Kan je het niet tapen??quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het gewoon helemaal niet meer zien
Vrijdag ben ik naar Mary poppins en volgende week vrijdag wordt mijn papa 70
Ik blijf het zeggen: kijk eens naar wat we vorig jaar rond deze tijd nog overhadden:quote:
Ja ik neem het wel op, maar liefst kijk ik live mee natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan je het niet tapen??
En op voorhand alvast gefeliciteerd
Ik vond het vorig seizoen idd stukken slechter... maar ik weet niet precies wat het dit seizoen isquote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: kijk eens naar wat we vorig jaar rond deze tijd nog overhadden:
Jaap, Maaike
, Kelvin
, Dony
en BadBoyz
![]()
Dan zijn we nu op alle vlakken toch echt veel beter af. Zelfs de irritante mensen zijn dit jaar minder irritant (in elk geval sinds Ed weg is).
saai? Te snel achter The voice?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het vorig seizoen idd stukken slechter... maar ik weet niet precies wat het dit seizoen is
Nou iddquote:
Nee. Xfactor schopt Idols kont.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb daar ook weer echt zin inIdols
Kelvin, Dony en Badboyz hadden karakter, brachten flair met zich mee in de show. Zorgden voor felle discussie tussen lovers en haters.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: kijk eens naar wat we vorig jaar rond deze tijd nog overhadden:
Jaap, Maaike
, Kelvin
, Dony
en BadBoyz
![]()
Dan zijn we nu op alle vlakken toch echt veel beter af. Zelfs de irritante mensen zijn dit jaar minder irritant (in elk geval sinds Ed weg is).
Ik denk dat wij het gewoon heel erg met elkaar oneens zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:13 schreef UltraR het volgende:
Kelvin, Dony en Badboyz hadden karakter, brachten flair met zich mee in de show.
De kandidaten die het dit jaar ver schoppen zijn op Ed na allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, je kan toch moeilijk ontkennen dat ze gespreks- en discussiestof opleverden?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:48 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het gewoon heel erg met elkaar oneens zijn.
quote:Rapper Pitbull in halve finale X Factor
De Amerikaanse rapper Pitbull verzorgt vrijdag een optreden in de halve finale van het tv-programma X Factor op RTL 4. Dat heeft een zegsman van de tv-zender dinsdag laten weten. Pitbull heeft in zijn zevenjarige carrière veel samengewerkt met wereldberoemde artiesten. “Zo heeft hij momenteel twee hits, één samen met Jennifer Lopez, On The Floor, en één samen met Ne-Yo, Give Me Everything. Met wie betreedt hij vrijdag het podium?“, zo laat de persvoorlichter van RTL mysterieus weten.
In de halve finale van X Factor, met als thema ‘The Final Countdown’, zingen de vier overgebleven kandidaten ieder twee songs. Eén daarvan is gekozen door de luisteraars van Radio 538 en het andere nummer is gekozen door de kandidaten zelf.
Aan het eind van de avond vallen twee kandidaten af.
Discussiëren is natuurlijk altijd goed. Maar vorig jaar sloeg de balans gewoon veel te ver door. De echt leuke/goede mensen waren er veel te vroeg uit, en wat we overhielden was irritant of ronduit saai.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou ja, je kan toch moeilijk ontkennen dat ze gespreks- en discussiestof opleverden?
Dat zal vast geen Jennifer Lopez zijn.quote:Met wie betreedt hij vrijdag het podium?“, zo laat de persvoorlichter van RTL mysterieus weten.
Toch vind ik het raar dat het publiek het nummer mag kiezen.quote:
* Balisto kiest een kutnummer voor Rolfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat het publiek het nummer mag kiezen.
Je zou zo de competitie kunnen fucken door het vervelendste nummer voor de ander dan jouw favo te kiezen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef Balisto het volgende:
[..]
* Balisto kiest een kutnummer voor Rolf
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |