SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:28 schreef Zokunen het volgende:
Noem een islamitisch insect?En een homosexuele moslim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik had het over alle bijen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je hun op elkaar legt heb je echt geen hoop hoor.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En een homosexuele moslim?Wat staat er achter op de rolstoel van een moslim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat staat er achter op de rolstoel van een moslim?Hoe heet de vloer in een moskee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik kan het eventueel wel overnemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef Zokunen het volgende:
Maar om 23:00 knal ik er uit btw, of eerder als iemand wil, ik ben toe aan het knuffelen van mijn bed
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat staat er achter op de rolstoel van een moslim?Die wilde ik ook al vertellen ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeggen ze in een fabriek als er 2 moslims ontslagen worden?
Hassan, jas an! Achmed, ook met!
kan iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |