abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:10:40 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97430967
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik ook niet :) Ik zei het ook meer om mijn punt duidelijk te maken dat chinezen dat ook zullen doen, en zoals met alles daar gaat het dan ook meteen om enorme hoeveelheden :P Er hoeft maar 1% weg te trekken en dan praat je nog over potentiel miljoenen chinezen die kiezen voor Nederland :P
Ik zie dat niet snel gebeuren. China is vrij op op zich zelf gericht. Zeker nu.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:11:16 #77
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_97430991
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef dandybleu het volgende:
chinese maffie schijnt wel wreed te zijn.....ha ha of je die nu witlt hebben??

maar chinezen zijn voor mij wel welkom

zolang ze maar de inburgerings curus doen ( dus dat ze weten wat een tulp is en wie onze koning ( patatzak ) is.....
Klopt, maar was het niet zo dat ze vooral wreed zijn tegen andere chinezen en andere meestal met rust laten, in dat geval heb ik er alsnog geen problemen mee haha.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_97431010
ha ha china was laatst in het nieuws

ha ha

ze willen de economische groei gaan beperken

best nog wel slim ( en modern )
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:12:46 #79
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_97431050
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zie dat niet snel gebeuren. China is vrij op op zich zelf gericht. Zeker nu.
Zoals ik al zei gebeurd het nu al. Rijkere en betere opgeleiden trekken al weg omdat ze de censuur en onderdrukking zat zijn. Bovendien is het statusverhogend als je in bv Europa hebt gestudeerd.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:13:39 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97431085
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:11 schreef dandybleu het volgende:

ha ha

Dat waren ze al eeuwen. :)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_97431088
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zoals ik al zei gebeurd het nu al. Rijkere en betere opgeleiden trekken al weg omdat ze de censuur en onderdrukking zat zijn. Bovendien is het statusverhogend als je in bv Europa hebt gestudeerd.
ik vind alles best als ik er maar eentje in mn bed krijg
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:13:42 #82
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_97431089
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:11 schreef dandybleu het volgende:

ha ha

Tsja niet zo gek nee, aangezien de inflatie en prijzen ook de pan uit rijzen. Een enorme economische groei heeft ook nadelen.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:14:33 #83
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_97431121
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:13 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ik vind alles best als ik er maar eentje in mn bed krijg
Vliegticket naar China is niet zo heel duur hoor, en genoeg chinese massagesaloons die ook "extra services" bieden :P
pi_97431175
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja niet zo gek nee, aangezien de inflatie en prijzen ook de pan uit rijzen. Een enorme economische groei heeft ook nadelen.
holland moet dat ook gaan doen vind ik

90 000 polen binnen halen omdat een kleine elite tulpen tuinkassen familie werknemers zoekt

nee liever dan beetje achteruitgang in holland
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:16:01 #85
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97431197
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat valt best mee de meeste mensen willen welvaart en of dat nou onder een dictatuur gebeurt of onder een democratie maakt natuurlijk niks uit. Een mooi huis en een goed gevulde maag is wat we willen. En dat lukt de Chinezen vrij goed tegenwoordig. En in de meeste Aziatische landen zoals Japan lom je niet meert aan de bak als je lang in het buitenland hebt gezeten.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:17:34 #86
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_97431267
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat valt best mee de meeste mensen willen welvaart en of dat nou onder een dictatuur gebeurt of onder een democratie maakt natuurlijk niks uit. Een mooi huis en een goed gevulde maag is wat we willen. En dat lukt de Chinezen vrij goed tegenwoordig.
Daar heb je een punt maar ik heb zelf redelijk wat chinese studenten gesproken die er wel anders over dachten. Die keken ook op tegen Europese en Amerikaanse uni's en wille maar wat graag hier komen studeren. Alleen wil men op een gegeven moment wel weer terug richtung eigen land natuurlijk.
pi_97431326
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Daar heb je een punt maar ik heb zelf redelijk wat chinese studenten gesproken die er wel anders over dachten. Die keken ook op tegen Europese en Amerikaanse uni's en wille maar wat graag hier komen studeren. Alleen wil men op een gegeven moment wel weer terug richtung eigen land natuurlijk.
is best nog wel moeilijk...ik snap van chinese taal echt helemaal nix....vraag me af hoe moeilijk nederlands voor hun is?
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:19:07 #88
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97431335
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik heb me post ook wat aangepast. In Aziatische landen ben je als je lang binnen een andere cultuur woont een outcast.
pi_97431357
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is er mis met die eerste foto? Patat etende 1e generatie moslimvrouwen. Ohnoes!!
Debielen die denken dat ze hun keratine-uitgroei met bv katoenen weefsels moeten bedekken van een mythisch opperwezen :') Maar alleen als ze de vrouwtjesvariant zijn van de dominante zoogdiersoort. En, he, nu komt ie: alleen nadat ze zijn gaan bloeden uit hun geslachtsdeel. En als ze dat niet doen, dan straft het opperwezen ze na hun dood! :D _O_ :D
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_97431485
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zijn honden mensen?
Het zijn allebei zoogdieren en ook de onderlinge hondenrassen zijn vruchtbaar.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_97431490
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Debielen die denken dat ze hun keratine-uitgroei moet bv katoenen weefsels moeten bedekken van een mythisch opperwezen :') Maar alleen als ze de vrouwtjesvariant zijn van de dominante zoogdiersoort. En, he, nu komt ie: alleen nadat ze zijn gaan bloeden uit hun geslachtsdeel. En als ze dat niet doen, dan straft het opperwezen ze na hun dood! :D _O_ :D
allah heeft de vrouw geschapen en zag dat het goed was......... en niet mohamed of achmed die met een demoon heeft gesproken
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:22:48 #92
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97431515
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef dandybleu het volgende:

[..]

is best nog wel moeilijk...ik snap van chinese taal echt helemaal nix....vraag me af hoe moeilijk nederlands voor hun is?
Zou makkelijker moeten zijn. :P Laten we hun schrift maar eens bekijken Ze kennen ongeveer 20000 letters die in drie verschillende stijlen geschreven kunnen worden. En wellicht een vierde als we het Japanse kanji mee nemen. :D
pi_97431706
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef dandybleu het volgende:

[..]

allah heeft de vrouw geschapen en zag dat het goed was......... en niet mohamed of achmed die met een demoon heeft gesproken
Jammer dat allah zo'n mongool was dat hij een foutje in het ontwerp heeft laten zitten en die volgelingen van hem nu met de hand een stuk van de lul eraf moeten hakken. Toch dom, van zo'n oppermachtig superwezen. Foutje, bedankt!
pi_97431731
ach ja ik heb simplele behoeftes...

ik heb maar handjevol woorden nodig in het chinees

*beffen
*shag
*bier
*pincode
*piza
pi_97431818
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jammer dat allah zo'n mongool was dat hij een foutje in het ontwerp heeft laten zitten en die volgelingen van hem nu met de hand een stuk van de lul eraf moeten hakken. Toch dom, van zo'n oppermachtig superwezen. Foutje, bedankt!
voorhuit eraf halen is

*stukje macho want pijn
*stukje sadisme
*stukje broederschap
*en estetisch is het ook veel mooier dus meer kans op wijfjes...
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:30:02 #96
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97431859
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja of god ook zo foutloos is. Maar ik ga maar eens een film kijken dit gaat een zinloze kant uit. En moet om me bloeddruk denken. :P
pi_97432203
welke film?
pi_97432295
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja of god ook zo foutloos is. Maar ik ga maar eens een film kijken dit gaat een zinloze kant uit. En moet om me bloeddruk denken. :P
Nu ja, als je gelooft in een omnipotent opperwezen is die per definitie foutloos. Anders ben je niet omnipotent natuurlijk.
pi_97432474
allah schiep de mens en hij zag dat het goed was

maar opeens bedacht hij zich

wat nu eens als de mens zich gaat vervelen?

toen schiep hij een vies en venijnig stukje huid op de penis eikel

een stukje huid dat echt bij elke vrouw gelijk walging opriep.....

allah dacht "dat zal ze bezig houden....dan moeten ze een schaar vinden en het stukje viezigheid eraf knippen "

en allah zag dat het goed was....

[ Bericht 9% gewijzigd door dandybleu op 28-05-2011 21:21:26 ]
pi_97433427
Bovenstaande reacties kunnen alleen maar komen van gefrustreerde patienten die van hun rusthuis-hoofdzuster even achter de laptop mogen. Veel plezier, sukkels!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')