heb je dan wel een eigen toestel voor je verwarming? of is dat geregeld via blok verwarming? dat zou verklaren waarom je een boiler hebt :pquote:Op zondag 29 mei 2011 00:00 schreef PLAE@ het volgende:
Thanks.
Ah het heeft gevolgen op m'n electriciteitskosten ipv gas. Stookkosten zitten hier bij de huur in. Handige switch dan van de verhuurder....(badkamer was helemaal nieuw toen ik hier in trok).
Dat gaat via blok lijkt mij. Er zit aparte metertjes op elke radiator waarmee ze het verbruik meten (eens per jaar).quote:Op maandag 30 mei 2011 13:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je dan wel een eigen toestel voor je verwarming? of is dat geregeld via blok verwarming? dat zou verklaren waarom je een boiler hebt :p
heb je uberhaubt wel gas in je woning dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat gaat via blok lijkt mij. Er zit aparte metertjes op elke radiator waarmee ze het verbruik meten (eens per jaar).
Nu je het zegt. Nee (niet meer).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je uberhaubt wel gas in je woning dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |