een foto bedoel je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]foutje
Heb je een foute van de strijkbout gemaakt?
Haha wtf, ik kan echt niet typenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
een foto bedoel je?
nee
zit nog in de doos in de tas waarmee ie de winkel uitgekomen is
Ik heb wel een (heeeeele slechte) fotoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
een foto bedoel je?
nee
zit nog in de doos in de tas waarmee ie de winkel uitgekomen is
Goh wat een leuk strijkijzerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb wel een (heeeeele slechte) foto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja zo ziet iedereen inderdaad meteen hoe leuk het horloge is
Je ziet het toch best goed? Alleen de cijfertjes niet, de kleuren en alles zijn gewoon goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja zo ziet iedereen inderdaad meteen hoe leuk het horloge is
ik wilde net zeggen, daar wil ik best mee strijkenquote:
wil je wel? kom maar hierheen ik weet nog wel een plekjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond gewoon geen bandjes fotograferen, grmbl.
Woar ist?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je wel? kom maar hierheen ik weet nog wel een plekje
Zuid Limburgquote:
Ja leuk!!quote:
Ja hey, tis mooi hier hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja leuk!!
....
...
Wat denk je zelf, mongol!
Ja maar dat zijn toch juist de leuke detailsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je ziet het toch best goed? Alleen de cijfertjes niet, de kleuren en alles zijn gewoon goed.
Ja, lekker naar buiten kijkenquote:
Wat dan?!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat D_A vanavond iets heel anders gaat fotograferen dan bandjes
neeheeeeee, maar kan wel naar een podium hier vanaaf weer bandjes doenquote:
vrouwen van 34quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het glooiende limburgse landschap, op dit moment licht vochtig
Nah, ik skip wel een avondjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeheeeeee, maar kan wel naar een podium hier vanaaf weer bandjes doen
[..]
[..]
Lekker visje?quote:
Maar ik kan helemaal niet in een rechte lijn schrijven als er geen lijntjes op het papier staanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef ferrari_rood het volgende:
APK ik vind dat je een mooi handschrift hebt
Daarom kan je handschrift nog wel mooi zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal niet in een rechte lijn schrijven als er geen lijntjes op het papier staan
En zelfs dan nog niet
Ik weet 'em, echt een debiele naam waar ze in Engeland waarschijnlijk van in hun broek pissen van het lachenquote:
nee, tis al de hele dag rond de 20 graden en droogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het heeft niet geregend bij jullie?
nee VLEES!!!quote:
VIS IS OOK VLEESCH :^6quote:
valt toch wel meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet 'em, echt een debiele naam waar ze in Engeland waarschijnlijk van in hun broek pissen van het lachen
Nu wil ik hem echt wetenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet 'em, echt een debiele naam waar ze in Engeland waarschijnlijk van in hun broek pissen van het lachen
Je was zelf toch ook niet al te blij met die tweede naam?quote:
Nou laat mij de ballen uit de broek lachen, kom op!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik schrijf als een wijf?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
En apk je hebt echt een mooi handschrift ik zou het niet eens meteen als mannen handschrift herkennen. En ik zie toch heel veel handschriften
Ja hey. Nu ben ik benieuwd naar jouw achternaam én naar Greys d'r tweede naam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu wil ik hem echt weten
Greys PM eens ergens dan mijn achternaam kan het niet zijn
En apk je hebt echt een mooi handschrift ik zou het niet eens meteen als mannen handschrift herkennen. En ik zie toch heel veel handschriften
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |