ze produceren wel het aids virusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar er zijn ook zat mensen geen homo. Dus wat is het probleem als iemand het wel is. Het is niet zo dat homofilie een of andere dodelijke ziekte is.
En dat zijn geen natuurwetten.
kijk vorige topic en dezequote:
Die zijn vies, moeten weg, produceren aids/virus, zijn in strijd met de natuurwetten etc., jwz.quote:
kan ook op louter toeval berust zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ze produceren wel het aids virus
Troll dus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zijn vies, moeten weg, produceren aids/virus, zijn in strijd met de natuurwetten etc., jwz.
hun waren de grondleggers laten we het daarop houdenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
kan ook op louter toeval berust zijn.
pittige discussie (?) is niet slecht voor de verandering.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:52 schreef Citizen_Kane het volgende:
![]()
Ik denk dat de SC niet lang meer open blijft![]()
nee, hij noemde mij mongool en trol uit het niets en toen kwam ik voor mijn mening uit en dat vind hij niet zo leuk terwijl ik hier wel serieus op in ga en reageerquote:
Aaah hoe zoooo?quote:
Waarom ben jij eigenlijk nog in de SC? Niemand mag je.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee, hij noemde mij mongool en trol uit het niets en toen kwam ik voor mijn mening uit en dat vind hij niet zo leuk terwijl ik hier wel serieus op in ga en reageer
maar ja, jullie noemen iedereen troll als hij/zij niet aan jullie eisen/kenmerken e.d. voldoet
hebben jullie even pech dat ik niet aan jullie eisen voldoe
ik heb jou gisteren al aangegeven, nu weten de moderatoren i.i.g. waarom het is afgedwaald, komt door jou want heb ze al gister op de hoogte gesteldquote:
Nee, je moet gewoon normaal doen en je mening met argumenten onderbouwen. Anders kom je inderdaad over als troll. En Nederlands typen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee, hij noemde mij mongool en trol uit het niets en toen kwam ik voor mijn mening uit en dat vind hij niet zo leuk terwijl ik hier wel serieus op in ga en reageer
maar ja, jullie noemen iedereen troll als hij/zij niet aan jullie eisen/kenmerken e.d. voldoet
hebben jullie even pech dat ik niet aan jullie eisen voldoe
ben beter in nederlands dan jou ik sta een 9quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon normaal doen en je mening met argumenten onderbouwen. Anders kom je inderdaad over als troll. En Nederlands typen.
Ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb jou gisteren al aangegeven, nu weten de moderatoren i.i.g. waarom het is afgedwaald, komt door jou want heb ze al gister op de hoogte gesteld
Havoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ben beter in nederlands dan jou ik sta een 9
Heey Achmed!quote:
Weet niet wat er mis is gegaan, maar vind die 9 niet geheel terecht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Psst, 't is 'beter in Nederlands dan jij"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wen maar vaast aan de nieuwe spelling en grammatikaaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Psst, 't is 'beter in Nederlands dan jij"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |