Bij gebrek aan goede bloederige horrorfilms , smerige bloederige wijvenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:02 schreef female81 het volgende:
Dit is nou typisch een topic waarvan je je afvraagt: Wáárom klik ik dit in Godsnaam aan?
Dezen snapt hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef Pixie. het volgende:
Maandverband![]()
Tampons![]()
Pis![]()
Zweet![]()
Stront![]()
Scheten![]()
Kots
Is dit een betoog of een klachtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:59 schreef moezeidekoe het volgende:
Ik weet niet, maandverband stinkt altijd zo. Vroeger bij het omkleden tijdens gym kon je het echt ruiken als het meisje naast je maandverband had. Echt zo'n vieze bloedgeur gemengd met zweet. Ik gebruik al sinds jaar en dag tampons en daar merk je niks van als je ze op tijd verwisseld. Snap sowieso niet waarom vrouwen alleen maandverband gebruiken. Misschien als je heftig menstrueert dat je dan het maandverband als extra bescherming naast je tampon gebruikt, maar de hele tijd zo'n bloedlap in je onderbroekje, nee, da's gewoon vies...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef moezeidekoe het volgende:
Tampons eens per 6 uur, maar ik doe het vaker.. maandverband weet ik niet. Stinkt sowieso meteen als er bloed op komt.
Mensen die uitgebreid hun tampon- en maandverband-gebruik op FOK! bespreken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Whut.
Maandverband hoeft echt niet te stinken .... dan verschoon je het niet vaak genoeg.
Ik gebruik nooit tampons, want die zitten voor geen meter.
Maar ik heb geen last van de geur, omdat ik mezelf vaak genoeg verschoon.
Verschonen ... dan klinkt alsof je het over een baby hebt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef Phileintje het volgende:
[..]
[..]
Mensen die uitgebreid hun tampon- en maandverband-gebruik op FOK! bespreken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef TTTNL het volgende:
het is rood en vliegt door de 2e kamer..Ik moest serieus lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Je bent alweer betrapt!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef Mr.King het volgende:
Jezus niet weer zon kut klacht.Vrouwen in klb![]()
Je kan er ook thee van trekken. Erg handig als je eens een vampier op bezoek krijgt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |