ONZ is een eindje verder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dat dat nog bestaat Wajong...
Vroeger moest je je gewoon niet zo aanstellen...
Heb 't filmpje gekeken, misschien moet je eens kijken waar jouw haat vandaan komt, want ik zie geen kwaad in die jongen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:04 schreef moezeidekoe het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)lf-fantasy-fair-8249
Kijk maar eens naar die jongen met dat masker! Wat een flutreden om in de wajong te zitten, zeker omdat hij gewoon naar een festival gaan en zich onder de mensen begeeft!
tegenwoordig hebben zoveel mensen een wajong uitkering... ik ken iemand die lichtelijk autistisch is,maar gewoon naar school gaat, een vriendin heeft, en vrienden... en toch zit hij in de wajong! het is van de pot gerukt!
Ik zou met mijn medicatie ook een wajong uitkering aan kunnen vragen, maar ik voel me daar te gped voor. Ik kan prima studeren en werken...Misschien moet ik soms wat meer moeite doen als ik me slechter voel, maar ik weiger een slachtoffer rol aan te nemen.
Nu snap ik dat sommige mensen echt ongeschikt zijn door ziekte of ernstige stoornissen, maar iedereen die ik in de wajong heb gekend was gewoon in staat om te werken...
bullshitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:30 schreef Ryon het volgende:
De Wajong is dan ook uit zijn voegen gegroeid. Daar gaat binnenkort ook flink in gesneden worden.
Vervelend is alleen wel dat Wajong naast een uitkering ook een maatschappelijk stempel vanjewelste is. Fatsoenlijk werk of het opbouwen van een carrière wordt er flink mee bemoeilijkt. Iets dat jonge mensen vaak nog niet snappen als ze een aanspraak op de regeling doen.
Dat komt omdat ze ervan balen dat ze 't in 2007 vernaggeld hebben en nu hun 6e vakantietje naar Midden-Amerika niet door kan gaan. Dan gaan ze kijken of ze de schuld op een ander kunnen afschuiven volgens het "Trappen naar diegene die een treedje lager op de ladder staat dan jijzelf" principe.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:00 schreef dandybleu het volgende:
[..]
bullshit
welvaart in holland stijgt als een tiet....
in de planning staat een plezier ruimte vliegreisjes centrum in holland......en nog veel meer luxe.....echter de kleine groep zwakkkere moet nog meer geld in gaan leveren
ja hoor ik woon in armste gebied van hollandquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze ervan balen dat ze 't in 2007 vernaggeld hebben en nu hun 6e vakantietje naar Midden-Amerika niet door kan gaan. Dan gaan ze kijken of ze de schuld op een ander kunnen afschuiven volgens het "Trappen naar diegene die een treedje lager op de ladder staat dan jijzelf" principe.
Het is laf en getuigt van een hoog gehalte aan egoisme.
Doe autist krijgt dat naast zijn stufi:Squote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ONZ is een eindje verder.
Er zijn zeker ernstige psychische problemen te bedenken waarom iemand niet kan werken. Punt is wel dat die persoon dan hulp moet krijgen zo dat die niet z'n hele leven een uitkering blijft gebruiken. Mits genezing of beter functioneren mogelijk is. Sowieso lijkt me dat nogal onmogelijk, rondkomen met 600 euro.
ja, dat is ook goed, dat je werkt en therapie zoekt!!! Niks op tegen! Sommige mensen doen helemaal niks, volgen ook geen therapie, en worden dan zoals mylifeisgrey (van wat ik in topics heb gelezen zit hij thuis van een uitkering terwijl het steeds slechter met hem gaat...)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
Goed zo meid dat jij het niet nodig hebt.Zelf heb ik wel een Wajong omdat ik door therapie maar 3 dagen per week kan werken.
Wie zegt dat ik hem haat?\quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb 't filmpje gekeken, misschien moet je eens kijken waar jouw haat vandaan komt, want ik zie geen kwaad in die jongen.
Je eigen haat maakt je blind, ga daar maar eens wat aan doen en ja, jezelf met je zwakheden confronteren is moeilijk ja, maar dat is nou net wat die jongen in dat masker wel kan en jij lekker niet.
Ga effe ergens anders met je frustjes en je zwakheden mensen lastig vallen (bij voorkeur met die gozer in je spiegel).
Ga anders eens met matthijs praten (de regulars hier weten wel wat ik bedoel)
als jij je hele leven met 600 Euro per maand wil doorbrengen zou ik dat ook zeggen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:12 schreef Kieswiel het volgende:
Ik zou het heerlijk vinden om niet te hoeven werken. Als ik in de wajong zou zitten en krijg een opmerking over dat ik lui ben zou ik vol trots zeggen ' ja klopt!' en nog een biertje opentrekken
dat is immers een kenmerk dat je niet arbeidsongeschikt bent...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:25 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem haat?\
Die jongen krijgt echter wajong om een reden die nergens op slaat, want hij komt gewoon buiten.
Veel wajongers functioneren niet in een werkomgeving zonder een buslading aan begeleiding. Wat duur is.. te duur.. Dan is het goedkoper om die lui thuis neer te zetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:25 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem haat?\
Die jongen krijgt echter wajong om een reden die nergens op slaat, want hij komt gewoon buiten.
Hij zegt dat hij niet tegen groepen kan, maar gaat dan wel naar een festivalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:30 schreef Re het volgende:
[..]
dat is immers een kenmerk dat je niet arbeidsongeschikt bent...
Hij zegt ook dat hij in een reintegratietraject zit om weer aan werk te komen, en dat hij er wel goede vooruitzichten in ziet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:36 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij niet tegen groepen kan, maar gaat dan wel naar een festival
Hij functioneert blijkbaar wel in een druk festival, hij kan nog altijd magazijn werk doen of thuis werken, het is onzin om hem dan maar te laten teren op een uitkering.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Veel wajongers functioneren niet in een werkomgeving zonder een buslading aan begeleiding. Wat duur is.. te duur.. Dan is het goedkoper om die lui thuis neer te zetten.
paar puntenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Hij functioneert blijkbaar wel in een druk festival, hij kan nog altijd magazijn werk doen of thuis werken, het is onzin om hem dan maar te laten teren op een uitkering.
Ik heb onder medicatie en therapie gewoon een studie gedaan en ik peinste er niet over om te teren op de staat,,,
Bij de nieuwe Wajong krijgen studenten nog maar 25% van het minimum loon. Dus 356 Euro bruto per maand.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:23 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Doe autist krijgt dat naast zijn stufi:S
Sowieso is het bekend dat je van alleen thuiszitten nog depressiever wordt. het UWV mag dan toch wel wat actiever worden en zorgen dat die mensen een bijbaantje krijgen. Komt nog bij dat werken niet echt aantrekkelijk wordt gemaakt. Een groot deel van je salaris wordt van je uitkering gehaald. Zelf werk ik ongeveer 12 uur per week (afhankelijk of er werk voor me is), maar in totaal heb ik per maand maar 100 Euro bruto meer dan iemand die volledig van zijn uitkering leeft. Voor een groep mensen is dat helaas een reden om maar geen baan te zoeken. Erg stom natuurlijk, want zo krijg je een gat in je c.v. en je bouwt geen aanvullende pensioen op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:24 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
ja, dat is ook goed, dat je werkt en therapie zoekt!!! Niks op tegen! Sommige mensen doen helemaal niks, volgen ook geen therapie, en worden dan zoals mylifeisgrey (van wat ik in topics heb gelezen zit hij thuis van een uitkering terwijl het steeds slechter met hem gaat...)
Magazijnwerk ligt ook niet overal voor het oprapen. En dan heeft de werkgever liever een sterke vmbo dropout (waar we er ook teveel van hebben) dan een of andere autist die om de zoveel tijd een paniekaanval krijgt of er geen zak van snapt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Hij functioneert blijkbaar wel in een druk festival, hij kan nog altijd magazijn werk doen of thuis werken, het is onzin om hem dan maar te laten teren op een uitkering.
Ik heb onder medicatie en therapie gewoon een studie gedaan en ik peinste er niet over om te teren op de staat,,,
ha mn dikke reetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij de nieuwe Wajong krijgen studenten nog maar 25% van het minimum loon. Dus 356 Euro bruto per maand.
[..]
Sowieso is het bekend dat je van alleen thuiszitten nog depressiever wordt. het UWV mag dan toch wel wat actiever worden en zorgen dat die mensen een bijbaantje krijgen. Komt nog bij dat werken niet echt aantrekkelijk wordt gemaakt. Een groot deel van je salaris wordt van je uitkering gehaald. Zelf werk ik ongeveer 12 uur per week (afhankelijk of er werk voor me is), maar in totaal heb ik per maand maar 100 Euro bruto meer dan iemand die volledig van zijn uitkering leeft. Voor een groep mensen is dat helaas een reden om maar geen baan te zoeken. Erg stom natuurlijk, want zo krijg je een gat in je c.v. en je bouwt geen aanvullende pensioen op.
Voor een zware autist kan dat wel lastig worden, maar de meeste autisten zijn echt niet achterlijk. Het is belangrijker dat ze niet overprikkeld raken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Magazijnwerk ligt ook niet overal voor het oprapen. En dan heeft de werkgever liever een sterke vmbo dropout (waar we er ook teveel van hebben) dan een of andere autist die om de zoveel tijd een paniekaanval krijgt of er geen zak van snapt.
Kunnen ze prima computers programmeren, logica is toch hun ding? Er zijn zoveel banen waar je niet sociaal hoeft te zijn...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Voor een zware autist kan dat wel lastig worden, maar de meeste autisten zijn echt niet achterlijk. Het is belangrijker dat ze niet overprikkeld raken.
ha ik ben ook wajonger.....veel mensen van vroeger idd sluiten dan de deur....ja ik heb laatste jaar op internet wel veel nieuwe vrienden gemaakt.....die niet psychiatrisch zijn en gewoon werken.....maar het was wel een lange weg voordat ik die vond....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:46 schreef moezeidekoe het volgende:
Ik word wel depri als ik niks nuttigs te doen heb. Als al je vrienden studeren/werken heb je niet altijd iemand om wat leuks mee te doen en hoewel ik soms in mijn eentje naar de dierentuin/bioscoop/etc ga of wat ga eten, is het veel leuker met anderen.
Maar veel mensen die echt ongeschikt zijn verliezen ook vrienden omdat sommige mensen alleen maar lang leve de lol vrienden blijken te zijn... daar zit je dan, eenzaam thuis...
ik heb werkelijk 90 000 sites bezocht voordat ik een keertje leuk maatje vond....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:40 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ik ben ook wajonger.....veel mensen van vroeger idd sluiten dan de deur....ja ik heb laatste jaar op internet wel veel nieuwe vrienden gemaakt.....die niet psychiatrisch zijn en gewoon werken.....maar het was wel een lange weg voordat ik die vond....
bij het werken aan de toekomst, mag je daar hulp van buitenaf bij hebben?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:54 schreef moezeidekoe het volgende:
tsja, maar jij bent toch geen student meer dandybleu?
iig is een uitkering een stigma. mensen kijken er ook vaak op neer, vooral als je gewoon geld krijgt van de staat terwijl je kan werken. ik heb zelf minder respect voor zo iemand als die jongen dan iemand die ondanks zijn problemen er niet bij de pakken neer gaat zitten en werkt aan zijn toekomst.
natuurlijk wel, maar een wajong is niet werken aan je toekomst, dat is zielig binnen zitten en geld krijgen omdat je zo "ziek bent". Wajong als je echt iets hebt en ernaast niet veel kan werken omdat je therapie krijgt is wat anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:02 schreef Re het volgende:
[..]
bij het werken aan de toekomst, mag je daar hulp van buitenaf bij hebben?
dus iemand die wajong heeft zit per definitie zielig binnen en doet verder helemaal niets?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
natuurlijk wel, maar een wajong is niet werken aan je toekomst, dat is zielig binnen zitten en geld krijgen omdat je zo "ziek bent". Wajong als je echt iets hebt en ernaast niet veel kan werken omdat je therapie krijgt is wat anders.
Van een alleen een uitkering word je niet beter. Van tussen de mensen komen, iets nuttigs doen en therapie volgen wel.
20 procent ofzo van alle baantjes zijn onzinquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
natuurlijk wel, maar een wajong is niet werken aan je toekomst, dat is zielig binnen zitten en geld krijgen omdat je zo "ziek bent". Wajong als je echt iets hebt en ernaast niet veel kan werken omdat je therapie krijgt is wat anders.
Van een alleen een uitkering word je niet beter. Van tussen de mensen komen, iets nuttigs doen en therapie volgen wel.
Ik denk dat jij even begrijpend moet lezen, ik heb nu juist over die groep mensen die niks doen naast hun uitkering. ik heb hierboven nog zelfs positief gereageerd op het meisje dat wajong naast 3 dagen werken en therapie kreeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef Re het volgende:
[..]
dus iemand die wajong heeft zit per definitie zielig binnen en doet verder helemaal niets?
er is echt wel misbruik maar nu veeg je toch echt een hele groep mensen met problemen op een hoop
ok...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even begrijpend moet lezen, ik heb nu juist over die groep mensen die niks doen naast hun uitkering. ik heb hierboven nog zelfs positief gereageerd op het meisje dat wajong naast 3 dagen werken en therapie kreeg.
Waarom open je dan een topic met als voorbeeld een jongen waar je helemaal niets van weet, geen voorgeschiedenis niets.. Alleen dat hij een Wajong heeft en dat hij op dat festival is. Voor het gemak neem je meteen maar aan dat er niets mis met hem is want hij loopt op dat festival rond en hij is ook lui want hij werkt niet (ook nooit gewerkt?) etc etc..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even begrijpend moet lezen, ik heb nu juist over die groep mensen die niks doen naast hun uitkering. ik heb hierboven nog zelfs positief gereageerd op het meisje dat wajong naast 3 dagen werken en therapie kreeg.
Ik las anders een stukje van een autist die het wel prima vindt met een uitkering. Op zeer professionele wijze probeert hij uit te leggen waarom niet-werken voor sommige mensen perfect is voor het welbevinden. Maar je hebt gelijk: veel mensen met autisme kunnen, onder de juiste randvoorwaarden, gewoon werken. De Wajong kan hierbij ondersteuning bieden zoals jobcoaching.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Voor een zware autist kan dat wel lastig worden, maar de meeste autisten zijn echt niet achterlijk. Het is belangrijker dat ze niet overprikkeld raken.
Jezelf niet kunnen verplaatsenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik las anders een stukje van een autist die het wel prima vindt met een uitkering. Op zeer professionele wijze probeert hij uit te leggen waarom niet-werken voor sommige mensen perfect is voor het welbevinden. Maar je hebt gelijk: veel mensen met autisme kunnen, onder de juiste randvoorwaarden, gewoon werken. De Wajong kan hierbij ondersteuning bieden zoals jobcoaching.
Perfect voor het welbevinden
Ik heb ook een vervoersprobleem, dat is omdat ik druk openbaar vervoer en lang wachten echt niet aan kan.. dat is echt een probleem, en nu heb ik ook geen eigen auto dus dat maakt mijn actieradius best wel beperkt. Dan zou je kunnen zeggen dat ik niet in staat ben om mijzelf te kunnen verplaatsen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Jezelf niet kunnen verplaatsen![]()
Geen telefoon kunnen gebruiken![]()
Niet om kunnen gaan met formele omgangsnormen![]()
Minimaal twee kinderen verwekken![]()
![]()
Je leert dan maar om te gaan met wachten, wat een onzin zeg, ik moet ook leren om te gaan met mijn problemen. Ik kan zelf niet tegen verandering, maar helaas pindakaas, zo is het leven wel. iemand moet jou een schop onder je hol geven. Desnoods ga je maar fietsen of neem je een taxi.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb ook een vervoersprobleem, dat is omdat ik druk openbaar vervoer en lang wachten echt niet aan kan.. dat is echt een probleem, en nu heb ik ook geen eigen auto dus dat maakt mijn actieradius best wel beperkt. Dan zou je kunnen zeggen dat ik niet in staat ben om mijzelf te kunnen verplaatsen.
Telefoon ben ik ook niet goed in, is dat raar? Ik ga altijd een telefoongesprek in met een voorgeprogrameerde verwachting, en die komt gek genoeg bijna nooit uit.. en vaak is er dan ook miscommunicatie en dan loopt het gesprek helemaal mis.
Ik weet niet wat er bedoeld wordt met formele omgangsvormen.
Opkankeren met die protheses dan! Wat denk je wat dat kost... Ga maar hinkelen of kruipen met 1 been, leer er maar mee omgaan! .......quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:46 schreef moezeidekoe het volgende:
Mensen die een been hebben moeten ook leren om te gaan met hun handicap, dus een autist moet dat ook. Vroeger in de oertijd liet de groep een gehandicapte gewoon sterven, nu zorgen we er met zijn allen voor en wordt diegene opeens extreem vertroeteld. Als diegene vindt dat hij gebruik mag maken van de maatschappij, hoort hij er wat aan bij te dragen. desnoods maak je wc's schoon of pluk je aardbeien.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb ook een vervoersprobleem, dat is omdat ik druk openbaar vervoer en lang wachten echt niet aan kan.. dat is echt een probleem, en nu heb ik ook geen eigen auto dus dat maakt mijn actieradius best wel beperkt. Dan zou je kunnen zeggen dat ik niet in staat ben om mijzelf te kunnen verplaatsen.
er zijn bepaalde levens die gewoon niet lekker lopenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Je leert dan maar om te gaan met wachten, wat een onzin zeg, ik moet ook leren om te gaan met mijn problemen. Ik kan zelf niet tegen verandering, maar helaas pindakaas, zo is het leven wel. iemand moet jou een schop onder je hol geven. Desnoods ga je maar fietsen of neem je een taxi.
En zat banen waarbij je niet hoeft te bellen. Of desnoods oefen je. Zolang je geen stembanden mist kan je altijd wel "leren"praten.
wat een bullshit!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Opkankeren met die protheses dan! Wat denk je wat dat kost... Ga maar hinkelen of kruipen met 1 been, leer er maar mee omgaan! .......
Je snapt dat een autist wel aangenomen moet worden en bij autistisch gedrag dan niet ontslagen moet worden om daadwerkelijk aan het werk te kunnen gaan en blijven heh?
Zou je een autist of anderzijds beperkt persoon daten?
Boehoe, ik ben zelf gepest, ouders leven apart, verleden met depressie en angst, en toch studeer ik en leef ik gewoon. Aansteller.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef dandybleu het volgende:
[..]
er zijn bepaalde levens die gewoon niet lekker lopen
bijv
*eerst ben je 13 en je pa krijgt kanker
(niemand gaat zitten zorgen voor een probleem puber die in de knel zit )
*dan loopt ie het meisje van zijn leven mis....extra domper
*vervolgens krijgt ie straat vrees omdat mensen hem raar vinden
*voelt zich niet lekker op school want iedereen is aan het lachen daar
*enz enz
ja mag je dan even een jaartje relaxen en even uit je neus peuteren?
ha je zal wel sterke genen hebben mischien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:56 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Boehoe, ik ben zelf gepest, ouders leven apart, verleden met depressie en angst, en toch studeer ik en leef ik gewoon. Aansteller.
Schop onder mijn hol nodig? Hahah.. leer eens wat minder zwart wit denken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Je leert dan maar om te gaan met wachten, wat een onzin zeg, ik moet ook leren om te gaan met mijn problemen. Ik kan zelf niet tegen verandering, maar helaas pindakaas, zo is het leven wel. iemand moet jou een schop onder je hol geven. Desnoods ga je maar fietsen of neem je een taxi.
En zat banen waarbij je niet hoeft te bellen. Of desnoods oefen je. Zolang je geen stembanden mist kan je altijd wel "leren"praten.
Nogmaals, denk eens wat minder zwart wit... of probeer dat eens..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
wat een bullshit!
Iemand met een prothese past zich juist aan en probeert zo normaal mogelijk te leren leven met zijn ene been.
Jij wordt uitgekotst omdat je een vervelend mannetje bent dat alleen maar kijkt naar wat hij niet kan- en daar niet aan werkt.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:01 schreef moezeidekoe het volgende:
De maatschappij is gewoon veel te soft geworden voor types zoals auti. Waarom kon je niet werken? Omdat je je niet wou aanpassen? Zo moeilijk is het niet, regels volgen.
ha man wat is veel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Het verbaasd me dat er zoveel mensen met een Wajong uitkering zijn, op zich heb ik daar geen problemen mee, als ze normaal mee konden draaien zouden ze geen Wajong hebben gekregen.
Dat is niet geheel waar, er zijn zoals vaak te lezen is en waar de grootste ergernis vandaan komt heel erg veel jongeren die meteen de Wajong in weten te stromen terwijl ze nog op school zitten en al. Deze mensen hebben een handicap of beperking die voldoende is voor de Wajong maar functioneren ondertussen nog redelijk naar behoren; volgen een opleiding en hebben zicht op werk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Het verbaasd me dat er zoveel mensen met een Wajong uitkering zijn, op zich heb ik daar geen problemen mee, als ze normaal mee konden draaien zouden ze geen Wajong hebben gekregen.
Een prothese is een hulpmiddel.. ik mag geen hulpmiddel van jou, ik moet mij maar aanpassen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
wat een bullshit!
Iemand met een prothese past zich juist aan en probeert zo normaal mogelijk te leren leven met zijn ene been.
Jij wordt uitgekotst omdat je een vervelend mannetje bent dat alleen maar kijkt naar wat hij niet kan- en daar niet aan werkt.
zo is hij ook door zijn vader opgevoed...een man mag nimmer verliezen in de strijd....zelfs als je drie dochters alle drie kanker krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:24 schreef Auti het volgende:
[..]
Een prothese is een hulpmiddel.. ik mag geen hulpmiddel van jou, ik moet mij maar aanpassen..
Dan mag die eenbenige maar lekker gaan kruipen, is makkelijk aan te leren en ook makkelijk aan te wennen.. Net als dat jij makkelijk zonder je seroquel kan, je moet je gewoon niet zo aanstellen.. Fucking medicijntjes slikken om een beetje normaal te kunnen doen? Leer er maar eens mee omgaan! aansteller! Je kan makkelijk zonder, kijk maar om je heen. Seroquel is voor zwakkelingen.![]()
![]()
Makkelijk heh?![]()
jeetje moez......quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef moezeidekoe het volgende:
Jij zou met therapie prima kunnen werken. Een persoon met 1 been kan ook prima werken en hoeft niet geld te leechen van de staat.
Waarom denk je dat er daar dus aan gewerkt wordt? Dankzij de Wajong...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef moezeidekoe het volgende:
Jij zou met therapie prima kunnen werken. Een persoon met 1 been kan ook prima werken en hoeft niet geld te leechen van de staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |