Dat ook ja!! Romequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat ook ja!! Rome
Ik wil er ook heen maar Lief heeft een hekel aan Italie, Frankrijk en Spanje![]()
Gaan we samen?quote:
Hij lijkt er wel op ja! H&M?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
Goede faal Mss!
Volgens mij heb ik die groene zonnebril ook
[ afbeelding ]
Iekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Sexy pics SQ!
Nog maar 10 dagen en dan ben ik thuis
Ik heb net een account aangemaakt, wat in me mandje gegooid om te testen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef Debsterr het volgende:
http://www.nailsupplies.us/ is/wordt de vervanger van Transdesign maar die lijkt niet naar NL te shippen.
Ik kwam het net zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:00 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb net een account aangemaakt, wat in me mandje gegooid om te testen.
En ik kan gewoon small flat rate box aanklikken! 20 dollar
Had TD ook al gemaild hehehe
Parktheater heeft zelf een prima restaurant, park&pluche, maar schuin tegenover zit een Listers restaurant waar je ook heel lekker en goedkoop kan etenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:03 schreef Lindytje het volgende:
Zo, weer thuis, lekker in de stad gegeten
Oh, en Debs of SQ, weet een van jullie waar je in de buurt van het parktheater lekker kunt eten in Eindhoven? We zijn daar zondag, met nog iemand, en willen daarna niet de stad echt in om te eten... tips?
Die zijn een stuk duurder als gewone iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee, we hebben alleen mechanische afzuiging. We konden wel bij de keuken een kap laten plaatsen, maar dat kostte iets van 300 euro en dat werd me een beetje te gek. We kijken zelf wel een keertje of we ergens een mooie kunnen vinden voor heel wat minder, maar het is geen prioriteit nu....
Thanx babe!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Parktheater heeft zelf een prima restaurant, park&pluche, maar schuin tegenover zit een Listers restaurant waar je ook heel lekker en goedkoop kan eten
Ben daar zelf een aantal keer geweest en is altijd goed bevallen
Jeetje!! Nog maar 10 dagen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Sexy pics SQ!
Nog maar 10 dagen en dan ben ik thuis
Huh?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Mirjam het volgende:
pff, zul je altijd zien
straks een afspraak voor een fotoshoot, dus drukte alom hier.
knalt de beugel van m'n beha net récht doormidden (wtf?), en breek ik ook nog eens een nagel
mja, ik snap d'r ook niks vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben de vakantiefoto's wat aan het doorspitten. Soms blijf ik best plakken
[ afbeelding ]
Ohja die gel!! Helemaal vergeten te PM-enquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik snap d'r ook niks vanik heb m'n dag niet ben ik bang
gelukkig heb ik er gel op zitten, dus dat is vanavond in een wip bijgewerkt
maar nu dus ff lastig.
loike foto! echt vakantie
ik heb het gewoon op de gok gedaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja die gel!! Helemaal vergeten te PM-enhet is dus allemaal gelukt?
Ik moet zeggen dat ik niet 4 verschillende types gel gebruik hoor. Ik heb alleen builder gel en die breng ik aan als een dikke nagellak met een speciale kwast. Andere technieken ken ik eigenlijk niet. Hoezo je tips te dik? Je vijlt ze toch wel effen met je nagelbed?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het gewoon op de gok gedaan
is best aardig gelukt geloof ik, ik merk enkel dat ik moeite heb het overal even dik te krijgen.
m'n tips zijn te dik, nagelbed te dun.
dus daar kan ik nog wel tips voor gebruiken
ohja, en waarom mag ik het niet gewoon uitstrijken zoals je met nagellak doet?
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Puckzzz op 28-05-2011 14:05:40 ]Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ze hebben het verplaatst naar hun nieuwe websitequote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind TD stom. Ben ik eindelijk zover dat ik Teenage Dream en een roze sorbet van de Texas collection (wist nog niet specifiek welke, maar toch) wil hebben, gaan ze het niet meer verkopen. Tssjk.
Wat een mooie keuken zie ik hier trouwens langskomen!
En Puckzzz, wat een geweldige krullen! Zeewater is daar zoo fijn voor.
Dat is zoooo fout dat het gewoon weer leuk isquote:
Het was een cadeautje van het werk, vanwege het 115 jarig bestaan. Ik zou er zelf geen kaartje voor kopen. Het was wel heel gezellig!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is zoooo fout dat het gewoon weer leuk is
Oh noes! Waar moet je heen?quote:
Mijn ouders,normaal is dat een treinreis van 2 uur, nu zijn het er 3quote:
Cuz u hungry yankquote:Op maandag 30 mei 2011 09:07 schreef Diconnected het volgende:
Waarom krijg ik altijd honger om 23.30-00.00
Ik sla je met mn grote mensen vuist in jouw kleine mensen gezichtquote:
Ga je emigreren?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:26 schreef Dwyn het volgende:
Je zult maar bij volkshuisvesting werken, wat klinken die lui ongelooflijk verveeld aan de telefoon.
wut wut wutquote:Op maandag 30 mei 2011 09:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik sla je met mn grote mensen vuist in jouw kleine mensen gezicht
Nee, dat is mijn verhuurder. Ik moest even vragen of ik zelf een extra slot in de voordeur mag maken. Aangezien mijn veiligheidsgevoel na die inbraak beneden compleet weg is.quote:
Mmkayquote:Op maandag 30 mei 2011 09:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn verhuurder. Ik moest even vragen of ik zelf een extra slot in de voordeur mag maken. Aangezien mijn veiligheidsgevoel na die inbraak beneden compleet weg is.
Hoe flauwquote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
kom je op je werk, na 10 minuten zowaar 1 felicitatie van een collega. Mijn collega die een paar maanden geleden een contract kreeg (weet u het nog?) heeft zelfs geen goedemorgen gezegd
Kinderachtige apen daar zegquote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
kom je op je werk, na 10 minuten zowaar 1 felicitatie van een collega. Mijn collega die een paar maanden geleden een contract kreeg (weet u het nog?) heeft zelfs geen goedemorgen gezegd
Falersquote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
nouja zeg, ik zou bijna denken dat je in de hollebollegijs-groep van een kinderopvang werktquote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
I haz a happy for you! ff volhouden nog!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ja, klopt. Hahaha!
Nog maar een maandjeeee
Met nog een paar vrije dagen er in ook nogquote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ja, klopt. Hahaha!
Nog maar een maandjeeee
Wat hebben ze een fantastisch inlevingsvermogen hequote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Illegale pool ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef Mirjam het volgende:
een aantal; tuinen verderop is een schilder bezig vanmorgen zag ik, bij een hoog raam, op een ladder. horen we net een hoop herrie en geraas, en een schreeuw, flikkert die man naar beneden!
dus wij erheen rennen, horen heel veel gezucht en gesteun, maar hij wil met alle geweld géén hulp
zal wel een illegale beunhaas zijn ofzo
maar je schrtikt je kapot man
Faal.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Whutquote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef Mirjam het volgende:
een aantal; tuinen verderop is een schilder bezig vanmorgen zag ik, bij een hoog raam, op een ladder. horen we net een hoop herrie en geraas, en een schreeuw, flikkert die man naar beneden!
dus wij erheen rennen, horen heel veel gezucht en gesteun, maar hij wil met alle geweld géén hulp
zal wel een illegale beunhaas zijn ofzo
maar je schrtikt je kapot man
Het is vandaag al woensdagquote:Op maandag 30 mei 2011 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig hebben we vrijdag een collectieve dag, dus overmorgen begint het weekend alweer![]()
neinnnnnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Morning! Had jij toevallig je zoya's al binnen?
Kan je meteen plaatjes schietenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:24 schreef Lindytje het volgende:
Morning!en ik gaan lekker vier dagen naar zee vanaf morgen
![]()
Ennnn, als het goed is komt vandaag mijn spiegelreflex binnen
EEN MAAND!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
tof lindy! Spiegelreflexers
@ Mss, bij mij duurden de zoya's ongeveer een maand
Nicequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:11 schreef Mss het volgende:
Wel hadden ze net de essence holographic collectie in de schappen gezet. Daar heb ik wel het een en ander van meegenomen
whut why?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
gawd, op dagen als deze zou ik haast weer aan de pil gaan
Jaa!!quote:
Ja, grote liefde!!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
buikpijijijijn!
Net even mijn ringmaat gemeten. Ik ga de hoop op leuke betaalbare fashion rings nu voorgoed gedag zeggen!!!!
Heb onlangs (na een lange zoektocht) een compact camera aangeschaft. Vooral voor de huwelijksreis. Kan ik ook eens foto's van m'n vriend (dan: man) maken, ipv hij alleen van mij. Maar dat ding is zo klein! Ik vond het in het begin gewoon eng om hem vast te houden. Hahaha!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaa!!
[..]
Ja, grote liefde!!Ik loop er al een jaar of twee over te dubben, dus nu toch maar aangeschaft
Ik heb het konijn al lastig gevallen en achter Sien en Dik aan gejaagd
Morgen even een paar boeken lenen in de bieb, en dan kan ik op onze dagjes weg lekker oefenen
Hahahaha! Ik heb Sien net naar een stukje leverworst laten kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb onlangs (na een lange zoektocht) een compact camera aangeschaft. Vooral voor de huwelijksreis. Kan ik ook eens foto's van m'n vriend (dan: man) maken, ipv hij alleen van mij. Maar dat ding is zo klein! Ik vond het in het begin gewoon eng om hem vast te houden. Hahaha!
Dat je je huisdieren stalkt met de camera kan ik me goed voorstellen. Mijn cavia's hebben 't ook moeten ontgelden. Heb ze zelfs 'omgekocht' met wortels
ter illustratie; ik krijg de L-ringen van de six net over het eerste kootje van mijn pinkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]er op!!
En ringen... ik kan mijn ringvingers precies in de L-ringen van de SIX proppen
Oh, kak! Dan wordt het lastig ja...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ter illustratie; ik krijg de L-ringen van de six net over het eerste kootje van mijn pink
Ik val zelfs bij mannenringen al in de medium categorie
Is het een ring met een fijne betekenis?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
En deze zal ik altijd om moeten houden, die gaat met geen mogelijkheid meer af
[ afbeelding ]
wat is je ringmaat dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha, ik kan me daar niets bij voorstellen, ik kan nooit ringen kopen bij de Six ofzo omdat die altijd veel te groot zijn. Voor mijn ringvinger komen ze bij de lucardi al met lieveheersbeestjes aanzettenMijn vaste ringen zijn dus bij de juwelier vermaakt....
quote:
Eendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ringen, niks voor mij met mijn zwemvliesjes.
Zagen, zagen, wiedewiedewagenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
En deze zal ik altijd om moeten houden, die gaat met geen mogelijkheid meer af
[ afbeelding ]
Jaaa vakantiegeld en belastingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zagen, zagen, wiedewiedewagenMaar lief dat het jullie ring is Lin! En balen van je vingers SQ! Ik heb dezelfde vingers als jij en Lin hebben, met spekkies, dus ze lijken dikkig maar mn ringmaat is 17 en dan is er ruimte over
Krijgen jullie ook zo ziek veel geld deze maand?ik zit de hele tijd te denken wat ik ga doen, sparen, rijbewijs halen.. nu zie ik dit topique en denk ik; FALEN!
vakantiegeld viel tegen, dat was netto nog maar 1100 euroquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zagen, zagen, wiedewiedewagenMaar lief dat het jullie ring is Lin! En balen van je vingers SQ! Ik heb dezelfde vingers als jij en Lin hebben, met spekkies, dus ze lijken dikkig maar mn ringmaat is 17 en dan is er ruimte over
Krijgen jullie ook zo ziek veel geld deze maand?ik zit de hele tijd te denken wat ik ga doen, sparen, rijbewijs halen.. nu zie ik dit topique en denk ik; FALEN!
Juniquote:
1100 samen of pp? Ik weet nooit wat ik me daar bij moet voorstellen als je werkt. Ik krijg 400 eu per jaar bij mn zaterdagbaan dus dan is 1100 al veulquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vakantiegeld viel tegen, dat was netto nog maar 1100 euro
Gelukkig word ik zo vet rijk vanaf juli
Belastingteruggaaf komt ons kennende ergens in november ofzoEn dan gaan we een toettoet kopen
oh das wel balen jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vakantiegeld viel tegen, dat was netto nog maar 1100 euro
Gelukkig word ik zo vet rijk vanaf juli
Belastingteruggaaf komt ons kennende ergens in november ofzoEn dan gaan we een toettoet kopen
15,5 . Ringen gaan vaak vanaf maat 16, maar dat past alleen om m'n middelvinger...quote:
nee samen zaten we meer richting de 2500. Lijkt enorm, maar als je al onze vaste lasten bij elkaar optelt zit je daar ook al aanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
1100 samen of pp? Ik weet nooit wat ik me daar bij moet voorstellen als je werkt. Ik krijg 400 eu per jaar bij mn zaterdagbaan dus dan is 1100 al veul![]()
Wij gaan samen de goede kant op vanaf juli
Je hebt een práchtig huisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik had deze week wel dubbel loon, maar heb vorige week dan weer niks gehad.
En mijn complete spaarrekening ligt verspreid door Rome
Ik vind het angstaanjagend hoeveel je dan verdient met zijn 2, en hoe hard het er aan de andere kant weer uit stroomt
Mijn stagevergoeding gaat 9 keer over de kopquote:
mag je daar komme werken? Fulltime?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn stagevergoeding gaat 9 keer over de kop
Yes & yes! Eerst voor de zomer om te kijken hoe het allebei bevalt. Ondertussen zoek ik wel verder maar er zijn wel leuke kansen binnen het bedrijfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag je daar komme werken? Fulltime?
Ooh, heerlijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Yes & yes! Eerst voor de zomer om te kijken hoe het allebei bevalt. Ondertussen zoek ik wel verder maar er zijn wel leuke kansen binnen het bedrijf
Zomerjasje! Show us!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
heb wel wat vakantiegeld uitgegeven vandaag, aan 4 BH's (ik had nog maar 2 hele), een rood zomerjasje
en aan voetendeo voor bb
Deesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zomerjasje! Show us!!
En P-A: echt gaaf joh!!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, die beesten van jou
Onze eerste 300 DSLRfoto's waren ook van katters
Dankbare foto-objecten
Welke heb je?
Nette cam hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]Compliment over de beestjes
De honden zijn wat minder dankbaar... ze lopen steeds weg, en dan moet ik er achteraan rennen
Ik heb een Canon EOS 1100D + 18-55mm II IS, een instappert
Die is ook verry pretty!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Senks!
En o.a. deze tettenhouder. Uiteraard in 16 maten groter.
[ afbeelding ]
hunkemoller. Uit de XXL tettenhouder collectie, vraag me nog steeds af waarom een model met 70B ze dan showtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die is ook verry pretty!Waar komt die vandaan?
Zeker leuk speelgoedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nette cam hoor
leuk speelgoed tevensch
Tip, gebruik zoveel mogelijk de flipser niet.
Daar ga ik dan van de week eens even kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hunkemoller. Uit de XXL tettenhouder collectie, vraag me nog steeds af waarom een model met 70B ze dan showt
Anders worden je foto's overbelichtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker leuk speelgoed
Dank voor de tip! Waarom, als ik vragen mag? Mijn verstand van spiegelreflexerts is op dit moment: aanzetten, op het knoppie drukken
omdaaaat je met flits geen mooie diepte krijgt, je krijgt rare schaduwen en reflectie. Die cams kunnen behoorlijke ISOwaarden aan, laat het beestje zijn werk maar doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker leuk speelgoed
Dank voor de tip! Waarom, als ik vragen mag? Mijn verstand van spiegelreflexerts is op dit moment: aanzetten, op het knoppie drukken
ze krijgen elk seizoen meer dikke-tettenhoudersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ga ik dan van de week eens even kijken
Ach, modefoto's
Senks honeyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdaaaat je met flits geen mooie diepte krijgt, je krijgt rare schaduwen en reflectie. Die cams kunnen behoorlijke ISOwaarden aan, laat het beestje zijn werk maar doen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Anders worden je foto's overbelicht
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
oh, zonder flits moeten de cam en het object wel redelijk stil zitten tho
Dat is wel hendig jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
oh, zonder flits moeten de cam en het object wel redelijk stil zitten tho
650 eu vaste lasten hier, en er komt 2300 per maand binnen. Dus ik ga hetzelfde doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, heerlijk!
Nou, dan gaat er geldtechnisch echt een wereld voor je open
Toen ik net FT werkte verdiende ik 1400 netto en mijn vaste lasten waren in het studentenhuis maar 500, ben als een gek gaan stappen, shoppen en mijn rijbewijs gaan halen toen
2300 netto??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
650 eu vaste lasten hier, en er komt 2300 per maand binnen. Dus ik ga hetzelfde doen![]()
Mooie tettenhouder SQ! HunkemollerIk koop daar altijd minimizers voor mn G-cuppert
Verbaasd me niets na al die nomnom meldingenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef Diconnected het volgende:
Net ff op de weegschaal gestaan. Woah.Kan in ieder geval zeggen dat ik genoten heb van m'n tijd hier
Ik speel vals: laat mn stufie nog 2 maanden doorlopen omdat ik vanwege de 'kansen' binnen dit bedrijf een rijbewijs nodig heb. En sowieso om mn kans op andere banen te verhogen ook een rijbewijs wilquote:
5 kg... Naja straks ik thuis ben weer beginnen met sporten enzo. Gaat goedkomenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Verbaasd me niets na al die nomnom meldingenHoe erg is de schade?
[..]
Ik speel vals: laat mn stufie nog 2 maanden doorlopen omdat ik vanwege de 'kansen' binnen dit bedrijf een rijbewijs nodig heb. En sowieso om mn kans op andere banen te verhogen ook een rijbewijs wil
Have fun alvastquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga zaterdag shoppen in Amsterdam
Ben ik al zeker 10 jaar niet meer geweest
Wij ook nog ergens van do-za... misschien kom ik je nog wel tegenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga zaterdag shoppen in Amsterdam
Ben ik al zeker 10 jaar niet meer geweest
Waar aan zee gaan jullie trouwens heen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij ook nog ergens van do-za... misschien kom ik je nog wel tegen
Noordwijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar aan zee gaan jullie trouwens heen?
Dan nog is het extreem veel, zelfs met maximale lening. Of blijf je ook nog bijbanen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Verbaasd me niets na al die nomnom meldingenHoe erg is de schade?
[..]
Ik speel vals: laat mn stufie nog 2 maanden doorlopen omdat ik vanwege de 'kansen' binnen dit bedrijf een rijbewijs nodig heb. En sowieso om mn kans op andere banen te verhogen ook een rijbewijs wil
Handboeien of knokpartij?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE? WANNEER? WAAROM?
Ik ben te snel beurs.
Nee hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan nog is het extreem veel, zelfs met maximale lening. Of blijf je ook nog bijbanen?
Je weet wel dat de belastingdienst dat niet gaat pikken hč?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee hoorStufie is iets van 850 en salaris 1450 netto
Als het goed is mag dat met stufie wel, stufie wordt niet als inkomen gezien. Je mag alleen van de stufie niet meer dan 13.215 euro per jaar bijverdienen maar daar kom ik niet aanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet wel dat de belastingdienst dat niet gaat pikken hč?
Whehe zag de foto op je FBquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Halp, ik heb een inpakprobleemnu alleen schoenen en deel van m'n kast, moet nog 3 lades, make-up, lakjes en nog meer zooi.
Word toch maar een pakket sturen...
Dat heb ik ook een hele tijd gehad... ik heb me er voor nu bij neergelegd dat ik dikkerdje dap ben en koop lekker gewoon kleren die me nu passen en waar ik me redelijk happy in voelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:01 schreef Mss het volgende:
Ik krijg deze maand ook veel geld. Maar ik moet nieuwe kleren kopen want ik heb veel bh's gesloopt en nu is er al de tweede broek deze week kapot
. Maar ik wil afvallen dus ik vind het ook wel zonde om nu nieuwe kleren te kopen
Ja linkje dus he?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf me bescheuren om dat ene kind van die ene blog, die toen een Fok-post had gemaakt.... Ik zal haar blog maar niet meer noemen, omdat er dan vast weer gezeik komt...
Maar ze heeft nu een hele vlotte what's in my bag-video opgenomen... Ik kom niet meer bij man!
Ga maar vast een grote doos zoeken dan, om je zooi in op te sturenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Halp, ik heb een inpakprobleemnu alleen schoenen en deel van m'n kast, moet nog 3 lades, make-up, lakjes en nog meer zooi.
Word toch maar een pakket sturen...
Wil je de link even pm'en? Ik weet het gewoon niet meer maar MOET het zienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf me bescheuren om dat ene kind van die ene blog, die toen een Fok-post had gemaakt.... Ik zal haar blog maar niet meer noemen, omdat er dan vast weer gezeik komt...
Maar ze heeft nu een hele vlotte what's in my bag-video opgenomen... Ik kom niet meer bij man!
Ja, maar ik ben echt veel en veel zwaarder. Ik ben nu ook bezig met chirurgisch afvallen. Ik heb vorige week intake gehad dus ik krijg binnen een week of 7 iets te horen. Maar nu komt de zomer eraan en passen zoveel kleren me niet weer, dat ik toch wel weer wat af zou willen vallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een hele tijd gehad... ik heb me er voor nu bij neergelegd dat ik dikkerdje dap ben en koop lekker gewoon kleren die me nu passen en waar ik me redelijk happy in voel
Gewoon posten manquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
En het blíjft gewoon hilarisch en verbazend om die posts terug te kijken.... Bwhehehehequote:
Wat jonge, zijn die niet hip en bedoeld als versiering dan??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:15 schreef Puckzzz het volgende:
OK fashion tip #1: KNIP DIE KAPSTOKLINTJES AF OF STOP ZE OP ZIJN MINST ONDER JE SHIRT!!!
Bwhehehehe, Puckzquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb er geen woorden voor
Ik wil haar niet afkraken maar DAMN GIRL!!! Die internet problemen waren er niet voor niets!!!
Thanks jongequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan jonge!!
Ik stuur m nog wel een keer
Enjoy!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Thanks jongeBij mijn envelopje stond niks, en toen ging ik naar mn pm box en had ik new messages
drinken ingeschonken ik ga dr even lekker voor zitten
Hihihihihihi!!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef princess-a het volgende:
Ik ga echt kapot van het lachenstil... slikt kwijl door.. stil... vervolgt verhaal
Die oorbel is ook om te jankenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
Ze heeft ook zo'n mooi misslipgloss-geīnspireerd kapsel tegenwoordig! Staat héél goed met haar haar!!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef princess-a het volgende:
Als ik dit op FB plaats wordt het vast ruzie of niet?
Ik gun m'n vrienden ook lol
Hahahahha!! Ach, je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef princess-a het volgende:
Als ik dit op FB plaats wordt het vast ruzie of niet?
Ik gun m'n vrienden ook lol
Jaaa!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu zo veel inspiratie dat ik zo ook een handtas video ga maken!!!
Whehequote:
Ik heb áltijd al willen weten wat jij in je tas hebtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu zo veel inspiratie dat ik zo ook een handtas video ga maken!!!
recording starts... NOW!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb áltijd al willen weten wat jij in je tas hebt
Ik ookquote:
*wacht rustig af*quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
kak, volgens mij heeft ie het geluid niet opgenomen
Anyway, verzin de tekst zelf maar straks
Hoeveel bier had je op toen je dit filmde?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zie je, ook zonder geluid ben ik epic
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoeveel bier had je op toen je dit filmde?
sorry, sick minds enzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:28 schreef Lindytje het volgende:
Mwhahahhaha!! Mongool!!!
Je hebt wel mijn idee al zo ongeveer gedaan....ik ga morgen ook een mooie versie maken
pehehehequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:31 schreef princess-a het volgende:
Tof SQEnkele teksten die door mijn hoofd gingen bij je filmpje
Maandverband, extra lang en met vleugels! Want ik bloed altijd veel en anders gaat het maandverband schuiven en komt het bloed in mn broek
En hier een stressbalgezichtje. Als ik zenuwachtig wordt van een leuke jongen kan ik er in knijpen hihi
Postzegels, voor op mn voorhoofd!
Een lampje, want ik ben bang in het donker
Een telefoonhoesje. Zonder telefoon want ik ben nog aan het sparen!
Een tuintang, voor mn dikke teennagels!
Knoflook om vampieren te verjagen
Een mes, voor als het weer de tijd van de maand is en ik zin heb om in mn polsen te krassen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook! "En een knoflookpers, want wat is knoflook zonder pers."
Uiteraardquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, sick minds enzo
heb je 'm wel afgezien?
Hahaha! Met je knoflook en je keukenmes en off course: de LIJMKLEM!! Daar kun je er niet genoeg van hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:36 schreef Stormqueen het volgende:
shyte, nu moet ik die zooi weer opruimen
Doe het op de wcquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:41 schreef Lindytje het volgende:
Kak, ik wil er ook eentje maken, maar ik kan niet praten, want ons huis is gehorig en dan maak ikwakker
weet je hoeveel lijmklemmen er hier in de woonkamer liggenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha! Met je knoflook en je keukenmes en off course: de LIJMKLEM!! Daar kun je er niet genoeg van hebben
kinkyquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoeveel lijmklemmen er hier in de woonkamer liggen
Bwhehehehehequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoeveel lijmklemmen er hier in de woonkamer liggen
mijn badkattenfilmps zijn epischquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehe
Dat filmpje met Noortje in bad
Wil ik ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kak, en je hebt bb's fetishkoffer nog geeneens gezien
ja iddquote:
Huh, nee?? Wel Noortje en de plantenbak in de tuinquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:49 schreef Stormqueen het volgende:
hebben jullie ook de Zoe-faalhaas film gezien, met die vensterbank?
Da's Zoequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huh, nee?? Wel Noortje en de plantenbak in de tuin
Oh, jawel dus, het was Zoequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huh, nee?? Wel Noortje en de plantenbak in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |