Ah thanks, ik zal vd week ook weer es vroeg gaan opstaan.quote:
Ik zei grotere maat, dus een grotere maat dan ik heb.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar ik heb helemaal geen grote maat. Een jaar of 5 geleden was ik nog wel ietsjes dunner (heb vooral bredere heupen gekregen), toen vond iedereen me heel mager en droeg ik maat 28-29....
Oh ik ben blij dat ik niet de enige ben!quote:
Mijn zus is superdun en best klein en die heeft volgens mij 25. Die komt bij mij niet verder dan m'n knieën geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2011 17:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Oh ik ben blij dat ik niet de enige ben!Zit hier echt van 'wtf, 25 is echt bizar klein'. Mijn zusje is echt dundun en die heeft 27...
Hoe moet dat dan ?quote:
Dankje!!!!!!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef Tegan het volgende:
Aantal veranderen in 0. En dan die broek opnieuw bestellen.
Oh heb jij ook zo'n irritant dunne zusquote:Op zondag 29 mei 2011 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus is superdun en best klein en die heeft volgens mij 25. Die komt bij mij niet verder dan m'n knieën geloof ik
Ik ben 1,64 en allang uitgegroeid. In de breedte blijkbaar ook..quote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Joell het volgende:
hehe, maar ik ben ook maar 1.60 hè & nog in de groei
Ik ben iets langer en ook uitgegroeid.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ben 1,64 en allang uitgegroeid. In de breedte blijkbaar ook..
Die is chillquote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Joell het volgende:
'k ben 's een keer vroeg opgestaan en ein-de-lijk heb ik de boyfriend-jeans uit de sale gevist in maat 25![]()
[ afbeelding ]
Ik wil ook highfiven!! Ik ben heus geen dikkie dik hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 19:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben iets langer en ook uitgegroeid.![]()
High five mede slankerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |