Dat hoop ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef Melting het volgende:
Goed.... om 23.00 uur neem ik het dus over.
Ik heb begrepen dat Draakje om middernacht weer aan gaat, klopt dat?
Yupyup!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef Melting het volgende:
Goed.... om 23.00 uur neem ik het dus over.
Ik heb begrepen dat Draakje om middernacht weer aan gaat, klopt dat?
Heb je genoeg geduld? ik ben nl echt computerblonTquote:
Geen probleem!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb je genoeg geduld? ik ben nl echt computerblonT
In dat geval, moet ik het ook kunnen als jij het kanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb je genoeg geduld? ik ben nl echt computerblonT
Hey Sharr, dat jij deze tof vind was bekend, dat je nog kwam buurten nietquote:
Ja? Welk nummer is het dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hey Sharr, dat jij deze tof vind was bekend, dat je nog kwam buurten niet
Sigur Rosquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja? Welk nummer is het dan?
PizzaluchtLoopt
Te
Posten
Op
Mijn
Account
![]()
![]()
Ik heb gisteren voor het eerst muziek gedownload.. ik ben echt een kneus met computers... als het mij lukt.. dan lukt het iedereenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, moet ik het ook kunnen als jij het kan!
Hahahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst muziek gedownload.. ik ben echt een kneus met computers... als het mij lukt.. dan lukt het iedereen
Jij doet alles legaal?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaMuziek download ik bijna nooit, ik pleur m'n CD's altijd op de computer
Dat ga ik voor het eerst proberen als ik thuis benquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaMuziek download ik bijna nooit, ik pleur m'n CD's altijd op de computer
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sigur Ros
Dan weet jij het nummer wel.
Daarom dacht ik ook direct dat jij het echt wasquote:
Bijna... Sommige nummers download ik wel gewoon via youtube of zo.quote:
Gisteren bij de buren X-Factor wezen kijken, daar zaten ze tot 2x toe flauwe kutopmerkingen te maken over illegaal downloaden!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
Downloaden van muziek en films is volstrekt legaal, uploaden niet.
Gedownloade muziek en films weggeven mag ook gewoon.
Kende via internet iemand die dat als afstudeer opdracht had uitgezocht
Software downloaden is wel illegaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren bij de buren X-Factor wezen kijken, daar zaten ze tot 2x toe flauwe kutopmerkingen te maken over illegaal downloaden!
Niet per definitie. Gratis aangeboden software mag je gewoon downloaden.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
Zo mn pc liep ff vast.... Ik opnieuw opstarten en winamp als 1e opgestart. Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Winamp is bevroren nu en doet niets meer. Volgens bestandsbeheer heb ik zelfs geen winamp draaien nu. Toch hoor ik muziek van onz radio nu.
10 seconds to meltdown!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
Zo mn pc liep ff vast.... Ik opnieuw opstarten en winamp als 1e opgestart. Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Winamp is bevroren en doet niets meer. Volgens bestandsbeheer heb ik zelfs geen winamp draaien nu. Toch hoor ik muziek van onz radio.
Mja deste vager vind ik t!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]DUDE!!!!! Dat lijkt wel van een Commodore Amiga!!!
lol. Ik mag t niet hopen...quote:
Dat lijkt idd wel heel erg t zelfde ja!quote:
Nou dat van de Amiga was gewoon een algehele systeemcrash!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus t is niets ernstigs? Snap all1 niet dat ik wel muziek hoor terwijl ik volgens bestandsbeheer dus geen winamp heb draaien.
Duidelijk dus. linker muis geklikt in t schermpje en weg winamp... Nu dus opnieuw opgestart en geen problemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat van de Amiga was gewoon een algehele systeemcrash!Dat die lui van Winamp die looks hebben gejat vind ik wel grappig, maar ik denk niet dat het echt kwaad kan.
Ik dacht dat ik het imago had, van slechte muziek.... die moet ik natuurlijk wel hoog houden.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk dus. linker muis geklikt in t schermpje en weg winamp... Nu dus opnieuw opgestart en geen problemen.
Ik druk niet zomaar ergens op als ik niet weet wat t is. Vandaar even mn vraag hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |