quote:
Ik ga dat stuk even 15x lezenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope,
Als de moeder van je ex je tandarts is en ze net over je relatie met d'r dochter begint als het net een dag uit is en ze het nog niet weet. En dat haar dochter daarna nog even langskomt om iets op te halen en er een hele pijnlijke stilte valt.
niet erg hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
dan blijf ik jullie nog maar even vervelen
Je kan toch gewoon zeggen "Oh wist je dat nog niet? Het is uit"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope,
Als de moeder van je ex je tandarts is en ze net over je relatie met d'r dochter begint als het net een dag uit is en ze het nog niet weet. En dat haar dochter daarna nog even langskomt om iets op te halen en er een hele pijnlijke stilte valt.
Deden we toen ook, maarja. Het geheel was nogal ongemakkelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen "Oh wist je dat nog niet? Het is uit"
En je wilde haar even niet meer spreken, toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Deden we toen ook, maarja. Het geheel was nogal ongemakkelijk
Jup, dat ook, naja, het is gewoon niet zo heel fijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En je wilde haar even niet meer spreken, toch?
Al een nieuwe ondertitel bedacht, ex-streaubeau?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, dat ook, naja, het is gewoon niet zo heel fijn
Ik laat 'm lekker nog even staanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al een nieuwe ondertitel bedacht, ex-streaubeau?
Eigenlijk moet die Einstein nou zo knipperenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik laat 'm lekker nog even staan
jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die Einstein nou zo knipperen
Tss. De zwaartekracht doet alles voor jequote:
Kan ook, dat eerste snap ik niet, dat tweede wel, ff knutselenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaom en om einstein en een zwart vlakje
![]()
Of die einstein in negatief![]()
Dat kan jij wel even maken Nijn
jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tss. De zwaartekracht doet alles voor je
leer ik je ook welquote:
Alles?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jamaar dan legt het nog niet recht
[..]
leer ik je ook wel![]()
Wist je al dat je alle animated gifs op een pagina stil kut zetten met een druk op Esc?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Worden jullie nu niet kapot gek van me?
Thnx.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je al dat je alle animated gifs op een pagina stil kut zetten met een druk op Esc?
kut zettenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je al dat je alle animated gifs op een pagina stil kut zetten met een druk op Esc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |