Ja duh!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:25 schreef PanicQueen het volgende:
Maar dan ligt het er natuurlijk ook weer aan wíé het draagt[ afbeelding ]
Gehaktmolen, kruiden en je hebt een prima uitgangspunt voor 50 kilo worst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:25 schreef PanicQueen het volgende:
Maar dan ligt het er natuurlijk ook weer aan wíé het draagt[ afbeelding ]
Wie is je zus?quote:
Doe jij je basisschoolshirtje weer aan dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah mooi, dan kunnen de basisschoolshirtjes weer van zolder
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:00 schreef D_tjuh het volgende:
Hm? Wist niet dat het ooit uit de mode was. Vind het zo mooi om vrouwen te zijn met bloot buikje. Zo sexy.
Jajajajaquote:Op zondag 29 mei 2011 02:19 schreef Specularium het volgende:
Ik hou wel van die navels.
Behalve als het van die binnenstebuiten zijn, die slecht afgeknipte dingen.
Ja precies.quote:Op maandag 30 mei 2011 06:49 schreef female81 het volgende:
Volgens een of ander glossy blaadje mag het (als je heel precies met de nieuwste mode mee wilt doen) maar een minuscuul reepje buik zijn, van maar een paar centimeter, ergens in het gedeelte tussen je borsten en je navel. En je navel mag juist níet te zien zijn.
Dus nee, het is niet helemaal wat sommigen hier denken.
(Wat erg dat ik zulke onbenulligheden onthoud, en dan ook nog zo precies. Waarschijnlijk was ik geïntrigeerd door het stukje, vanwege nostalgische jeugdherinneringen aan de ouderwetse variant van het naveltruitje, midden/eind jaren 90.)
Idd, je moet er wel het juiste buikje voor hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:37 schreef Liv-Life het volgende:
ik vind het echt superleuk.. maar je moet er wel het figuur voor hebben..niet dat er van die lovehandles onder vandaan komen
Ja, dat had ik ook tot ik dertig werd, aloequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:21 schreef aloe_vera het volgende:
tof, ik heb echt een mooie strakke buik. Zonder er iets voor te hoeven doen.
Is al 29.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook tot ik dertig werd, aloe
* Natalie gaat maar eens gezonder eten en sporten.
Alleen een beetje jammer dat Rihanna absoluut geen mooie vrouw isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef FokR het volgende:
Hallo zeg! Doe ff normaal!
Serieus reageren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:35 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Is al 29.
Het is volgens mij vooral wachten tot je kinderen hebt..... dan gaat je mooie platte buikje eraan.
Dus is het iets voor jou?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:21 schreef aloe_vera het volgende:
tof, ik heb echt een mooie strakke buik. Zonder er iets voor te hoeven doen.
Dit dusquote:Op maandag 30 mei 2011 06:49 schreef female81 het volgende:
Volgens een of ander glossy blaadje mag het (als je heel precies met de nieuwste mode mee wilt doen) maar een minuscuul reepje buik zijn, van maar een paar centimeter, ergens in het gedeelte tussen je borsten en je navel. En je navel mag juist níet te zien zijn.
Dus nee, het is niet helemaal wat sommigen hier denken.
(Wat erg dat ik zulke onbenulligheden onthoud, en dan ook nog zo precies. Waarschijnlijk was ik geïntrigeerd door het stukje, vanwege nostalgische jeugdherinneringen aan de ouderwetse variant van het naveltruitje, midden/eind jaren 90.)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:35 schreef Mylene het volgende:
Jij hebt echt wat met blote buikjes hè? Je vindt het zeker ook geil om klaar te komen bij een meisje op haar buik.
Ja hoor, erg lekker om klaar te komen op de buik van me vriendin.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:35 schreef Mylene het volgende:
Jij hebt echt wat met blote buikjes hè? Je vindt het zeker ook geil om klaar te komen bij een meisje op haar buik.
En smeer je haar buikje in met sperma of lik je het opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:22 schreef FokR het volgende:
[..]
Ja hoor, erg lekker om klaar te komen op de buik van me vriendin.
Vind je dat lekker?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En smeer je haar buikje in met sperma of lik je het op
Dat dus. Dus geen dikke bleke wijven waarbij het schaamhaar boven de broek uitsteekt...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Niks mis mee, zolang goed lichaam, met een beetje een bruin zonkleurtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |