!!!
Klopt ja, werd op het moment in de reeks ook opgemerkt door iemand.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:43 schreef marcodej het volgende:
Nog een uur te spelen, stand 1 - 0 en Snoeks vroeg zich af "Welk wonder MU nog nodig had". Twee minuten later lag 'ie in het netje.
Absoluut dieptepunt van Snoeks.
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik, lekkere Turk van me.
[/nohomo]
Ajax en Bayern hebben ook meerdere heerschappijen gekendquote:Op zondag 29 mei 2011 02:46 schreef Shreyas het volgende:
Vreemd eigenlijk dat het krachtsverschil tussen de beste club en tweede beste club van Europa zo groot is
De NOS bepaald die herhalingen niet hoor... evenmin als Frank Snoeks.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:29 schreef Doublepain het volgende:
Gadverdamme, de wedstrijd maar zonder geluid zitten kijken.. Die aap maar boos worden dat die goal van Rooney zoveel herhalingen krijgt.. Maar die poep goal van Messi is zoveel herhaling waard..
NOS![]()
Real had natuurlijk in de finale moeten staan.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:46 schreef Shreyas het volgende:
Vreemd eigenlijk dat het krachtsverschil tussen de beste club en tweede beste club van Europa zo groot is
Liverpool, AC Milan en Real ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajax en Bayern hebben ook meerdere heerschappijen gekendBenieuwd hoelang Barca doorgaat.
Jij bent er zo eentje die foto's van CR7 en Mourinho op de muur heeft geplakt he? En dan alles bij elkaar schreeuwen als ze natuurlijk ten onrechte verliezen.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Real had natuurlijk in de finale moeten staan.
Ohjee ben jij er ook weer.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Real had natuurlijk in de finale moeten staan.
Nee. Ik geef aan dat Real in de finale had moeten staan. Met 'n eerlijke scheidsrechter was dat ook het geval geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die foto's van CR7 en Mourinho op de muur heeft geplakt he? En dan alles bij elkaar schreeuwen als ze natuurlijk ten onrechte verliezen.
Surequote:Op zondag 29 mei 2011 10:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Ik geef aan dat Real in de finale had moeten staan. Met 'n eerlijke scheidsrechter was dat ook het geval geweest.
Niet heel raar als je de scheidsrechter twee keer heel opzichtig aan je zijde hebt. Met een objectieve arbitrage had Real gewoon gewonnen natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sure
Barcelona was over 2 wedstrijden duidelijk de betere.
Het verhaal over "erwtje" kwam ook weer voorbijquote:Op zondag 29 mei 2011 01:53 schreef Doublepain het volgende:
Hij vertelt over iedereen nutteloze verhaaltjes..
Ik was al bang dat hij over Rooney ging praten:
Voorbeeld:
''Wayne Rooney aan de bal, jahaa de speler die begon bij The Toffees.. Je weet wel de The Toffees.. De mensen die niet weten wat dat is.. Dat is Everton, de club uit Liverpool.. Waar de grote Rivaal Liverpool speelt.. Ferguson ging de strijd aan met Liverpool.. Wilde Liverpool van de troon stoten etc......''![]()
![]()
Die man kan maar domme dingen lullen...
Het blijft diep zitten hé.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet heel raar als je de scheidsrechter twee keer heel opzichtig aan je zijde hebt. Met een objectieve arbitrage had Real gewoon gewonnen natuurlijk.
Als telt echter niet... Ben benieuwd of er volgend jaar wel normaal wordt gefloten bij wedstrijden van Barįa.
Het is gewoon vervelend als het voetbalfestijn van het jaar wordt verziekt door corrupte arbitrage.quote:
Een arbitrage die meerdere rode kaarten had kunnen trekken voor de Real spelers.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend als het voetbalfestijn van het jaar wordt verziekt door corrupte arbitrage.
Voor de Barįa-spelers ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:55 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Een arbitrage die meerdere rode kaarten had kunnen trekken voor de Real spelers.
Ik weet zeker van niet. Ik denk dat jij weinig kijk hebt op het spelletje c.q. teveel wordt gehinderd door je Barįa-fantasietjes.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:58 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik denk dat jij andere wedstrijden hebt gekeken.
Ik weet zeker van niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Ik denk dat jij weinig kijk hebt op het spelletje c.q. teveel wordt gehinderd door je Barįa-fantasietjes.
Dat noemt men respect, iets wat bv. van Real kant niet te verwachten is. Met name door die éne grote kwal, Halcon's grote idool.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:04 schreef fliert het volgende:
Halcon is dan ook een autoriteit op het gebied van voetbal jongens.
Mensen als Ferguson en de spelers van United hebben waarschijnlijk ook geen verstand van voetbal
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/13587100.stm
Ze zijn op weg naar deze finale behoorlijk geholpen door de arbitrage. Het lag er allemaal wel erg dik bovenop.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:03 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet.
Barįa-fantasietjes?![]()
Ze hebben het compleet en terecht waargemaakt schat, dat noem ik geen fantasie.
Spelers kopen voor 100 miljoen die niet eens opstellen of laten spelen en hopen dat je de grote wedstrijden gaat winnen, dat noem ik pas fantasie.
Nog eens een keer teruglezen, komop je kan hetquote:Op zondag 29 mei 2011 11:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe niet alsof Barįa geen geld uitgeeft. Barįa haalt ook dure jongens en Barįa heeft ook een behoorlijke schuld.
Heb de link niet eens bekeken. Vermoeiend dat Barįa-gefap.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:31 schreef fliert het volgende:
Hmm, waarschijnlijk kan Halcon die vreemde taal niet aan
Hernandez heeft deze wedstrijd ook een record gebroken, het meest buitenspel staan in 1 helft.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:34 schreef Morendo het volgende:
Barca heeft zwaar terecht gewonnen natuurlijk. Van der Sar zag er jammer genoeg bij de eerste twee doelpunten niet goed uit. Verder waren Evra, Valencia en Hernandez heel zwak, in Carrick heb ik het nooit gezien en Giggs kan zijn stempel ook niet meer echt drukken. Tsja, dan ga je de boot in hé.
Doe geen moeite joh, je ziet het toch maar van 1 kantquote:Op zondag 29 mei 2011 11:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb de link niet eens bekeken. Vermoeiend dat Barįa-gefap.
Zoals Real deed in de bekerfinalequote:Op zondag 29 mei 2011 11:40 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hernandez heeft deze wedstrijd ook een record gebroken, het meest buitenspel staan in 1 helft.
Ik denk trouwens dat het niet zozeer de zwakte van Man U was, het blijft i.o.m. een heel sterk team. Het had meer met de sterkte van Barca te maken. Man U kon, op de eerst 9 minuten na, totaal geen grip op de wedstrijd krijgen.
Dat had ze waarschijnlijk ook alleen maar gelukt door te gaan schoppen naar alles wat beweegt, maar ze zijn (gelukkig) gentlemen gebleven.
Dan win je wel en daar gaat het uiteindelijk toch om. Je gaat voor die beker, niet voor de Fair Play Cup.quote:
Volgens mij niet zozeer in de bekerfinale, maar ik haal al die classico's door elkaar.quote:
Dus jij keurt alle middelen goed om te winnen ?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan win je wel en daar gaat het uiteindelijk toch om. Je gaat voor die beker, niet voor de Fair Play Cup.
Heeft niets met goedkeuren te maken. Ik ga daar ook niet over. De scheidsrechter dient het spel te leiden. Ik kan hard spel wel waarderen. Speel je hard en heb je 'n eerlijke scheidsrechter, dan kun je Barįa best verslaan. Staat de scheidsrechter aan de kant van Barįa, dan wordt het lastig. Speel je flauw en heb je wat jongens die niet (meer) mee kunnen of een off day hebben (Evra, Carrick, Giggs, Hernandez) dan wordt het een lastig verhaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dus jij keurt alle middelen goed om te winnen ?
Toen wij vroeger tegen Be Quick '28 moesten spelen, sterke tegenstander was dat en ook nog een derby, ging een reservespeler van ons vlak voor het rustsignaal hun kleedkamer in om laxeermiddel in de klaarstaande ranja te gieten. En zo wisten we in de tweede helft een achterstand toch meestal nog wel om te buigen in een overwinning maar ik ben daar terugkijkend niet heel trots op.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dus jij keurt alle middelen goed om te winnen ?
Dat is wat anders dan hard spelen. Als je in die derby destijds bikkelhard had gespeeld en had gewonnen, dan had je er nu wel met een goed gevoel op teruggekeken.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toen wij vroeger tegen Be Quick '28 moesten spelen, sterke tegenstander was dat en ook nog een derby, ging een reservespeler van ons vlak voor het rustsignaal hun kleedkamer in om laxeermiddel in de klaarstaande ranja te gieten. En zo wisten we in de tweede helft een achterstand toch meestal nog wel om te buigen in een overwinning maar ik ben daar terugkijkend niet heel trots op.
Moraal van dit verhaal: dat ligt er maar aan hoe je er naar kijkt.
Was je op dat moment wel oprecht blij met de overwinning?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toen wij vroeger tegen Be Quick '28 moesten spelen, sterke tegenstander was dat en ook nog een derby, ging een reservespeler van ons vlak voor het rustsignaal hun kleedkamer in om laxeermiddel in de klaarstaande ranja te gieten. En zo wisten we in de tweede helft een achterstand toch meestal nog wel om te buigen in een overwinning maar ik ben daar terugkijkend niet heel trots op.
Alleen is er een verschil tussen bikkelhard spelen en smerig spelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan hard spelen. Als je in die derby destijds bikkelhard had gespeeld en had gewonnen, dan had je er nu wel met een goed gevoel op teruggekeken.
Is lastig te definieren natuurlijk. Veel mensen vinden bikkelhard al gauw smerig. Vroeger werd er volgens mij ook veel harder gespeeld. Het voetbal is wat softer geworden. Helaas.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alleen is er een verschil tussen bikkelhard spelen en smerig spelen.
Dat is makkelijk te definiëren.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is lastig te definieren natuurlijk. Veel mensen vinden bikkelhard al gauw smerig. Vroeger werd er volgens mij ook veel harder gespeeld. Het voetbal is wat softer geworden. Helaas.
Das wel humorquote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar staat dat?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:03 schreef inZanity het volgende:
Alsof kritiek op het almachtige Barcelona niet geoorloofd is ofzo..
Je probeert soms wat mensen realisme bij te brengen. Vaak tevergeefs.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:03 schreef inZanity het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier gelijk in de starthouding staat om Barcelona te verdedigen als iemand (terecht) opmerkt dat Real eigenlijk in de finale had moeten staan. Alsof kritiek op het almachtige Barcelona niet geoorloofd is ofzo..
Het verschil tussen hard en smerig bepaald naar mijn idee de scheidsrechter. Die bepaald de grens (vandaar arbitrage). Vul de rest zelf maar in voor de betreffende wedstrijden en je zal zien dat het zo partijdig nog niet was.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is lastig te definieren natuurlijk. Veel mensen vinden bikkelhard al gauw smerig. Vroeger werd er volgens mij ook veel harder gespeeld. Het voetbal is wat softer geworden. Helaas.
DIt topic ging in zijn geheel niet over real maar over de wedstrijd van gisteren.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit dit topic. En het topic hiervoor, en het topic daarvoor, en, etc...
Wat Pepe bijv. regelmatig deed de afgelopen classicos was gewoon gemeen. Uit angst,onmachtig etc.quote:
Helaas staat tegenwoordig vrijwel elke wedstrijd bol van de arbitrale fouten.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:06 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Het verschil tussen hard en smerig bepaald naar mijn idee de scheidsrechter. Die bepaald de grens (vandaar arbitrage). Vul de rest zelf maar in voor de betreffende wedstrijden en je zal zien dat het zo partijdig nog niet was.
Pepe is gewoon wat onhandig. Je ziet dat ook vaak bij Afrikanen, die maken ook vaak van die wilde tackles.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat Pepe bijv. regelmatig deed de afgelopen classicos was gewoon gemeen. Uit angst,onmachtig etc.
Hard spel zijn dus duels met stevige maar faire slidings, schouderduw etc. en dus niet dat onbesuisde gedoe van een Carvalho of Pepe.
Diarra liet bijv. goed hard spel zien de laatste classico.
Tussen onhandig en volledig gestoord zijn zit een enorm verschil.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pepe is gewoon wat onhandig. Je ziet dat ook vaak bij Afrikanen, die maken ook vaak van die wilde tackles.
Ik houd wel van een stevige wedstrijd. Helaas blijkt dat tegenwoordig nauwelijks nog mogelijk te zijn.
Gisteren een tegen FCB trouwens, met het tegendoelpunt, al floot hij verder goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas staat tegenwoordig vrijwel elke wedstrijd bol van de arbitrale fouten.
Het hoort er niet bij. Diverse mensen willen ons doen geloven dat het bij het spel hoort, maar dat is natuurlijk niet het geval. Een arbiter dient het spel objectief te leiden en geen fouten te maken of ploegen te bevoordelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:18 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Gisteren een tegen FCB trouwens, met het tegendoelpunt, al floot hij verder goed.
Verder hoorde je de Barįa fans vorig jaar ook niet dat zij in de finale hoorden te staan wegens het falen van de scheids in de return in Camp Nou tegen Inter? Het hoort er gewoon bij en verder niet meer zielig zeuren graag.
Precies.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tussen onhandig en volledig gestoord zijn zit een enorm verschil.
Daar heb je gelijk in. Bij Madrid hadden er veel meer mensen afgestuurd moeten worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het hoort er niet bij. Diverse mensen willen ons doen geloven dat het bij het spel hoort, maar dat is natuurlijk niet het geval. Een arbiter dient het spel objectief te leiden en geen fouten te maken of ploegen te bevoordelen.
nergens. Maar die indruk krijg ik wel vaak. Alsof je niet aan Barcelona mag komen, dan zijn al die Barca fappers gelijk op hun pikkie getrapt. Het is gewoon heel irritant.quote:
Je blaat maar een eind weg, maar de meeste kritiek die ik lees is echt te debiel voor woordenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
nergens. Maar die indruk krijg ik wel vaak. Alsof je niet aan Barcelona mag komen, dan zijn al die Barca fappers gelijk op hun pikkie getrapt. Het is gewoon heel irritant.
Achja en als je wat goeds zegt over Barca ben je meteen een fapper.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
nergens. Maar die indruk krijg ik wel vaak. Alsof je niet aan Barcelona mag komen, dan zijn al die Barca fappers gelijk op hun pikkie getrapt. Het is gewoon heel irritant.
Tering, wat slik jij? Ik hoef het nietquote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ach bij Barcelona staan er 11 op het veld. Met afstand de meest onsportieve ploeg in Europa
ok succes voor wie na deze argumentatie nog verder wilt discussierenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ach bij Barcelona staan er 11 op het veld. Met afstand de meest onsportieve ploeg in Europa
Kijk dit bedoelen we dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel schwalbes en kaarten heb je gisteren geteld? FCB was er wel, RM niet, wie maakte het verschil vorige keer?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
je bedoelt: mensen die wel van voetbal houden...quote:Op zondag 29 mei 2011 12:32 schreef inZanity het volgende:
Haha geweldig dit _0- Wat laten die Barcelona-fappers zich weer kennen zeg.
Het voetbal wat Ajax speelde in de midden jaren '90 vond ik persoonlijk veel mooier. Dat 'tiki-taki' voetbal komt me inmiddels aardig de neus uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Barca speelt voetbal zoals het spelletje gespeeld moet worden, als je dit barca qua SPEL niet kan waarderen, dan hou je gewoon niet van voetbal.
Normale discussie is moeilijk voor je hé.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:32 schreef inZanity het volgende:
Haha geweldig dit -0_ Wat laten die Barcelona-fappers zich weer kennen zeg.
Zo kennen we je weer.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:32 schreef inZanity het volgende:
Haha geweldig dit -0_ Wat laten die Barcelona-fappers zich weer kennen zeg.
Hij heeft wel gelijk!quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tering, wat slik jij? Ik hoef het niet. Zoveel bullshit in 1 korte post
.
Een normale discussie is schier onmogelijk met Barcelona-fappers die geen enkele kritiek op het 'almachtige' Barcelona accepteren.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Normale discussie is moeilijk voor je hé.
Zodra ik je op zinnige kritiek betrap hoor je het welquote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een normale discussie is schier onmogelijk met Barcelona-fappers die geen enkele kritiek op het 'almachtige' Barcelona accepteren.
Werkt van beide kanten, ongefundeerde vingertjes wijzen op grond van emotionele onderbuikgevoelens. Vingers wijzen over en weer zonder daarin te willen nuanceren. Chapeau.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een normale discussie is schier onmogelijk met Barcelona-fappers die geen enkele kritiek op het 'almachtige' Barcelona accepteren.
Je gedraagt je een beetje als een zielig pubertje wat constant tegen de keer in wil gaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een normale discussie begint met normaal praten over mensen met een andere mening en een basisbegrip van het idee 'waarheid' .quote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
lees je eigen post nou nog eens terug.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodra ik je op zinnige kritiek betrap hoor je het wel.
Dit peutergedrag is echt te infantiel voor woorden...
vindquote:Op zondag 29 mei 2011 12:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
lees je eigen post nou nog eens terug.
En jij vind het gek dat ik geen normale discussie aan wil gaan?
Volgens mij is het eerder andersom. Jij bent hopeloos gefrustreerd omdat Barca de CL heeft gewonnen en je klaarblijkelijk een hekel aan die club hebt.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed argument, want als je voor Barca bent ben je gelijk een echte voetballiefhebberquote:Op zondag 29 mei 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bedoelt: mensen die wel van voetbal houden...
lezen, het is lastigquote:Op zondag 29 mei 2011 12:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Goed argument, want als je voor Barca bent ben je gelijk een echte voetballiefhebber
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor, kritiek op Barcelona wordt door de meeste mensen niet geduld. Dan is het gelijk "ja maar ze spelen zulk mooi voetbal door de bal steeds op de middellijn over te passen". En het is nooit een slechte dag van de tegenstander, altijd is Barcelona gewoon zo geweldigquote:Op zondag 29 mei 2011 12:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je gedraagt je een beetje als een zielig pubertje wat constant tegen de keer in wil gaan.
Als je het nu eens fatsoenlijk kon onderbouwen was er wat te discussiëren.
Omdat ze steeds op het middenveld rondpassen? zo geweldig vind ik het nou ook weer niet, veel overpassen op het middenveld. Word ik altijd zo moe van.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lezen, het is lastig.
Nee, als je dit barcelona niet GOED vindt ben je GEEN liefhebber.
Je hoeft niet voor barca te zijn uiteraard, maar als je van het spel voetbal houdt dan geniet je van dit team ja.
Lees dan meteen ook even zijn 'kritieken' terug.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor, kritiek op Barcelona wordt door de meeste mensen niet geduld. Dan is het gelijk "ja maar ze spelen zulk mooi voetbal door de bal steeds op de middellijn over te passen". En het is nooit een slechte dag van de tegenstander, altijd is Barcelona gewoon zo geweldig.
Overigens is het voor de rest wel een idioot, daar niet van.
[quote:Op zondag 29 mei 2011 12:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat ze steeds op het middenveld rondpassen? zo geweldig vind ik het nou ook weer niet,
Maar wat weet die kerel nou.quote:Sir Alex Ferguson labelled Barcelona "the best team I have faced"
Dat weet ik, daarom ook die laatste zin. Ging alleen over dit punt toevallig.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lees dan meteen ook even zijn 'kritieken' terug.
Dat is iig een onderbouwde meningquote:Op zondag 29 mei 2011 12:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat ze steeds op het middenveld rondpassen? zo geweldig vind ik het nou ook weer niet, veel overpassen op het middenveld. Word ik altijd zo moe van.
Overigen speelde ze gister wel leuk in de 2e helft, toen ManU het ineens helemaal liet liggen.
Ik zeg niet dat het niet goed is, maar dat ik het niet zo spectaculair vind om naar te kijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
[
Ferguson denkt er anders over. Hecht ik toch wat meer waarde aan.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/13587100.stm
[..]
Maar wat weet die kerel nou.Die is 70 en dement.
Ik ben meer een fan van de individuele acties, zoals in Nederland b.v. assaidi doetquote:Op zondag 29 mei 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is iig een onderbouwde mening.
Ik ben juist wel fan van snel passen, truukjes etc.
Ik kan er ook van genieten, steeds die druk naar voren, en de rust bij Messi,Xavi en Iniesta als ze in de drukte staan en dan toch 9 van de 10 keer de goede oplossing vinden is gewoon uniek.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is iig een onderbouwde mening.
Ik ben juist wel fan van snel passen, truukjes etc.
Dat, en alleen de bal aannames van Iniesta zijn al om te kwijlen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kan er ook van genieten, steeds die druk naar voren, en de rust bij Messi,Xavi en Iniesta als ze in de drukte staan en dan toch 9 van de 10 keer de goede oplossing vinden is gewoon uniek.
Precies. Dat constante gefapt is gewoon idioot. Het lijkt wel Barįa-TV i.p.v. een objectieve NOS.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor, kritiek op Barcelona wordt door de meeste mensen niet geduld. Dan is het gelijk "ja maar ze spelen zulk mooi voetbal door de bal steeds op de middellijn over te passen". En het is nooit een slechte dag van de tegenstander, altijd is Barcelona gewoon zo geweldig.
Ik baal er best een beetje van ja, ik gun die club nou eenmaal niks. Maar dat wil niet gelijk zeggen dat mijn kritiek onterecht is.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder andersom. Jij bent hopeloos gefrustreerd omdat Barca de CL heeft gewonnen en je klaarblijkelijk een hekel aan die club hebt.
Dat ging het totdat de Barca-fappers weer eens op hun pikkie getrapt warenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:46 schreef Ebbao het volgende:
Gaat dit nog over de wedstrijd van gister? Anders even een tt-change aanvragen?
Omdat ik een hekel heb sowieso aan die vieze schwalbes ook altijd. Gister niet, daar niet van.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het trouwens nog schokkender als Ajax fans dit niks vinden.
Dit is de ajax school zoals die bedoeld was. Dit zou Ajax het liefste ook doen. Hier willen Johan en Frank in de buurt komen (nee nee, gaat nooit lukken met het budget en de spelers).
Als je niet van deze speelstijl weet te houden waarom hou je dan van Ajax?![]()
Dan wil je ze altijd zien spelen als de afgelopen 5 jaar?
Ik vind het leuk dat je even apart wil doen maar het is natuurlijk niet waar. Hij is ongelovelijk belangrijk en het belangrijkste van dit elftal is dat het een team is maar je hoeft maar naar de statistieken te kijken om te weten dat Messi het nog beter doet. Dat is bijna onmogelijk dat geef ik toe (xavi zat na 45 min op 95% van zijn passes complete?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar ik vind Xavi toch wel beter en belangrijker dan Messi. Wat een geweldige speler is dat zeg, niet te geloven!
Welke schwalbes? Kijk je echt alleen maar 2 halve finales van Barca en baseer je daar je mening op?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb sowieso aan die vieze schwalbes ook altijd. Gister niet, daar niet van.
Overigens houdt ik niet van Ajax om het voetbal dat ze spelen, maar gewoon omdat het mijn club is.
Hij komt er in ieder geval voor uit dat ie voor Barca isquote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Specularium het volgende:
Ik vind vaak dat die commentators de schijn van partijdigheid tegen zich hebben.
Deed die Snoeks wel een stuk beter.
Ik hoef niet apart te doen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je even apart wil doen maar het is natuurlijk niet waar. Hij is ongelovelijk belangrijk en het belangrijkste van dit elftal is dat het een team is maar je hoeft maar naar de statistieken te kijken om te weten dat Messi het nog beter doet. Dat is bijna onmogelijk dat geef ik toe (xavi zat na 45 min op 95% van zijn passes complete?) maar messie is echt niet voor niets voetballer van het jaar en volgend jaar weer. Het aantal assists, doelpunten en de individuele acties zijn van onschatbare waarde.
Denk even terug aan Marco van Basten, die is omdat hij ZO goed was, kapotgetrapt. Ik zeg niet dat barcaspelers nooit schwalbes maken hoor, maar ik kan me HEEL goed voorstellen dat je pogingen doet om niet elke week weer kapotgetrapt te worden door een gefrustreerde tegenstander..quote:Op zondag 29 mei 2011 13:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb sowieso aan die vieze schwalbes ook altijd. Gister niet, daar niet van.
Overigens houdt ik niet van Ajax om het voetbal dat ze spelen, maar gewoon omdat het mijn club is.
Ik heb helemaal niks met Madrid voor de rest. Maar in moeilijke wedstrijden worden door een aantal spelers (Iniesta, Busquets, Valdes) vaak schwalbes gemaakt ja. Kijk b.v. ook maar tegen Inter, het hele WK. Dat soort dingen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke schwalbes? Kijk je echt alleen maar 2 halve finales van Barca en baseer je daar je mening op?![]()
Het is altijd hetzelfde 'gezeik' tussen madrid en barca. Van beide kanten.
De belangen zijn zo hoog dat voetbal op het tweede plan komt en dat het om winnen gaat.
Daar kan je beide elftallen niet op af rekenen. Je moet naar de overige wedstrijden kijken.
Heb je uberhaupt iemand zien beweren dat ze gisteren niet veel beter waren? Volgens mij niet. Het ging er om dat Real eigenlijk in de finale had moeten staan als Barcelona de scheidsrechter niet mee had. En zoals je onmogelijk kunt ontkennen dat Barcelona gewoon een heel aardig balletje kan trappen kun je ook onmogelijk ontkennen dat Real het Barcelona gewoon heel héél moeilijk gemaakt heeft.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Als je ManU eigenlijk kansloos wegtikt in de CL finale, sja, hoe veel beter moet het worden?.
Ik snap best dat sommigen een beetje moe worden van alle lof de hele tijd, maar ja, zolang ze gewoon zo goed zijn, wat doe je eraan?
Elke club wil spelen zoals Barca. En dat ze leuk voetbal spelen is natuurlijk een plus, maar dat betekend niet dat ik geen fan meer zou zijn als ze geen leuk voetbal zouden spelen. Sowieso veranderd de Ajax filosofie tegenwoordig elke 2 jaar of zo, als er weer een nieuw bestuur of trainer word aangesteldquote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk even terug aan Marco van Basten, die is omdat hij ZO goed was, kapotgetrapt. Ik zeg niet dat barcaspelers nooit schwalbes maken hoor, maar ik kan me HEEL goed voorstellen dat je pogingen doet om niet elke week weer kapotgetrapt te worden door een gefrustreerde tegenstander..
En dat laatste, daar snap ik ECHT niets van, Ajax heeft een filosofie, een hele verwoven gedachte over hoe voetbal gespeeld moet worden (zoals barca doet dus) hoe kan je fan zijn van een club waarvan je de hele basis, de ziel niet snapt?.
Je snapt je eigen club niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
. Sowieso veranderd de Ajax filosofie tegenwoordig elke 2 jaar of zo, als er weer een nieuw bestuur of trainer word aangesteld.
Ga jij je nou maar over Barca rukken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je snapt je eigen club niet.Wat schattig
Oh, nu komen de schulden....quote:Op zondag 29 mei 2011 13:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar over Barca rukken.
Sowieso, hoe lang geleden is het dat jij iets van de Ajax filosofie terug hebt gezien in Ajax? Buiten dit half jaar dan.
Overigens hoop ik ook dat Ajax Barca niet achterna gaat qua schulden
Klopt en dat wil ik ook niet ontkennen. Het zijn de twee sterkste teams van dit seizoen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef inZanity het volgende:
=kun je ook onmogelijk ontkennen dat Real het Barcelona gewoon heel héél moeilijk gemaakt heeft.
Dat is dus het hele punt dit jaarquote:
Helemaal mee eens !quote:Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt en dat wil ik ook niet ontkennen. Het zijn de twee sterkste teams van dit seizoen.
Ik denk dat Madrid ManU ook had verslagen in de finale.
Maar Barcelona was toch beter. Waren de halve finales prettig om te zien? Nee beide wedstrijden niet vanwege de scheids, het veel te harde trappen en spelbederf van madrid en het theater en dus ook bederf van Barca.
1-1 dus. Beide niet naar je kunnen spelen. NIet prettig voor het publiek.
Uiteindelijk was Barca toch de betere. In de beker finale niet en in de halve van de CL wel.
Heeft geen fuck met de scheids te maken. Die was all round niet best voor beide teams.
Correctquote:Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt en dat wil ik ook niet ontkennen. Het zijn de twee sterkste teams van dit seizoen.
Maar Barcelona was toch beter. Waren de halve finales prettig om te zien? Nee beide wedstrijden niet vanwege de scheids, het veel te harde trappen en spelbederf van madrid en het theater en dus ook bederf van Barca.
Uiteindelijk was Barca toch de betere. In de beker finale niet en in de halve van de CL wel.
Heeft geen fuck met de scheids te maken. Die was all round niet best voor beide teams.
Snap je nou echt niet wat ik bedoel? Of kan je volgens jou alleen fan zijn van een club als e geweldig voetbal spelen?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dus het hele punt dit jaar![]()
Heb je er iets van gevolgd? Heb je iets mee gekregen van de kritieken van de afgelopen jaren?![]()
Weet je wel wat die filosofie van Ajax is?
Weet je wel dat die meneer Cruijff dit jaar en vorig jaar zo lastig is gaan doen omdat hij die terug wil? Dezelfde meneer heeft dit systeem bij Barcelona neer gezet.
Het hele punt is dus dat het terug moet. Al jaren!
Je zei dat je het spel van barca niet leuk vindt om naar te kijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet wat ik bedoel? Of kan je volgens jou alleen fan zijn van een club als e geweldig voetbal spelen?
Dus eigenlijk kan ik volgens jou geen fan zijn van Ajax omdat ik Barca niet tof vind?
Ik denk dat Inzanity het over dit soort mensen heft als hij kritiek levert op Barca fappers.
Volgens mij wint jouw haat het hier van je rationele denkvermogen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet wat ik bedoel? Of kan je volgens jou alleen fan zijn van een club als e geweldig voetbal spelen?
Dus eigenlijk kan ik volgens jou geen fan zijn van Ajax omdat ik Barca niet tof vind?
Ik denk dat Inzanity het over dit soort mensen heft als hij kritiek levert op Barca fappers.
Ik vond de halve finales prachtig om te zien. Er gebeurde genoeg. Passie en strijd van Real kant. Daar kan ik best van genieten. Als er één ploeg niet om aan te gluren was, met name in de eerste wedstrijd, was het Barcelona wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat het geen fuck met de scheids te maken heeft?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om of Barcelona wel of geen goed voetbal speelt. Hoevaak moet dat nou nog gezegd worden?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zei dat je het spel van barca niet leuk vindt om naar te kijken.
Dan snap ik inderdaad niet wat je wel leuk vindt aan Ajax.
Jaren 70 ajax zal je dan ook wel niet leuk vinden of midden jaren 90 Ajax
In dat opzicht snap ik dat inderdaad niet. Het gaat me niet om de club maar om de speelstijl.
Ik heb ManU een aantal jaar geleden ook geweldige wedstrijden zien spelen met snel en geweldig combinatiespel. Ik ben geen fan van ManU maar daar kon ik echt van genieten.
Ik ben gewoon niet pro Barca en vind ze ook niet tof om naar te kijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Volgens mij wint jouw haat het hier van je rationele denkvermogen.
Passie ?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vond de halve finales prachtig om te zien. Er gebeurde genoeg. Passie en strijd van Real kant. Daar kan ik best van genieten. Als er één ploeg niet om aan te gluren was, met name in de eerste wedstrijd, was het Barcelona wel.
Nee maar je loopt gewoon te trollen, alles wat Barca is afkraken. Wat kan jou het schelen dat al dat volk fapt op Barcelona, laat toch gaan joh.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet pro Barca en vind ze ook niet tof om naar te kijken.
Dat Ajax ook veel willen passen en in de kleine ruimte wil spelen betekend niet dat ze het allemaal precies hetzelfde invullen als Barca.
Maar goed, het heeft sowieso geen zin om in discussie te gaan hier, aangezien je een eckte voetbal hater bent als je niet pro Barca bent of zo, daarom vinden steeds meer mensen Barcelona zo vervelend worden. Door die constante ophemeling en het daar niet mee oneens mogen zijn.
Sinds wanneer staat passie gelijk aan goed voetbal dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Passie ?![]()
Het was van beide kanten niet echt goed hoor.
Weer zo een. Waarom snappen mensen het niet als je niet pro Barca bent, en is dat gelijk trollen? Ga alsjeblieft weg zegquote:Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee maar je loopt gewoon te trollen, alles wat Barca is afkraken. Wat kan jou het schelen dat al dat volk fapt op Barcelona, laat toch gaan joh.
[CL] FC Barcelona - Manchester United [28-05-2011] #10 After chatquote:Op zondag 29 mei 2011 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens klinkt het ook wel heel erg successupporterig. "hoe kan je nou fan van Ajax zijn als het je niet uitmaakt dat ze het meest succesvol zijn". Natuurlijk maakt dat me wel uit, maar dat is niet de reden dat ik fan van Ajax ben.
Wat is je punt?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
[CL] FC Barcelona - Manchester United [28-05-2011] #10 After chat
En dus niet
[CL] Ik ben voor Ajax en ik zal eens even laten weten dat je helemaal niet voor Barcelona kunt zijn.
Je haalt wat dingen door elkaar, ten eerste ben je zeker wel een Barca-hater , je omschrijft het alleen wat mooier.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet pro Barca en vind ze ook niet tof om naar te kijken.
Dat Ajax ook veel willen passen en in de kleine ruimte wil spelen betekend niet dat ze het allemaal precies hetzelfde invullen als Barca.
Maar goed, het heeft sowieso geen zin om in discussie te gaan hier, aangezien je een eckte voetbal hater bent als je niet pro Barca bent of zo, daarom vinden steeds meer mensen Barcelona zo vervelend worden. Door die constante ophemeling en het daar niet mee oneens mogen zijn.
Je moet beide zinnen even scheiden, grapjas.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat passie gelijk aan goed voetbal dan?
Als je niet weet waar het over gaat hou dan gewoon je mond dicht.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat 'ie lekker naar het Ajax topic moet gaan met zijn gezever.
Ik betrok Ajax hier toch niet bij?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
[CL] FC Barcelona - Manchester United [28-05-2011] #10 After chat
En dus niet
[CL] Ik ben voor Ajax en ik zal eens even laten weten dat je helemaal niet voor Barcelona kunt zijn.
dat komt omdat je tegenwoordig volgens Barca aanhangers al een hater bent als je iets negatiefs zegt over Barcelona.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:33 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Je haalt wat dingen door elkaar, ten eerste ben je zeker wel een Barca-hater , je omschrijft het alleen wat mooier.
Ten tweede kan Barca aan die ophemeling zelf toch niets doen of wel ?
Ten derde gaat het niet om kort spelen/kleine ruimte zoals jij noemt, maar om de gehele voetbalfilosofie, de spelopvatting om van je eigen kracht uit te aan en je (bijna) nooit aan de tegenstander aan te passen.
En ik kan inderdaad niet begrijpen, zeker niet als ajax-fan, dat je het voetbal niet "tof"vindt om naar te kijken. Maar dat is wel je goed recht, net zoals het mijn recht is om dat voetbal wel mooi te vinden.
Het gaat erover dat hij al maanden vertelt dat ie niet voor Barcelona is, dat weten we nu wel. En als je er wel voor bent dan ben je uiteraard een successupporter, zie zijn avatar.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat hou dan gewoon je mond dicht.
Ja. En als jij dat niet hebt gezien zal je wel de verkeerde wedstrijd gezien hebbenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:35 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Je moet beide zinnen even scheiden, grapjas.
Heb jij voetbal met passie gezien bij Madrid in die eerste halve finale gezien dan ?
En jij verteld al maanden dat je graag fapt over Barcelona, weten we nu ook wel. Ik begon deze hele discussie toch niet, dus lul niet zo stom.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Het gaat erover dat hij al maanden vertelt dat ie niet voor Barcelona is, dat weten we nu wel.
Nogmaals, als je geen idee hebt waar het over gaat moet je lekker wegblijven.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Het gaat erover dat hij al maanden vertelt dat ie niet voor Barcelona is, dat weten we nu wel.
Ik heb het over die halve finale waar 10 man van Real achter de bal bleven en gokten op een opleving van Ronaldo met 4 aanvallers op de bank.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja. En als jij dat niet hebt gezien zal je wel de verkeerde wedstrijd gezien hebben
Volgens mij is zijn neus gebroken. Maargoed met zo'n kapsel vraag je erom...quote:Op zondag 29 mei 2011 13:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die heeft een leuk feestje gehad
Ik heb het over de halve finale waar Barcelona geen schijn van kans had. Tot de scheidsrechter zich er mee ging bemoeien.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik heb het over die halve finale waar 10 man van Real achter de bal bleven en gokten op een opleving van Ronaldo met 4 aanvallers op de bank.
Maar dat is dan een ander geweest denk ik.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn neus gebroken. Maargoed met zo'n kapsel vraag je erom...
Was niet zo handig van Mourinho inderdaad. Als ze gewoon iets meer aanvallend speelde zouden ze kunnen winnen. Maar goed hij durfde het risico niet te nemen na die 5-0.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik heb het over die halve finale waar 10 man van Real achter de bal bleven en gokten op een opleving van Ronaldo met 4 aanvallers op de bank.
Maar dat is dan een ander geweest denk ik.
Wat mij betreft niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
dat komt omdat je tegenwoordig volgens Barca aanhangers al een hater bent als je iets negatiefs zegt over Barcelona.
Dat Manchester United niet in staat was om iets te doen ook al had ik nog even de hoop na die 1-1 maar helaas.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals, als je geen idee hebt waar het over gaat moet je lekker wegblijven.
Er komt van beide kanten steeds meer onzin.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:47 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet.
Maar ik sta alleen open voor goede argumenten. Er zijn er hier bij die zoveel onzin uitkramen.
Er is genoeg negatiefs te melden hoor over Barca, dat ga ik niet ontkennen. Maar ik lees hier steeds meer onzin.
Vind je 'omdat ze het beste/mooiste/buitenaardste/prachtigste voetbal spelen' zo'n goed argument dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:47 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet.
Maar ik sta alleen open voor goede argumenten. Er zijn er hier bij die zoveel onzin uitkramen.
Er is genoeg negatiefs te melden hoor over Barca, dat ga ik niet ontkennen. Maar ik lees hier steeds meer onzin.
Nee, is ook geen goed argument.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind je 'omdat ze het beste/mooiste/buitenaardste/prachtigste voetbal spelen' zo'n goed argument dan?
Omdat dat vaak het enige 'argument' is waar Barca-fappers mee komen misschien?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, is ook geen goed argument.
Waar heb ik dat gezegd dan ?
Dat vroeg ik toch niet ?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat dat vaak het enige 'argument' is waar Barca-fappers mee komen misschien?
Dat was nog niet duidelijk neequote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En ik ben in jouw bewoordingen toch een echte "barca-fapper" hoor
En nog geen fatsoenlijk antwoord.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En nog geen fatsoenlijk antwoord.
Precies wat ik bedoel.
In mijn ogen speelt Barcelona voetbal met de juiste spelopvatting, en dat in combinatie met de juiste spelers levert prachtig en goed voetbal op.
Het feit dat ze veel spelers veelal zelf opleiden (ook voor Arsenal) spreekt mij ook wel aan.
Dat ze op dit moment de beste van europa zjn (feit sinds gisterenavond) kan je dus niet ontkennen.
Dat voetbal van een andere planeet/ prachtigste (bestaat dat woord wel) zal je mij niet horen zeggen. Dat doet de media, en dat kan je in mijn ogen Barca zelf niet kwalijk nemen.
Of moet Pep even met de NOS bellen ?
Dat ik ooit Barca-supporter ben geworden (in een vorig millenium) heeft met name met het eerste te maken.Na een paar wedstrijden in Camp Nou was ik helemaal verkocht.
Dat kunnen 3 swalbes en een galbak in Madrid echt niet veranderen hoor.![]()
En om die laatste reden zal ik ook mijn cluppie verdedigen tegen ongefundeeerde bullshit.
Dan maar fapper, wees er maar blij mee.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het over de halve finale waar Barcelona geen schijn van kans had. Tot de scheidsrechter zich er mee ging bemoeien.
In before: Ja, maar Barcelona zus, Barcelona zo bla bla bla.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:54 schreef Masterboy het volgende:
[..]![]()
Real wilde niet eens voetballen,gewoon lekker met 10 man verdedigen en hopen op een counter.
Ik weet zeker dat Messi die 2e goal ook had gescoord als Pepe nog op het veld stond.
Real ging in een thuiswedstrijd met 10 man verdedigen en top aanvallers als Benzema,Higuain en Kaka zitten gewoon op de bank
Toch zouden ze hebben gewonnen als die scheids geel had gegeven ipv rood.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:54 schreef Masterboy het volgende:
[..]![]()
Real wilde niet eens voetballen,gewoon lekker met 10 man verdedigen en hopen op een counter.
Ik weet zeker dat Messi die 2e goal ook had gescoord als Pepe nog op het veld stond.
Real ging in een thuiswedstrijd met 10 man verdedigen en top aanvallers als Benzema,Higuain en Kaka zitten gewoon op de bank
quote:Op zondag 29 mei 2011 15:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In before: Ja, maar Barcelona zus, Barcelona zo bla bla bla.
Daar hebben we het alquote:Op zondag 29 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Toch zouden ze hebben gewonnen als die scheids geel had gegeven ipv rood.
Creatief boekhouden met Laportaquote:Op zondag 29 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens, waar komt die schuld van Barca vandaan die steeds zo oploopt? Alleen van de salarissen? Aangezien ze blijkbaar elke speler zelf opleiden.
Ik doe graag "maar als" redenaties als iemand zo'n stomme "zelfs als" redenatie gebruiktquote:
Doe mij ook zo'n cursusje.quote:
Ja , laten we het weer eens over die schulden hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens, waar komt die schuld van Barca vandaan die steeds zo oploopt? Alleen van de salarissen? Aangezien ze blijkbaar elke speler zelf opleiden.
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. In eerste instantie had je het al over 'van een club houden'. Je snapt weinig van supporters als je denkt dat ze allemaal naar het stadion gaan - of iig de club fanatiek volgen - omdat ze de speelstijl van hun club zo geweldig vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
Je zei dat je het spel van barca niet leuk vindt om naar te kijken.
Dan snap ik inderdaad niet wat je wel leuk vindt aan Ajax.
Zou jij supporter kunnen zijn van een club die al langere tijd dramatisch presteert door dramatische slechte spelers en ook nog eens op een manier voetbalt die je niet erg kan waarderen ?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:09 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. In eerste instantie had je het al over 'van een club houden'. Je snapt weinig van supporters als je denkt dat ze allemaal naar het stadion gaan - of iig de club fanatiek volgen - omdat ze de speelstijl van hun club zo geweldig vinden.
Dat geldt voor een deel van de supporters, maar er zijn genoeg echte supporters die los van de prestaties, het beleid etc. van hun club houden en de club dus ook supporten. Bijvoorbeeld: het beleid - ze waren zo goed als failliet - en het spel in Enschede bijvoorbeeld was 8/9 jaar geleden niet om aan te gluren, maar toch zijn er genoeg mensen die toen al evenveel supporter waren als dat ze nu zijn. In de tijd van succes.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:17 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zou jij supporter kunnen zijn van een club die al langere tijd dramatisch presteert door dramatische slechte spelers en ook nog eens op een manier voetbalt die je niet erg kan waarderen ?
Naast "binding" met een bepaalde club zijn dit toch de factoren die mi. je voorkeur bepalen, of heb ik het helemaal mis ?
Mee eens, dat bedoel ik ook met binding met een club.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat geldt voor een deel van de supporters, maar er zijn genoeg echte supporters die los van de prestaties, het beleid etc. van hun club houden en de club dus ook supporten. Bijvoorbeeld: het beleid - ze waren zo goed als failliet - en het spel in Enschede bijvoorbeeld was 8 jaar geleden niet om aan te gluren, maar toch zijn er genoeg mensen die toen al evenveel supporter waren als dat ze nu zijn. In de tijd van succes.
Toen ik 8 was oid nam mijn vader mij altijd al mee naar De Galgenwaard. Voor ik over speelstijl, beleid of wat dan ook nadacht was ik al supporter. En daar is nooit iets aan veranderd. Ik heb zeer matig degradatievoetbal gezien met 5000 andere mensen in De Galgenwaard en geweldige Europese krakers zoals tegen Celtic. Maar op het ene moment was ik absoluut niet meer of minder supporter. Dat staat bij velen helemaal los van de prestaties en het veldspel.
Klopt. Als het minder gaat zie je bij elke club mensen afhaken en als er succes dreigt te ontstaan zie je ineens allerlei dagjesmensen uit de regio opduiken bij een club. Maar het ging er mij vooral om dat je los van de speelstijl en de resultaten kunt houden van een club en de club supporten. Veel clubs hebben überhaupt geen duidelijke voetbalfilosofie. Speelstijlen zijn vaak ook afhankelijk van passanten die er even een paar jaar komen werken / de zakken vullen. Echte supporters laten zich daar niet door van de wijs brengen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mee eens, dat bedoel ik ook met binding met een club.
De echte supporters zijn die supporters die ook in tegenspoed supporter blijven.
Maar ik kan me best voorstellen dat, na jaren wanbeleid, slechte prestaties en slecht voetbal, er supporters aangeven dat ze "niets meer met de club hebben" en afhaken. Je kan ze gloryhunters of successupporter noemen, maar zo werkt het wel voor velen.
Zo rond 2000/2001/2002 had bv. Barca ook een mindere periode, maar de spelopvatting bleef altijd hetzelfde. Dat zie je niet bij iedere club.
Binnen een paar dagen zal er wel een release staan op usenet in 720p.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Dirkos1987 het volgende:
Is deze wedstrijd ergens te downloaden? zou hem graag hebben in goede kwaliteit!
Kon op die piratensite alleen spaanstalige en amerikaanse(fox sports) rips vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen zal er wel een release staan op usenet in 720p.
Ja die zag ik ook, alleen dat is een of andere vage HD MPEG.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dan wacht ik nog even, zag er wel al 1 van 16GB dat is me iets te veel.
Bedankt iig
Dat zei ik ook direct tegen een maat van mij. Aan de manier waarop hij als een zak aardappelen naar de hoek ging, kon je zien dat hij een kapsalon of een Turks brood kebab had gegeten als diner die avond.quote:
Die man mag ook wel eens een feestmaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat zei ik ook direct tegen een maat van mij. Aan de manier waarop hij als een zak aardappelen naar de hoek ging, kon je zien dat hij een kapsalon of een Turks brood kebab had gegeten als diner die avond.
Hakki zal waarschijnlijk komen melden dat Ronaldo (ow waaristie, jaikhebemquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:37 schreef wolfrolf het volgende:
Wanneer komt Hakki in dit thread, die heeft altijd wel goeie inzichten.
IMO was het een zeer puike wedstrijd zaterdag!!!
Jammer hé, nog 1 x voor jou dan :quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:15 schreef Specularium het volgende:
Gezellig. Leven in een kuttopic.
Achteraf gezien dan he.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:36 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jammer hé, nog 1 x voor jou dan :
(als je interesse hebt, heb ik em ook in MP3-formaat voor je)
Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord
estem d'acord
una bandera ens agermana
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom
BARĮA, BARĮA, BARĮA !!
Jugadors
seguidors
tots units fem forįa
són molts anys plens d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat
que mai ningú no ens podrā tōrcer
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom
BARĮA, BARĮA, BARĮA !!
Met de groeten van een Barca-fapper !!!
Huh, licht eens toe dan....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Barca supporters in Nederland![]()
![]()
![]()
Ja is compleet onmogelijk he, vanaf kinds af aan groot gebracht met alles rond die club.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Barca supporters in Nederland![]()
![]()
![]()
Mijn oom heeft er jaren gespeeld, dus ik ben ook opgegroeid met Barcelona.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:28 schreef Dannare het volgende:
[..]
Ja is compleet onmogelijk he, vanaf kinds af aan groot gebracht met alles rond die club.
Al jaren gewoon lid van de club
okequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn oom heeft er jaren gespeeld, dus ik ben ook opgegroeid met Barcelona.
Heb hier nog een "echte" Barcelona shirt liggen die gedragen is tijdens Barcelona - Real Madrid
Mijn oom heeft decennia lang bij Kips gewerkt, maar ik heb niets met Kips' leverworst en het ook nog nooit gegeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn oom heeft er jaren gespeeld, dus ik ben ook opgegroeid met Barcelona.
Heb hier nog een "echte" Barcelona shirt liggen die gedragen is tijdens Barcelona - Real Madrid
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mijn oom heeft decennia lang bij Kips gewerkt, maar ik heb niets met Kips' leverworst en het ook nog nooit gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dont do drugs,Mkaaayy?
Natuurlijk lijkt me dat erg tof als je oom voor Barca speelt en dan snap ik ook wel dat je die club op de voet volgt en er op den duur een binding mee krijgt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:04 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ik hoop dat dit een grap is,anders is het een hele ''blonde'' opmerking.
http://imageshack.us/photo/my-images/837/imag0113lx.jpg/ (copy/paste deze link)quote:
Povere back voor de absolute top, maar van genoeg waarde geweest voor Ajax.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/837/imag0113lx.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img837.imageshack.us/img837/9973/imag0113lx.jpg (copy/paste deze link) ]
Uploaded with http://imageshack.us (copy/paste deze link)
Hij heeft het maximale uit zijn carričre gehaald, en dat weet hij donders goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Povere back voor de absolute top, maar van genoeg waarde geweest voor Ajax.
Natuurlijk heeft die jongen verder een geweldige carriere gehad. 70+ (?) interlands, jaren voor Barcelona gespeeld.. Kunnen zeer weinig voetballers zeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft het maximale uit zijn carričre gehaald, en dat weet hij donders goed
Mijn vader (zijn broer) was een betere voetballer dan hij
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft die jongen verder een geweldige carriere gehad. 70+ (?) interlands, jaren voor Barcelona gespeeld.. Kunnen zeer weinig voetballers zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |