abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97836891
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Een soort 3 luik van 3 foto's waar ik hem oa achterna zit met een honkbalknuppel :+

Whoejjjj getypt klinkt het enger dan gezegd :D
Hahaha geweldig! En een deegroller natuurlijk :9
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:18:07 #227
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97847816
Oef, ik begin me zo zoetjes-aan toch zorgen te maken.
Al dat gepraat over muziekgenres en nummers om te draaien. Wij heb geen enkel nummer. We hebben het niet eens over muziek gehad :')
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:18:30 #228
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_97847831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Een soort 3 luik van 3 foto's waar ik hem oa achterna zit met een honkbalknuppel :+

Whoejjjj getypt klinkt het enger dan gezegd :D
_O_
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:47:12 #229
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97849372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef Natalie het volgende:
Oef, ik begin me zo zoetjes-aan toch zorgen te maken.
Al dat gepraat over muziekgenres en nummers om te draaien. Wij heb geen enkel nummer. We hebben het niet eens over muziek gehad :')
Hier kwam het ter sprake omdat ze daar om vroegen bij het gemeentehuis toen ik een afspraak ging maken voor de ondertrouw en de trouwdag. We hebben tot 1 week van te voren de tijd om de muziek aan te leveren, 3 mnd dus :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:56:39 #230
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97849916
De trouwkaart is eigenlijk een dikke ;) naar iedereen. Wij hebben elkaar 28 juni 2 jaar terug met leren kennen en niemand had er echt vertrouwen in zeg maar. Hij is nu 26 en ik 31, hij is de rust zelve terwijl ik heel extravert en nogal explosief kan zijn, ik ben een "gabber" 1e klas en hij is van de hele stevige rock en hij was euhmm zeg maar de eeuwige vrijgezel in de vriendengroep de enige die nooooooooooooooooooooooooit zou trouwen (en nu dus de 1e) O-)

Hij is in no-time heel volwassen geworden en dat werd niet door iedereen echt gewaardeerd zeg maar eigenlijk totaal niet :X Gelukkig sinds een dik half jaar is al het gedoe voorbij en heeft iedereen er "vrede" mee en kunnen ze goed om gaan met mij en het explosieve van mij :@

Dus vandaar de 3-luik met knuppel/pan/deegroller foto, knock out foto en knieval versie....

En daar boven komt dan te staan: Yeah
en er onder: Gelukt
en dan aan de binnen kant de huwelijksaankondiging met de uitnodiging.

Geen idee of het allemaal overkomt op foto zoals we willen anders moeten we op zoek naar wat anders maar dat hopen we niet :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:58:32 #231
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97850050
Oh en omdat ik nu toch bezig ben:

O+ Mijn paps belde vanmiddag helemaal dol op om me te vertellen dat de trouwjurk incl. alle accesoires en onderkleding e.d. voor hun rekening komen O+
pi_97850729
@derdekeer: Altijd prettig!

Maar nu ben ik wel benieuwd naar een foto van jullie samen :D
pi_97851016
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
Deze hebben wij aan het einde van de ceremonie :

:D
en dan hakkend de zaal uit!
:Y :Y :Y :Y
Hmmm....oordoppen mee dus? :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97875088
Getrouwd!!

We zitten nu in Rome en kijken terug op een fantastische dag en weekend!
Helaas moeten we nog 2-3 weekjes wachten op de foto’s van de fotograaf, maar we hebben wel al wat foto’s van de gasten gekregen.
Vrijdag kwamen de 32 gasten op het landgoed/wijnmakerij Dievole aan (www.villadievole.it). Er volgde toen eerst een welkomstborrel en een wijnproeverij, was erg gezellig! De avond sloten we af met een Toscaanse BBQ :9 .
De volgende ochtend al om 7:00 uur op om de make-up en kapsel te laten doen. Daarna door mijn zus en ceremoniemeester in de jurk gehesen:

Toen was het moment daar: de trap af waar mijn aanstaande ^) met boeket en alle gasten stonden te wachten:

Daarna met de fotograaf foto’s geschoten op de locatie zelf:

Vervolgens gingen de gasten met een transfer naar Siena (Piazza el Campo) en werden wij met de trouwauto vervoerd. Helaas bleek de avond ervoor dat onze uitgekozen auto (witte Kever cabrio) technische problemen had, dus het werd uiteindelijk een dichte Jaguar, wat overigens ook prima was :)

De ceremonie was in het indrukwekkende stadhuis van Siena. Hier werden ook vier van onze lievelingsnummers gezongen door een gitariste. Daarna hebben we groepsfoto’s en foto’s met zijn tweeën in het museum laten maken. Rond 13:00 uur kwamen we het stadhuis uit waar er met confetti werd gegooid en bellen werden geblazen. Toen over het plein onder luid geklap en felicitaties van Italianen en toeristen naar een ristorante gelopen waar we de bruidstaart hebben aangesneden, hebben getoast en hebben geluncht.

Daarna nog een tour samen met de fotograaf door de stad gemaakt en hebben we nog veel mooie en grappige foto’s gemaakt. Was echt leuk dat op werkelijk elk terras waar je langskwam iedereen begon te klappen!
Na een rustpauze op het landgoed zijn we rond 19:00 begonnen met het aperitief met prosecco en lekkere Toscaanse hapjes. Vanaf het terras heb ik toen mijn bruidsboeket naar de nog niet getrouwde vrouwelijke gasten gegooid. Degene die hem ving is de volgende dag ten huwelijk gevraagd!

Het bruiloftsdiner hebben we in de wijnkelder gehouden. Daarna ook in deze wijnkelder tot in de vroege uurtjes doorgefeest *O*

Al met al een super dag en weekend!
pi_97875565
Wow mooie foto's zeg.

Even een trouwkaart vraag.

Is het: Schuiven elkaar de ringen aan om 15.00 uur
of schuiven elkaar de ringen om, om 15:00 uur?
pi_97875673
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:28 schreef Stansfield het volgende:
Wow mooie foto's zeg.

Dankje!
Ik zou de eerste doen, met aan
pi_97875699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:20 schreef Suusz het volgende:
Getrouwd!!

We zitten nu in Rome en kijken terug op een fantastische dag en weekend!
Helaas moeten we nog 2-3 weekjes wachten op de foto’s van de fotograaf, maar we hebben wel al wat foto’s van de gasten gekregen.
Vrijdag kwamen de 32 gasten op het landgoed/wijnmakerij Dievole aan (www.villadievole.it). Er volgde toen eerst een welkomstborrel en een wijnproeverij, was erg gezellig! De avond sloten we af met een Toscaanse BBQ :9 .
De volgende ochtend al om 7:00 uur op om de make-up en kapsel te laten doen. Daarna door mijn zus en ceremoniemeester in de jurk gehesen:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Toen was het moment daar: de trap af waar mijn aanstaande ^) met boeket en alle gasten stonden te wachten:

Daarna met de fotograaf foto’s geschoten op de locatie zelf:

[ link | afbeelding ]

Vervolgens gingen de gasten met een transfer naar Siena (Piazza el Campo) en werden wij met de trouwauto vervoerd. Helaas bleek de avond ervoor dat onze uitgekozen auto (witte Kever cabrio) technische problemen had, dus het werd uiteindelijk een dichte Jaguar, wat overigens ook prima was :)

De ceremonie was in het indrukwekkende stadhuis van Siena. Hier werden ook vier van onze lievelingsnummers gezongen door een gitariste. Daarna hebben we groepsfoto’s en foto’s met zijn tweeën in het museum laten maken. Rond 13:00 uur kwamen we het stadhuis uit waar er met confetti werd gegooid en bellen werden geblazen. Toen over het plein onder luid geklap en felicitaties van Italianen en toeristen naar een ristorante gelopen waar we de bruidstaart hebben aangesneden, hebben getoast en hebben geluncht.

Daarna nog een tour samen met de fotograaf door de stad gemaakt en hebben we nog veel mooie en grappige foto’s gemaakt. Was echt leuk dat op werkelijk elk terras waar je langskwam iedereen begon te klappen!
Na een rustpauze op het landgoed zijn we rond 19:00 begonnen met het aperitief met prosecco en lekkere Toscaanse hapjes. Vanaf het terras heb ik toen mijn bruidsboeket naar de nog niet getrouwde vrouwelijke gasten gegooid. Degene die hem ving is de volgende dag ten huwelijk gevraagd!

Het bruiloftsdiner hebben we in de wijnkelder gehouden. Daarna ook in deze wijnkelder tot in de vroege uurtjes doorgefeest *O*

[ afbeelding ]

Wat zie jij er prachtig uit zeg! O+
All good things are wild and free.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:54:54 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97875918
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm....oordoppen mee dus? :')
als je maar niet vergeet de dop van je lens af te halen ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_97875959
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

als je maar niet vergeet de dop van je lens af te halen ;)
_O- Komt goed ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:59:15 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97875990
quote:
Getrouwd!!

*knip*
Wow! wat gaaf allemaal!

en zo cool dat de ene bruiloft resulteerd in een andere! :D
veel plezier met nagenieten! :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:35:46 #241
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97878073
Suusz die jurk O+ En wat klinkt het als een superdag _O_
pi_97878094
Suusz, wat zag je er mooi uit en wat een mooie foto's. Het ziet eruit als een superweekend. Schitterende locaties ook. En van een bruiloft komt een bruiloft he ;).

quote:
Wow mooie foto's zeg.

Ik zou zeggen 'om'. Een ring doe je volgens mij sowieso om, niet aan. De ringen aanschuiven klinkt voor mij gevoelsmatig als in de boeien slaan ofzo ;).
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:38:05 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97878160
Ik heb even gegoogeld en het wordt wel vaak zo gezegd, de ringen aanschuiven. Ik vind het ook vreemd klinken, maar het is dus vrij gebruikelijk om het zo te zeggen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:39:20 #244
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97878199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Tha_Duck het volgende:
@derdekeer: Altijd prettig!

Maar nu ben ik wel benieuwd naar een foto van jullie samen :D
:o :@ Nou we zijn heel gewoon hoor... Nou ja.... euhmmm hahaha ik weet niet of ik durf :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:41:44 #245
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_97878273
quote:
Wow mooie foto's zeg.

Logischerwijs doe je de ringen om tenminste da's de meest gebruikte taal maar aan de andere kant schuif je de ringen bij elkaar aan....

Nu ik over nadenk kan het beide wel en zou ik verder gaan kijken of jullie een formele of informele bruiloft hebben. In ons geval zou het worden "schuiven elkaar de ringen om"
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:49:32 #246
30252 Soempie
Procreating
pi_97878491
Wat super leuk om de foto's te zien van Chanty en Suusz. Wauw. O+

Ik zou zelf zeggen: schuiven elkaar de ringen om. Maar dan zou ik de zin beginnen met de tijd, omdat je anders twee keer 'om' achter elkaar hebt staan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:52:52 #247
30252 Soempie
Procreating
pi_97878599
En Cynix is ook getrouwd zie ik! ^) *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:05:25 #248
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_97879046
Wouw, dat ziet eruit als een prachtige dag! O+ Sienna O+ is zo mooi!

quote:
Vanaf het terras heb ik toen mijn bruidsboeket naar de nog niet getrouwde vrouwelijke gasten gegooid. Degene die hem ving is de volgende dag ten huwelijk gevraagd!

Ik hoop dat mijn zus hem vangt :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:07:39 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97879129
ik zal eens kijken of ik vanavond de foto-posts bij kan werken in de OP :)

inmiddels een to-do lijstje (nr 558723076 -O- ) gemaakt:
- afspraak bij de notaris maken voor het tekenen van de huwelijkse voorwaarden
- dieet wensen doorgeven aan het restaurant
- aantal personen doorgeven aan de lokatie
- Stropdas en manchetknopen kopen voor O+
- onderbroek en kousen kopen voor mij ( torselet is er al.. nu de rest ;) )
- kadootje voor ceremonie meester, getuigen en tantes kopen
- de allerlaatste (niet aangekomen) kaarten opnieuw versturen
- een draaiboek maken met tijden en tel nrs voor de ceremonie meester

en we trouwen vandaag over 2 weken... pffff..
ik heb er vannacht van wakker gelegen -O-
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:08:39 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97879169
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, dat ziet eruit als een prachtige dag! O+ Sienna O+ is zo mooi!

[..]

Ik hoop dat mijn zus hem vangt :Y
ik weet nog niet of ik iets doe met dat boeket :P
is natuurlijk wel leuk! :D
hebben jullie een gooi-boeket of het "echte" boeket?? ;)

ohh en wat te doen met een kouseband??? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')