Haha zeker wel.quote:
Discostick poppin'quote:
Die outfitjes ook, het is echt net 15 joor geleden, prochtigquote:
Handigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef Lutte het volgende:
Oooooh er gaan koppen rollen!!!! Mama heeft een maitje van de datumprikker verwijderd!!!!! Voor de klassenbbq. Dus nu mag ik like het meest populaire meisje uit de vijfde gaan mailen dat mijn moeder het mailtje heeft weggefixt. Grrr!
Yayquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Heb al veel complimentjes gehad, zelfs van mijn baas
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Wisten jullie dat er een meneer is die 60 uur per week werk heeft aan het door het hele land wegbrengen van de gewonnen postcodeloterijfietsen?
Hij belde me vanavond, maandag komt ie m brengen
Ik verdien echt een column in de Tina ja, of de Hitkrant. Want dit zijn nog dingen die ik op FOK! zet.. Ik maak nog veel meer mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt best veel weg von Noortje, die Tino-strip, Lutje.
Ol die belevenissen.Deze is wel vervelend. Moor lekker wot foncy woorden in de moil en don rook je de goede snoor!
Hah, wat gaaf van die manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Wisten jullie dat er een meneer is die 60 uur per week werk heeft aan het door het hele land wegbrengen van de gewonnen postcodeloterijfietsen?
Hij belde me vanavond, maandag komt ie m brengen
Wat een vette baan hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah, wat gaaf van die manEn woah komt je fiets nu al
Heet ze 1 Noortje of 2 Naartjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt best veel weg von Noortje, die Tino-strip, Lutje.
Ol die belevenissen.Deze is wel vervelend. Moor lekker wot foncy woorden in de moil en don rook je de goede snoor!
Ik zie hem ol rijden in een busjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een vette baan he![]()
En ja, ze zeiden binnen een maand, dus ik vind het wel snel, een week en 3 dagen![]()
Ik ben Metao, ik ben eigenlijk een monquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |