Haj lekker dingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef -tape- het volgende:
SwarmahoerBeetje me topic verneuken..
Hoi lieverd
Qft!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef vosss het volgende:
Swarma...... dat is alleen maar te pruimen als je kutzat bent![]()
Pics van jou vriendin?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef feesbeeest het volgende:
Je bent zelf lelijk![]()
En dan noem je ons lelijk.
Urenlang toch, ik haal ze uit jouw postgeschiedenisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef aight1 het volgende:
-tape-, de man die urenlang naar semi-erotische plaatjes zoekt om deze vervolgens in de nachtbagger te posten waarna hij zichzelf lekker afbeert met de gedachte ooit TS te vervangen voor een van deze blonde schonen.
Alsof ik mij verlaag tot zo een treurig niveauquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef -tape- het volgende:
[..]
Urenlang toch, ik haal ze uit jouw postgeschiedenis
Dat doen we tegenwoordig samenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef aight1 het volgende:
-tape-, de man die urenlang naar semi-erotische plaatjes zoekt om deze vervolgens in de nachtbagger te posten waarna hij zichzelf lekker afbeert met de gedachte ooit TS te vervangen voor een van deze blonde schonen.
Die zit waarschijnlijk ook op dit forum, en is gesteld op haar privacyquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk ook op dit forum, en is gesteld op haar privacy
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef Wing het volgende:
Ah wat leuk, tape opent een topic waarin hij met zichzelf kan praten en kan doen alsof iemand hem wilt
JAquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef Wing het volgende:
Ah wat leuk, tape opent een topic waarin hij met zichzelf kan praten en kan doen alsof iemand hem wilt
Mwah valt meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]is dat nou lastig fappen, op je dubbelaccount?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |