En het zou je nog wel zo goed staanquote:
Ik weet het. Dat Bavariajurkje vorig jaar stond mij ook uitstekend.quote:
damn, nu je het zegt. Dat had ik alweer verdrongenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat Bavariajurkje vorig jaar stond mij ook uitstekend.
Waarom moet jij weer chauffeur voor iedereen spelen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ben nog niet weg.. mn zusjes zijn megasloom! ik ga hen wegbrengen, dan zijn daarna mn ouders inmiddels gedouchet (gingen mn zus van het vliegveld) halen en dan breng ik hen daarna ook weg.. kom ik om 22.30u op het feest
Omdat ze geen nee kan zeggen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom moet jij weer chauffeur voor iedereen spelen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, als het niet teveel moeite is voor de familie, toch FF?
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Royal Afgelegen Industrieterrein Concert
Ja maar het gaat dus niet perse om jou, maar om Sunny. Die met jou trouwt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:12 schreef TAV74 het volgende:
Ik snap het wel idd. Maar het geeft ook direct aan waarom ik zelf echt niets met trouwen heb. Ik wil niet zo'n dag die perse om mij gaat.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dus niet perse om jou, maar om Sunny. Die met jou trouwt.
Oh, als Sun er erg aan zou hechten zou ik me graag opofferen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dus niet perse om jou, maar om Sunny. Die met jou trouwt.
tja, je hebt trouwen en trouwen hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
En niks voor mij, en toch vond ik het heel leuk om samen met mijn loved ones om me heen te trouwen met de love of my life
Lees de man boven jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
tja, je hebt trouwen en trouwen hemaar zo'n bruiloft waarbij echt alles om een veel te opgedofte bruid draait daar heb ik echt niets mee. Klein en bescheiden, mocht het ooit zo ver komen
*smeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, als Sun er erg aan zou hechten zou ik me graag opofferen hoor.
weet ik hoor.. en als hij het per se zou willen, zou ik er ook wel mee instemmen.. ofwel: gaat niet zo snel gebeuren voorlopigquote:
Romantisch niet?quote:
Met netkousen *zuchtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
weet ik hoor.. en als hij het per se zou willen, zou ik er ook wel mee instemmen.. ofwel: gaat niet zo snel gebeuren voorlopig![]()
oh en dan mag hij dus in die opgedofte jurk lopen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |