wat bedoe je daar nou mee?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:47 schreef A-mineur het volgende:
Ja, zang over skype is net zoiets als een CD op een platenspeler afspelen.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Want eigenlijk ben jij geen echt persoon?
wat is postduif? ^^quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Golden_Pauper het volgende:
Ik wil je wel via postduif leren zingen.
Tegenwoordig is het niks nieuws meer om uit de kast te komen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:29 schreef Helowa het volgende:
[..]
mijn ouders mogen het niet weten omdat ik voor een dilemma sta
Wat bedoel je daarnou weer mee?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het niks nieuws meer om uit de kast te komen hoor
Je moet je eigen identiteit niet willen onderdrukken, diep van binnen willen we allemaal wel een dagje Heino zijnquote:
Toestand.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:29 schreef Helowa het volgende:
[..]
mijn ouders mogen het niet weten omdat ik voor een dilemma sta
Ja vooral euhm humooor!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je moet je eigen identiteit niet willen onderdrukken, diep van binnen willen we allemaal wel een dagje Heino zijn
Nou, niet gelijk zo opdringerig hè.quote:
Wow jij hebt een goed gevoel voor humor!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
nou, herhaal maar:
do
re
mi
fa
sol
la
ti
do
Ik snapte gewoon niet wat je bedoelde?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou, niet gelijk zo opdringerig hè.
Dank je, en als we dan toch eerlijk naar elkaar toe zijn: jij nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef Helowa het volgende:
[..]
Wow jij hebt een goed gevoel voor humor!
Sorry maar ik zit even in een situatie en ik heb niet zo veel zin om te lachen dit is bloed serieus dis is mijn enige oplossingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dank je, en als we dan toch eerlijk naar elkaar toe zijn: jij niet
Ik zoek iemand die? dan sorry heb dyslexie xDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef Acathla het volgende:
'Ik zoek iemand dat' Dat is behoorlijk gehandicapt Nederlands.
omdat we het gewoon zijn het te schrijven en ze ons er vaak op wijze dat we het niet goed schrijvenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom zijn mensen met dysleksy toch altijd de enigen die dislexie goed schrijven?
Euhm ik zeg geen smoesje ik heb het echt! ik zal anders mijn attest eens op sturen. Maar ik schrijf heel veel en daardoor heb ik al veel bij geleerd, maar WAAROM ZIT HET HIER VOL VAN DIE ONGELOVIGE IRRITANTE MENSEN DIE ENKEL MAAR OFF TOPIC PRATEN EN DIE ME GEEN ZAK VERDER HELPEN?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja. Dat smoesje gebruik ik altijd met Gilles de la Tourette.
ROT OP IK HOEF GEEN IRRITANTE MENSEN IN MIJN TOPICquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
http://funpop.nl/algemeen/heb-jij-de-funfactor
als je opschiet kun je misschien nog meedoen met een Wildcard..
Wat zei ik hier net boven? Ik heb dyslexie! stop met domme opmerkingen te maken en als je daarvoor komt rot dan op!quote:
Ik kon het niet goed lezenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:09 schreef Helowa het volgende:
[..]
Wat zei ik hier net boven? Ik heb dyslexie! stop met domme opmerkingen te maken en als je daarvoor komt rot dan op!
Waar moet ik deze dan zetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:10 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed lezenheb dieslaxie
Misschien dat punten en komma's zouden helpen?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:05 schreef Helowa het volgende:
[..]
ROT OP IK HOEF GEEN IRRITANTE MENSEN IN MIJN TOPIC->punt<-
Nee iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:16 schreef Narasan het volgende:
Zelf doe ik Grunten, Screamen en gitaarspelen. Dus.. Ik kan je geen zangles geven hélaas, omdat ik denk dat jij niet wilt Grunten en/of Screamen.
Zou je dacht echt willen doen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:17 schreef boskameel het volgende:
hoi ik hebben ook dislekie mar ik kan er goed mee omgaan ikwil je wel les geven maar ik moet eerst even melk koken gr gr
?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Helowa, heeft Babette Labeij zélf gezegd dat je op zangles moest?
Overigens heb ik het uit mezelf geleerd. Voor Grunten en/of Screamen kun je natuurlijk altijd wat tips vragen aan een zangleraar, maar dat was voor mij niet nodigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:17 schreef Helowa het volgende:
[..]
Nee idd
Maar wel leuk dat jij het kan! En tenminste één iemand die hier wel serieus op reageert.
Ik luister naar pop, rock, r&b, ...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:19 schreef Narasan het volgende:
[..]
Overigens heb ik het uit mezelf geleerd. Voor Grunten en/of Screamen kun je natuurlijk altijd wat tips vragen aan een zangleraar, maar dat was voor mij niet nodig. Nee m'n stem is niet naar de klote
. Ik doe dit nu al minstens een jaar
.
Welke kant qua muziekstijl luister je eigenlijk?
Ja?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je kent toch een zangcoach van X-Factor?
Ze heet niet Babette diegen da ik ken ^^quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze doen het daar altijd lijken alsof Babette ze allemaal kootsjt.
Die is er dus alleen maar voor de show.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:17 schreef boskameel het volgende:
hoi ik hebben ook dislekie mar ik kan er goed mee omgaan ikwil je wel les geven maar ik moet eerst even melk koken gr gr
Mijn mening:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:25 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ik luister dus iets heel anders dan jou, namelijk:
Die teksten daarin grunt ik dus ook mee.
Zo is 't beterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:17 schreef boskameel het volgende:
Hoi, ik ben ook dyslectisch, maar ik kan er goed mee omgaan. Ik wil je wel les geven, maar ik moet eerst even melk koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |