Doet me goed om te horenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik sta straks vast ook 6,4 = 6. Dus je hoeft je niet inferieur te voelen
.
Havo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef DidoCarthago het volgende:
Denken jullie dat Engels een mooie N-term gaat worden??
De examens zijn nogal wisselvallig gegaan voor mij. Die leestoetsen gaan me inderdaad wel goed af, maar economie was bijvoorbeeld echt een dieptepunt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oh okeEn ach, jij hebt weer 46 punten voor Frans en 48 voor Engels ofzo?
Precies ik heb bij de Grieks proefvertaling woorden niet opgezocht onder het mom van "weet ik wel". Heb ik ze met Latijn doorelkaar gehaaldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen
Nee, ik hoop dat je nog een 7 haalt. En anders, Grieks en Latijn combineren is ook al een prestatie.
Economie bij mij ook en ik sta een 9. Nooit lager gehaald dan een 7.2 laatste 4 jaar en voor dit examen heb ik waarschijnlijk een 5 ofzo. Denk dat ik het ga herkansen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De examens zijn nogal wisselvallig gegaan voor mij. Die leestoetsen gaan me inderdaad wel goed af, maar economie was bijvoorbeeld echt een dieptepunt.
Maar in 1 keer slagen moet wel lukken denk ik hoor.![]()
Same here. Leestoetsen gingen goed, geschiedenis ook wel, Grieks ook wel... maar maw en wiskundequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De examens zijn nogal wisselvallig gegaan voor mij. Die leestoetsen gaan me inderdaad wel goed af, maar economie was bijvoorbeeld echt een dieptepunt.
Maar in 1 keer slagen moet wel lukken denk ik hoor.![]()
VWO zal niet heel hoog zijn, vond 'm namelijk niet echt veel moeilijker dan de 2010-Iquote:
Wat versta je onder niet heel hoog?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef xCore het volgende:
[..]
VWO zal niet heel hoog zijn, vond 'm namelijk niet echt veel moeilijker dan de 2010-I
Nederlands was echtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef DidoCarthago het volgende:
Leestoetsen gingen bij mij ook best wel goed (behalve Nederlands..)! Normaal vind ik dat vrij moeilijk.
Onder de 1quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Wat versta je onder niet heel hoog?
Groetj0nsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Corkscrew het volgende:
En nu is het genoeg geweest met alle examens, punten en onvoldoendes. Het examenfeest roept.
Ich bin pleite
Denk dat je daar wel zeker van kunt zijn! Als je die normvergadering leest, reacties van leraren hoort, reacties van leerlingen enz. Klopte veel niet aan dat examen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:50 schreef xCore het volgende:
Als natuurkunde een norm hoger dan 0.7 is dan is het voor mij
Ik weet het, daarom ben ik ook al zo goed als geslaagd, maar je weet maar nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel zeker van kunt zijn! Als je die normvergadering leest, reacties van leraren hoort, reacties van leerlingen enz. Klopte veel niet aan dat examen.
Lees maar 's door:quote:
Vorig jaar was het gemiddelde 5.7 geloof ik. Natuurkunde is altijd al een ramp geweestquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:52 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom ben ik ook al zo goed als geslaagd, maar je weet maar nooit natuurlijk
Dan stond jij er vast beter voor dan ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]Goedzo! Ik ben ook wel geslaagd (je weet het nooit 100% zeker, maar het laagste wat ik moest halen was een 4 en ik heb alles echt wel daarboven).
Ik ken ze alleen van het NVON (Natuur wetenschappen). Maatschappij durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
Zijn er niet zulke verslagen voor de maatschappijvakken?
Hmm ja heel veel hebben examenfeestjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
Ik had niet verwacht dat het hier vanavond zo rustig zou zijn.
Ja, waarschijnlijk. Ik ga niets vieren zolang ik mijn diploma niet hebben heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:33 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hmm ja heel veel hebben examenfeestjes.. ik morgen
.
Ik weet niet, dat ligt een beetje aan mijn vrienden. De meeste vieren het met een avondje uit, maar ik ben niet zo van het uitgaan. It's not my cup of tea.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef DidoCarthago het volgende:
Hmm ook niet gewoon om te vieren dat de examens voorbij zijn?
Eerst partyschip de Willem Jan (stadsgracht) en daarna Vliegend Paard wat geniaal wasquote:
Dit, maar dan een uur later. Ben kapot, trustenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:20 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ga ik slapen en wtf het is al volledig licht, maargoed gr gr
Nope.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:04 schreef Etsu het volgende:
Iedereen heeft een kater?
Ik ben braaf geweest vannacht, heb straks rijles
Joah bohhhquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:04 schreef Etsu het volgende:
Iedereen heeft een kater?
's Avonds een man, 's ochtends een man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Joah bohhhmaar ik draai me nog een keer om gr gr
Succes bij de weg
Helaas niet, morgen spreken we anders..quote:Iedereen heeft een kater?
quote:
ig aug wahquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:00 schreef Keauning het volgende:
Examenfeesten??
Wij hebben al die feesten pas na de uitslag.
wat hij zegtquote:
joaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |