Ja precies, ik ben inderdaad slank gebouwd en mager klinkt zo stom altijd, net alsof ik niks eet.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:20 schreef Zoheetik het volgende:
Inderdaad, zoals ik al zei: je kunt ook heel slank gebouwd zijn.
Ik had ook ooit maatje 25... maar ja toen was ik 15.
Lees je zelf wel? Als ik zeg dat ik anderen dik vind moet je het protest eens horen, maar al je slank ben mag je niet ontkrachten dat je met maat 25 niet eens mager hoeft te zijn? Mag je niet tegen meningen ingaan ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen roepen dat ze het mager vinden ipv dat het mager is. Begrijpend lezen is nog steeds moeilijk voor sommigen.
Ik lees erg goed hoor, dat jij dat niet ziet. Maar je kan tegen een mening ingaan, maar waarom? Als iemand het stelt als een feit is het heel wat anders dan dat ze het als een mening verkondigen. En ze zeggen dat ze maatje 25 mager vinden..dat jij dat op jezelf betrekt is ten tweede. Je weet zelf toch hoe je eruit ziet, waarom zou je jezelf er dan godsnaam druk om maken? Ik vind maatje 25 ook erg klein en dat komt zeker niet omdat ik zelf niet de slankste ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lees je zelf wel? Als ik zeg dat ik anderen dik vind moet je het protest eens horen, maar al je slank ben mag je niet ontkrachten dat je met maat 25 niet eens mager hoeft te zijn? Mag je niet tegen meningen ingaan ofzo?
Dit dusquote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik lees erg goed hoor, dat jij dat niet ziet. Maar je kan tegen een mening ingaan, maar waarom? Als iemand het stelt als een feit is het heel wat anders dan dat ze het als een mening verkondigen. En ze zeggen dat ze maatje 25 mager vinden..dat jij dat op jezelf betrekt is ten tweede. Je weet zelf toch hoe je eruit ziet, waarom zou je jezelf er dan godsnaam druk om maken? Ik vind maatje 25 ook erg klein en dat komt zeker niet omdat ik zelf niet de slankste ben.
32/34/36 en misschien zelfs 38/40 afhankelijk van je bouw en lengte..quote:
Mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 18:37 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] Besteld.
En had nog een lange blauwe bloemetjesrok op het oog, maar die lijkt steeds uitverkocht.
Ik ga tegen die meningen in omdat ik mezelf dus niet als mager zie, het gebeurt wel meer dat mensen zich tegen meningen verdedigen. Ik betrek het dan ook op mezelf omdát ik die maat heb, en ik uit ervaring kan zeggen dat het wel meevalt en maten niet zoveel hoeven te zeggen. Net zoals iemand met maat 42 ook prima een goed figuur kan hebben, die zal vast ook niet als dik bestempeld willen worden vanwege haar maat lijkt me.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik lees erg goed hoor, dat jij dat niet ziet. Maar je kan tegen een mening ingaan, maar waarom? Als iemand het stelt als een feit is het heel wat anders dan dat ze het als een mening verkondigen. En ze zeggen dat ze maatje 25 mager vinden..dat jij dat op jezelf betrekt is ten tweede. Je weet zelf toch hoe je eruit ziet, waarom zou je jezelf er dan godsnaam druk om maken? Ik vind maatje 25 ook erg klein en dat komt zeker niet omdat ik zelf niet de slankste ben.
Ik was echt niet aan het trollen hoor, ik wilde juist aangeven dat maten niet zoveel hoeven te zeggen over iemands lichaam. Het kwam dus anders over dan bedoeld blijkbaar, maar dat is het nadeel van tekst.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
@moneyfornothing kap eens met dat getroll. als jij zegt dat je maat 25 hebt dan weet je dat je daar reacties op gaat krijgen, en als je die dan krijgt ga je lopen miepen. doe eens gewoon.
gewoon mailen en hij wordt in behandeling genomenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Shaz het volgende:
Mijn bestelling wordt echt al TWEE MAANDEN steeds vooruit geschoven, ik word er inmiddels doodziek van. Ga 21 juni op vakantie en volgens mij heb ik het dan nog steeds niet.. Ongelofelijk.
Nouja beter toch? hahahahquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:02 schreef Melochan het volgende:
Mn saldo staat op 0, maar heb geen enkele rekening betaaldgaat lekker bij de H&M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |