abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97433125

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:02:54 #2
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97433264
En daar gaan we weer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Ik geef aan dat onzinnig iets heel anders is dan een luchtig onderwerp, maar daar praat je steeds overheen. Veel meer dan 'daar ga je weer' weet je er niet eens tegenin te brengen, ik was juist benieuwd naar een goed onderbouwde reactie die jouw bewering ondersteunt. Maar blijkbaar is dat teveel moeite.
Ik zei "het ging nergens over", om aan te geven dat je niet heel interessant hoeft te doen. Een luchtig onderwerp is goed genoeg of zelfs beter. Het gaat niet om jou, maar om het versieren.

quote:
En je bent geen maagd meer dus? Dan is mijn info onjuist, maar veel ervaring had je ook niet dacht ik.
Ruim voldoende (vriendinnetjes en een 6,5 jaar een relatie gehad).

quote:
Ga lanter maar weer lekker stalken jochie.
Weer zo'n denigrerend toontje.
The view from nowhere.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:04:17 #3
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97433346
Ze is niet de enige die dat leest in je reacties Deelnemer.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97433473
Als versieren niet zo makkelijk gaat waar bitchfights vaak voorkomen :Y
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:06:56 #5
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97433480
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Catbert het volgende:
Ze is niet de enige die dat leest in je reacties Deelnemer.
Ik ben geen macho Catbert.
The view from nowhere.
pi_97433483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef deelnemer het volgende:
En daar gaan we weer.

[..]

Ik zei "het ging nergens over", om aan te geven dat je niet heel interessant hoeft te doen. Een luchtig onderwerp is goed genoeg of zelfs beter. Het gaat niet om jou, maar om het versieren.

[..]

Ruim voldoende (vriendinnetjes en een 6,5 jaar een relatie gehad).

[..]

Weer zo'n denigrerend toontje.
Daarvoor vroeg je of hij wat nog wat zinnigs te melden had, om vervolgens te concluderen uit mijn antwoord dat het dus nergens over ging. Daarmee suggereer je dat het niet zinnig was, gezien je eerdere vraag. En daar ben ik het niet mee eens. Dat het een luchtig onderwerp was zei ik zelf al voor deze hele discussie.

En wie is hier nou denigrerend? Jij doet het grootste gedeelte van mijn post af met 'daar ga je weer', lekker makkelijk hoor.
Dus dan kan je het weer terug verwachten.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:07:19 #7
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97433494
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik snap niet dat mensen een discussie meteen een bitchfight noemen. Weinig gewend kennelijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:08:31 #8
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97433556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Daarvoor vroeg je of hij wat nog wat zinnigs te melden had, om vervolgens te concluderen uit mijn antwoord dat het dus nergens over ging. Daarmee suggereer je dat het niet zinnig was, gezien je eerdere vraag. En daar ben ik het niet mee eens. Dat het een luchtig onderwerp was zei ik zelf al voor deze hele discussie.

En wie is hier nou denigrerend? Jij doet het grootste gedeelte van mijn post af met 'daar ga je weer', lekker makkelijk hoor.
Dus dan kan je het weer terug verwachten.
Het komt zo nooit tot een einde. Je geeft nooit op. Dat bedoel ik met je punt doordrijven.

Om maar niet te spreken over termen als 'maagd', 'stalking, 'jochie'
The view from nowhere.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:10:45 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97433663
Ah leuk de TT slaat onder meer op mij. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97433664
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het komt zo nooit tot een einde. Je geeft nooit op. Dat bedoel ik met je punt doordrijven.
Kan ik hieruit opmaken dat je uitgepraat bent? Gezien je niet inhoudelijk kan reageren maar enkel huilen over dat ik mijn punt doordrijf.
Als mijn punt nergens op slaat moet je het zeggen hoor, maar onderbouw het dan ook, misschien dat ik je dan ergens gelijk in kan geven, nu gaat dat sowieso niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Geweldig antwoord, je voelt je ook helemaal niet beter dan anderen ook hè. ^O^
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:10:52 #11
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97433669
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:06 schreef deelnemer het volgende:
Ik heb ook nooit geloofd dat je dat wel zou zijn. Maar ik erger me ook aan die "een strategische move dus" opmerkingen. Niet iedereen in de kroeg is bezig met strategieen. Je zit overal dingen achter te zoeken, wat ook weer het beeld voedt dat jij zelf nogal onervaren bent, ondanks je gevorderde leeftijd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Een 48-jarige single, ik wou dat ik hem was...
pi_97433710
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit geloofd dat je dat wel zou zijn. Maar ik erger me ook aan die "een strategische move dus" opmerkingen. Niet iedereen in de kroeg is bezig met strategieen. Je zit overal dingen achter te zoeken, wat ook weer het beeld voedt dat jij zelf nogal onervaren bent, ondanks je gevorderde leeftijd.
Mee eens. :)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:15:36 #13
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97433895
quote:

[..]

Hij had haar al eerder opgemerkt en botste later 'toevallig' tegen haar aan en begon een gesprek. Ik denk dat het niet toevallig was.
The view from nowhere.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:16:42 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97433943
quote:

[..]

Mensen moeten eens leren dat alles in je hoofd stampen van tevoren niet werkt. Daar gaf iemand hier laatst een mooi voorbeeld van dat hij alles uit zijn hoofd had geleerd en toen hij het riedeltje ging afdraaien het meisje zei: "Heb je dit uit je hoofd geleerd?"
C'est la vie
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:18:18 #15
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97434030
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:15 schreef deelnemer het volgende:
Hij had haar al eerder opgemerkt en botste later 'toevallig' tegen haar aan en begon een gesprek. Ik denk dat het niet toevallig was.
Ja, of hij botst in een drukke kroeg tegen iemand aan en ziet dat 't een meisje is dat 'em eerder opgevallen is. Aangezien het niet zo simpel is om opzettelijk tegen iemand aan te botsen zonder dat dat overduidelijk is, ga ik toch echt voor die uitleg. Jeweetwel, over dat scheermes enzo.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:19:18 #16
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97434110
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
Modderworstelen *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97434163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, of hij botst in een drukke kroeg tegen iemand aan en ziet dat 't een meisje is dat 'em eerder opgevallen is. Aangezien het niet zo simpel is om opzettelijk tegen iemand aan te botsen zonder dat dat overduidelijk is, ga ik toch echt voor die uitleg. Jeweetwel, over dat scheermes enzo.
Ik bots vaak tegen lekkere jongens op per ongeluk expres :Y
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:20:54 #18
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97434198
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Kan ik hieruit opmaken dat je uitgepraat bent? Gezien je niet inhoudelijk kan reageren maar enkel huilen over dat ik mijn punt doordrijf.
Als mijn punt nergens op slaat moet je het zeggen hoor, maar onderbouw het dan ook, misschien dat ik je dan ergens gelijk in kan geven, nu gaat dat sowieso niet.
Je wilt het niet begrijpen. Het gaat er niet over of dat gesprek volwaardig was. Het gaat over eerdere vragen van mannen die willen weten waar je het nu over hebt in zo'n gesprek. De samenvatting: het is small talk. Hij heeft wel gezocht naar aanknopingspunten en begon over je jas. Heeft hij goed gedaan.

quote:
Voel me helemaal niet beter dan anderen. Reageer wel vaak op dominante types, die voortdurend anderen op de nek zitten. Ik probeer jou iets duidelijk te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 28-05-2011 21:28:42 ]
The view from nowhere.
pi_97434485
En nu ???
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:27:31 #20
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97434489
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het was in de supermarkt.

Ik ben geen PUA gelover. In de vorige post zei je dat ik alles in het versieren als bewust strategisch zie. Dat is geheel onjuist. Dat heb ik in eerdere delen vaak genoeg gesteld. Vervolgens trek je pardoes de conclusie van onervarendheid uit deze misvatting.

Het geval van Moneyfornothing was wel goed te duiden in MLiG termen. Ik vond dat opvallend en grappig.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 28-05-2011 21:38:01 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:28:40 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97434544
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:
Ik ben geen PUA gelover. In de vorige post zei je dat ik alles in het versieren als bewust strategisch zie. Dat is gehhel onjuist. Dat heb ik in eerdere delen vaak genoeg gesteld. Vervolgens trek je pardoes de conclusie van onervarendheid uit deze misvatting.
Die conclusie baseer ik op je posts de afgelopen weken, niet op deze laatste paar.
pi_97434597
wil pm terug :(
pi_97434759
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die conclusie baseer ik op je posts de afgelopen weken, niet op deze laatste paar.
Deelnemer heeft het beste met jullie en dat baseer ik niet op zijn posts van afgelopen weken maar op die van een jaar...
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:35:38 #24
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_97434851
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef formerjellybean het volgende:
wil pm terug :(
Moet ik 'm sturen ... ?
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:35:47 #25
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97434861
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Deelnemer heeft het beste met jullie en dat baseer ik niet op de posts van afgelopen weken maar op die van een jaar...
Hé Mathemaat. Wat een verrassing je hier te treffen. Bedankt voor de hulp. Kan ik goed gebruiken nu.
The view from nowhere.
pi_97434965
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je wilt het niet begrijpen. Het gaat erniet over of dat gesprek volwaardig was. Het gaat over eerdere vragen van mannen die willen weten waar je het nu over hebt in zo'n gesprek. Dan is de samenvatting: het is small talk. Hij heeft wel gezocht naar aanknopingspunten en begon over je jas.Heeft hij goed gedaan.

[..]

Voel me helemaal niet beter dan anderen. Reageer wel vaak op dominante types, die voortdurend anderen op de nek zitten. Ik probeer jou iets duidelijk te maken.
Het is hier al zo vaak gezegd dat je geen diepzinnige onderwerpen moet gaan verzinnen maar dat smalltalk het beste werkt. Het is gewoon je toon en manier van reageren wat ik apart vind, mede om wat catbert ook al zei.

Jij loopt net zo goed mijn punt te ontwijken van waarom ik tegen je in ging, dus doe niet alsof je mij wat moet bijbrengen terwijl je niet in de spiegel wil kijken.
pi_97435108
Verder mensen die gaan versieren ??
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:42:17 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97435145
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
Verder mensen die gaan versieren ??
Ja dat was ik stiekem vandaag van plan maar dat ging niet door.
C'est la vie
pi_97435170
Laatttt Deelnemer met rust, die doet echt niet veel fout (behalve dat hij de laatste tijd inene ''stoer'' ging posten). Richt jullie frustratie maar op iemand anders die het ook daadwerkelijk verdiend.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:45:50 #30
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97435321
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Laatttt Deelnemer met rust, die doet echt niet veel fout (behalve dat hij de laatste tijd inene ''stoer'' ging posten). Richt jullie frustratie maar op iemand anders die het ook daadwerkelijk verdiend.
lol jijzelf??
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:48:16 #31
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97435450
Wat een verzandend, bitcherig kuttopic is dit de laatste tijd aan het worden :')
Er zijn ook vrijwel geen users hier die voldoen aan het "wat ouder" en "moeilijk versieren", maar allerlei mafkezen met zo hun eigen issues. :P
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:48:21 #32
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97435455
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef deelnemer het volgende:
Hé Mathemaat. Wat een verrassing je hier te treffen. Bedankt voor de hulp. Kan ik goed gebruiken nu.
Sorry maar dit heeft nu een nieuw niveau van triestheid bereikt.
pi_97435510
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een verzandend, bitcherig kuttopic is dit de laatste tijd aan het worden :')
Er zijn ook vrijwel geen users hier die voldoen aan het "wat ouder" en "moeilijk versieren", maar allerlei mafkezen met zo hun eigen issues. :P
De laatste tijd? :')

Newbies zijn echt lief. O+
Ron Paul 2012
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:49:28 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97435514
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
Daarom pleit ik voor de titel "Mafkezen van verschillende leeftijden die niet kunnen versieren."
C'est la vie
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:49:41 #35
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97435530
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Laat Deelnemer met rust, die doet echt niet veel fout (behalve dat hij de laatste tijd in ene ''stoer'' ging posten). Richt jullie frustratie maar op iemand anders die het ook daadwerkelijk verdiend.
Wat aardig van je. Had ik niet verwacht.

Stoer posten? Ja, want ik had het even gehad met het topic, en ging over op de maanstand (d.w.z. niet deelnemen, maar erbuiten treden / erboven gaan staan). Nog steeds overigens.
The view from nowhere.
pi_97435600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Deze reactie niet zeker.. laat 'm gewoon met rust, hij doet niets fout :)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:51:30 #37
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97435623
Is een strak kort rokje in combinatie met een bloot truitje te heftig? Dat het zeg maar te ver gaat? Ja toch?
pi_97435624
he ik kan wel versieren, Ik heb knuffels gekregen :(
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:52:14 #39
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97435661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ja jij doet dat echt goed. Ik bewonder dat wel
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
pi_97435707
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat aardig van je. Had ik niet verwacht.

Stoer posten? Ja, want ik had het even gehad met het topic, en ging over op de maanstand (d.w.z. niet deelnemen, maar erbuiten treden / erboven gaan staan). Nog steeds overigens.
Nog steeds kwaad dat je hobby-project Richard het zwijgen werd opgelegd door de 'dominante' figuren hier?

Het is nu juist het feit dat je zo graag boven bepaalde dingen wil staan, dat hier soms zo ergerlijk aan het worden is. Je kan op z'n minst proberen om dat soort posts een beetje aan te passen zodat het niet zo betweterig en denigrerend overkomt. Als het aan jou zou liggen, zou je in de supermarkt de meest belangrijke filosofische vraagstukken willen oplossen waar Schopenhauer jaloers op zou zijn.

Dat dit niet kan, vind je stiekem toch wat vervelend en het geeft je af en toe een vals superioriteitsgevoel.
Ron Paul 2012
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:53:09 #41
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97435710
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Is een strak kort rokje in combinatie met een bloot truitje te heftig? Dat het zeg maar te ver gaat? Ja toch?
Ligt er aan of je herkend wilt worden als de slet die je bent :P
pi_97435728
quote:
Ja, ziet er niet uit en is ordinair, vind ik.

quote:
Wát een prestatie. O+ :6
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:53:28 #43
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97435730
quote:
;(
Jaloers ;(
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:53:36 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97435735
quote:
Nee hoor vooral doen.
C'est la vie
pi_97435766
quote:
Ga je nu uur na uur blijven herhalen wat je gisteren hebt bereikt?
Ron Paul 2012
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:54:28 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97435787
quote:
Maar om ook nog erin te zetten "met ook mensen die dat wel kunnen en andere die gewoon rondhangen" past niet he.
C'est la vie
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:54:32 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97435791
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Blijkbaar heb ik vrienden gemaakt hier op Fok! Wat is daar nu triest aan?
The view from nowhere.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:55:10 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97435826
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

;(
Jaloers ;(
Ben jij blij met alleen knuffels? :P
C'est la vie
pi_97435865
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ga je nu uur na uur blijven herhalen wat je gisteren hebt bereikt?
Ja , heb een leuke avond gehad . Jaloers ??? ik geniet na van een grappige avond moet je ook eens proberen
pi_97435909
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja , heb een leuke avond gehad . Jaloers ??? ik geniet na van een grappige avond moet je ook eens proberen
QFT. Sowieso.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')