Dan wordt het zo enorm vet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:25 schreef Life2.0 het volgende:
Wax.
Buiten de standaard dingen van goed verzorgen, niet te veel kammen, niet droogwrijven enz..
Max 1x per week haar wassen en dan enkel met babyshampoo. Voldoende drinken als in water. Voldoende gezonde vetten binnenkrijgen. Gezond eten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:22 schreef kort het volgende:
TS is een manIk heb vaak last van onwijs droog haar. Als ik mij haar laat opdrogen na het douchen ziet het er niet uit. Het voelt onwijs droog en muf aan en er valt geen model in te brengen, het begint meteen licht te krullen en het duurt niet lang voordat ik een bol haar op mijn hoofd heb. Vaak moet ik dan ook liters gel gebruiken voordat het fatsoenlijk wordt.
Op dit moment gebruik ik 'gewone' anti-roos shampo met goedkope gel.Gel kan de boosdoener niet zijn. Wat kan ik het beste doen tegen dit soort tafelrelen?
Dat hierboven is geen conditioner maar lotion. Wordt vooral gebruikt voor lang(er) haar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef kort het volgende:
Ik denk dat ik van gel overstap naar brylcreem en de conditioner van andrelon hierboven neem
inderdaad. Je hebt echt iets verzorgends nodig, vraag je kapper anders eens.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Dat hierboven is geen conditioner maar lotion. Wordt vooral gebruikt voor lang(er) haar.
Dit is meer tijdelijk, je smeert het na het wassen erin en spoelt het niet uit. Als je je haar weer wast is het weg. En het geeft snel een vettig effect op je haar. (bah!).quote:
Haar is dood. Meestal bedoelen mensen met, ik heb droog haar, dat ze een droge geirriteerde schilferende hoofdhuid hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dit is meer tijdelijk, je smeert het na het wassen erin en spoelt het niet uit. Als je je haar weer wast is het weg. En het geeft snel een vettig effect op je haar. (bah!).
Beter dus een conditioner. Ik kan je geen bepaald merk aanraden, koop altijd alleen vrouwen producten
Lijkt me niet. Droog haar/pluizig haar is heel wat anders dan een beschadigde hoofdhuid.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Haar is dood. Meestal bedoelen mensen met, ik heb droog haar, dat ze een droge geirriteerde schilferende hoofdhuid hebben.
Ik kan het best dus een cremespoeling/conditioner kopen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dit is meer tijdelijk, je smeert het na het wassen erin en spoelt het niet uit. Als je je haar weer wast is het weg. En het geeft snel een vettig effect op je haar. (bah!).
Beter dus een conditioner. Ik kan je geen bepaald merk aanraden, koop altijd alleen vrouwen producten
Jepquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef kort het volgende:
[..]
Ik kan het best dus een cremespoeling/conditioner kopen?
Ja. Eentje voor droog haar. Als je die kunt vindenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef kort het volgende:
[..]
gebruik je dat dan nog niet? ik zou zeker een cremespoeling/conditioner kopen. die van inecto bij te tuinen schijnt erg goed te werken. helpt heel erg tegen pluis en droog haar. verder daarna een stylinggelletje erin. en flaunt those curls, want mannen met krullen zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef kort het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |