Dat ook ja!! Romequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat ook ja!! Rome
Ik wil er ook heen maar Lief heeft een hekel aan Italie, Frankrijk en Spanje![]()
Gaan we samen?quote:
Hij lijkt er wel op ja! H&M?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
Goede faal Mss!
Volgens mij heb ik die groene zonnebril ook
[ afbeelding ]
Iekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Sexy pics SQ!
Nog maar 10 dagen en dan ben ik thuis
Ik heb net een account aangemaakt, wat in me mandje gegooid om te testen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef Debsterr het volgende:
http://www.nailsupplies.us/ is/wordt de vervanger van Transdesign maar die lijkt niet naar NL te shippen.
Ik kwam het net zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:00 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb net een account aangemaakt, wat in me mandje gegooid om te testen.
En ik kan gewoon small flat rate box aanklikken! 20 dollar
Had TD ook al gemaild hehehe
Parktheater heeft zelf een prima restaurant, park&pluche, maar schuin tegenover zit een Listers restaurant waar je ook heel lekker en goedkoop kan etenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:03 schreef Lindytje het volgende:
Zo, weer thuis, lekker in de stad gegeten
Oh, en Debs of SQ, weet een van jullie waar je in de buurt van het parktheater lekker kunt eten in Eindhoven? We zijn daar zondag, met nog iemand, en willen daarna niet de stad echt in om te eten... tips?
Die zijn een stuk duurder als gewone iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee, we hebben alleen mechanische afzuiging. We konden wel bij de keuken een kap laten plaatsen, maar dat kostte iets van 300 euro en dat werd me een beetje te gek. We kijken zelf wel een keertje of we ergens een mooie kunnen vinden voor heel wat minder, maar het is geen prioriteit nu....
Thanx babe!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Parktheater heeft zelf een prima restaurant, park&pluche, maar schuin tegenover zit een Listers restaurant waar je ook heel lekker en goedkoop kan eten
Ben daar zelf een aantal keer geweest en is altijd goed bevallen
Jeetje!! Nog maar 10 dagen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Sexy pics SQ!
Nog maar 10 dagen en dan ben ik thuis
Huh?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Mirjam het volgende:
pff, zul je altijd zien
straks een afspraak voor een fotoshoot, dus drukte alom hier.
knalt de beugel van m'n beha net récht doormidden (wtf?), en breek ik ook nog eens een nagel
mja, ik snap d'r ook niks vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben de vakantiefoto's wat aan het doorspitten. Soms blijf ik best plakken
[ afbeelding ]
Ohja die gel!! Helemaal vergeten te PM-enquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik snap d'r ook niks vanik heb m'n dag niet ben ik bang
gelukkig heb ik er gel op zitten, dus dat is vanavond in een wip bijgewerkt
maar nu dus ff lastig.
loike foto! echt vakantie
ik heb het gewoon op de gok gedaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja die gel!! Helemaal vergeten te PM-enhet is dus allemaal gelukt?
Ik moet zeggen dat ik niet 4 verschillende types gel gebruik hoor. Ik heb alleen builder gel en die breng ik aan als een dikke nagellak met een speciale kwast. Andere technieken ken ik eigenlijk niet. Hoezo je tips te dik? Je vijlt ze toch wel effen met je nagelbed?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het gewoon op de gok gedaan
is best aardig gelukt geloof ik, ik merk enkel dat ik moeite heb het overal even dik te krijgen.
m'n tips zijn te dik, nagelbed te dun.
dus daar kan ik nog wel tips voor gebruiken
ohja, en waarom mag ik het niet gewoon uitstrijken zoals je met nagellak doet?
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Puckzzz op 28-05-2011 14:05:40 ]Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |