En het zou je nog wel zo goed staanquote:
Ik weet het. Dat Bavariajurkje vorig jaar stond mij ook uitstekend.quote:
damn, nu je het zegt. Dat had ik alweer verdrongenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat Bavariajurkje vorig jaar stond mij ook uitstekend.
Waarom moet jij weer chauffeur voor iedereen spelen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ben nog niet weg.. mn zusjes zijn megasloom! ik ga hen wegbrengen, dan zijn daarna mn ouders inmiddels gedouchet (gingen mn zus van het vliegveld) halen en dan breng ik hen daarna ook weg.. kom ik om 22.30u op het feest
Omdat ze geen nee kan zeggen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom moet jij weer chauffeur voor iedereen spelen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, als het niet teveel moeite is voor de familie, toch FF?
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Royal Afgelegen Industrieterrein Concert
Ja maar het gaat dus niet perse om jou, maar om Sunny. Die met jou trouwt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:12 schreef TAV74 het volgende:
Ik snap het wel idd. Maar het geeft ook direct aan waarom ik zelf echt niets met trouwen heb. Ik wil niet zo'n dag die perse om mij gaat.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dus niet perse om jou, maar om Sunny. Die met jou trouwt.
Oh, als Sun er erg aan zou hechten zou ik me graag opofferen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dus niet perse om jou, maar om Sunny. Die met jou trouwt.
tja, je hebt trouwen en trouwen hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
En niks voor mij, en toch vond ik het heel leuk om samen met mijn loved ones om me heen te trouwen met de love of my life
Lees de man boven jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
tja, je hebt trouwen en trouwen hemaar zo'n bruiloft waarbij echt alles om een veel te opgedofte bruid draait daar heb ik echt niets mee. Klein en bescheiden, mocht het ooit zo ver komen
*smeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, als Sun er erg aan zou hechten zou ik me graag opofferen hoor.
weet ik hoor.. en als hij het per se zou willen, zou ik er ook wel mee instemmen.. ofwel: gaat niet zo snel gebeuren voorlopigquote:
Romantisch niet?quote:
Met netkousen *zuchtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
weet ik hoor.. en als hij het per se zou willen, zou ik er ook wel mee instemmen.. ofwel: gaat niet zo snel gebeuren voorlopig![]()
oh en dan mag hij dus in die opgedofte jurk lopen he![]()
Kom er maar in klinkt best goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
bruiloftsfeest betekent lekkere hapjes jeeej
ik had er geen zin in maar waar lekker eten is wil ik altijd wel zijn
kom er maar in DH
Had er eentje van mij kunnen zijn.quote:
Onze bank is 's avonds geslotenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor de bank en een filmMijn nerd-avonturen zijn voortijdig gestopt
Gaat lekker de laatste tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Oh men....er is een organisatie in Den Haag vrij hard bezig op zijn bek te gaan door communicatieproblemen
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44772381
Het Royal Beach Concert zou Bryan Adams op het strand van Scheveningen neerzetten, maar moest dat verplaatsen naar een andere lokatie en en andere datum. En nu kan Bryan Adams nietMaar het is al wel glashard gecommuniceerd dat de lokatie en de datum vast staan
En restitutie van je kaartjes is niet mogelijk .....
Ik voorzie een compleet drama voor die organisatie
Ja, dat was wel enig jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
Ik weet het. Dat Bavariajurkje vorig jaar stond mij ook uitstekend.
quote:
Daar lag ik 2 uur terug nog heerlijk op te slapenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Daar lag ik 2 uur terug nog heerlijk op te slapen![]()
niet jouw bank, de mijne
Precies.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tja, je hebt trouwen en trouwen hemaar zo'n bruiloft waarbij echt alles om een veel te opgedofte bruid draait daar heb ik echt niets mee. Klein en bescheiden, mocht het ooit zo ver komen
Hey, LieLie.quote:
Dat geldt eigenlijk voor je heule leven, vind ik danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
En iedereen mag aantrekken wat hij/zij leuk vindt en zich prettig in voelt.![]()
Dank!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Precies.
En iedereen mag aantrekken wat hij/zij leuk vindt en zich prettig in voelt.![]()
Goede werknacht Isa!
Niks, nada! Ik voel helemaal niets meer. Dus ik ga er maar vanuit dat het steentje weg is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou van je ideale wereld Isa![]()
Hoe voel je je trouwens? Qua rugsteenpijn.
wow, dat is ook een leuk toeval!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
Oh, trouwens gisteren toen ik onze blauwe Punto parkeerde bij de parkeerplaats van de overburen van mijn broertje viel ons opeens iets op. Puur toeval. Ons autootje heeft een broer/zusje:
[ afbeelding ]
Ja, duidelijk. Die is ook al grijs.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef Isabeau het volgende:
wow, dat is ook een leuk toeval!Wel een ouder broertje/zusje dus
quote:
Wat lekker na al die pijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Niks, nada! Ik voel helemaal niets meer. Dus ik ga er maar vanuit dat het steentje weg is.
Slechts 1 verschil op het nummerbordquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
Oh, trouwens gisteren toen ik onze blauwe Punto parkeerde bij de parkeerplaats van de overburen van mijn broertje viel ons opeens iets op. Puur toeval. Ons autootje heeft een broer/zusje:
[ afbeelding ]
Daar ben ik nog nooit geweest, dacht ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Slechts 1 verschil op het nummerbord
Zo thuis. Was gezellig, al blijft Lelystad
.
.
met de trein vanuit Almere door de Oostvaardersplas en dan is het idd uit het niets Lelystadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, dacht ik.
Ik stel me altijd een soort Hollandse Las Vegas voor: Heel lang niets en dan opeens * tromgeroffel * Lelystad.
Je mist er dan louter nog de schrale troost Hans Klok en Pamela A. te zien optreden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:21 schreef borisz het volgende:
[..]
met de trein vanuit Almere door de Oostvaardersplas en dan is het idd uit het niets Lelystad.
Aziaten blijven voor ons altijd 17. Live with it.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
Werd vandaag 23 jaar geschat tijdens Salsa dansen
Must be the lighting
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:32 schreef borisz het volgende:
De toppers schenen een matige avond te hebben gehad. Trein zat vol met mensen die uit de galmbak kwamen.
amsterdam ArenAquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
( Ik moet de laatste tijd verdacht vaak vraagteken-smileys in deze SC plaatsen. Ik snap de ballen meer van jelui.)
Slaap lekker steer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker allemaal!!! Dit weekend laatste weekend echt doorbikkelen... dan moeten alle andere daaropvolgende weekenden wat rustiger zijn. Hoop ik.
Mja, had ook wel langer willen slapen, maar helaasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Jij bent er vroeg bij, LieLie
Ik ga naar bed, fijne dag
ik moest niks. ik heb het zelf zo gewild. mn ouders zeiden 'ga maar, wij fietsen er wel achteraan' maar met mooie kleding en kou en drank vond ik dat niet zo'n leuk idee dus zei gelijk dat ik mn zusjes weg zou brengen en dan terug zou komen voor hen. kleine moeitequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom moet jij weer chauffeur voor iedereen spelen?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Slechts 1 verschil op het nummerbord
Zo thuis. Was gezellig, al blijft Lelystad
.
.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef Isabeau het volgende:
en dan te bedenken dat wij daar vroeger bijna naar verhuisd waren vanwege mn vaders werk
[quote]Op zaterdag 28 mei 2011 02:17 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[ afbeelding ]
Aziatisch (uiterlijk) he... dat diegene je nog durfde te schatten.. schijnen mensen nogal moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
Werd vandaag 23 jaar geschat tijdens Salsa dansen
Must be the lighting
whaha lekker voor ze... vriendin smste trouwens dat ze er vnv naartoe ging en of ik daar ergens met haar wat wilde eten.. maar ik kom met mn auto nooit daar in de buurt toch..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:32 schreef borisz het volgende:
De toppers schenen een matige avond te hebben gehad. Trein zat vol met mensen die uit de galmbak kwamen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:16 schreef Vork het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben blij dat ik gisteren heb besloten om ruim optijd te stoppen met de drank, want ik ben zo zonder kater al brak genoeg.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
een nichtje had trouwens zelfde opmerking als Krak 'je mag niet mooier zijn dan de bruid!' en vervolgens noemde ze me de rest van de avond Pippa
Wat is dat voor ontbijt? Hier is de Hema er te klein voor, maar ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:46 schreef Stereotomy het volgende:
ff naar de Hema om zo'n ontbijt te halen
ditte:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is dat voor ontbijt? Hier is de Hema er te klein voor, maar ik ben wel benieuwd
quote:
Grappig is dat!! Van mijn vorige auto ben ik echt de hele serie tegen gekomen! Ik had de 01, en ik ben de 02, 03, 05 en 07 tegen gekomenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Da's niet de hele serie he TAV-jequote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig is dat!! Van mijn vorige auto ben ik echt de hele serie tegen gekomen! Ik had de 01, en ik ben de 02, 03, 05 en 07 tegen gekomen
Sorry P., ik bedoelde: een hele serie, niet DE hele seriequote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet de hele serie he TAV-jeIk mis dan toch wel weer de 4,6,8 en 9
Ik vond je zin ook al zo onduidelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry P., ik bedoelde: een hele serie, niet DE hele serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |