Denk dat je daar wel zeker van kunt zijn! Als je die normvergadering leest, reacties van leraren hoort, reacties van leerlingen enz. Klopte veel niet aan dat examen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:50 schreef xCore het volgende:
Als natuurkunde een norm hoger dan 0.7 is dan is het voor mij
Ik weet het, daarom ben ik ook al zo goed als geslaagd, maar je weet maar nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel zeker van kunt zijn! Als je die normvergadering leest, reacties van leraren hoort, reacties van leerlingen enz. Klopte veel niet aan dat examen.
Lees maar 's door:quote:
Vorig jaar was het gemiddelde 5.7 geloof ik. Natuurkunde is altijd al een ramp geweestquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:52 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom ben ik ook al zo goed als geslaagd, maar je weet maar nooit natuurlijk
Dan stond jij er vast beter voor dan ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]Goedzo! Ik ben ook wel geslaagd (je weet het nooit 100% zeker, maar het laagste wat ik moest halen was een 4 en ik heb alles echt wel daarboven).
Ik ken ze alleen van het NVON (Natuur wetenschappen). Maatschappij durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
Zijn er niet zulke verslagen voor de maatschappijvakken?
Hmm ja heel veel hebben examenfeestjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
Ik had niet verwacht dat het hier vanavond zo rustig zou zijn.
Ja, waarschijnlijk. Ik ga niets vieren zolang ik mijn diploma niet hebben heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:33 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hmm ja heel veel hebben examenfeestjes.. ik morgen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |