quote:
Op zondag 29 mei 2011 01:19 schreef Prullenbak6 het volgende:[..]
Dus jij bent zo'n persoon die graag betaalt voor al die uitkering trekkers, milieu (één grote melkkoe) en opkomen voor de armen in andere landen door ze miljarden euro's te geven. Dat is geld weggooien in een bodemloze put. Ik heb echt een hekel om mijn verdiende geld te betalen en dan later te denken dat het bij zo'n klaploper terecht komt die niet wil werken. En zo zijn er meerdere dingen te noemen. Maar ben je afgekeurd - geen probleem dat kan iedereen overkomen.
Die landen zijn arm, omdat wij van ze profiteren. Zonder het uitbuiten van die landen hadden wij nu niet de welvaart die we hebben. Als je niet wilt betalen voor sociale zekerheid moet je lekker in Amerika gaan wonen, waar nu duizenden mensen dakloos zijn omdat ze de huur niet meer kunnen betalen. Dit omdat ze ontslagen zijn, en zonder de sociale zekerheid staan ze nu op straat, maakt niet uit of ze 40 jaar lang hebben gewerkt.
Beter een sociale zekerheid waarbij een aantal misschien onterecht een uitkering ontvangen, dan geen sociale zekerheid.
En ik ben zeker niet afgekeurd, ik snap niet hoe je daar bij komt

Jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op de argumenten die ik neerleg, maar meteen een verdraaide conclusie gaat trekken gebaseerd op vooroordelen en valse aannames.
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl