Ik zit op 6,5 jaar en maak me er verre van druk om

Er zijn bij ons gewoon belangrijkere dingen tussendoor gekomen. En ik vond hem nu liever en leuker dan ooit, dus dat is ook geen probleem

Jurk van mij is 2200,- maar wel suuuupermooi. Ik zag zeker wel een verschil in goedkopere jurken en duurdere jurken qua stoffen en pasvorm. Goedkopere jurken kunnen ook prachtig zijn, daar niet van, maar ik vond de duurdere toch net even een stukkie mooier. Ik heb ene grotere maat dus dat is ook lastiger, een "standaard" jurk gaat me niet passen, dus ik zit automatisch in het duurdere segment. En ik wilde een beetje een apartere jurk, geen volledig witte en ik wilde een modernere, beetje stoere jurk.
En ik draag nooit jurken, dus als ik er één aan heb, zeker met mijn trouwen, dan wil ik voor mezelf een écht mooie.
Hij is echt precies wat bij me past en hij wordt een beetje getweakt zodat hij perfect is voor me (haltertje erbij, net even aangepaste belijning bij mijn borsten etc.).
Ik ben er superblij mee, veel geld, maar voor mij is het het waard.
Ik ben gewoon lekker in bruidswinkels gaan kijken en proberen. Ik heb uiteindelijk heel ander soort jurken in gedachten gehad van tevoren dan wat écht goed bij me stond. Nu heb ik zelf nul modegevoel, maar weet wel waar ik me goed in voel en wat mooi staat als ik het eenmaal aan heb.
Kan me voorstellen dat dit voor anderen anders is, maar ik vond het passen en uitzoeken erg nuttig en ontzettend leuk om te doen. Uiteindelijk had ik de jurk aan die ik nu heb uitgekozen en die was meteen "BAM" duidelijk dat hij het ging worden

Superfun
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!