Op naar zijn volgende faalshowquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Blij dat die dikke nicht weer even opgeflikkerd is.
Dat forum zit al dicht manquote:
En wij allen betalen mee aan zijn salaris van ¤650.000 per jaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:03 schreef Griebus het volgende:
Eindelijk, wat een bak ellende zeg.
Sneu ook, een schim van wat ie vroeger kon. Stoppen en wel voorgoed, Doeg
Als je het zo stelt, voel ik me nog gedwongen om te kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef gamezz het volgende:
[..]
En wij allen betalen mee aan zijn salaris van ¤650.000 per jaar.![]()
Fijn, iemand die me voor is geweest zodat ik zelf niet meer hoef na te denken over hoe ik mijn afgunst zou gaan uiten. Dankquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:03 schreef Griebus het volgende:
Eindelijk, wat een bak ellende zeg.
Sneu ook, een schim van wat ie vroeger kon. Stoppen en wel voorgoed, Doeg
Als ik nu zo je beschrijving van Paul de Leeuw hoor vraag ik me af of die collega van je nu wel zo erg is, als je iedereen zo ranzig beschrijftquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:34 schreef ZureLucht het volgende:
Samenvatting onderaan. Dat dan weer wel.
Dag Paul. Vroeger was je nog wel leuk op de TV, vernieuwend, aanwezig, multi toepasbaar, je kan een leuk moppie zingen.
Je show veranderde weer van naam, opnieuw en opnieuw. Iedere keer dat ik je terug zag, was het alsof je een dikkere hasses had gekregen. Ow, wat was ik blij met breedbeeld TV in de jaren 90. Leek wel alsof je kop dan zo nog net in beeld paste.
Gevolg was dan ook dat je groter aanwezig was in de huiskamer. Men, je staat te zweten op het podium alsof je net de marathon hebt gelopen. Eén woord: ranzig.
Je liedjes werden ook steeds minder. Kon je het nog wel sentimenteler maken en de kijkcijfers opkrikken door mensen erbij te halen die heel ziek zijn, vond het een beetje jezelf verheerlijken over de zieke rug van een ander.
En die zelfverheerlijking. Dat werd steeds erger. Je creativiteit, was weg en dan zet je dat knappe jonk met die neus en mond als sidekick in de show. Of of of of of die die eerben Wennemars. Om gek van te worden.
Samenvatting: ben blij dat je met die bezweette dikke hasses van de buis weg bent. Scheelt weer wat centen.
ik nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:48 schreef Paul het volgende:
Paul de Leeuw we gaan je missen![]()
[ afbeelding ]
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:48 schreef Paul het volgende:
Paul de Leeuw we gaan je missen![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |