Tampons eens per 6 uur, maar ik doe het vaker.. maandverband weet ik niet. Stinkt sowieso meteen als er bloed op komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:00 schreef GroeneGod het volgende:
je moet het ook een paar keer per ovulatie ronde wisselen?
ook nooit een ongestelde vriendin gehad???quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
Ik was nooit in die meisjeskleedkamer dus zal wel
ik zet er thee vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ga altijd aan gebruikte maandverbanden ruiken
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:02 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
ook nooit een ongestelde vriendin gehad???
Nee die van mij waren altijd non stop zwanger door mijn superzaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:02 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
ook nooit een ongestelde vriendin gehad???
ik slik de pil nu altijd 4 maanden door, en dan even een stopweek... misschien heeft hij nooit zo lang een relatie gehad.. of uberhaupt nooit haha.quote:
maar ben je dan niet ineens echt onwijs aan het bloeden? met klodders en oud bloed en alles?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
ik slik de pil nu altijd 4 maanden door, en dan even een stopweek... misschien heeft hij nooit zo lang een relatie gehad.. of uberhaupt nooit haha.
Nee tuurlijk niet, het is niet zo dat het dan extra gaat ophopenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ben je dan niet ineens echt onwijs aan het bloeden? met klodders en oud bloed en alles?
dan krijg je toch de meur van 4 maanden?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ben je dan niet ineens echt onwijs aan het bloeden? met klodders en oud bloed en alles?
dan krijg je toch de meur van 4 maanden?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef Miezziej het volgende:
Sommige mensen kunnen tampons niet goed verdragen, dus dan gebruiken ze alleen maandverband...
Ik gebruik overigens tampons, want die geur.. Soms als je naar een openbaar toilet gaat, dan ruik je ook echt als er een "verse" in het prullenbak-ding ligt enzo
WAAROM blijf ik hier terug komen, dit is zo fucking fucking kanker ranzigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, het is niet zo dat het dan extra gaat ophopen
Je kan in principe hem zelfs 1 jaar lang doorslikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |