Loads (of loats, weet ik hetquote:
Lotsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Loads (of loats, weet ik het) of white stuff
Ja, dat!quote:
Lekker zomersquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry heren, het wordt toch maar een jurkje
Zeker foto waardigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Nou dan ga ik maar appeltaart en muffins maken![]()
Woaaahhquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker tochquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben hier gewoon AVG Anti-Virus Free Edition 2011, werkt naar wensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wie weet wat voor een firewall ik op mn netbook moet zetten? ik ben niet veeleisend, als de firewall maar niet vervelend is, geheugen vreet en geld kost
Die heb ik nu ook, maar is dat voldoende? Toen ik 6 jaar geleden nog met windows werkte was er ook nog een firewall nodigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij hebben hier gewoon AVG Anti-Virus Free Edition 2011, werkt naar wens
Oja, daar zit een verschil in hè?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, maar is dat voldoende? Toen ik 6 jaar geleden nog met windows werkte was er ook nog een firewall nodig
Wat wordt een jurkje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
jouw meet outfitquote:
Ctrl - scrollenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En is er bij windows net als bij apple zo'n optie dat je alles kleiner kan maken? (cmd + en cmd -) ?
Dit jurkjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit jurkjeNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |