SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierThe view from nowhere.
Hij zei later dat hij me al eerder zag staan voordat hij mijn kant op kwam.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat een romantische opening voor een film. Was het een strategische 'move' van zijn kant of toeval?
Alleen mag ik er niets mee in de praktijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijk, ik geef tenminste tips waar je in de praktijk wat aan hebt.
Ja, hij vroeg wat ik zoal deed in het leven, en ik had mijn motorjas aan dus hij vroeg zich af of ik echt motor reed of dat die jas alleen leek op een motorjas, en het ging ook over autorijden en we hadden nog wel meer luchtige gespreksonderwerpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus een vreemde jongen raakt jou aan, hij lacht en zegt 'heey' en vervolgens praatten jullie een uur?Wat zij hij toen daarna om het gesprek op gang te krijgen?
Ik ging in op zijn vragen en vroeg zelf ook dingen, en verder weet ik niet hoe mijn lichaam bewoog, weet wel dat ik steeds in zijn ogen leek te moeten staren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
en wat zei jij zelluf moneyfornothing, hoe bewoog je je lichaam en dergelijke?
puur interesse.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik ga gezellig thuis een filmpje kijken samen met mijn rechterhand
Lekker in de speeltuin. Zou ik nog doen ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik vind het trouwens nog steeds leuker om verstoppertje te spelen in de struiken dan om uit te gaan
Er is niks intellectueels aan een museumquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh wat me ook leuk lijkt wanneer ik een partner heb:
zoiets intellectueels bezoeken. een museum. Rondleiding, heel zakelijk. iedereen met die schilderijen bezig en dan ondertussen aan elkaar friemelen.
en dan in de Museumtuin eindigen <3 <3
Volgens mij zijn het wel meer hogeropgeleiden die geinteresseerd zijn in musea.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Er is niks intellectueels aan een museum
dat maakt het museum niet intellectueelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel meer hogeropgeleiden die geinteresseerd zijn in musea.
Maar er gaan een hoop figuren heen om interessant te kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat maakt het museum niet intellectueel
musea zijn juist bedoeld voor de massa
Helemaal niet rotjong.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
Ja, maar lanter is dan zo'n snobistisch iemand die een museum gaat bezoeken enkel omdat het ''intellectueel'' is, niet vanuit een interesse voor kunst. Dat zal wel gelden voor meer hogeropgeleiden die zo denken.
Dat is wel sneu.
tijd dat je eens uit de kast komt dan hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:35 schreef Halcon het volgende:
Als je drie keer op elkaar hebt gereageerd, dan heb je geflirt. (Kennelijk)
Waarom precies? Datingsites, okay, maar behalve dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja. Ik blijf flirten e.d. via internet persoonlijk als iets wanhopigs zien. Komt dat zo over, is dat gewoon geouwehoer.
Echt wel. Ze nodigt hem steeds uit met haar flirten te oefenenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:34 schreef Supersoep het volgende:
Lanter en MLIG hebben nog nooit geflirt, kom op.
MLiG zoekt een meid. Zoals jij. Eentje die ook romantisch is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
hee ik heb even naar een film van dandybleu op youtube gekeken. Is hij niks voor Mylifeisgrey?
wil jij mylifeisgrey ontmoeten via internet? hij is vaak een beetje zenuwachtig en ik denk dat jij hem wel zou kunnen ontspannenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef dandybleu het volgende:
ach ja wat is precies romantisch?
en ps ik heb wel leuke contactcten via internet gevonden...
Waar maakte je je dan druk om bij je vriendin en haar digitale contacten op hyves?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja. Ik blijf flirten e.d. via internet persoonlijk als iets wanhopigs zien. Komt dat zo over, is dat gewoon geouwehoer.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wil jij mylifeisgrey ontmoeten via internet? hij is vaak een beetje zenuwachtig en ik denk dat jij hem wel zou kunnen ontspannen
Volgens mij lijken ze heel erg op elkaar, maar of dat nou positief is...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wil jij mylifeisgrey ontmoeten via internet? hij is vaak een beetje zenuwachtig en ik denk dat jij hem wel zou kunnen ontspannen
nou je hoeft alleen maar een beetje tegen hem aan te praten en dan gaat hij kijken hoe jij je beweegt... zou je zoiets durven? en durf je met hem over zijn Erf te wandelen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:00 schreef dandybleu het volgende:
ha oke ik ken hem helemaal niet eigenlijk.....
sta wel voor veel dingen open maar of we bijv dezelfde dingen leuk vinden weet ik niet...
ha ha nogmaals ik ken hem helemaall niet ....hoe moet ik nu weten of ik hem leuk vind?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nou je hoeft alleen maar een beetje tegen hem aan te praten en dan gaat hij kijken hoe jij je beweegt... zou je zoiets durven? en durf je met hem over zijn Erf te wandelen?
dammit, ik ben een online manhoer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:35 schreef Halcon het volgende:
Als je drie keer op elkaar hebt gereageerd, dan heb je geflirt. (Kennelijk)
Uit de kast komen is altijd moeilijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:07 schreef Frith het volgende:
lurker-inbraak:
[..]
dammit, ik ben een online manhoer.
Ik maakte me ''druk'' (irriteerde) om/aan de mensen die ze in real life kent maar verder geen contact mee heeft in real life en waar ze (flirt) berichten van kreeg op Hyves, bijv. haar ex. Die ''contacten'' dus, maar ik vind het geen fijn idee dat ze berichten/reacties krijgt van vreemde boys op Hyves. Afijn niks aan te doen en het gebeurt ook in real life.. Maar contact via mob telefoon en alles/elkaar helemaal geweldig vinden enzovoort terwijl je elkaar nog nooit hebt gezien. Tja, dat vind (!!) ik triest en laat ook wel zien dat je wanhopig bent in mijn ogen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar maakte je je dan druk om bij je vriendin en haar digitale contacten op hyves?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik maakte me ''druk'' (irriteerde) om/aan de mensen die ze in real life kent maar verder geen contact mee heeft in real life en waar ze (flirt) berichten van kreeg op Hyves, bijv. haar ex. Die ''contacten'' dus, maar ik vind het geen fijn idee dat ze berichten/reacties krijgt van vreemde boys op Hyves. Afijn niks aan te doen en het gebeurt ook in real life.. Maar contact via mob telefoon en alles/elkaar helemaal geweldig vinden enzovoort terwijl je elkaar nog nooit hebt gezien. Tja, dat vind (!!) ik triest en laat ook wel zien dat je wanhopig bent in mijn ogen.
Hoezo tuurlijk?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tuurlijk
Wel bidden voor het slapen gaan he?
Man klets niet, weet jezelf wel wie je bent?quote:
Ik ben bloedserieus zelfs; ik vind het echt triest (als je ouder bent; 40/50 vind ik het nog wel ''normaal'' maar bijv. begin 20; nee). Was het dan niet duidelijk dat ik ouwehoerde tov Lantefant? Heb dat ook al eerder gezegd vanmiddag (en sowieso eerder); hoef niks via internet + zweefteven. Gestoord heb ik trouwens nergens gezegd, vind 't triest en wanhopig, meer niet. Vele mensen denken d'r zo over. Of is dat echt zó raar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man klets niet, weet jezelf wel wie je bent?
Je bent gewoon weer aan het trollen..
Vandaag zeggen dat je " alleen vriendschappelijk lanterfant" wil ontmoeten, nu vind je mensen via Internet ontmoeten weer gestoord
Best trieste reactie. Typisch voorbeeld van een mening moeten geven wat nergens toe dient.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus zelfs; ik vind het echt triest (als je ouder bent; 40/50 vind ik het nog wel ''normaal'' maar bijv. begin 20; nee). Was het dan niet duidelijk dat ik ouwehoerde tov Lantefant? Heb dat ook al eerder gezegd vanmiddag (en sowieso eerder); hoef niks via internet + zweefteven. Gestoord heb ik trouwens nergens gezegd, vind 't triest en wanhopig, meer niet. Vele mensen denken d'r zo over. Of is dat echt zó raar?
Zal ik je tijdens de meet (ik ben er wel - denk niet lang), diep in je ogen aankijken, en het opnieuw herhalen.
ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Best trieste reactie. Typisch voorbeeld van een mening moeten geven wat nergens toe dient.
Ok flirten via internet en dan afspreken is triest en wanhopig, wat is meeten dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus zelfs; ik vind het echt triest (als je ouder bent; 40/50 vind ik het nog wel ''normaal'' maar bijv. begin 20; nee). Was het dan niet duidelijk dat ik ouwehoerde tov Lantefant? Heb dat ook al eerder gezegd vanmiddag (en sowieso eerder); hoef niks via internet + zweefteven. Gestoord heb ik trouwens nergens gezegd, vind 't triest en wanhopig, meer niet. Vele mensen denken d'r zo over. Of is dat echt zó raar?
Zal ik je tijdens de meet (ik ben er wel - denk niet lang), diep in je ogen aankijken, en het opnieuw herhalen.
Je neemt het te serieus. Maar als contact op internet leuk is, dan is het toch alleen maar mooi als daar irl ook iets uit komt? Het hoeft niet eens te zijn dat die persoon wanhopig op zoek is, soms komt het op je pad. Om dat dan meteen af te doen als triest is in het jaar 2011 van het digitale tijdperk toch wel kortzichtig te noemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik maakte me ''druk'' (irriteerde) om/aan de mensen die ze in real life kent maar verder geen contact mee heeft in real life en waar ze (flirt) berichten van kreeg op Hyves, bijv. haar ex. Die ''contacten'' dus, maar ik vind het geen fijn idee dat ze berichten/reacties krijgt van vreemde boys op Hyves. Afijn niks aan te doen en het gebeurt ook in real life.. Maar contact via mob telefoon en alles/elkaar helemaal geweldig vinden enzovoort terwijl je elkaar nog nooit hebt gezien. Tja, dat vind (!!) ik triest en laat ook wel zien dat je wanhopig bent in mijn ogen.
Nee, vanavond niet, morgen ga ik stappen en zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:29 schreef Godshand het volgende:
Vrijdagavond, en weer rustig...
Toch veel stiekem aan het stappen..
Een tussenstand van dit topic...
Flirts:
Supersoep - Strawberry
Deelnemer, Iwannabehigh (en mogelijk Supersoep (meerdere hengels uitzetten he?)) - lanterfanteraar
Lanterfanteraar - Mlig
Techno - Meravigliosa (als die niet gaan daten, eet ik mn laptop op)
Tijnbrein - onbekende date
werkelijke relatie
Lipper - HappyGirl91
Oh je had het over stappen. Ik dacht flirten eerstquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet, morgen ga ik stappen en zo.
Ik vind het niet triest vind het alleen wel raar als je dat als hele jonge jongen of meid doet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Daarom..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niet triest vind het alleen wel raar als je dat als hele jonge jongen of meid doet.
Lul je maar eruit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien neem ik het inderdaad wel te serieus maar toch vind ik het daadwerkelijk triest.
Ligt eraan met welk doel je gaat meeten en dat vind ik ook weer anders dan
Ik kan het toch godverdomme wel triest vinden (flirten via internet(!) /meeten is gewoon anders - heeft niks met onderuit lullen te maken), niks ongeloofswaardigs aan zelfs, anders zou ik 't niet verkondigenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lul je maar eruit.
Bij deze geloof ik geen posts meer van jeMerk wel hoe je op de meet bent
in b4 Strawberryquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
Wat is er normaal aan internet-flirten triest vinden?
inb4 ''al m'n vrienden vinden dat ook hoor"
Van harte gefeliciteerd jongen, je bent ver verheven boven de mensen die zich aan deze trieste praktijken schuldig maken. Ik hoop dat je nog in de brugklas of iets dergelijks zit wellicht dat de kans bestaat dat je er op een dag niet meer van die puberale denkbeelden op nahoud.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien neem ik het inderdaad wel te serieus maar toch vind ik het daadwerkelijk triest.
Dit versterkt mijn hypothese nogmaals dat Iwannabehigh in PUB thuishoort.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:00 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd jongen, je bent ver verheven boven de mensen die zich aan deze trieste praktijken schuldig maken. Ik hoop dat je nog in de brugklas of iets dergelijks zit wellicht dat de kans bestaat dat je er op een dag niet meer van die puberale denkbeelden op nahoud.
Strawberry is lievv.quote:
Ben net 18! Hihiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:00 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd jongen, je bent ver verheven boven de mensen die zich aan deze trieste praktijken schuldig maken. Ik hoop dat je nog in de brugklas of iets dergelijks zit wellicht dat de kans bestaat dat je er op een dag niet meer van die puberale denkbeelden op nahoud.
Is het een notebook of een netbook?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Techno is aan het slapen?
Heb je nu Mera al op date uitgenodigd? Straks moet ik mn laptop nog opeten, geen zin in!
Stoere kerelsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:09 schreef Supersoep het volgende:
Ik ken in dit topic nog niet zozeer iemand die in het echt enorm gaat verschillen van zijn online persona. Tijnbrein blijft hier een gevoelige jongen, MLIG blijft chaotisch, Catbert / Techno/ Godshand / Halcon / etc etc zijn stoere kerels, Mera en Strawberry zijn gewoon lief en jij blijft een puber.
Ik denk dat je online prima kan peilen hoe iemand in het echt ook zal zijn. Als je iemand in het echt eenmaal beter gaat leren kennen, tenminste. Eerste indrukken zijn nooit zo realistisch.
Verder hoeft online flirten niet te betekenen dat je niet in de markt ligt. Moneyfornothing heeft naar mijn weten niks te klagen, ziet er goed uit, maar zal naar eigen zeggen met plezier online flirten.
Het is gewoon een kwestie van ''waarom ook niet''. Zeker in dit tijdperk.
Je kan dus nog in de brugklas zitten even afhankelijk van hoe snel je dat veterstrikken en dergelijke in goep 2 onder de knie had.quote:
Notebook. Hij is wel krokant, een scheur zit er al in...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is het een notebook of een netbook?
In dat geval kunnen we beter niet daten, is zondequote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt, is het een Macbook Air of Pro?
Ik snap nog niet goed wat je tegenhoudt, het is een oudere man en daar val je zelfs zo sterk op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we beter niet daten, is zonde
Techno is Cruijff?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik snap nog niet goed wat je tegenhoudt, het is een oudere man en daar val je zelfs zo sterk op.
En een miljoenen-salaris bij Ajax. Wat wil je nog meer?
Iemand anders in dit topic zei het vandaag nog volgens mij, dus je kan het niet eens meer ontkennen.quote:
Nou mooi is dat, daar gaat mijn cover.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:18 schreef Supersoep het volgende:
Iemand anders in dit topic zei het vandaag nog volgens mij, dus je kan het niet eens meer ontkennen.
Man, don't take it so serieus...quote:
Ik zie al dat ik niet word gerekend tot de vaste mensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:09 schreef Supersoep het volgende:
Ik ken in dit topic nog niet zozeer iemand die in het echt enorm gaat verschillen van zijn online persona. Tijnbrein blijft hier een gevoelige jongen, MLIG blijft chaotisch, Catbert / Techno/ Godshand / Halcon / etc etc zijn stoere kerels, Mera en Strawberry zijn gewoon lief en jij blijft een puber.
Ik denk dat je online prima kan peilen hoe iemand in het echt ook zal zijn. Als je iemand in het echt eenmaal beter gaat leren kennen, tenminste. Eerste indrukken zijn nooit zo realistisch.
Verder hoeft online flirten niet te betekenen dat je niet in de markt ligt. Moneyfornothing heeft naar mijn weten niks te klagen, ziet er goed uit, maar zal naar eigen zeggen met plezier online flirten.
Het is gewoon een kwestie van ''waarom ook niet''. Zeker in dit tijdperk.
Theo welkom bij Ajax he, moet je een slof sigaretten en een biertje van me?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, daar gaat mijn cover.
Dank je. Ja lekker, ik lust wel een biertje. Maar die sigaretten hoef ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
Theo welkom bij Ajax he, moet je een slof sigaretten en een biertje van me?
Het is Theo Janssen niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dank je. Ja lekker, ik lust wel een biertje. Maar die sigaretten hoef ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
waarom gebruik je geen kotssmiley?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dank je. Ja lekker, ik lust wel een biertje. Maar die sigaretten hoef ik niet.
Ken weinig mensen die voetbalgames spelen maar voetbal niet volgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, don't take it so serieus...
Zoveel gasten van Ajax ken ik toch niet, want ik volg voetbal niet. Alleen FIFA 11 en ProEvolutionSoccer 2011
Ik ga niet iedereen noemen he. Zelfs niet noemenswaardige als Lanterfanter.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie al dat ik niet word gerekend tot de vaste mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |