Ergens in het centrumquote:Op maandag 30 mei 2011 18:14 schreef xfleuurr het volgende:
[..]
Ik ga 6 totmet 15juni, waar zitten jullie? :p
ik zit @vale sao joao ofzo
oke, naja dan is t denk niet zelfde appartementencomplex, waar ik zit ligt beetje tussen oud en nieuw albufeira in, maar je weet nu nog niet waar je over een week heen gaat, ? XDquote:Op maandag 30 mei 2011 19:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ergens in het centrumWoensdag hoor ik de details tijdens 'de meeting'. Wij vliegen zondag op maandagnacht, met transavia vanaf schiphol. Beachmasters dacht ik.
Naar de klote, van de kaart. Etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:41 schreef xfleuurr het volgende:
[..]
oke, naja dan is t denk niet zelfde appartementencomplex, waar ik zit ligt beetje tussen oud en nieuw albufeira in, maar je weet nu nog niet waar je over een week heen gaat, ? XD
Rabopas is Europees, maar of je in de clubs met PIN kan betalen lijkt me sterk. (Sowieso niet slim om een pinpas mee te nemen bij het uitgaan)quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Mr.DD het volgende:
Paar vraagjes trouwens:
Iemand ervaring met kosten uitgaan? Prijzen drank en toegang clubs oid?
Kan er gewoon gepind worden met je Rabo-pas?
Prijzen drank zijn in het centrum hetzelfde als in nederland, toegang clubs heb ik geen idee van maar gok dat dat ook ongeveer hetzelfde is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Mr.DD het volgende:
Paar vraagjes trouwens:
Iemand ervaring met kosten uitgaan? Prijzen drank en toegang clubs oid?
Kan er gewoon gepind worden met je Rabo-pas?
Celebrations is echt te kutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:52 schreef Mr.DD het volgende:
Albufeira was heerlijkHoe heb jij het gehad Remlof? Lekker weertje, veel stappen in La Bamba, Celebrations, Kiss: top.
Ik ben vooral in de Old Town en bij Matt's geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:52 schreef Mr.DD het volgende:
Albufeira was heerlijkHoe heb jij het gehad Remlof? Lekker weertje, veel stappen in La Bamba, Celebrations, Kiss: top.
Mattss, heb je de boratgozer nog gezien? Met fluoriscerende onderbroek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben vooral in de Old Town en bij Matt's geweest
Maar het was geweldig idd
Celebrations is inderdaad redelijk poep, maar de dames waren primaquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Celebrations is echt te kut. Maar komt meer omdat ik niet van die skihut muziek hou. Nog bij de libertos geweest?
Ja, maar er loopt altijd wel minstens één engelsman met Boratbadpak rondquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mattss, heb je de boratgozer nog gezien? Met fluoriscerende onderbroek.![]()
Das waarquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar er loopt altijd wel minstens één engelsman met Boratbadpak rond
Vorig jaar waren ze bijna allemaal verkleed als Smurfquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar er loopt altijd wel minstens één engelsman met Boratbadpak rond
Ja sowieso gewoon Nederlands daarquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Celebrations is inderdaad redelijk poep, maar de dames waren primaWaar zit Libertos oaw?
Die smurfen waren er dit jaar ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze bijna allemaal verkleed als Smurf. Gaan die chimeiden je huggen als je een wit shirt aan hebt
.
[..]
Ja sowieso gewoon Nederlands daar. Libertos was die chill tent daar in het midden. Dicht bij die kruising.
Haha cliché. Kissen in de kissquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mattss, heb je de boratgozer nog gezien? Met fluoriscerende onderbroek.![]()
Verder vond ik Kiss erg fijn, naam kwam goed overeen met mijn activiteiten aldaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |