Jawel, maar niet op de eettafel, maar in de vrije natuur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef nectarientje het volgende:
Misschien is het wel lekker weer morgen, dan ga ik niet naaien met Miss
Dan zal ik je niet uitgebreid bedanken in het FB topic, maar doe ik het hier. Bedankt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Donemaar straks krijg ik weer ruzie met de STA modjes
dus sssssstt
Weer of geen weer........quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef nectarientje het volgende:
Misschien is het wel lekker weer morgen, dan ga ik niet naaien met Miss
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik je niet uitgebreid bedanken in het FB topic, maar doe ik het hier. Bedankt!
Maak je ook eens mee hoe het is om versierd te wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik werd in Loosduinen versierd door een oude vrouw met rollator![]()
![]()
Wilde me cabine instappen en er liep een oude vrouw langs dus moest even wachten. Kijkt ze me aan en zegt: U bent een echte heer en nog een lekkere vent ook.waarom ik enkel kon reageren met: uuh dankje
![]()
![]()
En toen ze reageerde met "Ja ik mag dan wel een oude muts zijn maar ook wij oudjes hebben nog steeds gevoel" wist ik niet hoe snel ik mijn cabine in moest om weg te rijdenDaarbij vergat ik wel nog de passagiers in te laten stappen
Zij lekker soppend in d'r verhoogde bedje vanavondquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik werd in Loosduinen versierd door een oude vrouw met rollator![]()
![]()
Wilde me cabine instappen en er liep een oude vrouw langs dus moest even wachten. Kijkt ze me aan en zegt: U bent een echte heer en nog een lekkere vent ook.waarom ik enkel kon reageren met: uuh dankje
![]()
![]()
En toen ze reageerde met "Ja ik mag dan wel een oude muts zijn maar ook wij oudjes hebben nog steeds gevoel" wist ik niet hoe snel ik mijn cabine in moest om weg te rijdenDaarbij vergat ik wel nog de passagiers in te laten stappen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zij lekker soppend in d'r verhoogde bedje vanavond
Door a_a of door haar incontinentie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Zij lekker soppend in d'r verhoogde bedje vanavond
Beide!quote:
Ja, daar hou je wel van he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:58 schreef WheeleE het volgende:
Dag dames en heren, ik hier?
Mooie onderwerpen weer. Tieten op straat en soppende, flirtende bejaarden
Noem je dat gemeen? Het is vooral vertederend.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem je dat gemeen? Het is vooral vertederend.
Wel als ze op AA afkomen en m laten blozen jaquote:
Ik kijk zo naar je ondertitel en ik vraag mij af... Stel nou dat jij over een jaar of 25 in je midlifecrisis komt en je neger inruilt voor een 18-jarige. Verander je dan je ondertitel in: 'Nu met tiener!'?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |