SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik zei "het ging nergens over", om aan te geven dat je niet heel interessant hoeft te doen. Een luchtig onderwerp is goed genoeg of zelfs beter. Het gaat niet om jou, maar om het versieren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Ik geef aan dat onzinnig iets heel anders is dan een luchtig onderwerp, maar daar praat je steeds overheen. Veel meer dan 'daar ga je weer' weet je er niet eens tegenin te brengen, ik was juist benieuwd naar een goed onderbouwde reactie die jouw bewering ondersteunt. Maar blijkbaar is dat teveel moeite.
Ruim voldoende (vriendinnetjes en een 6,5 jaar een relatie gehad).quote:En je bent geen maagd meer dus? Dan is mijn info onjuist, maar veel ervaring had je ook niet dacht ik.
Weer zo'n denigrerend toontje.quote:Ga lanter maar weer lekker stalken jochie.
Ik ben geen macho Catbert.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Catbert het volgende:
Ze is niet de enige die dat leest in je reacties Deelnemer.
Daarvoor vroeg je of hij wat nog wat zinnigs te melden had, om vervolgens te concluderen uit mijn antwoord dat het dus nergens over ging. Daarmee suggereer je dat het niet zinnig was, gezien je eerdere vraag. En daar ben ik het niet mee eens. Dat het een luchtig onderwerp was zei ik zelf al voor deze hele discussie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef deelnemer het volgende:
En daar gaan we weer.
[..]
Ik zei "het ging nergens over", om aan te geven dat je niet heel interessant hoeft te doen. Een luchtig onderwerp is goed genoeg of zelfs beter. Het gaat niet om jou, maar om het versieren.
[..]
Ruim voldoende (vriendinnetjes en een 6,5 jaar een relatie gehad).
[..]
Weer zo'n denigrerend toontje.
Ik snap niet dat mensen een discussie meteen een bitchfight noemen. Weinig gewend kennelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
Als versieren niet zo makkelijk gaat waar bitchfights vaak voorkomen
Het komt zo nooit tot een einde. Je geeft nooit op. Dat bedoel ik met je punt doordrijven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarvoor vroeg je of hij wat nog wat zinnigs te melden had, om vervolgens te concluderen uit mijn antwoord dat het dus nergens over ging. Daarmee suggereer je dat het niet zinnig was, gezien je eerdere vraag. En daar ben ik het niet mee eens. Dat het een luchtig onderwerp was zei ik zelf al voor deze hele discussie.
En wie is hier nou denigrerend? Jij doet het grootste gedeelte van mijn post af met 'daar ga je weer', lekker makkelijk hoor.
Dus dan kan je het weer terug verwachten.
Kan ik hieruit opmaken dat je uitgepraat bent? Gezien je niet inhoudelijk kan reageren maar enkel huilen over dat ik mijn punt doordrijf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het komt zo nooit tot een einde. Je geeft nooit op. Dat bedoel ik met je punt doordrijven.
Geweldig antwoord, je voelt je ook helemaal niet beter dan anderen ook hè.quote:
Ik heb ook nooit geloofd dat je dat wel zou zijn. Maar ik erger me ook aan die "een strategische move dus" opmerkingen. Niet iedereen in de kroeg is bezig met strategieen. Je zit overal dingen achter te zoeken, wat ook weer het beeld voedt dat jij zelf nogal onervaren bent, ondanks je gevorderde leeftijd.quote:
Een 48-jarige single, ik wou dat ik hem was...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Geweldig antwoord, je voelt je ook helemaal niet beter dan anderen ook hè.
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geloofd dat je dat wel zou zijn. Maar ik erger me ook aan die "een strategische move dus" opmerkingen. Niet iedereen in de kroeg is bezig met strategieen. Je zit overal dingen achter te zoeken, wat ook weer het beeld voedt dat jij zelf nogal onervaren bent, ondanks je gevorderde leeftijd.
Hij had haar al eerder opgemerkt en botste later 'toevallig' tegen haar aan en begon een gesprek. Ik denk dat het niet toevallig was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geloofd dat je dat wel zou zijn. Maar ik erger me ook aan die "een strategische move dus" opmerkingen. Niet iedereen in de kroeg is bezig met strategieen. Je zit overal dingen achter te zoeken, wat ook weer het beeld voedt dat jij zelf nogal onervaren bent, ondanks je gevorderde leeftijd.
Mensen moeten eens leren dat alles in je hoofd stampen van tevoren niet werkt. Daar gaf iemand hier laatst een mooi voorbeeld van dat hij alles uit zijn hoofd had geleerd en toen hij het riedeltje ging afdraaien het meisje zei: "Heb je dit uit je hoofd geleerd?"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, of hij botst in een drukke kroeg tegen iemand aan en ziet dat 't een meisje is dat 'em eerder opgevallen is. Aangezien het niet zo simpel is om opzettelijk tegen iemand aan te botsen zonder dat dat overduidelijk is, ga ik toch echt voor die uitleg. Jeweetwel, over dat scheermes enzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:15 schreef deelnemer het volgende:
Hij had haar al eerder opgemerkt en botste later 'toevallig' tegen haar aan en begon een gesprek. Ik denk dat het niet toevallig was.
Modderworstelenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
Als versieren niet zo makkelijk gaat waar bitchfights vaak voorkomen
Ik bots vaak tegen lekkere jongens op per ongeluk expresquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, of hij botst in een drukke kroeg tegen iemand aan en ziet dat 't een meisje is dat 'em eerder opgevallen is. Aangezien het niet zo simpel is om opzettelijk tegen iemand aan te botsen zonder dat dat overduidelijk is, ga ik toch echt voor die uitleg. Jeweetwel, over dat scheermes enzo.
Je wilt het niet begrijpen. Het gaat er niet over of dat gesprek volwaardig was. Het gaat over eerdere vragen van mannen die willen weten waar je het nu over hebt in zo'n gesprek. De samenvatting: het is small talk. Hij heeft wel gezocht naar aanknopingspunten en begon over je jas. Heeft hij goed gedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je uitgepraat bent? Gezien je niet inhoudelijk kan reageren maar enkel huilen over dat ik mijn punt doordrijf.
Als mijn punt nergens op slaat moet je het zeggen hoor, maar onderbouw het dan ook, misschien dat ik je dan ergens gelijk in kan geven, nu gaat dat sowieso niet.
Voel me helemaal niet beter dan anderen. Reageer wel vaak op dominante types, die voortdurend anderen op de nek zitten. Ik probeer jou iets duidelijk te maken.quote:Geweldig antwoord, je voelt je ook helemaal niet beter dan anderen ook hè.
Het was in de supermarkt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, of hij botst in een drukke kroeg tegen iemand aan en ziet dat 't een meisje is dat 'em eerder opgevallen is. Aangezien het niet zo simpel is om opzettelijk tegen iemand aan te botsen zonder dat dat overduidelijk is, ga ik toch echt voor die uitleg. Jeweetwel, over dat scheermes enzo.
Die conclusie baseer ik op je posts de afgelopen weken, niet op deze laatste paar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:
Ik ben geen PUA gelover. In de vorige post zei je dat ik alles in het versieren als bewust strategisch zie. Dat is gehhel onjuist. Dat heb ik in eerdere delen vaak genoeg gesteld. Vervolgens trek je pardoes de conclusie van onervarendheid uit deze misvatting.
Deelnemer heeft het beste met jullie en dat baseer ik niet op zijn posts van afgelopen weken maar op die van een jaar...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die conclusie baseer ik op je posts de afgelopen weken, niet op deze laatste paar.
Hé Mathemaat. Wat een verrassing je hier te treffen. Bedankt voor de hulp. Kan ik goed gebruiken nu.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Deelnemer heeft het beste met jullie en dat baseer ik niet op de posts van afgelopen weken maar op die van een jaar...
Het is hier al zo vaak gezegd dat je geen diepzinnige onderwerpen moet gaan verzinnen maar dat smalltalk het beste werkt. Het is gewoon je toon en manier van reageren wat ik apart vind, mede om wat catbert ook al zei.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je wilt het niet begrijpen. Het gaat erniet over of dat gesprek volwaardig was. Het gaat over eerdere vragen van mannen die willen weten waar je het nu over hebt in zo'n gesprek. Dan is de samenvatting: het is small talk. Hij heeft wel gezocht naar aanknopingspunten en begon over je jas.Heeft hij goed gedaan.
[..]
Voel me helemaal niet beter dan anderen. Reageer wel vaak op dominante types, die voortdurend anderen op de nek zitten. Ik probeer jou iets duidelijk te maken.
Ja dat was ik stiekem vandaag van plan maar dat ging niet door.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
Verder mensen die gaan versieren ??
lol jijzelf??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Laatttt Deelnemer met rust, die doet echt niet veel fout (behalve dat hij de laatste tijd inene ''stoer'' ging posten). Richt jullie frustratie maar op iemand anders die het ook daadwerkelijk verdiend.
Sorry maar dit heeft nu een nieuw niveau van triestheid bereikt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef deelnemer het volgende:
Hé Mathemaat. Wat een verrassing je hier te treffen. Bedankt voor de hulp. Kan ik goed gebruiken nu.
De laatste tijd?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een verzandend, bitcherig kuttopic is dit de laatste tijd aan het worden
Er zijn ook vrijwel geen users hier die voldoen aan het "wat ouder" en "moeilijk versieren", maar allerlei mafkezen met zo hun eigen issues.
Daarom pleit ik voor de titel "Mafkezen van verschillende leeftijden die niet kunnen versieren."quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een verzandend, bitcherig kuttopic is dit de laatste tijd aan het worden
Er zijn ook vrijwel geen users hier die voldoen aan het "wat ouder" en "moeilijk versieren", maar allerlei mafkezen met zo hun eigen issues.
Wat aardig van je. Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Laat Deelnemer met rust, die doet echt niet veel fout (behalve dat hij de laatste tijd in ene ''stoer'' ging posten). Richt jullie frustratie maar op iemand anders die het ook daadwerkelijk verdiend.
Deze reactie niet zeker.. laat 'm gewoon met rust, hij doet niets foutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sorry maar dit heeft nu een nieuw niveau van triestheid bereikt.
Ja jij doet dat echt goed. Ik bewonder dat welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
he ik kan wel versieren, Ik heb knuffels gekregen
Nog steeds kwaad dat je hobby-project Richard het zwijgen werd opgelegd door de 'dominante' figuren hier?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat aardig van je. Had ik niet verwacht.
Stoer posten? Ja, want ik had het even gehad met het topic, en ging over op de maanstand (d.w.z. niet deelnemen, maar erbuiten treden / erboven gaan staan). Nog steeds overigens.
Ligt er aan of je herkend wilt worden als de slet die je bentquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Is een strak kort rokje in combinatie met een bloot truitje te heftig? Dat het zeg maar te ver gaat? Ja toch?
Ja, ziet er niet uit en is ordinair, vind ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Is een strak kort rokje in combinatie met een bloot truitje te heftig? Dat het zeg maar te ver gaat? Ja toch?
Wát een prestatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Nee hoor vooral doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ga je nu uur na uur blijven herhalen wat je gisteren hebt bereikt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Maar om ook nog erin te zetten "met ook mensen die dat wel kunnen en andere die gewoon rondhangen" past niet he.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Blijkbaar heb ik vrienden gemaakt hier op Fok! Wat is daar nu triest aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sorry maar dit heeft nu een nieuw niveau van triestheid bereikt.
Ben jij blij met alleen knuffels?quote:
Ja , heb een leuke avond gehad . Jaloers ??? ik geniet na van een grappige avond moet je ook eens proberenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga je nu uur na uur blijven herhalen wat je gisteren hebt bereikt?
QFT. Sowieso.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , heb een leuke avond gehad . Jaloers ??? ik geniet na van een grappige avond moet je ook eens proberen
Je hoeft het echt niet de hele tijd er over te hebben hoor we weten het nu wel. Ik kan ook wel elke dag gaan roepen dat ik met Geraldine heb gesproken maar daar wordt ook niemand blij van. En een beetje sneu om het meteen op jaloezie te gooien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , heb een leuke avond gehad . Jaloers ??? ik geniet na van een grappige avond moet je ook eens proberen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De laatste tijd?![]()
Newbies zijn echt lief.
Hou jij eens op met je achterlijke getroll.quote:
Is zij één of andere Godin?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het echt niet de hele tijd er over te hebben hoor we weten het nu wel. Ik kan ook wel elke dag gaan roepen dat ik met Geraldine heb gesproken maar daar wordt ook niemand blij van. En een beetje sneu om het meteen op jaloezie te gooien.
Ik zou er alleen blij mee zijn als het een begin van iets is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja
Mits van een leuke meid of course
Nee, hoezo?quote:
goh je voelt je blijkbaar erg aangesprokenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het echt niet de hele tijd er over te hebben hoor we weten het nu wel. Ik kan ook wel elke dag gaan roepen dat ik met Geraldine heb gesproken maar daar wordt ook niemand blij van. En een beetje sneu om het meteen op jaloezie te gooien.
Uit de laatste DMs hierover heb je kunnen opmaken dat ik een andere morele kijkt heb op de zaak dan jij. Ik geloof niet dat er een maatschappelijke waarde in het geding was, waar moraalridders voor op moeten komen. MI had richard uit frustratie een paar uitspraken gedaan, die Straw te serieus / te letterlijk heeft opgevat, en daardoor heeft de zaak voor richard een nare wending genomen. Ik zie geen schuldigen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nog steeds kwaad dat je hobby-project Richard het zwijgen werd opgelegd door de 'dominante' figuren hier?
Soms ga ik in de maanstand. Dat is geen superioriteitsgevoel. Dat is nodig om aan de bliksvernauwing te ontsnappen, die het gevolg is van het eindeloze belangenspel.quote:Het is nu juist het feit dat je zo graag boven bepaalde dingen wil staan, dat hier soms zo ergerlijk aan het worden is. Je kan op z'n minst proberen om dat soort posts een beetje aan te passen zodat het niet zo betweterig en denigrerend overkomt. Als het aan jou zou liggen, zou je in de supermarkt de meest belangrijke filosofische vraagstukken willen oplossen waar Schopenhauer jaloers op zou zijn.
Dat dit niet kan, vind je stiekem toch wat vervelend en het geeft je af en toe een vals superioriteitsgevoel.
Nee ik voel me niet aangesproken ik was het alleen roerend eens met Supersoep.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
goh je voelt je blijkbaar erg aangesproken
Dat vind ik ongelofelijk van je. Meer ga ik er ook niet over zeggen. Dit somt het wel op zo.quote:
Het kan het zijn maar het kan ook zijn dat er mensen zijn waar gewoon vriendschappelijk goed mee klik en dan is het ook leuk om knuffels te krijgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk wel dat knuffelen belangrijk is bij het versieren.
Ik heb een aantal maanden geleden voor het eerst geknuffeld. Bij de studie begonnen mensen te doen en zo. De eerste keren ging het heel geforceerd en ik dacht zelfs dat ze lesbisch was.
Als je veel knuffelt, dan gaat al het contact zo wel in da fl0w.
Dat kan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou er alleen blij mee zijn als het een begin van iets is.
Kussenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik nietPuur lichamelijk gezien kun je altijd overstappen op je rechterhand. linkerhand, kussen, seksshop.nl, de lokale prostituees, lanter, oid. Ik vind emoties wel zo belangrijk, en die kun je ook al krijgen bij een knuffel
ja weet ik veelquote:
Alleen mijn rechterhand is een optie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik nietPuur lichamelijk gezien kun je altijd overstappen op je rechterhand. linkerhand, kussen, seksshop.nl, de lokale prostituees, lanter, oid. Ik vind emoties wel zo belangrijk, en die kun je ook al krijgen bij een knuffel
Ik denk dat een kussen niet pastquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ja weet ik veel
Gebruik vooral wat je gebruiken wilt en doe je ding, zolang ik er geen last van heb
Ik word amper geknuffeld, vind dat wel fijn. Zou het bijzonder irritant vinden dat iedere vriend of vriendin die ik heb mij gaat omhelzen als ik ze begroet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het kan het zijn maar het kan ook zijn dat er mensen zijn waar gewoon vriendschappelijk goed mee klik en dan is het ook leuk om knuffels te krijgen.
Ik vind het sowieso wel gezellig om met mensen te knuffelen die ik leuk vind. Denk ergens ook door mijn formaat komt , ik ben een kleine opdonder en die worden vaak wat gauwer gewoon geknuffeld.
Die wil vast ook niks met mij, heeft slechte ervaringen met negers enzulks.quote:
Zijn vaak gewoon mannelijke vrienden en ik heb er totaal geen bezwaar tegen, vind het zelf gewoon leuk , dat betekend dat ze het gewoon leuk vinden om me te zien . En geeft altijd ook wel even een beschermend gevoel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word amper geknuffeld, vind dat wel fijn. Zou het bijzonder irritant vinden dat iedere vriend of vriendin die ik heb mij gaat omhelzen als ik ze begroet.
Welnee, da's zelfs wat conservatief.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat van jezelf is niet vergelijkbaar met hoe iemand anders het bij je doet hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat kan.
Nou ja sowieso ik ga vooral om met mannen en als die mij gaan omhelzen is de vriendschap snel voorbij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zijn vaak gewoon mannelijke vrienden en ik heb er totaal geen bezwaar tegen, vind het zelf gewoon leuk , dat betekend dat ze het gewoon leuk vinden om me te zien . En geeft altijd ook wel even een beschermend gevoel.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zijn vaak gewoon mannelijke vrienden en ik heb er totaal geen bezwaar tegen, vind het zelf gewoon leuk , dat betekend dat ze het gewoon leuk vinden om me te zien . En geeft altijd ook wel even een beschermend gevoel.
Ik heb zulke lijstjes sowieso al niet, en anders zou jij er in ieder geval niet op staanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat van jezelf is niet vergelijkbaar met hoe iemand anders het bij je doet hoor.
En ik zou jou waarschijnlijk toch niet doen, dus schrap mij maar van je lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb zulke lijstjes sowieso al niet, en anders zou jij er in ieder geval niet op staan
Van mij hoeft het sowieso niet met jan en alleman. Ook niet met els en allevrouw overigens.Heeft vast met de leeftijd te maken maar ik neuk (bijna) alles wat voorbij komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb zulke lijstjes sowieso al niet, en anders zou jij er in ieder geval niet op staan
Van mij hoeft het sowieso niet met jan en alleman. Ook niet met els en allevrouw overigens.En niet een fotoboek ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh hebben we toch nog iets gemeen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Van mij hoeft het sowieso niet met jan en alleman.
Yes, dat was ik (toen ik nog jong en naïef was)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
Mensen moeten eens leren dat alles in je hoofd stampen van tevoren niet werkt. Daar gaf iemand hier laatst een mooi voorbeeld van dat hij alles uit zijn hoofd had geleerd en toen hij het riedeltje ging afdraaien het meisje zei: "Heb je dit uit je hoofd geleerd?"
groenbruin, maar daar proef en voel je niets vanquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nu stalk je jezelf, geloof ik (door je eigen berichten quoten).
Versieren is niet zonder risico. Als je valt en niemand vangt je op...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn pols is toch een beetje raar , ben met de val volgens mij toch niet helemaal goed geland gisteren
Wat mooi.quote:
Zei ik nu occasians? Ik bedoel natuurlijk occasions.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat kieskeurigheid is nooit verkeerd uiteraard. En er komen altijd goede occasians voorbij op de markt.
Och, ik kan je beloven dat ik het wel eens harder verkloot heb hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, dat was ik (toen ik nog jong en naïef was)En het ergste was de hoeveelheid werk die ik erin gestoken had om dat helemaal uit te werken
Zo erg is het ook weer niet , denk gewoon even dat er wat druk op mijn pols gekomen waardoor ik even iets meer moeite heb met tillen. Ik ben trouwens wel zo charmant dat ik gewoon goed val en daar ook keihard om lach, je hebt ook mensen die vallen en schrikachtig om zich heen gaan kijken maar ik heb goede zelfspot.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Versieren is niet zonder risico. Als je valt en niemand vangt je op...
Beterschap .
Occasions, afgelikte boterhammen bedoel jequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:34 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zei ik nu occasians? Ik bedoel natuurlijk occasions.
Ik begin altijd te vloekenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet , denk gewoon even dat er wat druk op mijn pols gekomen waardoor ik even iets meer moeite heb met tillen. Ik ben trouwens wel zo charmant dat ik gewoon goed val en daar ook keihard om lach, je hebt ook mensen die vallen en schrikachtig om zich heen gaan kijken maar ik heb goede zelfspot.
oh ja dat kán nog wel geil zijn. Maar ik heb toch wel verschil gemerkt met echte goeie Donkerbruine ogen. Verschil is er zeker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
groenbruin, maar daar proef en voel je niets van
Wel, het is belangrijk dat ze goed ingereden zijn. Exemplaren met teveel op de klok kun je beter laten staan inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Occasions, afgelikte boterhammen bedoel je
Ik pak de eerstr voorbijrijdende occassion die door de APK komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat kieskeurigheid is nooit verkeerd uiteraard. En er komen altijd goede occasians voorbij op de markt.
Neuh.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Wel, het is belangrijk dat ze goed ingereden zijn.
Zoals ik je hoor is heel die APK niet nodigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pak de eerstr voorbijrijdende occassion die door de APK komt.
Bedoel je dat iemand al vaak seks gehad moet hebben? Waarom dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Wel, het is belangrijk dat ze goed ingereden zijn.
Ik bedoel eigenlijk correct ingereden. Niet teveel verschillende eigenaren, zoiets.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bedoel je dat iemand al vaak seks gehad moet hebben? Waarom dan?
Waarom dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk correct ingereden. Niet teveel verschillende eigenaren, zoiets.
Het is gewoon om die druk er af te halen daarna word ik wel wat selectiever.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zoals ik je hoor is heel die APK niet nodig![]()
Als 't niet ontploft als je de motor start spring je der op
masculine prostitueequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon om die druk er af te halen daarna word ik wel wat selectiever.
Achteraf gezien denk ik niet dat ik de geschikte persoon ben om hierop een correct antwoord te gevenquote:
Ow oke. Dus niet met te veel verschillende mensen seks.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk correct ingereden. Niet teveel verschillende eigenaren, zoiets.
Misschien moet ik daar naartoe verhuizen (een zaans huisje?).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
Oh met hemelvaart is er slootpop , dat is leuk van half 1 tot half 9 dan is er kroeg open met ook een boel bandjes dat is gezellig. Kom je weer half wormerveer tegenIk hou van feesten.
Nee een prostituee is zonde van het geld en zo wanhopig ben ik ook alweer niet.quote:
He dat ligt bij mij in de buurt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar naartoe verhuizen (een zaans huisje?).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wormerveer
Hoeveel inwoners telt Wormerveer?
Dat zou ik eigenlijk niet weten. We hebben wel veel kroegen en ook gezellig wat kroegtochten wat altijd leuk isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar naartoe verhuizen (een zaans huisje?).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wormerveer
Hoeveel inwoners telt Wormerveer?
Ik maakte jou er voor uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een prostituee is zonde van het geld en zo wanhopig ben ik ook alweer niet.
Hoofddorp niet op een steenworp afstand maar wel redelijk in de buurt.quote:
Oh hoofddorp ken ik welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoofddorp niet op een steenworp afstand maar wel redelijk in de buurt.
Oh ik was de prostituee, voor een man is dat niet erg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik maakte jou er voor uit
En nog voor ajax ook
Niks getroll, je zit hier alleen maar kritiek te leveren op iedereen. Behalve op de meisjes die je aanstaan. Ik vind dat Former wel daadwerkelijk een punt heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou jij eens op met je achterlijke getroll.
Ga meisjes pesten, ben je beter in dan mij.
je hebt een puntquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niks getroll, je zit hier alleen maar kritiek te leveren op iedereen. Behalve op de meisjes die je aanstaan. Ik vind dat Former wel daadwerkelijk een punt heeft.
Een getinte ajaxFok!ker die moeite heeft met versieren. Wat moet jou leven kut zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik was de prostituee, voor een man is dat niet erg.
En ja ik ben supporter van de beste club van Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Een getinte ajaxFok!ker die moeite heeft met versieren. Wat moet jou leven kut zijnNou moeite met versieren weet ik niet, ik ben er niet supergoed in dat weet ik wel. Voor de rest doe ik het ook niet echt. En dat hoeft van mezelf ook niet per se. Ik ben hier blijven hangen uit de tijden dat ik wel iemand wou versieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
het was ook maar een garpjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou moeite met versieren weet ik niet, ik ben er niet supergoed in dat weet ik wel. Voor de rest doe ik het ook niet echt. En dat hoeft van mezelf ook niet per se. Ik ben hier blijven hangen uit de tijden dat ik wel iemand wou versieren.
Het is wel eens jammer, users die heel selectief vriendelijk / onvriendelijk zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Meen je?
Hoe gaat versieren bij jou?
Weet ik wel hoor maar gaan andere mensen straks denken dat ik serieuze problemen heb met versieren.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoofddorp niet op een steenworp afstand maar wel redelijk in de buurt.
12 minuten kunnen lullen over een doorsnee slaapkamer. Zelfs de mensen van Eigen, huis en tuin lukt het niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kende eens een meiske in Hoofddorp, ik dacht, lang niet gesproken, denk, eens googlen
http://www.dailymotion.com/video/xtizr_simones-kamer_people![]()
iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
12 minuten kunnen lullen over een doorsnee slaapkamer. Zelfs de mensen van Eigen, huis en tuin lukt het niet.
Chicken enzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben nu Grease aan het kijkenDaar hebben ze geen moeite met versieren
blehquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben nu Grease aan het kijkenDaar hebben ze geen moeite met versieren
Die ken ick nie.quote:
HAHAHAHA Dat is een goeie. Een woordgarpje toch?quote:
Ja,quote:
Ik heb een leren jas, dus ben stoerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja,![]()
Kenickie is die blonde die met wie ze samen greased lighting doen, die is gisteren overleden. A hickey from Kineckie komt ook uit die film . Toch blijft het leuk stoere mannen met leren jassen en vetkuiven
Elke keer als ik hier op kijk ben jij er ook.. slaap je wel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja,![]()
Kenickie is die blonde die met wie ze samen greased lighting doen, die is gisteren overleden. A hickey from Kineckie komt ook uit die film . Toch blijft het leuk stoere mannen met leren jassen en vetkuiven
Dirty dancing, 500 days of summerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Iemand nog een leuk film-idee? Ik verveel me
The Magdalene Sisters.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Gezien de "bleh" op Grease, kun je toch wel raden dat Dirty Dancing ook niet helemaal in m'n straatje ligt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dirty dancing, 500 days of summer
Hou je ook van series?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Gezien de "bleh" op Grease, kun je toch wel raden dat Dirty Dancing ook niet helemaal in m'n straatje ligt?Kheb ze overigens wel allebei op DVD, maar die waren voor m'n ex bedoeld
500 days of summer moet ik even googlen (heb 'm wel op m'n ext.-HD btw)
Verder nog iemand leuke comedys, actiefilms oid?
Ik wil eigenlijk supernatural kijken, maar het seizoen is alweer afgelopen
The Hangover.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Om maar even het verschil tussen mannen en vrouwen weer te geven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dirty dancing, 500 days of summer
Soms.quote:
Breaking the waves van Lars Von Trierquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
The Wire, The Shield, The Sopranos, Broadwalk Empire. Echt vette seriesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Soms.
Friends, Supernatural, Dexter, that '70s show, southpark etc heb ik allemaal gezien, Lost, 24 etc. hoeft van mij niet
Nee moet werken, jij?quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:40 schreef Godshand het volgende:
Nog een wonder dat het topic overeind blijft, met die ruzies
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:40 schreef Godshand het volgende:
Nog een wonder dat het topic overeind blijft, met die ruzies
Nee, gisteren heftige en grappige avond gehad, waar ik pas rond 8 uur s'ochtends thuis was dus nu doe ik even rustig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nee moet werken, jij?
[..]
Heb ik iets gemist?
Ja ik had je verhaal gelezen, zulke dingen maak ik nou nooit mee op stapquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, gisteren heftige en grappige avond gehad, waar ik pas rond 8 uur s'ochtends thuis was dus nu doe ik even rustig.
Succes met wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]idd.
Denk dat er een hoop zijn die direct afhaken als er WEL eens succes is
Ik kijk meestal films in mijn eentjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens, ben ik de enige die wel eens zoiets heeft van, die film ga ik nu niet kijken want die zou ik nog met [...ex...] willen kijken?
Ja goed, maar ik bedoel, een hoop mensen zullen wel niet meer hier terugkomen zodra ze een beter doel met hun leven, als in, succes in de liefde, hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Succes met wat?
Er is al een succesje qua versieren in dit topic...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kijk meestal films in mijn eentje
Ach komen vanzelf weer nieuwe mensen die er moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik bedoel, een hoop mensen zullen wel niet meer hier terugkomen zodra ze een beter doel met hun leven, als in, succes in de liefde, hebben
Sja ik val onder de noemer prettig gestoord. Mijn val was trouwens niet helemaal vlekkeloos, beetje last van hand en ook beenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:46 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja ik had je verhaal gelezen, zulke dingen maak ik nou nooit mee op stap
Nou, dan heeft dit topic toch wel nutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
So ik realiseer me nu wel even hoeveel ik heb mogen ervaren sinds ik hier op fok zit.. Toen ik hier begon met posten, in deze reeks, was mijn intiemste contact met een man "de hand schudden". Bizar he???
Dat je gestoord ben is duidelijk, maar laat het beoordelen of dat prettig is nou maar aan ons overquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sja ik val onder de noemer prettig gestoord. Mijn val was trouwens niet helemaal vlekkeloos, beetje last van hand en ook been
Niet. Je had al gezoendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
So ik realiseer me nu wel even hoeveel ik heb mogen ervaren sinds ik hier op fok zit.. Toen ik hier begon met posten, in deze reeks, was mijn intiemste contact met een man "de hand schudden". Bizar he???
Omdat ik het juist heerlijk in mijn eentje vind niemand die je stoortquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Toch gezellig, samen.... Zeker op bed vond ik 't altijd erg fijn, lekker achter ze liggen
Sterkte er maar meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sja ik val onder de noemer prettig gestoord. Mijn val was trouwens niet helemaal vlekkeloos, beetje last van hand en ook been
Want anders wordt je niet-prettig gestoord?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat ik het juist heerlijk in mijn eentje vind niemand die je stoortEn kan ook ongeneerd heel erg huilen bij films
In wel stadium zit je nu dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:50 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Sterkte er maar meewas de leuke avond wel waard toch?
Ja , en met hemelvaart doe ik het dunnetjes over dan is er hier slootpop , waar weer het halve dorp feest.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:50 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Sterkte er maar meewas de leuke avond wel waard toch?
Krommenie is ook kut, daar ga ik dus nooit uit want daar zit het vol jonge pubertjes. Waar ik kom is het meeste toch wel begin 30 enzo .quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:51 schreef Godshand het volgende:
Dat Wormerveer zo leuk kan zijn. Ik vond Krommenie al kut
Oh zo. Negatieve Internetdate gehad daar. Racismequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Krommenie is ook kut, daar ga ik dus nooit uit want daar zit het vol jonge pubertjes. Waar ik kom is het meeste toch wel begin 30 enzo .
Jup, en nam haar vriendin mee, die zeer duidelijk maakte dat ze een hekel aan buitenlanders had.. Stuurde haar vriend uit de sportschool op mij afquote:
Daar staat Krommenie ook wel een beetje om bekend qua uitgaan , beetje agressieve gasten, en het is daar heel vaak uit de hand gelopen dat er veel uitgaanverbod zijn de deur uit gegaan. Heel veel ruzies daarzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jup, en nam haar vriendin mee, die zeer duidelijk maakte dat ze een hekel aan buitenlanders had.. Stuurde haar vriend uit de sportschool op mij af
Losers...
Uiteraard was de date over, als zij zulke vriendinnen heeft
Ik vind jouw nickname echt zo vet, benzin. Dat zou zomaar de naam kunnen zijn van een dikke playerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, dat was ik (toen ik nog jong en naïef was)En het ergste was de hoeveelheid werk die ik erin gestoken had om dat helemaal uit te werken
Nee hoor ik heb net met een vriendin gechat. Ik moet een aantrekkelijke fuckbuddy hebben en dan ondertussen wachten op de tijd dat er iemand aan komt waaien die wel een relatie met me zou willen hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk proberen te neuken
Nee dat had ik nog niet.quote:
Ik woon in Amsterdam, is dat genoeg voor een f* buddy?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb net met een vriendin gechat. Ik moet een fuckbuddy hebben en dan ondertussen wachten op de tijd dat er iemand aan komt waaien die wel een relatie met me zou willen hebben.
Volgens mij zoekt Lanterfant Fuckbuddy's in Rotterdam, en je moet natuurlijk Literaire gaven hebben. Anders wordt het niks...quote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef hasjman het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, is dat genoeg voor een f* buddy?
Rotterdam!!!! wtf, laat maar. serieus, rotterdam, amsterdam is al paupert, maar rotterdam is een heeeeeel ander verhaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt Lanterfant Fuckbuddy's in Rotterdam, en je moet natuurlijk Literaire gaven hebben. Anders wordt het niks...
Ook al ben ik niet van de hasj, dit keer ben ik het met je eensquote:Op zondag 29 mei 2011 00:12 schreef hasjman het volgende:
[..]
Rotterdam!!!! wtf, laat maar. serieus, rotterdam, amsterdam is al paupert, maar rotterdam is een heeeeeel ander verhaal.
BONTKRAAAAAAAAAAAAAGJES OF NIE DAN! haha, weet je wat het is, het te voorspeelbaar. elke keer weer, dan zit ik in de kroeg met eenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja kutstad met ordinaire gangsters vooral. Hou maar op.
Je kan nog verhuizenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja kutstad met ordinaire gangsters vooral. Hou maar op.
Ja maar dan begrijpen jullie mijn achterstand misschien een beetje ook. Ik heb het moeilijk hier, tussen al die asocialen.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:14 schreef hasjman het volgende:
[..]
BONTKRAAAAAAAAAAAAAGJES OF NIE DAN! haha, weet je wat het is, het te voorspeelbaar. elke keer weer, dan zit ik in de kroeg met eenface. Al je vooroordelen worden elke seconde bevestigd.
Je bent 19, ga dan in een leuke stad wonen.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja maar dan begrijpen jullie mijn achterstand misschien een beetje ook. Ik heb het moeilijk hier, tussen al die asocialen.
Goed bezigquote:Op zondag 29 mei 2011 00:19 schreef greatjob het volgende:
De date was goed verlopen. Best leuk gepraat. Jammer dat ze niet is wie/wat ik zoek, maar het was zeker bemoedigend.
Met dat meisje van je verjaardag waar je van je 'vriendin' niet heen mocht?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:19 schreef greatjob het volgende:
De date was goed verlopen. Best leuk gepraat. Jammer dat ze niet is wie/wat ik zoek, maar het was zeker bemoedigend.
Dat is toch ook leuk gewoon daten en werkt het niet op naar de volgendequote:Op zondag 29 mei 2011 00:19 schreef greatjob het volgende:
Nee! (je vriendin klinkt zo vreemd, ze was gewoon mijn maatje vroegerquote:Op zondag 29 mei 2011 00:20 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Met dat meisje van je verjaardag waar je van je 'vriendin' niet heen mocht?
Inderdaad. 100% mee eens.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is toch ook leuk gewoon daten en werkt het niet op naar de volgende
hahahahaha, briljant. Maar wat doe je eraan? Je hebt ook van die """""""""""""""""hippe"""""""""""""""""clubs in Amsterdam, maar die zijn even treurig als alle andere. Het kijk-mij-even-vet-hip-en-stoer zijn gehalte is overal aanwezig.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar dan begrijpen jullie mijn achterstand misschien een beetje ook. Ik heb het moeilijk hier, tussen al die asocialen.
Je kan ook bier gaan gooien op een schuurfeest in de provincie. Vrouwen met nat T-shirt van het bierquote:Op zondag 29 mei 2011 00:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
hahahahaha, briljant. Maar wat doe je eraan? Je hebt ook van die """""""""""""""""hippe"""""""""""""""""clubs in Amsterdam, maar die zijn even treurig als alle andere. Het kijk-mij-even-vet-hip-en-stoer zijn gehalte is overal aanwezig.
Dat vind ik serieus wel minder aan grote steden zoals Amsterda / Rotterdam. Er zijn geen leuke plekken waar het hipster gehalte hoog is.
Concerten?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
hahahahaha, briljant. Maar wat doe je eraan? Je hebt ook van die """""""""""""""""hippe"""""""""""""""""clubs in Amsterdam, maar die zijn even treurig als alle andere. Het kijk-mij-even-vet-hip-en-stoer zijn gehalte is overal aanwezig.
Dat vind ik serieus wel minder aan grote steden zoals Amsterda / Rotterdam. Er zijn geen leuke plekken waar het hipster gehalte hoog is.
Been there, done thatquote:Op zondag 29 mei 2011 00:24 schreef Godshand het volgende:
Je kan ook bier gaan gooien op een schuurfeest in de provincie. Vrouwen met nat T-shirt van het bierNooit geweest, dus als iemand mij wil uitnodigen
Ik vind hipster wel fijn hoor. Dat zijn toch die lui die een beetje artistiek en diepzinnig proberen te doen? Volgens mij moet ik die juist hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
Ga dan niet naar feesten/kroegen. Ga dan naar concerten, art galeries (of andere openingen die kunstgerelateerd zijn), modeshows en dergelijke als je dat zoekt.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind hipster wel fijn hoor. Dat zijn toch die lui die een beetje artistiek en diepzinnig proberen te doen? Volgens mij moet ik die juist hebben.
Ik dacht dat dat in Amsterdam wel ruim vertegenwoordigd was? Ik had Amsterdam juist op het oog.
Winquote:Op zondag 29 mei 2011 00:19 schreef greatjob het volgende:
diepzinnigquote:Op zondag 29 mei 2011 00:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind hipster wel fijn hoor. Dat zijn toch die lui die een beetje artistiek en diepzinnig proberen te doen? Volgens mij moet ik die juist hebben.
Ik dacht dat dat in Amsterdam wel ruim vertegenwoordigd was? Ik had Amsterdam juist op het oog.
Amsterdam kan best diepzinnig zijn hoor. Juiste plekken weten te vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:29 schreef hasjman het volgende:
[..]
diepzinnigAmsterdam en diepzinnig. Dat is het zelfde als de PVV en verstand van Europa, ain't gonna happen.
Paradisoquote:Op zondag 29 mei 2011 00:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Amsterdam kan best diepzinnig zijn hoor. Juiste plekken weten te vinden.
Zoals Carre, Panama, Paradiso, de Balie
dat kan toch niet in amsterdamquote:Op zondag 29 mei 2011 00:32 schreef hasjman het volgende:
[..]
Paradisode balie
Carre
Het erge is, ik ben daar ook allemaal echt geweest. Maarja, ik ben een sociaal gestoorde autist, dus trek je niet veel aan van mijn mening.
De borrels bij klassieke concerten trekken zeker het type mensen wat jij zoekt. Diepzinnige gesprekken kan je ook wel vinden in coffeeshopsquote:Op zondag 29 mei 2011 00:32 schreef hasjman het volgende:
[..]
Paradisode balie
Carre
Het erge is, ik ben daar ook allemaal echt geweest. Maarja, ik ben een sociaal gestoorde autist, dus trek je niet veel aan van mijn mening.
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat kan toch niet in amsterdam
amsterdam= het leven
Ik ben toch wel benieuwd hoe jij aan het beeld van Amsterdam komt? Ohjah, dan mag je ook wel een dikke baan hebben wil je huur hier betalen (zegt een 26 jarige die nog steeds bij zijn moeder woontquote:Op zondag 29 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat kan toch niet in amsterdam
amsterdam= het leven
het is wel een optie van mij om daar te gaan leven. dus dit is wel allemaal belangrijk voor mij om te weten.
Amsterdam is gewoon een leuke stad, d'r wonen echt niet alleen aso's.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:44 schreef hasjman het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe jij aan het beeld van Amsterdam komt? Ohjah, dan mag je ook wel een dikke baan hebben wil je huur hier betalen (zegt een 26 jarige die nog steeds bij zijn moeder woont)
Joh,tuurlijk. Ik hou van overdrijven. Geef mij Amsterdam ipv een willekeurig boeren dorp.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Amsterdam is gewoon een leuke stad, d'r wonen echt niet alleen aso's.
Inderdaad huren in Amsterdam zijn belachelijk duur.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:44 schreef hasjman het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd hoe jij aan het beeld van Amsterdam komt? Ohjah, dan mag je ook wel een dikke baan hebben wil je huur hier betalen (zegt een 26 jarige die nog steeds bij zijn moeder woont)
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn vriendin kan heel misschien wel via haar vriendje regelen of iemand seks met me wil hebben.. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van.. Pfff stel dat dat echt lukt.. wowwow..
Dat lukt via Fok! ook welquote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn vriendin kan heel misschien wel via haar vriendje regelen of iemand seks met me wil hebben.. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van.. Pfff stel dat dat echt lukt.. wowwow..
Haha, weet je wat het erge is, op mijn werk "WOON JIJ NOG STEEDS BIJ JE MOEDER OMGZZZZZZ KANSLOOZ FOREVER ALONE"quote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad huren in Amsterdam zijn belachelijk duur.
Ze belde me net opquote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
x1000.quote:
Hallo ik heb het nu al duizend keer getypt. Ben je woordenblind ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
x1000.
Volgens mij is ze niet enkel een prostituee, maar met name een aandachtsprostituee. Zodra ze hier weer even niet genoeg aandacht krijgt begint ze kansloze seksverhalen op te blaten
Zou me niets verbazen als er niets van waar is.
Ik kan perfect lezen, maar dat doet ook na duizend keer niets af aan het feit dat jij of een kuttroll, of een aandachtsgeile half gestoorde bentquote:Op zondag 29 mei 2011 01:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hallo ik heb het nu al duizend keer getypt. Ben je woordenblind ofzo.
Een Fuckbuddy is om het gat te vullen. Een relatiejongen komt pas ooit in de toekomst aanwaaien, dat is iets heel groots en bijzonders ja, maar dan moet ik 100 jaar gaan zitten wachten. De leegte moet gevuld worden. Seks is heel goed voor me.
Sorry, ik kan je gewoon niet serieus nemenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hallo ik heb het nu al duizend keer getypt. Ben je woordenblind ofzo.
Een Fuckbuddy is om het gat te vullen. De leegte moet gevuld worden. Seks is heel goed voor me.
je hoeft ook niet serieus te zijn als je ze maar neemtquote:Op zondag 29 mei 2011 01:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je gewoon niet serieus nemen![]()
Ach, dan ben je beter af in Helmond, de Parel van Europa .. !quote:Op zondag 29 mei 2011 00:58 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha, weet je wat het erge is, op mijn werk "WOON JIJ NOG STEEDS BIJ JE MOEDER OMGZZZZZZ KANSLOOZ FOREVER ALONE"
Ga effe lekker de huur prijzen in Amsterdam checken, daar kan je een hypotheek van 500k bij de ABN krijgen buiten de randstad.
Heb je trouwens die appartementen bij de zuid-as gezien ? goddamn, daar zou ik wel echt willen wonen.
4 juni.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:10 schreef Frith het volgende:
wanneer is die meeting (van jullie) eigenlijk?
Dat is iets psychischquote:Op zondag 29 mei 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom is eigenlijk als je mensen niet wil tegen komen , je ze wel tegenkomt, en als je ze wel tegen wil komen dan zie je ze niet ???
averechts-paranormaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom is eigenlijk als je mensen niet wil tegen komen , je ze wel tegenkomt, en als je ze wel tegen wil komen dan zie je ze niet ???
Paranormale mensen voelen aan dat ze iemand zullen tegen komen en dan gebeurd dat ook. Of ze willen het en het gebeurd. Bij jou werkt het precies omgekeerd.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hoe bedoel omgekeerd paranormaal???
Die van jou wordt nog spannend. Wat is de gewenste uitkomst?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar vervolg van eigen soap.
Nou ja er valt wel wat te huren mijn moeder verdiende ook niet veel maar kon wel gewoon een huis huren wat groot genoeg was voor ons tweeën. Maar het is inderdaad verdomd lastig om wat te vinden. Als ik jou was zou ik gewoon wonen in dorpen er om heen die een goed connectie hebben met Amsterdam. Hoofddorp, Nieuw-Vennep, Amstelveen, Oudekerk a/d Amstel enz.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:58 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha, weet je wat het erge is, op mijn werk "WOON JIJ NOG STEEDS BIJ JE MOEDER OMGZZZZZZ KANSLOOZ FOREVER ALONE"
Ga effe lekker de huur prijzen in Amsterdam checken, daar kan je een hypotheek van 500k bij de ABN krijgen buiten de randstad.
Heb je trouwens die appartementen bij de zuid-as gezien ? goddamn, daar zou ik wel echt willen wonen.
Ik heb weer wat gemist zie ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar vervolg van eigen soap.
Een PM naar mij was ook al voldoende geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Hoe ziet jouw ideale soap eruit dan? Als je zelf mee mocht spelen dan natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weet ik even niet daar ga even heel blanco in
Wat is er nou precies gebeurd, want ik ben de weg kwijt.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:28 schreef formerjellybean het volgende:
ja een huilende ex-scharrel vind ik wel soapwaardig
true, maar wil je nu iets huren in de vrije sector (want er is nu een leuke limiet aan wat je mag verdienen wil je in de sociale sector wat huren, en daar zit ik gewoon overheen met mijn loonquote:Op zondag 29 mei 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja er valt wel wat te huren mijn moeder verdiende ook niet veel maar kon wel gewoon een huis huren wat groot genoeg was voor ons tweeën. Maar het is inderdaad verdomd lastig om wat te vinden. Als ik jou was zou ik gewoon wonen in dorpen er om heen die een goed connectie hebben met Amsterdam. Hoofddorp, Nieuw-Vennep, Amstelveen, Oudekerk a/d Amstel enz.
Ja ieder leven heeft z'n eigen soap..quote:Op zondag 29 mei 2011 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dat is een hele ingewikkelde vraag want ik vind mijn leven af en toe al een soap. Daar moet ik heel lang over nadenken
Ja mijn moeder en ik zitten nu in een sociale huurwoning die zijn relatief goedkoop als je ziet wat je er voor terug krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:33 schreef hasjman het volgende:
[..]
true, maar wil je nu iets huren in de vrije sector (want er is nu een leuke limiet aan wat je mag verdienen wil je in de sociale sector wat huren, en daar zit ik gewoon overheen met mijn loon)
dan mag je heeel veel betalen. Maarja ik zou sowieso nooit wat kopen, het is echt veeeeels te duur.
Nou zo diepzinnig is die niet hoor maar ik heb meer zoiets dat ik vaak nogal vage dingen mee maak.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja ieder leven heeft z'n eigen soap..
Wel heel diepzinnig..
Nou als je over mij een soap maakt krijg je niks te zien wat in een normale soap zit.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja ieder leven heeft z'n eigen soap..
Wel heel diepzinnig..
Ah oke, wat heb ik een saai leven dan, maak nooit wat noemenswaardig aparts meequote:Op zondag 29 mei 2011 01:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou zo diepzinnig is die niet hoor maar ik heb meer zoiets dat ik vaak nogal vage dingen mee maak.
Je mag wel ruilen hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 01:36 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ah oke, wat heb ik een saai leven dan, maak nooit wat noemenswaardig aparts mee
doodschoppen, tuigquote:Op zondag 29 mei 2011 01:33 schreef formerjellybean het volgende:
hij dacht van 2 walletjes te eten, en dus een nieuw vriendinnetje te hebben en mij tegelijk.
Nou, nou doodschoppen is wat overdreven he.quote:
Beter dan groenerdangras blijvenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heb laatst wel een blauwtje gelopen trouwens..
haha, of niet. ik betaal elke maand de huur van mijn moederquote:Op zondag 29 mei 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn moeder en ik zitten nu in een sociale huurwoning die zijn relatief goedkoop als je ziet wat je er voor terug krijgt.
Zijn plannetje viel ook in duigenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:39 schreef hasjman het volgende:
[..]
haha, of niet. ik betaal elke maand de huur van mijn moedertjah who cares. ik blijf nog lekker thuis wonen.
Mensen die elkaar gangsta noemenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zijn plannetje viel ook in duigenen daar had ik niet echt medelijden mee. Zijn broer zij ook tegen mij mijn broer is gangsta, toen zei ik nou eerder wannabe gangsta want een echte gangsta had het wat beter aan gepakt.
Nou ik was in de kroeg, was ontzettend druk en ik raak aan de praat met een meisje, heel gezellig enzo, leuke mooie meid. Ze vraagt of ik met haar mee ga naar buiten want het was zo druk en warm binnen. Dus ik met haar naar buiten, op een bankje zitten weer wat praten enzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Beter dan groenerdangras blijven
Maar, vertel...?
Ze had het dus echt warm en druk , maar is een begrijpelijke fout.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nou ik was in de kroeg, was ontzettend druk en ik raak aan de praat met een meisje, heel gezellig enzo, leuke mooie meid. Ze vraagt of ik met haar mee ga naar buiten want het was zo druk en warm binnen. Dus ik met haar naar buiten, op een bankje zitten weer wat praten enzo.
Normaal laat mijn gevoel me niet echt in de steek en dus ik ging ik haar op een gegeven moment zoenen. Maar dat wou ze niet want ze had een vriend.
Denk ik van geef dan ook niet al die signalen af![]()
Toen ben ik maar naar huis gegaan
Ja, vrouwen en signalen..quote:Op zondag 29 mei 2011 01:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze had het dus echt warm en druk , maar is een begrijpelijke fout.
Begrijpelijke fout opzichquote:Op zondag 29 mei 2011 01:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nou ik was in de kroeg, was ontzettend druk en ik raak aan de praat met een meisje, heel gezellig enzo, leuke mooie meid. Ze vraagt of ik met haar mee ga naar buiten want het was zo druk en warm binnen. Dus ik met haar naar buiten, op een bankje zitten weer wat praten enzo.
Normaal laat mijn gevoel me niet echt in de steek en dus ik ging ik haar op een gegeven moment zoenen. Maar dat wou ze niet want ze had een vriend.
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]dus eigenlijk woont je moeder bij jou in
hahhahaa zo heb ik het nog nooit bekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar idd, wat een baas ben ik stiekem
![]()
Een man die weet hoe hij voor een vrouw moet zorgen.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:48 schreef hasjman het volgende:
[..]
hahhahaa zo heb ik het nog nooit bekekenmaar idd, wat een baas ben ik stiekem
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]dus eigenlijk woont je moeder bij jou in
Maar even serieus daar kan je mee scoren. Dik het wat aan maak van je moeder een oud vrouwtje wat niet voor zichzelf kan zorgen en dat jij haar in plaats van te dumpen in een bejaardentehuis zelf in huis hebt genomen. Gegarandeerd succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Humorquote:Op zondag 29 mei 2011 01:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Een Fuckbuddy is om het gat te vullen.
Maar waarom vraagt ze hem mee dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze had het dus echt warm en druk , maar is een begrijpelijke fout.
Juist, dit is het " flirten" in een relatie, en als man moet je dat maar begrijpen..quote:Op zondag 29 mei 2011 01:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Pfff sommige vrouwen he...quote:Op zondag 29 mei 2011 01:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk niet alleen naar buiten wilde
Ja de volgende keer probeer ik er eerst subtiel achter te komen of ze vrijgezel is.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Juist, dit is het " flirten" in een relatie, en als man moet je dat maar begrijpen..
Hier wordt ik ook wel eens moe van
Niiiiiiiiiiice. Dat ga ik voortaan dus doen, "hasjman" die zorgt voor zijn moeder ahahhaha. serieus er wordt vaak geklaagd dat fok users zo negatief zijn, maar ik heb de afgelopen reply's nog nooit zo hard gelachenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar even serieus daar kan je mee scoren. Dik het wat aan maak van je moeder een oud vrouwtje wat niet voor zichzelf kan zorgen en dat jij haar in plaats van te dumpen in een bejaardentehuis zelf in huis hebt genomen. Gegarandeerd succes!
Maar ik heb hier ook wel een klachten gehoord van meisjes die laten vallen dat ze een vriend hebben. Het is nooit goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Juist, dit is het " flirten" in een relatie, en als man moet je dat maar begrijpen..
Hier wordt ik ook wel eens moe van
Dus?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik heb hier ook wel een klachten gehoord van meisjes die laten vallen dat ze een vriend hebben. Het is nooit goed.
Vrouwen zijn soms onbegrijpelijke wezens, en dat is maar goed ook. Als we elkaar helemaal zouden begrijpen was er ook geen reet meer aan geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
De klacht is dat ze flirten terwijl ze een vriend hebben, maakt niet of ze dat laten weten of niet..
Ik krijg altijd snelneigingen nog steeds...
Ze kan het ook gewoon vragenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen hebben soms de nare gewoonte dat ze ondanks dat ze relatie hebben , nog wel eens willen weten hoe ze op de markt liggen.
En flirten ze om daarachter te komen
Misschien wel, maar het blijft frustrerend....quote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms onbegrijpelijke wezens, en dat is maar goed ook. Als we elkaar helemaal zouden begrijpen was er ook geen reet meer aan geweest.
Ja maar als ik een vriendin heb dan zijn er wel grenzen mbt flirten, je kunt wel wat naar elkaar lachen en het spelletje wat spelen, maar ik ga niet iemand mee naar buiten vragen. Dan is het voor die ander toch 1 en 1 is 2?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het blijft frustrerend....
Maar goed, het is idd wel eens leuk andersom te doen, jij flirt zij is single maar jij niet
Niet, dan is het " spelletje" weg...quote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vinden ze vaak weer te direct
Nou elke meid kijkt daar anders tegenaan...quote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja maar als ik een vriendin heb dan zijn er wel grenzen mbt flirten, je kunt wel wat naar elkaar lachen en het spelletje wat spelen, maar ik ga niet iemand mee naar buiten vragen. Dan is het voor die ander toch 1 en 1 is 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |