een foto bedoel je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]foutje
Heb je een foute van de strijkbout gemaakt?
Haha wtf, ik kan echt niet typenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
een foto bedoel je?
nee
zit nog in de doos in de tas waarmee ie de winkel uitgekomen is
Ik heb wel een (heeeeele slechte) fotoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
een foto bedoel je?
nee
zit nog in de doos in de tas waarmee ie de winkel uitgekomen is
Goh wat een leuk strijkijzerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb wel een (heeeeele slechte) foto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja zo ziet iedereen inderdaad meteen hoe leuk het horloge is
Je ziet het toch best goed? Alleen de cijfertjes niet, de kleuren en alles zijn gewoon goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja zo ziet iedereen inderdaad meteen hoe leuk het horloge is
ik wilde net zeggen, daar wil ik best mee strijkenquote:
wil je wel? kom maar hierheen ik weet nog wel een plekjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond gewoon geen bandjes fotograferen, grmbl.
Woar ist?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je wel? kom maar hierheen ik weet nog wel een plekje
Zuid Limburgquote:
Ja leuk!!quote:
Ja hey, tis mooi hier hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja leuk!!
....
...
Wat denk je zelf, mongol!
Ja maar dat zijn toch juist de leuke detailsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je ziet het toch best goed? Alleen de cijfertjes niet, de kleuren en alles zijn gewoon goed.
Ja, lekker naar buiten kijkenquote:
Wat dan?!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat D_A vanavond iets heel anders gaat fotograferen dan bandjes
neeheeeeee, maar kan wel naar een podium hier vanaaf weer bandjes doenquote:
vrouwen van 34quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het glooiende limburgse landschap, op dit moment licht vochtig
Nah, ik skip wel een avondjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeheeeeee, maar kan wel naar een podium hier vanaaf weer bandjes doen
[..]
[..]
Lekker visje?quote:
Maar ik kan helemaal niet in een rechte lijn schrijven als er geen lijntjes op het papier staanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef ferrari_rood het volgende:
APK ik vind dat je een mooi handschrift hebt
Daarom kan je handschrift nog wel mooi zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal niet in een rechte lijn schrijven als er geen lijntjes op het papier staan
En zelfs dan nog niet
Ik weet 'em, echt een debiele naam waar ze in Engeland waarschijnlijk van in hun broek pissen van het lachenquote:
nee, tis al de hele dag rond de 20 graden en droogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het heeft niet geregend bij jullie?
nee VLEES!!!quote:
VIS IS OOK VLEESCH :^6quote:
valt toch wel meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet 'em, echt een debiele naam waar ze in Engeland waarschijnlijk van in hun broek pissen van het lachen
Nu wil ik hem echt wetenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet 'em, echt een debiele naam waar ze in Engeland waarschijnlijk van in hun broek pissen van het lachen
Je was zelf toch ook niet al te blij met die tweede naam?quote:
Nou laat mij de ballen uit de broek lachen, kom op!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik schrijf als een wijf?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
En apk je hebt echt een mooi handschrift ik zou het niet eens meteen als mannen handschrift herkennen. En ik zie toch heel veel handschriften
Ja hey. Nu ben ik benieuwd naar jouw achternaam én naar Greys d'r tweede naam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu wil ik hem echt weten
Greys PM eens ergens dan mijn achternaam kan het niet zijn
En apk je hebt echt een mooi handschrift ik zou het niet eens meteen als mannen handschrift herkennen. En ik zie toch heel veel handschriften
Vleesetende plant ernaast zettenquote:
Krijg je eens een compliment is het weer niet goed.quote:
Die is wel heel apart, waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik heet Amanthis als tweede naam.
Gewoon op zijn Nederland uitgesproken.
Maar APK ziet dat als 'a man this' in het Engels
Oh dat vind ik best mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geen lelijke naam, wel apart.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Dat staat er toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Heerlijke songtekst.quote:Hallo meneer verkoper, ik zoek naar bed
Want ik ga op kamers wonen en ik heb een klein budget
Gelijk een tweepersoons, dat lijkt me een mooi begin
Doe d’r ook nog maar ‘n kussen erbij, dat is leuk voor mijn vriendin
Jongens hebben wensen en die worden nooit gehoord
Jongens zijn verliezers van het allerergste soort
Jongens zijn net meisjes maar dan zonder geluk
Jongens zijn verliezers, verliezers stuk voor stuk
Het bed staat op z’n kamer en dan loopt ie door de stad
En dan spreekt ie daar de meisjes aan en dan kletst ie wat
Maar als ie dan haar nummer vraagt dan zeggen ze telkens weer
‘Nee, geef mij jouw nummer maar dan bel ik jou misschien een keer’
Op n ochtend wordt ie wakker, zoals gebruikelijk alleen
Wat is er toch mis met mij, wat is mijn probleem?
Er zit een kleed over mijn spiegel en mijn klok is stilgezet
En vanavond is de laatste nacht in mijn eigen bed
Twintig dagen later is z’n bed verkocht
Aan een meisje dat op kamers ging en naar een bedje zocht
Haar haren zijn gekamd en haar wekker is gezet
En nooit kwam ze te weten van die jongen in dat bed.
Ik ook niet, maar ik heb gewoon een slecht vrouwenhandschriftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:32 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Niet.![]()
Ik kan gewoon niet netjes schrijven.
Zo kun je 't ook noemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb gewoon een slecht vrouwenhandschrift
'Jongens zijn net meisjes maar dan zonder geluk'quote:
Lucky Fonz IIIquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
'Jongens zijn net meisjes maar dan zonder geluk'
Wie zingt dat?
Whahaha!quote:
Goede muzikant ook, ik heb een meisje is ook een briljant nummer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha!
Goed zeg!
Bob Dylan mondharmonica erbij
Oh, het is helemaal niet een negertquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goede muzikant ook, ik heb een meisje is ook een briljant nummer.
Het grappige is dat het in het Nederlands amper voorkomt, maar in het Engels wel.quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:48 schreef Greys het volgende:
Het grappige is dat het in het Nederlands amper voorkomt, maar in het Engels wel.
Dus dat ze er zich dan rot om lachen zal ook wel meevallen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat zo?
Je bent toch niet beledigd, hè?
Mijn doopnamen zijn 'Albertus Paulus', dat is ook niet echt om blij van te worden
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:54 schreef tombolafan het volgende:
Begint je achternaam met een K toevallig?
* speurneus opzet*
Neuhquote:
Ik geloof je niet, door dit:quote:
quote:Ik hoop echt dat er weer een keer zo'n actie komt dat je tegen betaling (voor een goed doel) je username kunt laten veranderen
Ik heet naar mijn moeder, vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heet gewoon zoals ik heet, meer niet. Daar was m'n moeder helemaal van genezen na haar eigen namen
Naar je moeder ofzo zou kunnen toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was een meid he en aangezien mijn zus al vernoemd was naar beide oma's bleef er voor mij niks over
quote:
Daar waren ze nog niet opgekomen volgens mij. Terwijl mijn moeder wel een een mooie naam heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Naar je moeder ofzo zou kunnen toch?
Wij (3 dochters) hebben alledrie als tweede naam een van de 3 namen van mijn moederGeen idee wat er zou zijn gebeurd met een 4e dochter trouwens
Ik wacht al maanden op de foto van mijn voordeurquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet je straat, waar je ongeveer woont, en nu je voornamen en de beginletter van je achternaamDus heus wel beetje speurneus
Ik wacht tot ik zeker weet dat je niet thuis bentquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wacht al maanden op de foto van mijn voordeur
Dat is nooit zekerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik wacht tot ik zeker weet dat je niet thuis bent
Ik ken een hond met jouw voornaamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Wat is er nu weer mis met EN als voorletters?
Ik ben naar mijn twee oma's vernoemd, mn zus en broer alletwee naar een stomme oom, ik heb echt geluk gehadSowieso heb ik ook al de mooiste voornaam thuis
Yes sirquote:
Ik pieker d'r niet over.quote:Je bent toch niet beledigd, hè?
Die zijn vrij normaal toch?quote:Mijn doopnamen zijn 'Albertus Paulus', dat is ook niet echt om blij van te worden
Je zus naar een oom vernoemd?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Wat is er nu weer mis met EN als voorletters?
Ik ben naar mijn twee oma's vernoemd, mn zus en broer alletwee naar een stomme oom, ik heb echt geluk gehadSowieso heb ik ook al de mooiste voornaam thuis
quote:
Aw, doe maar even goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga bankhangen met mn zieke beebje , hij wil ook al niet eten, dan issie echt niet in orde
Ja, ome Jan, dr tweede naam is Janequote:
Oh nee, dat is niet raar, ik dacht echt een mannennaamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ome Jan, dr tweede naam is Jane![]()
Mn nichtje heeft ook als tweede naam Julia, naar mn vader, das toch niet heel gek?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Chico kotst niet, dat is Kees, Chico zwalkt en wil niet eten
Mn broertje heet Johanes ( ja ja, mn vader was een n vergeten ) naar ome Joop.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben ook naar Ome Jan vernoemd.
Alleen heet ik Johanna.
Ow je hebt een kotser EN een zwalkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Chico kotst niet, dat is Kees, Chico zwalkt en wil niet eten
Oh, da's best wel faal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn broertje heet Johanes ( ja ja, mn vader was een n vergeten ) naar ome Joop.
Die was een half jaar later gescheiden van onze tante en dus onze oom niet meer
Naja die schram is sowieso niet de oorzaak van de ellende hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Denk je nu dan toch aan iets ergers dan die schram?
Oh bah, dat is wel naar, helemaal als het een tia isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja die schram is sowieso niet de oorzaak van de ellende hoor.
Of hij heeft zich verstapt en heeft zn poot bezeerd, of hij heeft iets van een tia gehad of zo.
Ik hou m in de gaten, we zien wel, als het het eerste is is er in elk geval niet echt iets stuk of zo, want hij kan wel lopen, maar gewoon wat hobbeliger dan normaal. Hij houdt die poot ook hoog als hij stilstaat.
Dan moet ze toch wel een keer uitgekotst zijn als dat de reden is toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Kees is niet ziek hoor, die had vanmorgen gewoon het ontbijt van Karel en Billy ook opgesnaaid terwijl ik Chico aan het voeren was.Dat zag ik aan dr hoeveelheid kots
Ja ze heeft alleen vanmiddag onwijs veel gekotst, en dat was allemaal onverteerd eten, dus dat was van vanochtend. Ze loopt ook gewoon te spelen en zo, die dramaqueen is echt niet ziek, dan wist ik het welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wel een keer uitgekotst zijn als dat de reden is toch?
Oeh ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja hij is weg geloof ik
Mijn balkon is mooi
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh ik ben benieuwdkom wel keertje kijken
Daar moet ik toch ook even langskomenquote:
Nee, ik heb m al twee keer getempt vandaagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar moet ik toch ook even langskomen![]()
Arme Chico, is hij ook koortsig oid.?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja die schram is sowieso niet de oorzaak van de ellende hoor.
Of hij heeft zich verstapt en heeft zn poot bezeerd, of hij heeft iets van een tia gehad of zo.
Ik hou m in de gaten, we zien wel, als het het eerste is is er in elk geval niet echt iets stuk of zo, want hij kan wel lopen, maar gewoon wat hobbeliger dan normaal. Hij houdt die poot ook hoog als hij stilstaat.
Dank je!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef Strega het volgende:
[..]
voor Chico. Ik hoop dat hij weer net zo opknapt als Othello hier!
Ja, je kunt ook verder eigenlijk niks doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dank je!
Ik wilde lekker bij m gaan liggen maar hij wil eigenlijk alleen maar met rust gelaten worden.
Hij heeft net wel wat creme fraiche op, en ik heb net al snel ff twee bakjes rijstepudding voor m gehaald, daar lust ie straks vast ook nog wel wat van, doe ik daar wel wat vlees door.
quote:
Dankjequote:
Ja, mijn oma ook! Zij noemde ze altijd "Tudeletaantjes".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
[..]
Dankjeik ben er blij mee
vooral de afrikaantjes, die had mijn oma altijd in de tuin
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, mijn oma ook! Zij noemde ze altijd "Tudeletaantjes".
Ja goede herinneringen komen dan weer boven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]oma's
ik vind het echt fijn om iets van haar op mijn balkon te hebben
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja goede herinneringen komen dan weer boven.
Geweldig zulke dingenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn oma's nachtkastjeEn de knuffel die ze voor me maakte toen ik 3 was staat nog steeds op mn bedrand. Niet meer in bed want ik ben bang dat de honden m stukmaken
![]()
En ik heb een ring van haar en een vaasje dat we samen uitzochten op vakantie bij de Grand Canyon en het allertofste is haar I Got Laid in Vegas ei
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Mijn oma was ook het leukste familielid dat ik had
Ja, ik heb ook het speciale servies van mijn oma's moeder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]![]()
maar wat ook zo is, de dingen die je vroeger irriteerden zijn nu de liefste herinneringen soms. Van die dingen waar je altijd om moet glimlachen
Ik heb heel veel dingen van mijn oma in mijn huis, zoals het mariabeeldje waarbij ze elke dag een kaarsje voor me brandde. Daar ben ik echt heel blij mee.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef Oognip het volgende:
Ah handig die foto's M_M, hoef ik niet meer langs te komen
Leuk fleurig balkonnetjeHeel wat anders dan een net voor het balkon
Haha ben je van plan om dagen te blijven zitten of zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ja ik denk ik show ze ff dan kan ik tenminste naar jou toe om kittens te kijken binnenkort
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ben je van plan om dagen te blijven zitten of zo?
Superfotoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Maes, heb je die foto van jou en McMaes al terug gezien?
Ja joh tuurlijk, dat van die naam was toch ook maar een grapjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:11 schreef Maes het volgende:
[..]
SuperfotoHeb je nog in je opgenomen van Leen zei in de tekst over jou of het je alleen maar je ergernis over de naam onthouden?
Pffffrrrrtquote:
Verzuurde ex-rokertquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Pffffrrrrt![]()
Roken is voor mij het nieuwe misselijk in F&F
Gewoon weer beginnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Pffffrrrrt![]()
Roken is voor mij het nieuwe misselijk in F&F
Prachtig!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef Maes het volgende:
Nou dit gun ik iedereen wat een topdag![]()
Nog even mijn ring en mijn trouwnagels showen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef Maes het volgende:
Nou dit gun ik iedereen wat een topdag![]()
Nog even mijn ring en mijn trouwnagels showen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar er was toch ook een beetje veel liefde bij neem ik aanquote:
*opzij kijkt*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:39 schreef indaha het volgende:
Ja maar er was toch ook een beetje liefde bij neem ik aan
Mijn man houd ook niet van voetbalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*opzij kijkt*
Ja, okee
Hoe heb ik ooit een man kunnen trouwen die niet van voetbal houdt?
Ik vind dit zo liefquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:27 schreef APK het volgende:
Ik vind het denk ik zo leuk voor Maes en hubbie omdat er puur uit liefde getrouwd is en niet omdat het moet!![]()
![]()
Normaal kunnen trouwerijen mij echt geen moer schelen
Ja, maar het gebeurt volgens mij nog best vaakquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
Wie trouwt er nou omdat het moet,dat is toch ouderwets
Ik snap wel wat APK bedoelt hoor, de liefde straalde van jullie afquote:
En ik ben zo blij voor jullie!quote:
In het vorige topic , bij mij post 148 maar dat ligt aan je instellingen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Staan de foto's ergens op Fok dat iedereen ze gezien heeft?
Dankjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
In het vorige topic , bij mij post 148 maar dat ligt aan je instellingen.
Ik weet niet hoe ik dat moet linken
rechtermuisknop op datum, koppelingslocatie kopierenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Thanks,alweer wat geleerdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
rechtermuisknop op datum, koppelingslocatie kopieren
Vanaf hier, volgens mij: [SC] #1336 Waar Maes eindelijk niet meer in zonde leeft :Pquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
En hier:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Vanaf hier, volgens mij: [SC] #1336 Waar Maes eindelijk niet meer in zonde leeft :P
Maar bij mij werken direct links niet altijd
Ze is mooi, hè?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hier:
[SC] #1336 Waar Maes eindelijk niet meer in zonde leeft :P
Greys weet alles, en dan vooral hoe je mobiel moet postenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Maes het volgende:
Jullie zijn liefIk heb nog een hoop mooie foto's maar heb geen idee hoe ik ze moet posten, misschien weet Greys dat??
Nee we denken een reigerquote:
Hihi, ik heb de foto´s gezien!quote:
Beeeeeebquote:
quote:
Senk joe, ik vind ze zelf ook leukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, ik heb de foto´s gezien!Ze konden het ook heel leuk vertellen, je zoon en de chauffeur (wat een leukerds!
)
Haha, ik had niet anders verwacht!quote:
Hij heeft al geld genoeg hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Neeeee, ik wil dat Manchester wint. Voor v/d Sar
Hij staat op de tuintafel dus ja hij blijft eerst een tijdje in de tuin. Mijn tuin is op de beplanting klaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:15 schreef APK het volgende:
Maes, gaat de Boeddha in de tuin?
Jouw topic over de tuin is al een tijdje zonder updates
Daar gaat het niet omquote:
Gil maar een paar omschrijvingen welke je wilt laten zien, dan doe ik ze hier voor je posten!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Maes het volgende:
Jullie zijn liefIk heb nog een hoop mooie foto's maar heb geen idee hoe ik ze moet posten, misschien weet Greys dat??
Ik vond het wel intrigerend dat bijna niemand snapte wat de voor- of achtertuin wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef Maes het volgende:
Hij staat op de tuintafel dus ja hij blijft eerst een tijdje in de tuin. Mijn tuin is op de beplanting klaarIk ben niet zo goed in het bijhouden van topics
En dan moeten de échte foto's van MissBliss en Re nog komenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ze allemaal al gezienEr zitten een paar pareltjes bij
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Op naar de volgende bruiloft..van DM
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moeten de échte foto's van MissBliss en Re nog komen
Die gaan ook trouwen, toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moeten de échte foto's van MissBliss en Re nog komen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Had je wel herleid welk cadeautje van Ing en mij was? Volgens mij hebben we het alleen aan Maurits laten zienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:26 schreef Maes het volgende:
Ik kom eraan ik vind net nog een envelop met inhoudin een cadeautje
Goed toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en die zijn ook zoooooooooooo heel erg leuk samen!
Graag gedaan, ik vond het geweldig dat er zoveel mensen gewoon meteen meededenquote:
Het was geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is Chicootje ziek? Dikke kus van mij hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Maes, wat fijn dat ie in de smaak valt en heel gebleven is, natuurlijk heb ik het onthouden![]()
Jullie hebben echt een superdag gehad he?
![]()
Mn accu is leeg, dus ik ben weer weg nu
Arme Chicoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben kip met rijst en groente voor hem aan het maken, ik hoop dat ie dat wel wil eten, anders weet ik t ook niet meer...
Maar daar sta je zelf zo weinig opquote:
Ja tuurlijk er vroeg toch iemand naar R? Daarom had ik deze ook gekozen. Die laatste vind ik zo liefquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
Maes, die ene van R. met haar prosecco is zoooo leuk!
Mag die ook even online? Omdat ze hierboven ook al staat?
no shitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
met je haar blijven hangen in een vliegenvanger is niet heul tof
Ja dan doe ik nu die met haar drankje nog evenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk er vroeg toch iemand naar R? Daarom had ik deze ook gekozen. Die laatste vind ik zo lief
Zijn jullie begonnen met tellen vanaf Nr 0?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
En die van jou met dat parapluutje is ook zo schattig! Mag die ook? Nr 752.
Dat was zo'n leuk mens!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef Maes het volgende:
Ja waarom niet![]()
De paraplu staat symbool voor een grote parasol voor in de tuin. Gekregen van de tantes van meneer Maes. De tante met het suikerspinhaar deed een toespraak, zo leuk
Die het vervolgens in een bruine zak gooidequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had je wel herleid welk cadeautje van Ing en mij was? Volgens mij hebben we het alleen aan Maurits laten zien
Ik ookquote:
Nee, eeeeeecht?!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die het vervolgens in een bruine zak gooide
[..]
Ik ook
We hebben alles vanmorgen samen uitgepakt en dank je welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die het vervolgens in een bruine zak gooide
[..]
Ik ook
Hebben jullie vanochtend pas enveloppen geteld?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben alles vanmorgen samen uitgepakt en dank je wel
Jaquote:
We hebben het geweldig gehad, het was een superdag, alles klopte gewoonquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Haaai Maes![]()
Wat was het gezellig he!
Je liep ook echt te stralenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:57 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben het geweldig gehad, het was een superdag, alles klopte gewoon![]()
![]()
Ze is al 70 hèquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
Deze tante heeft echt mijn hart gestolen
Met haar leuke speech, haar suikerspin kapsel, haar drankje en sigaretje en haar wilde dansen
Die ging me tekeer op die dansvloer zeg haha!
[ afbeelding ]
En zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:57 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben het geweldig gehad, het was een superdag, alles klopte gewoon![]()
![]()
Hebbie d'r zoon al gezien?quote:
Er waren er 5, meneer Maes zijn moeder was de oudste en is al overleden. De zussen wonen in een straal van ong. 1 km van elkaar. Hun levens zijn zo met elkaar verweven. En ja ze zijn uit een sprookje weggedanst, een beetje onwerkelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Waren dat nou drie zussen?
Het waren net sprookjes-feeën!
Van voooooor naar achtuuur van liiiiinks naar reheeeeechtsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Die was leuk, ja!R. heb ik alleen maar voorbij zien vliegen en dartelen, maar de zoon van Maes hebben wij (Greys, Elies, Ing en ik) een geweldige show laten zien toen we voor die inspreekzuil stonden
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van voooooor naar achtuuur van liiiiinks naar reheeeeechts
Leuk stel he! Zo lekker los samen op de dansvloerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
Ook van twitter: Zoon Maes met zijn vriendin!
[ afbeelding ]
quote:
Liefje, nee beter van nietquote:
Bwahahhaaaaaaa jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Die was leuk, ja!R. heb ik alleen maar voorbij zien vliegen en dartelen, maar de zoon van Maes hebben wij (Greys, Elies, Ing en ik) een geweldige show laten zien toen we voor die inspreekzuil stonden
Whaaaaa ik kan niet wachten op de dvd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van voooooor naar achtuuur van liiiiinks naar reheeeeechts
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahhaaaaaaa ja
Voor de meelezers: wij wieven deden voor de videozuil (dan kon je zelf een videoboodschap inspreken, het bruidspaar krijgt de dvd) van voor naar achter van links naar rechts blèren en dansen enzo. En dan steeds met die konten zo als we 'van vóoooor' deden. Toen we klaar waren hoorden we achter ons 'Zo. Nou. Dat was best leuk zo van deze kant!'. Zoon Maes
Dan kan je sowieso je lol op, want we wisten niet zo goed wat we moesten zeggenquote:
Maar nu zit ik me dus vol te vreten met soup noodlesquote:
Dan kan je wel hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Maar nu zit ik me dus vol te vreten met soup noodles
Vreselijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan je sowieso je lol op, want we wisten niet zo goed wat we moesten zeggen![]()
Ja, wat is nou erger?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Maar nu zit ik me dus vol te vreten met soup noodles
Ja, hihihihiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Er stond ook één mevrouw voor de videozuil (ik weet niet wie) een hele plechtige boodschap op te nemen, dus dat wordt een leuk contrast
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahhaaaaaaa ja
Voor de meelezers: wij wieven deden voor de videozuil (dan kon je zelf een videoboodschap inspreken, het bruidspaar krijgt de dvd) van voor naar achter van links naar rechts blèren en dansen enzo. En dan steeds met die konten zo als we 'van vóoooor' deden. Toen we klaar waren hoorden we achter ons 'Zo. Nou. Dat was best leuk zo van deze kant!'. Zoon Maes
Dan ga ik me doodschamen!quote:
Lieve foto, jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hihihihi
De overgang zal af en toe ietwat abrupt zijn.
Cuuuuuuuuuuuute
[ afbeelding ]
Wij moeten het eens een keer over 'kan' en 'kun' hebben.quote:
Je kunt beter er nog eentje op Meneer en Mevrouw Maes drinkenquote:
Het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we nieeeeetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wij moeten het eens een keer over 'kan' en 'kun' hebben.
I'm confused
Tering zeg, ik heb vaak negatieve gevoelens bij bruiloftgedoe, maar dit ziet er echt geweldig uit!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hihihihi
De overgang zal af en toe ietwat abrupt zijn.
Cuuuuuuuuuuuute
http://www.onzetaal.nl/advies/jekunt.phpquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wij moeten het eens een keer over 'kan' en 'kun' hebben.
I'm confused
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |