abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97776188
dan is 't goed :P
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:05:18 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97776726
Zo! terug van een weekje weg en meteen een hoop foto's erbij!
Chanty! wat ben je mooi! en je hubbie ook! :D
( wel gek want ik had nog een blond beeld bij je :@ )
en de jurk staat echt fantastisch! :)

wanneer gaan jullie ook al weer op huwelijksreis?? :o

enjoy!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_97777028
Wat vinden jullie van I'm yours van Jason Mraz als openingsdans nummer?

http://www.dailymotion.com/video/x67yp4_jason-mraz-i-m-yours_news

zie ik qua tekst of betekenis van het nummer wat over het hoofd? Of is het wel een leuk openings nummer?
pi_97777099
Ik vind het een afgrijselijk nummer van een zanger met een afgrijselijke zeikstem :) :P maar jullie blijkbaar niet ;) dus bedenk vooral ZELF wat je wilt en leuk vindt! :P
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:26:40 #205
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97778934
Chanty wat een gave foto's! Jij was dus degene met de "sexy" jurk die ik ergens in een van de vorige topics ben tegen gekomen :@ Echt onwijs gaaf.

Wat betreft de verloving zitten we hier op bijna 4 mnd als we gaan trouwen :D

*O* Even nog jubelen vandaag over 2 weken mag ik de jurk passen, ben zo benieuwd. De mensen die ik hem heb laten zien, bijna iedereen omdat ik niets geheim kan houden :@ , vinden het echt een "Kim" jurk *O*

Het enige waar we nu gedoe mee hebben is de muziek in het gemeentehuis -O- Mijn vriend is van de hardcore schreeuwmuziek (als rock maar dan heel erg) en ik ben van de dubstep en hardcore boenk boenk muziek dus daar moeten we nog een middenweg in gaan vinden :Y
  maandag 6 juni 2011 @ 11:30:36 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97779089
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:26 schreef derdekeer het volgende:
Chanty wat een gave foto's! Jij was dus degene met de "sexy" jurk die ik ergens in een van de vorige topics ben tegen gekomen :@ Echt onwijs gaaf.

Wat betreft de verloving zitten we hier op bijna 4 mnd als we gaan trouwen :D

*O* Even nog jubelen vandaag over 2 weken mag ik de jurk passen, ben zo benieuwd. De mensen die ik hem heb laten zien, bijna iedereen omdat ik niets geheim kan houden :@ , vinden het echt een "Kim" jurk *O*

Het enige waar we nu gedoe mee hebben is de muziek in het gemeentehuis -O- Mijn vriend is van de hardcore schreeuwmuziek (als rock maar dan heel erg) en ik ben van de dubstep en hardcore boenk boenk muziek dus daar moeten we nog een middenweg in gaan vinden :Y
hardcore schreeuw-bandjes hebben vaak ook balads.. en hardcore boenkboenk muziek is vaak gebaseerd op rustigere-originelen..
probeer de rustige muziek te vinden.. hopelijk kunnen jullie je daar wel samen in vinden .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:51:58 #207
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_97779750
Leuke foto's Chanty, jullie zien er mooi uit! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_97780541
Chanty + man wat zagen jullie er prachtig uit en wat een geweldige locatie!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97782101
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:20 schreef Stansfield het volgende:
Wat vinden jullie van I'm yours van Jason Mraz als openingsdans nummer?

http://www.dailymotion.com/video/x67yp4_jason-mraz-i-m-yours_news

zie ik qua tekst of betekenis van het nummer wat over het hoofd? Of is het wel een leuk openings nummer?
Als het bij je past :D
Ik was vorig jaar bij iemand op de bruiloft die dit als openingsdans hadden en erm.. dat nummer van hem samen met Colbie hadden onder de bruiloft.. maar het paste totaal niet bij hen en toen werd het awkward.. (dat dat kan.. :') )
pi_97786007
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:30 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor mij hadden we midden op de avond wat lekkere hak hak hak muziek :P
  maandag 6 juni 2011 @ 16:06:50 #211
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97789419
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Speciaal voor mij hadden we midden op de avond wat lekkere hak hak hak muziek :P
Dat krijgen wij dus ook. Een vriend van me gaat een uur Dubstep (voor Dubstep Check Datsik met guess I got my swagga back op Youtube) draaien zodat ik ff uit mijn plaat kan en mijn vriend zijn band treed ook een uurtje op. De rest zal gewoon algemene muziek zijn zodat niet alle bruiloftsgasten verjaagd worden :D
pi_97797270
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft vanaf 12 tot half 2 techno gedraaid O+
En als de band pauze had, draaide een neefje wat progressive
pi_97802331
Mijn vriend verloofde ging vanavond op zn knieėn *O*

Onze zoon van 1,5 kwam me een klein pakketje brengen.... ik wist al wat er in zat. Toen ging mn lief op zn knieėn en vroeg de grote vraag. En ik heb JA gezegd *O*

We hadden laatst geļnformeerd naar een samenlevingscontract met een testament maar dat vonden wij ook weer een hoop geld kosten. Aangezien we toch wilde trouwen hebben we maar besloten het naar voren te halen in onze planning. Eigenlijk was het een gezamelijk besluit, maar een officieel aanzoek hoort er toch ook bij.

Ben zo blij!!! en vind het zo moeilijk het voor me te houden.... moeten nog naar onze moeders om het te vertellen. Mn vader weet het al want die moest het goedkeuren natuurlijk.

over een klein jaartje zijn wij ^)
pi_97802612
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Dat krijgen wij dus ook. Een vriend van me gaat een uur Dubstep (voor Dubstep Check Datsik met guess I got my swagga back op Youtube) draaien zodat ik ff uit mijn plaat kan en mijn vriend zijn band treed ook een uurtje op. De rest zal gewoon algemene muziek zijn zodat niet alle bruiloftsgasten verjaagd worden :D
Dubstep mag je van mij houden, maar dat is mijn mening ;) Wij begonnen lekker te beuken op Turbooooooo en daarna nog wat klassiekers. Heerlijk los gegaan, al vond Ivetje dat wat minder haha. Maar voor haar zijn de backstreet prutboys gedraaid, zo heb je allemaal wat haha
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:35:40 #215
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97829425
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dubstep mag je van mij houden, maar dat is mijn mening ;) Wij begonnen lekker te beuken op Turbooooooo en daarna nog wat klassiekers. Heerlijk los gegaan, al vond Ivetje dat wat minder haha.
Dubstep you hate it or love it er is geen tussenweg, tenminste als ik de mensen zo om me heen hoor ;) Moet ik wel zeggen dat ik van de filthy ben en niet die zachte bende daar word ik kriebelig van :X

* Nu weer ff terug waar dit forum voor bedoeld is :@

Maar goed, vanavond gaan we ff voor de harde schijf zitten en ff kijken of we er wat tussen uit kunnen gaan pikken wat geschikt is om in het gemeentehuis te draaien. Tevens op foto jacht want die komen in het gemeentehuis op de achtergrond te circuleren.

Oh en van het weekend onze fotograaf gesproken over een ideetje voor onze trouwkaart. Ik hoop dat het idee dat we in onze hoofden hebben zitten overkomt want het is allesbehalve normaal :X Denk dat we heeeeeel veel reacties zullen gaan krijgen :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:37:04 #216
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97829456
*O* *O* Gefeliciteerd Martine *O* *O*

Have fun met de voorbereidingen!
pi_97829647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:35 schreef derdekeer het volgende:
Maar goed, vanavond gaan we ff voor de harde schijf zitten en ff kijken of we er wat tussen uit kunnen gaan pikken wat geschikt is om in het gemeentehuis te draaien.
Kijk eens naar Caro Emerald... Lekker easy listening :)

quote:
Oh en van het weekend onze fotograaf gesproken over een ideetje voor onze trouwkaart. Ik hoop dat het idee dat we in onze hoofden hebben zitten overkomt want het is allesbehalve normaal :X Denk dat we heeeeeel veel reacties zullen gaan krijgen :D
Tipje van de sluier? :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:58:59 #218
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97829992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Tipje van de sluier? :)
Een soort 3 luik van 3 foto's waar ik hem oa achterna zit met een honkbalknuppel :+

Whoejjjj getypt klinkt het enger dan gezegd :D
pi_97830227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Een soort 3 luik van 3 foto's waar ik hem oa achterna zit met een honkbalknuppel :+

Haha geweldig!

Tip: gebruik een koekenpan ;) Lekker traditioneel haha
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:12:35 #220
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97830313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:08 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Haha geweldig!

Tip: gebruik een koekenpan ;) Lekker traditioneel haha
^O^ goed idee, ga ik nog ff voorleggen :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:05:46 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_97833550
Wij zijn dus niet de enigen die een beetje moeite hebben met de muziek! Hoewel een heel ander genre dan, wij zijn nogal van de rock/hardrock/metal, maar we willen ook niet iedereen verjagen. Dus hebben we een softe lijst met nummers en een harde lijst, voor als het grootste gedeelte familie weg is :P En we hebben een bandje die classic rock speelt, nou daar moet iedereen wel tegen kunnen.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_97833720
Wij hebben de DJ verteld dat alles OK is, op 2 uitzonderingen na:
1. Geen carnavalsmuziek
2. Geen nederlandstalige meuk

Voor de rest hadden wij een goede DJ (kenden hem al) die gewoon goed aanvoelt wat er gewenst is. En tegenwoordig met de CD's en zijn iBook heb je al gauw 99% van de bekende muziek bij je als DJ.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:06:33 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97835263
Deze hebben wij aan het einde van de ceremonie :

:D
en dan hakkend de zaal uit!
:Y :Y :Y :Y
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:36:23 #224
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97836284
@Tha_Duck in principe mag van mij alles wel gedraaid worden. Als de bruiloftsgasten daar happy van worden dan word ik het ook! Denk ik...... :D

@Barreltje wij of althans ik neig nu ook naar de happy hardcore kant al zou ik 1 nummer wel graag in de hardcore willen hebben en dat is Thrillseeka van de Stunned Guys met DJ Paul. Als ik dat nummer hoor dan vliegt het kippenvel me om de oren *O*

Ben alleen bang dat het niet zo geschikt is voor in de trouwzaal :P
pi_97836303
De echte Frans Bauer muziek enzo was uitgesloten bij ons :+ maar mijn moeder mocht 1 plaatje van Guus Meeuwis aanvragen van me :+
Ja doei.
pi_97836891
quote:

[..]

Hahaha geweldig! En een deegroller natuurlijk :9
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:18:07 #227
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97847816
Oef, ik begin me zo zoetjes-aan toch zorgen te maken.
Al dat gepraat over muziekgenres en nummers om te draaien. Wij heb geen enkel nummer. We hebben het niet eens over muziek gehad :')
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:18:30 #228
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97847831
quote:

[..]

_O_
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:47:12 #229
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97849372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef Natalie het volgende:
Oef, ik begin me zo zoetjes-aan toch zorgen te maken.
Al dat gepraat over muziekgenres en nummers om te draaien. Wij heb geen enkel nummer. We hebben het niet eens over muziek gehad :')
Hier kwam het ter sprake omdat ze daar om vroegen bij het gemeentehuis toen ik een afspraak ging maken voor de ondertrouw en de trouwdag. We hebben tot 1 week van te voren de tijd om de muziek aan te leveren, 3 mnd dus :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:56:39 #230
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97849916
De trouwkaart is eigenlijk een dikke ;) naar iedereen. Wij hebben elkaar 28 juni 2 jaar terug met leren kennen en niemand had er echt vertrouwen in zeg maar. Hij is nu 26 en ik 31, hij is de rust zelve terwijl ik heel extravert en nogal explosief kan zijn, ik ben een "gabber" 1e klas en hij is van de hele stevige rock en hij was euhmm zeg maar de eeuwige vrijgezel in de vriendengroep de enige die nooooooooooooooooooooooooit zou trouwen (en nu dus de 1e) O-)

Hij is in no-time heel volwassen geworden en dat werd niet door iedereen echt gewaardeerd zeg maar eigenlijk totaal niet :X Gelukkig sinds een dik half jaar is al het gedoe voorbij en heeft iedereen er "vrede" mee en kunnen ze goed om gaan met mij en het explosieve van mij :@

Dus vandaar de 3-luik met knuppel/pan/deegroller foto, knock out foto en knieval versie....

En daar boven komt dan te staan: Yeah
en er onder: Gelukt
en dan aan de binnen kant de huwelijksaankondiging met de uitnodiging.

Geen idee of het allemaal overkomt op foto zoals we willen anders moeten we op zoek naar wat anders maar dat hopen we niet :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:58:32 #231
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97850050
Oh en omdat ik nu toch bezig ben:

O+ Mijn paps belde vanmiddag helemaal dol op om me te vertellen dat de trouwjurk incl. alle accesoires en onderkleding e.d. voor hun rekening komen O+
pi_97850729
@derdekeer: Altijd prettig!

Maar nu ben ik wel benieuwd naar een foto van jullie samen :D
pi_97851016
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
Deze hebben wij aan het einde van de ceremonie :

en dan hakkend de zaal uit!
:Y :Y :Y :Y
Hmmm....oordoppen mee dus? :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97875088
Getrouwd!!

We zitten nu in Rome en kijken terug op een fantastische dag en weekend!
Helaas moeten we nog 2-3 weekjes wachten op de foto’s van de fotograaf, maar we hebben wel al wat foto’s van de gasten gekregen.
Vrijdag kwamen de 32 gasten op het landgoed/wijnmakerij Dievole aan (www.villadievole.it). Er volgde toen eerst een welkomstborrel en een wijnproeverij, was erg gezellig! De avond sloten we af met een Toscaanse BBQ :9 .
De volgende ochtend al om 7:00 uur op om de make-up en kapsel te laten doen. Daarna door mijn zus en ceremoniemeester in de jurk gehesen:

Toen was het moment daar: de trap af waar mijn aanstaande ^) met boeket en alle gasten stonden te wachten:

Daarna met de fotograaf foto’s geschoten op de locatie zelf:

Vervolgens gingen de gasten met een transfer naar Siena (Piazza el Campo) en werden wij met de trouwauto vervoerd. Helaas bleek de avond ervoor dat onze uitgekozen auto (witte Kever cabrio) technische problemen had, dus het werd uiteindelijk een dichte Jaguar, wat overigens ook prima was :)

De ceremonie was in het indrukwekkende stadhuis van Siena. Hier werden ook vier van onze lievelingsnummers gezongen door een gitariste. Daarna hebben we groepsfoto’s en foto’s met zijn tweeėn in het museum laten maken. Rond 13:00 uur kwamen we het stadhuis uit waar er met confetti werd gegooid en bellen werden geblazen. Toen over het plein onder luid geklap en felicitaties van Italianen en toeristen naar een ristorante gelopen waar we de bruidstaart hebben aangesneden, hebben getoast en hebben geluncht.

Daarna nog een tour samen met de fotograaf door de stad gemaakt en hebben we nog veel mooie en grappige foto’s gemaakt. Was echt leuk dat op werkelijk elk terras waar je langskwam iedereen begon te klappen!
Na een rustpauze op het landgoed zijn we rond 19:00 begonnen met het aperitief met prosecco en lekkere Toscaanse hapjes. Vanaf het terras heb ik toen mijn bruidsboeket naar de nog niet getrouwde vrouwelijke gasten gegooid. Degene die hem ving is de volgende dag ten huwelijk gevraagd!

Het bruiloftsdiner hebben we in de wijnkelder gehouden. Daarna ook in deze wijnkelder tot in de vroege uurtjes doorgefeest *O*

Al met al een super dag en weekend!
pi_97875565
Wow mooie foto's zeg.

Even een trouwkaart vraag.

Is het: Schuiven elkaar de ringen aan om 15.00 uur
of schuiven elkaar de ringen om, om 15:00 uur?
pi_97875673
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:28 schreef Stansfield het volgende:
Wow mooie foto's zeg.

Dankje!
Ik zou de eerste doen, met aan
pi_97875699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:20 schreef Suusz het volgende:
Getrouwd!!

We zitten nu in Rome en kijken terug op een fantastische dag en weekend!
Helaas moeten we nog 2-3 weekjes wachten op de foto’s van de fotograaf, maar we hebben wel al wat foto’s van de gasten gekregen.
Vrijdag kwamen de 32 gasten op het landgoed/wijnmakerij Dievole aan (www.villadievole.it). Er volgde toen eerst een welkomstborrel en een wijnproeverij, was erg gezellig! De avond sloten we af met een Toscaanse BBQ :9 .
De volgende ochtend al om 7:00 uur op om de make-up en kapsel te laten doen. Daarna door mijn zus en ceremoniemeester in de jurk gehesen:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Toen was het moment daar: de trap af waar mijn aanstaande ^) met boeket en alle gasten stonden te wachten:

Daarna met de fotograaf foto’s geschoten op de locatie zelf:

[ link | afbeelding ]

Vervolgens gingen de gasten met een transfer naar Siena (Piazza el Campo) en werden wij met de trouwauto vervoerd. Helaas bleek de avond ervoor dat onze uitgekozen auto (witte Kever cabrio) technische problemen had, dus het werd uiteindelijk een dichte Jaguar, wat overigens ook prima was :)

De ceremonie was in het indrukwekkende stadhuis van Siena. Hier werden ook vier van onze lievelingsnummers gezongen door een gitariste. Daarna hebben we groepsfoto’s en foto’s met zijn tweeėn in het museum laten maken. Rond 13:00 uur kwamen we het stadhuis uit waar er met confetti werd gegooid en bellen werden geblazen. Toen over het plein onder luid geklap en felicitaties van Italianen en toeristen naar een ristorante gelopen waar we de bruidstaart hebben aangesneden, hebben getoast en hebben geluncht.

Daarna nog een tour samen met de fotograaf door de stad gemaakt en hebben we nog veel mooie en grappige foto’s gemaakt. Was echt leuk dat op werkelijk elk terras waar je langskwam iedereen begon te klappen!
Na een rustpauze op het landgoed zijn we rond 19:00 begonnen met het aperitief met prosecco en lekkere Toscaanse hapjes. Vanaf het terras heb ik toen mijn bruidsboeket naar de nog niet getrouwde vrouwelijke gasten gegooid. Degene die hem ving is de volgende dag ten huwelijk gevraagd!

Het bruiloftsdiner hebben we in de wijnkelder gehouden. Daarna ook in deze wijnkelder tot in de vroege uurtjes doorgefeest *O*

[ afbeelding ]

Wat zie jij er prachtig uit zeg! O+
All good things are wild and free.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:54:54 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97875918
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm....oordoppen mee dus? :')
als je maar niet vergeet de dop van je lens af te halen ;)
pi_97875959
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

als je maar niet vergeet de dop van je lens af te halen ;)
_O- Komt goed ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:59:15 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97875990
quote:
Getrouwd!!

*knip*
Wow! wat gaaf allemaal!

en zo cool dat de ene bruiloft resulteerd in een andere! :D
veel plezier met nagenieten! :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:35:46 #241
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97878073
Suusz die jurk O+ En wat klinkt het als een superdag _O_
pi_97878094
Suusz, wat zag je er mooi uit en wat een mooie foto's. Het ziet eruit als een superweekend. Schitterende locaties ook. En van een bruiloft komt een bruiloft he ;).

quote:
Wow mooie foto's zeg.

Ik zou zeggen 'om'. Een ring doe je volgens mij sowieso om, niet aan. De ringen aanschuiven klinkt voor mij gevoelsmatig als in de boeien slaan ofzo ;).
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:38:05 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97878160
Ik heb even gegoogeld en het wordt wel vaak zo gezegd, de ringen aanschuiven. Ik vind het ook vreemd klinken, maar het is dus vrij gebruikelijk om het zo te zeggen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:39:20 #244
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97878199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Tha_Duck het volgende:
@derdekeer: Altijd prettig!

Maar nu ben ik wel benieuwd naar een foto van jullie samen :D
:o :@ Nou we zijn heel gewoon hoor... Nou ja.... euhmmm hahaha ik weet niet of ik durf :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:41:44 #245
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97878273
quote:
Wow mooie foto's zeg.

Logischerwijs doe je de ringen om tenminste da's de meest gebruikte taal maar aan de andere kant schuif je de ringen bij elkaar aan....

Nu ik over nadenk kan het beide wel en zou ik verder gaan kijken of jullie een formele of informele bruiloft hebben. In ons geval zou het worden "schuiven elkaar de ringen om"
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:49:32 #246
30252 Soempie
Procreating
pi_97878491
Wat super leuk om de foto's te zien van Chanty en Suusz. Wauw. O+

Ik zou zelf zeggen: schuiven elkaar de ringen om. Maar dan zou ik de zin beginnen met de tijd, omdat je anders twee keer 'om' achter elkaar hebt staan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:52:52 #247
30252 Soempie
Procreating
pi_97878599
En Cynix is ook getrouwd zie ik! ^) *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:05:25 #248
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_97879046
Wouw, dat ziet eruit als een prachtige dag! O+ Sienna O+ is zo mooi!

quote:
Vanaf het terras heb ik toen mijn bruidsboeket naar de nog niet getrouwde vrouwelijke gasten gegooid. Degene die hem ving is de volgende dag ten huwelijk gevraagd!

Ik hoop dat mijn zus hem vangt :Y
Ziggy played guitar
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:07:39 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97879129
ik zal eens kijken of ik vanavond de foto-posts bij kan werken in de OP :)

inmiddels een to-do lijstje (nr 558723076 -O- ) gemaakt:
- afspraak bij de notaris maken voor het tekenen van de huwelijkse voorwaarden
- dieet wensen doorgeven aan het restaurant
- aantal personen doorgeven aan de lokatie
- Stropdas en manchetknopen kopen voor O+
- onderbroek en kousen kopen voor mij ( torselet is er al.. nu de rest ;) )
- kadootje voor ceremonie meester, getuigen en tantes kopen
- de allerlaatste (niet aangekomen) kaarten opnieuw versturen
- een draaiboek maken met tijden en tel nrs voor de ceremonie meester

en we trouwen vandaag over 2 weken... pffff..
ik heb er vannacht van wakker gelegen -O-
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:08:39 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97879169
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, dat ziet eruit als een prachtige dag! O+ Sienna O+ is zo mooi!

[..]

Ik hoop dat mijn zus hem vangt :Y
ik weet nog niet of ik iets doe met dat boeket :P
is natuurlijk wel leuk! :D
hebben jullie een gooi-boeket of het "echte" boeket?? ;)

ohh en wat te doen met een kouseband??? :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:09:03 #251
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_97881436
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik weet nog niet of ik iets doe met dat boeket :P
is natuurlijk wel leuk! :D
hebben jullie een gooi-boeket of het "echte" boeket?? ;)

ohh en wat te doen met een kouseband??? :P
Ja, ik twijfel eigenlijk nog steeds daarover, want ik vind het ook wel zonde :@ Maar tegelijk vind ik het ook heel leuk en verder ben ik ook bang dat ik hem dan tegen het plafond mik ofzo :') Nou ja, ik weet het nog niet.
Ziggy played guitar
pi_97882482
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:

Gaat vast goed komen ^O^
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:42:21 #253
30252 Soempie
Procreating
pi_97882660
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, ik twijfel eigenlijk nog steeds daarover, want ik vind het ook wel zonde :@ Maar tegelijk vind ik het ook heel leuk en verder ben ik ook bang dat ik hem dan tegen het plafond mik ofzo :') Nou ja, ik weet het nog niet.
Ik zie voor me dat hij dan terug stuitert op je hoofd. :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:43:02 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97882692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

_O-
pi_97882849
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Mocht dat gebeuren bij Barreltje, dan is er iig een camera in de buurt 8-)
  Redactie Frontpage woensdag 8 juni 2011 @ 12:48:51 #256
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_97882880
:W Ik lurk hier nog wel eens niet lachen Soemp :P en ik heb een vraagje :) Mijn zus gaat trouwen en ik maak een fotoshow voor ze met powerpoint voor tijdens het feest. Nu wil ik bij de laatste slide een tekst neerzetten maar ik heb geen idee wat :X Iemand hier misschien een ideetje?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:49:09 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97882892
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mocht dat gebeuren bij Barreltje, dan is er iig een camera in de buurt 8-)
jajajajajajaj :P

je wordt mijn schaduw die dag?? ;)
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:51:06 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97882960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:48 schreef Etcetera het volgende:
:W Ik lurk hier nog wel eens niet lachen Soemp :P en ik heb een vraagje :P Mijn zus gaat trouwen en ik maak een fotoshow voor ze met powerpoint. Nu wil ik bij de laatste slide een tekst neerzetten maar ik heb geen idee wat :X Iemand hier misschien een ideetje?
1 tip: zorg dat de fotoshow echt niet langer duurt dan 5 minuten.. dat is voor niemand leuk! :o
en wat je er moet zetten.. tsja.. behalve de geeikte dingen?? (veel geluk, liefde en .. blablabla toegewenst) dat zijn de persoonlijke dingen.. heb je niet een (woord)grapje over het huwelijk wat echt iets van jullie twee is?? oid?
pi_97883048
Suusz wat was je mooi!!!! O+ je huub natuurlijk ook! Ziet er uit als een prachtige dag.

Wij hebben als het goed is datum vast gesteld, 18-5-2012
We wilde in mei trouwen aangezien de zus van mn lief dan over is uit New Zealand, het moest een vrijdag zijn. Aangezien we op 18 januari 2008 bij elkaar gekomen zijn vonden wij dit wel een mooie datum.

Waarschijnlijk hebben we ook de trouwlocatie bepaald mits het budget technisch haalbaar is, het twiskerslot. Ook is er al een begin gemaakt aan de gasten lijst.

Mn vader vond het fantastisch dat we gaan trouwen, gelukkig heeft hij het goedgekeurd. Dat is voor mij heel belangrijk om te weten. Ook mn moeder was enthosiast, ze was er even helemaal stil van. Mn schoonmoeder gaan we het vrijdag vertellen.... ben zo benieuwd.

Net ging de bel... stond de bloemist voor de deur. Mn vader had bloemen gestuurd om ons te feliciteren.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:56:39 #260
30252 Soempie
Procreating
pi_97883139
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

1 tip: zorg dat de fotoshow echt niet langer duurt dan 5 minuten.. dat is voor niemand leuk! :o

Of maak het doorlopend, zodat mensen er af en toe naar kunnen kijken tijdens het feest. Dan heb je ook geen tekst nodig op het eind. :+
  Redactie Frontpage woensdag 8 juni 2011 @ 12:59:04 #261
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_97883227
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

en wat je er moet zetten.. tsja.. behalve de geeikte dingen?? (veel geluk, liefde en .. blablabla toegewenst) dat zijn de persoonlijke dingen.. heb je niet een (woord)grapje over het huwelijk wat echt iets van jullie twee is?? oid?
Hij draait op de achtergrond, m'n zus wilde ook niet dat er een praatje bij werd gehouden :P
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef Soempie het volgende:

[..]

Of maak het doorlopend, zodat mensen er af en toe naar kunnen kijken tijdens het feest. Dan heb je ook geen tekst nodig op het eind. :+
Mjah maar dat vind ik dom :P Oh well, heb nog 2 dagen om het te bedenken :+
With four other people
And aliens
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:01:47 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_97883303
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:59 schreef Etcetera het volgende:

'foto's zeggen meer dan 1000 woorden'

( :r ;) )
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:04:03 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97883386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:59 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Hij draait op de achtergrond, m'n zus wilde ook niet dat er een praatje bij werd gehouden :P

[..]

als het op de achtergrond is en idd een soort van doorlopend.. dan hoeft er geen tekst bij lijkt me :o
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:06:09 #264
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97883472
Over twee weken om deze tijd dan sta ik zo ongeveer bij de trouwlocatie :D
  Redactie Frontpage woensdag 8 juni 2011 @ 13:06:54 #265
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_97883498
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

'foto's zeggen meer dan 1000 woorden'

( :r ;) )
_O- Nee _O-
With four other people
And aliens
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:11:03 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97883643
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:06 schreef Natalie het volgende:
Over twee weken om deze tijd dan sta ik zo ongeveer bij de trouwlocatie :D
rond deze tijd zijn wij NET begonnen :D
pi_97886227
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jajajajajajaj :P

je wordt mijn schaduw die dag?? ;)
O-)
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:30:42 #268
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97928254
:X Met een beetje pech sta ik over 2 weken met krukken mijn trouwjurk te passen :')

Gisteravond op de grond willen gaan zitten en toen was het pats in mijn bovenbeen en heb ik of een zweepslag of een spierscheuring |:( Morgen moet er verbetering zijn, zo niet dan wederom richting huisarts en dan waarschijnlijk fysiotherapie, heb ik weer |:(
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:07:15 #269
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97935802
Oh jakkes, derdekeer.... Hopelijk valt het allemaal mee!

steenz en ik zetten vanavond trouwens een krabbel onder de huwelijkse voorwaarden.
De ambtenaar komt a.s. dinsdag op de koffie :Y
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:18:40 #270
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97936338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef Natalie het volgende:

steenz en ik zetten vanavond trouwens een krabbel onder de huwelijkse voorwaarden.
De ambtenaar komt a.s. dinsdag op de koffie :Y
Is dit het informatie gesprek? Ben heel erg benieuwd en ook wel benieuwd hoe dit in zijn werk gaat en wat voor vragen ze stellen. Zou je na de tijd een verslagje willen typen hier?
pi_97936489
Wauw Suusz! O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:40:22 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97942791
Suusz, wat prachtig O+

Derde keer... snel opknappen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:08:32 #273
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97944092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Is dit het informatie gesprek? Ben heel erg benieuwd en ook wel benieuwd hoe dit in zijn werk gaat en wat voor vragen ze stellen. Zou je na de tijd een verslagje willen typen hier?
Nee, het eerste gesprek hebben we al gehad :) We hebben hem eerst een de telefoon gehad, waarin hij ons vroeg alvast na te denken over bepaalde dingen. Daarna zijn we naar kantoor gekomen en hebben onze wensen uitgelegd. Dingen mbt scheefliggend vermogen, wat al-dan-niet gezamelijke kosten zijn, hoe het gaat als ik bijv. stop met werken ivm evt. kinderen, pensioen etc etc. Het schijnt vrij standaard te zijn. Hij gaf informatie over bijv. de risico's van bepaalde dingen, en gaf ook voorbeelden over hoe dat vertaald en wat er nog meer allemaal mogelijk is. Stel bijv. dat een van de partners een eigen zaak heeft of er een wil starten, dan kun je vastleggen dat įls die bijv. failliet gaat, dat er dan niets verhaald kan worden op de partner.

Daarna krijgen we een concept thuisgestuurd en konden we contact opnemen als er iets niet duidelijk was of als we toch iets veranderd wilden zien. Maar alles is akkoord, dus vanavond gaan we ze tekenen en worden ze gedeponeerd.
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:17:45 #274
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97944438
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:

Blijven ademen! In, uit, in uit.
Alles komt goed. Het belangrijkste is geregeld. Wat nog staat de laatste kleine dingetjes :)

- De afspraak bij de notaris is zo gemaakt. Een belletje, krabbel en voila.
- Dieet doorgeven is ook zo gedaan. Sterker nog: bel meteen op, dan kan je dat afstrepen.
- Aantal personen doorgeven aan locatie is ook zo gedaan. Als je het al weet, doe het dan deze week nog.
- De laatste accessoires en kleding heb je ook zo gekocht. En meteen kijken voor de cadeautjes voor ouders, getuigen en ceremoniemeester. :)
- Hup, kaartjes op de post!
- Draaiboek kan pas op het laatst. Don't worry.

Ik moet nog:
- Gastenboek regelen (morgen)
- Trouwschoenen inlopen
- Naar de schoonheidsspecialiste om m'n wenkbrauwen te shapen (16 mei)
- Draaiboek 22 juni definitief maken en daarna bakkerij, trouwlocatie, fotograaf, receptielokatie, chauffeur & kapper/visagie mailen met de definitieve tijden en afspraken (en vragen een reactie te geven als ze het gelezen hebben, zodat we zeker weten dat alles duidelijk is).
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:25:03 #275
30252 Soempie
Procreating
pi_97962514
Morgen trouwen! En ik heb last minute nog van alles geregeld. Schoenen niet ingelopen bedenk ik me net. Ben ondertussen helemaal hyper, terwijl ik om 6 uur op moet. :')
pi_97963405
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Soempie het volgende:
Morgen trouwen! En ik heb last minute nog van alles geregeld. Schoenen niet ingelopen bedenk ik me net. Ben ondertussen helemaal hyper, terwijl ik om 6 uur op moet. :')
alvast heeeeel veel plezier morgen! :*
en probeer nog wat te slapen.. het komt vast goed!

enjoy!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_97965244
Een geweldige dag gewenst Soempie!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 02:08:08 #278
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_97968031
hoi ladiezz mag ik even inbreken. Heb een surpriseparty voor een bride, en ik ga de leuke frutsels kopen (wil een kroontje met sluier halen voor haar) en nog leuke dingen voor tijdens de party, we zijn met zn 12en. Hebben jullie ideeėn? (oja beetje bekende winkels, heb t al voor zaterdag nodig)

En wat kun je kopen voor een bijna bride, lingerie en geurtje koopt iedereen al, pfff drama
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:26:50 #279
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97969351
Spannend, Soempie! Een hele fijne dag vol liefde gewenst :D
pi_97970681
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Soempie het volgende:
Haha herkenbaar. Nu ik dit post ben je al meer dan 3 uur op (zo niet langer), ben je al gesloopt? ;)

GENIET ERVAN!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:15:13 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97972184
- afspraak bij de notaris maken voor het tekenen van de huwelijkse voorwaarden - DONE
- dieet wensen doorgeven aan het restaurant - DONE
- aantal personen doorgeven aan de lokatie - DONE
- Stropdas en manchetknopen kopen voor - Zaterdag! :D
- onderbroek en kousen kopen voor mij ( torselet is er al.. nu de rest ) - ook zaterdag! :D
- kadootje voor ceremonie meester, getuigen en tantes kopen - Zaterdag
- de allerlaatste (niet aangekomen) kaarten opnieuw versturen- DONE
- een draaiboek maken met tijden en tel nrs voor de ceremonie meester - Nog te doen

erbij:
- huis opruimen.. ( het is nu echt een klere zooi, en mochten er mensen ideeen hebben mbt balonnen tec, mag het wel opgeruimd zijn.. bovendien is het fijn om thuis te komen in een opgeruimd huis en ik zie mezelf nou niet de dag na de bruiloft schooonmaken :P )
pi_97972284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 02:08 schreef Sandous het volgende:
hoi ladiezz mag ik even inbreken. Heb een surpriseparty voor een bride, en ik ga de leuke frutsels kopen (wil een kroontje met sluier halen voor haar) en nog leuke dingen voor tijdens de party, we zijn met zn 12en. Hebben jullie ideeėn? (oja beetje bekende winkels, heb t al voor zaterdag nodig)

En wat kun je kopen voor een bijna bride, lingerie en geurtje koopt iedereen al, pfff drama
expo heeft sowieso vanalles ;)
Ook de cliché-sjerpen met Bride to Be..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:22:49 #283
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97978719
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
- afspraak bij de notaris maken voor het tekenen van de huwelijkse voorwaarden - DONE
- dieet wensen doorgeven aan het restaurant - DONE
- aantal personen doorgeven aan de lokatie - DONE
- Stropdas en manchetknopen kopen voor - Zaterdag! :D
- onderbroek en kousen kopen voor mij ( torselet is er al.. nu de rest ) - ook zaterdag! :D
- kadootje voor ceremonie meester, getuigen en tantes kopen - Zaterdag
- de allerlaatste (niet aangekomen) kaarten opnieuw versturen- DONE
- een draaiboek maken met tijden en tel nrs voor de ceremonie meester - Nog te doen

erbij:
- huis opruimen.. ( het is nu echt een klere zooi, en mochten er mensen ideeen hebben mbt balonnen tec, mag het wel opgeruimd zijn.. bovendien is het fijn om thuis te komen in een opgeruimd huis en ik zie mezelf nou niet de dag na de bruiloft schooonmaken :P )
Goed gedaan!
De komende nacht slaap je vast beter dan eerst :)

Opruimen is ook nog zoiets idd. Wij stappen vrijdagochtend het vliegtuig in, dus behalve alles mbt het huwelijk, moet ook alles voor de huwelijksreis klaarliggen. En dus moet ook het huis een beetje schoongemaakt worden. Bah, maar goed, wie weet leidt het schoonmaken me wat af van de zenuwen die mogelijk nog volgen. Hahaha!

En ik heb zo'n lieve baas. Als het echt allemaal te druk wordt, dan mag ik dinsdag vrij nemen. Maar hoop dat het niet nodig zal zijn.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:46:39 #284
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97986951
* Natalie wandelt rond op haar trouwschoenen
pi_97987023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef Natalie het volgende:
* Natalie wandelt rond op haar trouwschoenen
Lekker aan het inlopen dus :D
Hoge hak of iets lagere hak?

Soempie ik hoop dat je een prachtige dag hebt *O*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:55:20 #286
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97987323
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef Laysa het volgende:

[..]

Lekker aan het inlopen dus :D
Hoge hak of iets lagere hak?
4,5 cm. Deze zijn het :Y

pi_97987430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef Natalie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ wat een schatjes
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:02:00 #288
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97987633
Ja, dotjes wel, hč. En ze zitten zó lekker! :)
Je zou me hier moeten zien lopen. De overburen zullen wel denken. Hahaha!

Denk dat ik ze laat overspuiten als de trouwerij voorbij is. Kan ik er nog gebruik van maken.
pi_97988086
ik moet mijn blauwe pumps ook maar eens een beetje gaan inlopen ;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:32:59 #290
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97988916
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:22 schreef Natalie het volgende:

[..]

Goed gedaan!
De komende nacht slaap je vast beter dan eerst :)

Opruimen is ook nog zoiets idd. Wij stappen vrijdagochtend het vliegtuig in, dus behalve alles mbt het huwelijk, moet ook alles voor de huwelijksreis klaarliggen. En dus moet ook het huis een beetje schoongemaakt worden. Bah, maar goed, wie weet leidt het schoonmaken me wat af van de zenuwen die mogelijk nog volgen. Hahaha!

En ik heb zo'n lieve baas. Als het echt allemaal te druk wordt, dan mag ik dinsdag vrij nemen. Maar hoop dat het niet nodig zal zijn.
ik heb gewoon maandag en dinsdag (en vrijdag :@) vrijgenomen! :P
weet zeker dat ik dinsdag nog vanalles moet/wil doen ;)

ahh jullie gaan ook vrijdag ochtend weg?? iets later dan wij geloof ik toch?? :D
SPOILER
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:14:54 #291
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97990481
Hahaha, ja, wij vliegen pas tegen 10-en :Y
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 01:20:11 #292
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98012444
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef Natalie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blinky had precies dezelfde! Mooi én praktisch. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 01:22:34 #293
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98012521
Is het trouwens heel ouderwets om gewoon in gemeenschap van goederen te trouwen? :?

Ik lees hier dat bijna iedereen langs de notaris gaat. Of hebben jullie allemaal een eigen bedrijf of zo? :?
Of een partner met gokschulden? :P
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_98012592
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef Cynix ® het volgende:
Is het trouwens heel ouderwets om gewoon in gemeenschap van goederen te trouwen? :?

Ik lees hier dat bijna iedereen langs de notaris gaat. Of hebben jullie allemaal een eigen bedrijf of zo? :?
Tja ik wil dat wat van mij is gewoon van mij blijft, je weet tenslotte nooit ;)

Heb onze trouwerij eens uitgerekend en kwam op de 18.000 euro uit, nog even sparen dus :P
pi_98012748
Heb trouwens iets heel leuks in gedachten om ze ten huwelijk te vragen:

Binnenkort in een bekende stad varen met een boot. Bij terugkomst zeg ik dat ik gereserveerd heb bij een restaurant voor ons (ik, zij plus zussen en broers en ouders). Op het moment dat we bij het restaurant aankomen zeg ik dat ik het briefje van de reservering ben vergeten in de auto ;)

Ik loop terug en klim op het inmiddels gearriveerde witte paard (vrouwlief is helemaal idolaat van paarden) en trek mijn prinsenpak aan (dat is haar wens). Bij aankomst snel telefoontje plegen naar restaurant die dan Beyonce - Halo aanslingert en de rest is geschiedenis :P

Dat is een beetje wat het moet gaan worden :)

Ik wil het trouwens, ondanks mijn leeftijd op de ouderwetse manier doen dus schoonvader vragen om de hand van zijn dochter en iedere getuige los vragen om getuige te zijn van de bruiloft :)

Oja en mijn vriendin mag mijn pak niet zien. Vind dat altijd zo raar, vrouw bij de man wel en andersom niet :P
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 01:31:37 #296
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98012779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef Cynix ® het volgende:

Wij trouwen in gemeenschap van goederen. Wel de intentie je leven en de liefde te delen, maar materiėle zaken gescheiden houden? Dat snap ik niet echt.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 01:42:50 #297
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98013121
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:30 schreef RiftNL het volgende:
Ik wil het trouwens, ondanks mijn leeftijd op de ouderwetse manier doen dus schoonvader vragen om de hand van zijn dochter en iedere getuige los vragen om getuige te zijn van de bruiloft :)
Zo heb ik het ook gedaan en dat werd zeker op prijs gesteld. :)

quote:
Oja en mijn vriendin mag mijn pak niet zien. Vind dat altijd zo raar, vrouw bij de man wel en andersom niet :P
Tsja, helemaal los van elkaar kleding kiezen lijkt me riskant qua niet matchen. :o
Mijn pak hebben we samen uitgezocht en Blinky heeft zonder mij mijn overhemd (wel samen verschillende maten gepast) en stropdas gekocht met behulp een staaltje van haar jurk. Trouwjurk, overhemd en stropdas mocht ik dus niet van tevoren zien.
pi_98013142
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:42 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zo heb ik het ook gedaan en dat werd zeker op prijs gesteld. :)

[..]

Tsja, helemaal los van elkaar kleding kiezen lijkt me riskant qua niet matchen. :o
Mijn pak hebben we samen uitgezocht en Blinky heeft zonder mij mijn overhemd (wel samen verschillende maten gepast) en stropdas gekocht met behulp een staaltje van haar jurk. Trouwjurk, overhemd en stropdas mocht ik dus niet van tevoren zien.
Hoezo riskant? Als ik vantevoren de kleur van de jurk weet dan is het toch prima?
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 01:49:35 #299
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98013271
Ja, dan wel, maar die kleur mocht/wilde ik nou juist net niet van tevoren weten. :)
pi_98013290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dan wel, maar die kleur mocht/wilde ik nou juist net niet van tevoren weten. :)
Ik dus wel want als ze met rood/paars aan komt dan trouw ik dus echt niet :P Ze is zeg maar geelblond van zichzelf, wit is het mooiste !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')