Echt he?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef iBenny het volgende:
Ik zit net terug te luisteren, maar het klinkt echt heul anders in de studio
Whehequote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, maar XFA kennende zullen het wel liedjes zijn die allemaal over een begin gaan
Ja dat wel, maar Stees had ook wel een punt, maar meer omdat ze de laatste vier weken achter elkaar al in de sing off stonden, echter gisteren waren ze veel beter met de sing-off.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:47 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het over de avond gezien wel terecht dat Pyke weg moest. Vond 'm erg slecht zingen
Klopt mee eensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar Stees had ook wel een punt, maar meer omdat ze de laatste vier weken achter elkaar al in de sing off stonden, echter gisteren waren ze veel beter met de sing-off.
Dat vind ik eigenlijk geen geldig argument.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar Stees had ook wel een punt, maar meer omdat ze de laatste vier weken achter elkaar al in de sing off stonden, echter gisteren waren ze veel beter met de sing-off.
Nee ik ben het wel met je eens, en het spel is nu eenmaal op deze manier in elkaar gezet, dus het is zoals het is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk geen geldig argument.
Het ligt er toch aan hoe groot de fan-base is en of mensen hun smsjes verdelen onder een aantal kandidaten. Ik ben nooit zo onder de indruk van dat soort argumenten.
Klopt, er is verder weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben het wel met je eens, en het spel is nu eenmaal op deze manier in elkaar gezet, dus het is zoals het is.
maar in dit geval is de fanbase van beide blijkbare vrij karig; ze belanden beiden steeds in de herkansing, simran nu voor de 4de keer, aan de ene kant vind ik dat stacy dus wel gelijk heeft.....ookal heb ik het verder niet meer gezien hoor, maar als simran zich in de herkansing zich weer heeft bewezen en pyke iets achterbleef vind ik het toch terecht dat ze door zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk geen geldig argument.
Het ligt er toch aan hoe groot de fan-base is en of mensen hun smsjes verdelen onder een aantal kandidaten. Ik ben nooit zo onder de indruk van dat soort argumenten.
Enkel het argument dat kandidaten vaak in de sing-off staan, is juist daarom niet voldoende.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
maar in dit geval is de fanbase van beide blijkbare vrij karig; ze belanden beiden steeds in de herkansing, simran nu voor de 4de keer, aan de ene kant vind ik dat stacy dus wel gelijk heeft.....ookal heb ik het verder niet meer gezien hoor, maar als simran zich in de herkansing zich weer heeft bewezen en pyke iets achterbleef vind ik het toch terecht dat ze door zijn.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Aanstaande vrijdag ben ik er nietZal je net zien vliegt Rolf eruit
maar zo zit het spel nu eenmaal in elkaar, weinig fans = (eigenlijk) weinig animo = singoffquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Enkel het argument dat kandidaten vaak in de sing-off staan, is juist daarom niet voldoende.
Net iets meer? Volgens mij is die fanbase van Rolf toch redelijk grootquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
oja, nou idd , bereid je dan maar voor
![]()
zal je net zien dat rolf NET iets meer fans heeft dan adlicious
al die bejaarden en charmed_angel stemmen zich suf natuurlijk
Hij heeft net een nieuwe single uit met clip, ik moet zeggen klinkt lekker, beter dan zijn vorige nummer, en wat is er mis met schnabbelen, hij moet toch zijn geld verdienen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Dean Saunders, die een aantal maanden terug Popstars won, staat over een maandje of zo al op een karig podiumpje op de plaatselijke braderie, hier ergens in de buurt.
Die is nú schijnbaar al in het lokale schnabbelcircuit verdwenen.
(Of is dit juist de manier om op te klimmen naar waar je uiteindelijk wilt zijn: De Ahoy enzo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |